Yeni 3D Yazıcı Aldım
-
Benim gibi 3d tasarım bilmeyen bir adam nereden başlamalı bu işe? Mesela blender ile tasarım yapsak bunalete aktarabilir miyiz?
-
DrKill bunu yazdı
Benim gibi 3d tasarım bilmeyen bir adam nereden başlamalı bu işe? Mesela blender ile tasarım yapsak bunalete aktarabilir miyiz?
ne çizmek istiyorsun hocam istersen Blender'da çiz istersen 3D Maxx'te çiz istersen farklı yazılımlarda çiz farketmez stl olarak export edip yazıcıdan baskı alabilirsin
-
KaptaN bunu yazdıDrKill bunu yazdı
Benim gibi 3d tasarım bilmeyen bir adam nereden başlamalı bu işe? Mesela blender ile tasarım yapsak bunalete aktarabilir miyiz?
ne çizmek istiyorsun hocam istersen Blender'da çiz istersen 3D Maxx'te çiz istersen farklı yazılımlarda çiz farketmez stl olarak export edip yazıcıdan baskı alabilirsin
O zaman öncelikli olarak 3d tasarım öğrenmem lazım ki özgün işlere hazır olmayan şeyleri yapabileyim. Diğer türlü hazır tasarımları bastırmaktan öteye gidemem. Daha sonra cihaza odaklanmak gerek
-
DrKill bunu yazdıKaptaN bunu yazdıDrKill bunu yazdı
Benim gibi 3d tasarım bilmeyen bir adam nereden başlamalı bu işe? Mesela blender ile tasarım yapsak bunalete aktarabilir miyiz?
ne çizmek istiyorsun hocam istersen Blender'da çiz istersen 3D Maxx'te çiz istersen farklı yazılımlarda çiz farketmez stl olarak export edip yazıcıdan baskı alabilirsin
O zaman öncelikli olarak 3d tasarım öğrenmem lazım ki özgün işlere hazır olmayan şeyleri yapabileyim. Diğer türlü hazır tasarımları bastırmaktan öteye gidemem. Daha sonra cihaza odaklanmak gerek
3d tasarımda bişi yok. ben 3-4 yıldır safi tinkercad kullanıyorum.
web üzerinden bide autocad blendır mikser hamur yoğurma filan hiç girmedim daha onlara her işimi görüyor
-
Ekerci bunu yazdı
bunu daha önce de sormuştum yine sorayım, neden baskı makinesi aldın? son zamanlarda çok övülüyor airfryer gibi, sonra düşünüyorum alsam ne basarım diye, hiçbir şey bulamıyorum. sen ne için aldın hocam?
bende düşündüm almayı
sonra düşündüm ne yapacam
vaz geçtim :)
-
Pattis kardeş, makinen hayırlı olsun. İnşallah bol bol hatasız çıktı alırsın.
-
-
wert bunu yazdı
Makineye cfs taktım şimdi onu izliyorum nasıl çalıştığını😂😂
-
Fena heveslendim. Evde sürekli tamirat tadilat yapıyorum. Bazı elektronik devrelerime reklamcıların kullandığı dekotalardan kutu yapıyordum. Bununla istediğim her türkü baskıyı çıkarırım. Bir de kızım küçük minik hayvancık oyuncakları çok sever. Ona istediği her figürü basabilirim.
Kaliteli ürünleri çok severim. Ama kalite dendi mi bunun sonu yok 15-20 k bandına ne alınabilir bu 3d cihazlardan?
-
HorbaDor bunu yazdı
Fena heveslendim. Evde sürekli tamirat tadilat yapıyorum. Bazı elektronik devrelerime reklamcıların kullandığı dekotalardan kutu yapıyordum. Bununla istediğim her türkü baskıyı çıkarırım. Bir de kızım küçük minik hayvancık oyuncakları çok sever. Ona istediği her figürü basabilirim.
Kaliteli ürünleri çok severim. Ama kalite dendi mi bunun sonu yok 15-20 k bandına ne alınabilir bu 3d cihazlardan?
bambu bu işin zirvesi şimdilik
bambu a1 combo işini görür daha hızlı istersen üst modeller yada creality k1-k1 max k2 vb.. modelleri olabilir abs gibi neredeyse tam pilastik basacaksan kapalı kasa almalısın ama petg pla basacaksan bambu a1 yeter, a1 comboda ams desteği oldugu için renkli baskı alabilirsin , crealiry k1 k1 max gibi cihazlarda sonradan alman gerekir .
baştan diyeyim virüs gibidir bulaşırsan çıkamazsın :D
