folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Yeni 3D Yazıcı Aldım



Yeni 3D Yazıcı Aldım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKill
    DrKill's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2004
    Erkek

    Benim gibi 3d tasarım bilmeyen bir adam nereden başlamalı bu işe? Mesela blender ile tasarım yapsak bunalete aktarabilir miyiz?


    Bu imzayı her gördüğünüzde 4gb kotanızın 0,00000358559191226959228515625 azalmaktadır. Bilerek ve istenerek bu imza yapılmıştır. Amaç kotanızı sömürmektir
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikibok
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    DrKill bunu yazdı

    Benim gibi 3d tasarım bilmeyen bir adam nereden başlamalı bu işe? Mesela blender ile tasarım yapsak bunalete aktarabilir miyiz?

    ne çizmek istiyorsun hocam istersen Blender'da çiz istersen 3D Maxx'te çiz istersen farklı yazılımlarda çiz farketmez stl olarak export edip yazıcıdan baskı alabilirsin 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKill
    DrKill's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2004
    Erkek
    KaptaN bunu yazdı
    DrKill bunu yazdı

    Benim gibi 3d tasarım bilmeyen bir adam nereden başlamalı bu işe? Mesela blender ile tasarım yapsak bunalete aktarabilir miyiz?

    ne çizmek istiyorsun hocam istersen Blender'da çiz istersen 3D Maxx'te çiz istersen farklı yazılımlarda çiz farketmez stl olarak export edip yazıcıdan baskı alabilirsin 

    O zaman öncelikli olarak 3d tasarım öğrenmem lazım ki özgün işlere hazır olmayan şeyleri yapabileyim. Diğer türlü hazır tasarımları bastırmaktan öteye gidemem. Daha sonra cihaza odaklanmak gerek 


    Bu imzayı her gördüğünüzde 4gb kotanızın 0,00000358559191226959228515625 azalmaktadır. Bilerek ve istenerek bu imza yapılmıştır. Amaç kotanızı sömürmektir
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek
    DrKill bunu yazdı
    KaptaN bunu yazdı
    DrKill bunu yazdı

    Benim gibi 3d tasarım bilmeyen bir adam nereden başlamalı bu işe? Mesela blender ile tasarım yapsak bunalete aktarabilir miyiz?

    ne çizmek istiyorsun hocam istersen Blender'da çiz istersen 3D Maxx'te çiz istersen farklı yazılımlarda çiz farketmez stl olarak export edip yazıcıdan baskı alabilirsin 

    O zaman öncelikli olarak 3d tasarım öğrenmem lazım ki özgün işlere hazır olmayan şeyleri yapabileyim. Diğer türlü hazır tasarımları bastırmaktan öteye gidemem. Daha sonra cihaza odaklanmak gerek 

    3d tasarımda bişi yok. ben 3-4 yıldır safi tinkercad kullanıyorum.

    web üzerinden bide autocad blendır mikser hamur yoğurma filan hiç girmedim daha onlara her işimi görüyor


    http://www.leyladansonra.com/
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    Ekerci bunu yazdı

    bunu daha önce de sormuştum yine sorayım, neden baskı makinesi aldın? son zamanlarda çok övülüyor airfryer gibi, sonra düşünüyorum alsam ne basarım diye, hiçbir şey bulamıyorum. sen ne için aldın hocam?

    bende düşündüm almayı

    sonra düşündüm ne yapacam

    vaz geçtim :)


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pikacu
    Pikacu's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2009
    Erkek

    Pattis kardeş, makinen hayırlı olsun. İnşallah bol bol hatasız çıktı alırsın.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wert
    wert's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek

    sizde böylemisiniz gençler 

    sinirim bolzuldu mk :)

    https://www.instagram.com/reel/DNjK3PsR-NC

     


    |sadece aptalların başarısı ders notu ile ölçülür|
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikibok
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    wert bunu yazdı

    sizde böylemisiniz gençler 

    sinirim bolzuldu mk :)

    https://www.instagram.com/reel/DNjK3PsR-NC

     

    Makineye cfs taktım şimdi onu izliyorum nasıl çalıştığını😂😂

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HorbaDor
    HorbaDor's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2010
    Erkek

    Fena heveslendim. Evde sürekli tamirat tadilat yapıyorum. Bazı elektronik devrelerime reklamcıların kullandığı dekotalardan kutu yapıyordum. Bununla istediğim her türkü baskıyı çıkarırım. Bir de kızım küçük minik hayvancık oyuncakları çok sever. Ona istediği her figürü basabilirim. 

    Kaliteli ürünleri çok severim. Ama kalite dendi mi bunun sonu yok 15-20 k bandına ne alınabilir bu 3d cihazlardan?


    Ha Ha!
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikibok
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    HorbaDor bunu yazdı

    Fena heveslendim. Evde sürekli tamirat tadilat yapıyorum. Bazı elektronik devrelerime reklamcıların kullandığı dekotalardan kutu yapıyordum. Bununla istediğim her türkü baskıyı çıkarırım. Bir de kızım küçük minik hayvancık oyuncakları çok sever. Ona istediği her figürü basabilirim. 

    Kaliteli ürünleri çok severim. Ama kalite dendi mi bunun sonu yok 15-20 k bandına ne alınabilir bu 3d cihazlardan?

    bambu bu işin zirvesi şimdilik

    bambu a1 combo işini görür daha hızlı istersen üst modeller yada creality k1-k1 max k2 vb.. modelleri olabilir abs gibi neredeyse tam pilastik basacaksan kapalı kasa almalısın  ama petg pla basacaksan bambu a1 yeter, a1 comboda ams desteği oldugu için renkli baskı alabilirsin , crealiry k1 k1 max gibi cihazlarda sonradan alman gerekir .

     

    baştan diyeyim virüs gibidir bulaşırsan çıkamazsın :D  

Toplam Hit: 2617 Toplam Mesaj: 46
tarayıcı 3d