Yeni Kasa Topladık Görüntü Yok
-
vatan da şu an anakart ram ve cpu o yüzden hiçbirini deneyemiyorum arkadaşlar ama ram den emin değilim bi gelsin hepinize haber vericem .
-
az önce eski sistemi ramsiz kurdum aynı şekilde oldu görüntü yoktu sanırım ram den kaynaklı bi durum msi formunda bir arkadaş da aynı ramle aynı durumu yaşamış şimdi vatandan alacağım anakartı geriye cumartesi yeni ramlerim gelecek bi de onlarla deneyelim g.skill ripjaws 4*2 ram aldım onlarla deneyeceğim olmadı artık hayrına dağıtacam parçaları :D
-
RaAmLis bunu yazdı
Hocam ekrana görüntü gelmiyor ise ilk olarka ekran kartı değilde ramden süphelen.
Ramlerde sorun olabilir. Anakart yeni diyorsun, sorun olacağını sanmıyorum. Ama sen yinede psu dan güç kablosunu sçk sonra bios pilini çıkart. Bios pili sökükken ram ve monitor bağlantısını sök. 5dk filan bekle elektrik bi boşalsın. Sonra bios pilini tak hemen ardında rami tak monitor bağlantısını yap ve psuya güç kablosunu tak. Böyle dene sorunun çözülmesi lazım. Ram sorunlu olsada pcnin ekrana görüntü vermesi lazım. Bu dediklerimi kesin yap korkma birşey olmaz. Ayrıca anakartdaki 8pinlik girişi bağladığına emin misin? Ramlere güç gitmiyorda olabilir.
Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmak bole bise olsa gerek. Hoca ramde sorun varken pc nasil goruntu verio bi caps atsana merak ettim
-
ayhun bunu yazdıRaAmLis bunu yazdı
Hocam ekrana görüntü gelmiyor ise ilk olarka ekran kartı değilde ramden süphelen.
Ramlerde sorun olabilir. Anakart yeni diyorsun, sorun olacağını sanmıyorum. Ama sen yinede psu dan güç kablosunu sçk sonra bios pilini çıkart. Bios pili sökükken ram ve monitor bağlantısını sök. 5dk filan bekle elektrik bi boşalsın. Sonra bios pilini tak hemen ardında rami tak monitor bağlantısını yap ve psuya güç kablosunu tak. Böyle dene sorunun çözülmesi lazım. Ram sorunlu olsada pcnin ekrana görüntü vermesi lazım. Bu dediklerimi kesin yap korkma birşey olmaz. Ayrıca anakartdaki 8pinlik girişi bağladığına emin misin? Ramlere güç gitmiyorda olabilir.
Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmak bole bise olsa gerek. Hoca ramde sorun varken pc nasil goruntu verio bi caps atsana merak ettim
az önce denemdim ram yokken kesinlikle sistem görüntü vermiyor :)
-
sayın müritler sorunu çözdük ram de problem olabilir diyenler haklı çıktı almayı planladığım gskill ram lerden birisini vatan pc de müşteri pcsinden sökerek sistemde denedik çat diye açıldı sistem hi-level la denedik sonuç aynı :) yardım eden görüş bildiren herkeşşee çok teşekkür ediyorum.
