Yumruk Açılımı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    beyaban
    beyaban's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Aralık/2009
    Erkek

    hereisnopeace bunu yazdı:
    -----------------------------

    tanımadığı etmediği herhangi bir icraatini duymadığını sırf partiye uyuz oluyor diye atılan bir yumruk sözkonusu..öğretmen olması da ayrı bir komedi.böyle beyinsiz adamları çocuklara emanet eden hiyerarşiyide zkeyim.

     

    not : yumruklara, faşolara  inat oyum akp'ye.


    -----------------------------

    bu ülke neden gelişmiyor diyorlar nedeni sen ve senin gibi düşünen hayata at gözlüğü ile bakan tıpkı deve kuşu gibi beyni gözünden daha büyük olmayan kişiler yüzünden...şehide kelle diyen  bir adamın arkasından gitmek ne kadar mantıklı...telekom gibi ülkenin en önemli kuruluşunu ülkemizi parçalamak isteyenlere peşkeş çeken bir zihniyete oy değil neyini verirsen ver ama bu zihniyet fazla yaşamaz aman dikkat et o düşüncelerinin altında kalma gün gelir düşünce özgürlüğünüz bile kalmaz elinizde

     

    not : küfüre küfür kardeş  "senin beynine giden sinirlerdeki nöronların aksonlarına sokayım"


    Türkçülük dün bir kaynaktı, bugün bir çaydır. Yarın coşkun bir ırmak olacak ve önünde ki bütün engelleri yıkacaktır.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    feel_me
    feel_me's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2007
    Erkek

    hereisnopeace bunu yazdı:
    -----------------------------

    tanımadığı etmediği herhangi bir icraatini duymadığını sırf partiye uyuz oluyor diye atılan bir yumruk sözkonusu..öğretmen olması da ayrı bir komedi.böyle beyinsiz adamları çocuklara emanet eden hiyerarşiyide zkeyim.

     

    not : yumruklara, faşolara  inat oyum akp'ye.


    -----------------------------
    “İdealimizi açıkça ifade etmeliyiz. Onu imanla duymalı ve onu hiç yılmadan takip etmeliyiz. Kişisel çıkarlarımızdan, bencil emellerimizden sıyrılmayı ancak böyle canlı ve alevli ideal sayesinde başaracağız...

    Fakat bütün iyi niyete, gösterilen bütün yılmazlığa, kararlılık ve dayanıklılığa, meydana getirilen bütün birlik ve beraberliğe rağmen yine en güzel, en şaşmaz, en doğru düşünceleri ve idealleri bozmaya çalışacak insanlara rastlanılacaktır. Öylelerine karşı milletin bütün fertleri çok sert kar-şılık vermelidir. Hepimiz için öylelerine karşı ezici bir birlik ve beraberlik halinde görünmemiz en zorunlu bir vicdani sorumluluktur.

    Zira bu hususta bozgunculuk yapacak insanlara hoşgörü göstermek kıymet vermek, terbiye eseri değil belki bir milletin mutluluğuna şerefine, namusuna göz dikmiş insanlara hoşgörüdür ki, hiçbir vakit, hiçbir fert buna müsaade edemez. Hiç kimse buna müsaade etmek hakkına sahip değildir ve siz de olmamalısınız.” (1923) M. Kemal ATATÜRK

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mukan
    Mukan's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ocak/2010
    Erkek

    Sütçü İmam Fransız'a kurşun atar; Samsun'da teröriste yumruk iner. Hasan Tahsin İzmir'de Yunan'a sıkar; Kayseri'de işgal kuvvetleri bakanına yumruk iner. Ümmetçilikle bağlama çeken mercimek beyinliler dönüp Ortadoğu'ya ve tarihe baksınlar. Ulusalcılık, Türkçülük, Milliyetçilik olmadan bu ülke ayakta kalamaz.

     

    Yukarıda uzun uzun lümpen edebiyatı yapan sözlük yazarı kılıklı entry sahibi arkadaş (necroshine); sen hangi kapitalizmle komünizm arasında kalmışsın ki kafan böyle karışmış. Azıcık Bukowski azıcık Nietzsche biraz sermayenin şakşağı bolca sosyalist güruh... Senin aklın karışmış. Başka milletlerin dahilerinden feyz alacağına o dahilerin de övdüğü Atatürk'ten feyz al ki O'na laf söylemeyecek kadar bilinçli olasın. Yetmezse Türk ve dünya siyasi tarihleri oku zihnin açılsın. Hem nalına hem mıhına vurarak objektif olunmayacağını öğren.


    Hakkımda atıp tutan birine rastlarsanız pm gönderin log ve görüntü kazanın. İster atın ister tutun.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    griffin
    griffin's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2009
    Erkek

    kaygusuz bunu yazdı:
    -----------------------------

    hereisnopeace bunu yazdı:
    -----------------------------

    tanımadığı etmediği herhangi bir icraatini duymadığını sırf partiye uyuz oluyor diye atılan bir yumruk sözkonusu..öğretmen olması da ayrı bir komedi.böyle beyinsiz adamları çocuklara emanet eden hiyerarşiyide zkeyim.

     

    not : yumruklara, faşolara  inat oyum akp'ye.


    -----------------------------

    senin beynin 1 yaşındaki bebek beyni belli ki.

    kardeşin şehit düşsün ver akpye oyunu tamam mı. verki sende şehit ol sonra annen baban ölene dek acı çeksin. tuzukuru seni.


    -----------------------------

    ne alaka pkk akp'ylemi başladı bölr konuşuyosun


    Türkiye, kendisine din olarak Kemalizmi almış, başka hiçbir dine hayat hakkı tanımayarak kitlelere zorla dikte ettirmiştir. Oysa en üst belirleyici İslam'ın ilkeleridir. Her şey ona göre belirlenir." -Recep Tayyip Erdoğan
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    necroshine
    necroshine's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2003
    Erkek

    yassun bunu yazdı:
    -----------------------------

    kaygusuz bunu yazdı:
    -----------------------------

    hereisnopeace bunu yazdı:
    -----------------------------

    tanımadığı etmediği herhangi bir icraatini duymadığını sırf partiye uyuz oluyor diye atılan bir yumruk sözkonusu..öğretmen olması da ayrı bir komedi.böyle beyinsiz adamları çocuklara emanet eden hiyerarşiyide zkeyim.

     

    not : yumruklara, faşolara  inat oyum akp'ye.


    -----------------------------

    senin beynin 1 yaşındaki bebek beyni belli ki.

    kardeşin şehit düşsün ver akpye oyunu tamam mı. verki sende şehit ol sonra annen baban ölene dek acı çeksin. tuzukuru seni.


    -----------------------------

    ne alaka pkk akp'ylemi başladı bölr konuşuyosun


    -----------------------------

     


    Hatta artik Pkk'ya Akp'nin genclik kollari bile diyebiliriz.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    yassun bunu yazdı:
    -----------------------------

    kaygusuz bunu yazdı:
    -----------------------------

    hereisnopeace bunu yazdı:
    -----------------------------

    tanımadığı etmediği herhangi bir icraatini duymadığını sırf partiye uyuz oluyor diye atılan bir yumruk sözkonusu..öğretmen olması da ayrı bir komedi.böyle beyinsiz adamları çocuklara emanet eden hiyerarşiyide zkeyim.

     

    not : yumruklara, faşolara  inat oyum akp'ye.


    -----------------------------

    senin beynin 1 yaşındaki bebek beyni belli ki.

    kardeşin şehit düşsün ver akpye oyunu tamam mı. verki sende şehit ol sonra annen baban ölene dek acı çeksin. tuzukuru seni.


    -----------------------------

    ne alaka pkk akp'ylemi başladı bölr konuşuyosun


    -----------------------------

    akp gelmeden önce şehit sayısına bak. akp zamanındaki şehit sayısına bak.

    93 lu yıllarda shp teröre destek verirdi oyları yuksekti teslimiyetçiydi. şimdi ise akp aynı durumda...akpi pkk abd ile işbirliğindedir.

    pkk emperyalist dincilerle başladı oda kenan evren delisinin ürünü. bugunku zihniyet tabaka aynı.


    Türkiye’deki emekli yaşlı insanları sevmiyorum. Ailemde emekli olanlarda dahil. Geleceğimizin çalınmasına izin verdiler. Umarım ızdırap dolu bir çileli hayat çekip elveda deyip bu dünyadan gidersiniz. Siz gençleri zırnık düşünmediniz hayallerini mahvettiniz.14.500TL ile hiçbirşey almadan karnınızı doyurun gelecek nesili düşünmeden yaşadığınızı sanıp gidin bu dünyadan.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hereisnopeace
    hereisnopeace's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2004
    Erkek

    kkaygusuz,  2,3 faşo kitbı okuyarak islam-dindar düşmanı kesilmişsin.kafatasının içinde duran beyini; kitap, hikaye ve ülkülerle zehirleyeceğine satranç, bulmaca gibi aktivitelerle egzersiz yaptır.


    Abaza ve Eziğim :(
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Aryan
    Aryan's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mart/2010
    Erkek

    bir insana vurmak (kim olursa olsun) zafer ise o zafer sizin olsun.......


    Sigarayı bıraksam diyorum; tamamen sana başlasam... Sen daha çabuk bitirirsin işimi, böyle çok yavaş ölüyorum... // üzüldüm ben; üzdü
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hereisnopeace
    hereisnopeace's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2004
    Erkek

    neyse birader niye nefesimizi tüketiyoruz.çoğu askerliğini yapmamış, en büyük vatani görevi face'de 'iddia ediyorum 1.milyon atatürk hayrnaı bulabilirim' grubuna üye olmak veya paso osman pamukoğlu, bordo bereli videoları forwardlamak olan ergen kitleye neyi anlatıyoruz...dertleri, tasaları tayyip, akp olmuş..sorsan akpnin sana açıkça bir zararı var mı diye yok diyecek.

    neymiş ülkeyi amerikaya satmış, şeriat getirmiş, pkkya destek vermiş vs..lan hepinizin elinde son model cep telefonları, evinizde pc, internet, okulunuz neyim her bir skiniz var...nereye ülke satılmış? nerede pkk? nerede amerika? anasını satıyım sanki açlık, sefalet, baskı, kuşatma altındasınız...

     

     


    Abaza ve Eziğim :(
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Aryan
    Aryan's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mart/2010
    Erkek

    hereisnopeace bunu yazdı:
    -----------------------------

    neyse birader niye nefesimizi tüketiyoruz.çoğu askerliğini yapmamış, en büyük vatani görevi face'de 'iddia ediyorum 1.milyon atatürk hayrnaı bulabilirim' grubuna üye olmak veya paso osman pamukoğlu, bordo bereli videoları forwardlamak olan ergen kitleye neyi anlatıyoruz.


    -----------------------------
    güzel bi açıklama yapmışsın.....


    Sigarayı bıraksam diyorum; tamamen sana başlasam... Sen daha çabuk bitirirsin işimi, böyle çok yavaş ölüyorum... // üzüldüm ben; üzdü
Toplam Hit: 10379 Toplam Mesaj: 65