folder Tahribat.com Forumları
linefolder Kriptoparalar & Blockchain
linefolder Bitwhite Airdrop - Mining [ Fiyat 0,06$ - Kaçırdım Diye Düşünen Üzülmesin ]



Bitwhite Airdrop - Mining [ Fiyat 0,06$ - Kaçırdım Diye Düşünen Üzülmesin ]

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NaZi_
    NaZi_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Şubat/2010
    Erkek

    Bu coin işinde başımı çok vuracağım sanırım..


    Kendimi bir akşam toplumun ete kemiğe bürünmüş hali ile yemeğe çıkarken hayal ediyorum şimdi; yemekler gelmiş ve çiğnemeye devam ediyoruz. Tam o sırada topluma doğru bakıyorum, ben aseksüel olmaya karar verdim, diyorum ve toplumun yüzü düşüyor. Başlıyor neden ve sonuçlarını sorgulamaya, felaket senaryoları anlatmaya ve yer yer yaftalamaya. Hayal ediyorum, yerimden kalkıyorum ve masanın etrafında bir yarım tur atıyorum, artık toplumun yanı başında, tabiri caizse ensesindeyim. Bir kolumu masaya dayıyorum ve kısa kollu tişörtümden uzanan kollarım yılların emeği sonucu bir kas yığını şeklinde, tam da toplumun bakacağı yerde duruyor. Kulağına doğru eğiliyorum ve şöyle diyorum; desene sen her bi sikimi çok iyi biliyorsun lan ?!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KotomineKirei
    KotomineKirei's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Temmuz/2013
    Erkek
    NaZi_ bunu yazdı

    Bu coin işinde başımı çok vuracağım sanırım..

     

    Yatırım yaptınız da kayıp mı var ? Yoksa yatırım yapmadınız da o yüzden mi ?


    They were crying when their sons left. God is wearing black. He's gone so far to find no hope, He's never coming back. They were crying when their sons left. All young men must go. He's come so far to find the truth, He's never going home.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LynXMaSTeR
    LynXMaSTeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Temmuz/2003
    Erkek
    KotomineKirei bunu yazdı
    NaZi_ bunu yazdı

    Bu coin işinde başımı çok vuracağım sanırım..

     

    Yatırım yaptınız da kayıp mı var ? Yoksa yatırım yapmadınız da o yüzden mi ?

    yatırım yapmaktan çekiniyor, kazanacağını bile bile kazanamadığı her kuruş için isyan ediyor.


    goo.gl/qBNZmW
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KotomineKirei
    KotomineKirei's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Temmuz/2013
    Erkek
    LynXMaSTeR bunu yazdı
    KotomineKirei bunu yazdı
    NaZi_ bunu yazdı

    Bu coin işinde başımı çok vuracağım sanırım..

     Yatırım yaptınız da kayıp mı var ? Yoksa yatırım yapmadınız da o yüzden mi ?

    yatırım yapmaktan çekiniyor, kazanacağını bile bile kazanamadığı her kuruş için isyan ediyor.

     

    Bugün bir bayan hocam ölen kardeşinin de 5-6 sene önce bu konulardan kendisine bahsettiğini, ailesinin ve kendisinin karşı çıktığını ve şimdi 1-2 btc yatırım yapmak istediğini söyledi. Onlar da çekiniyorlarmış zamanında ama şimdi hem gündemde hem de maddi boyutunu görünce insana cazip gelmyor değil. Diyeceğim o ki  @Nazi_  hocam kimse sana kazancı da kaybı da garanti edemez ama bir yerden ufak da olsa girmek tereddütlerini azaltacaktır.


    They were crying when their sons left. God is wearing black. He's gone so far to find no hope, He's never coming back. They were crying when their sons left. All young men must go. He's come so far to find the truth, He's never going home.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NaZi_
    NaZi_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Şubat/2010
    Erkek
    KotomineKirei bunu yazdı
    LynXMaSTeR bunu yazdı
    KotomineKirei bunu yazdı
    NaZi_ bunu yazdı

    Bu coin işinde başımı çok vuracağım sanırım..

     Yatırım yaptınız da kayıp mı var ? Yoksa yatırım yapmadınız da o yüzden mi ?

    yatırım yapmaktan çekiniyor, kazanacağını bile bile kazanamadığı her kuruş için isyan ediyor.

     

    Bugün bir bayan hocam ölen kardeşinin de 5-6 sene önce bu konulardan kendisine bahsettiğini, ailesinin ve kendisinin karşı çıktığını ve şimdi 1-2 btc yatırım yapmak istediğini söyledi. Onlar da çekiniyorlarmış zamanında ama şimdi hem gündemde hem de maddi boyutunu görünce insana cazip gelmyor değil. Diyeceğim o ki  @Nazi_  hocam kimse sana kazancı da kaybı da garanti edemez ama bir yerden ufak da olsa girmek tereddütlerini azaltacaktır.

    Hocam şu an durumum şöyle ki; yatırıp unutacağım para cebimde, Paribu açık, investing açık, avel avel bakıyorum. Şansıma şu an baya dalgalı. Almaya niyetlendiğimde 77k civarıydı, son 24 saatte en düşük  66k ibaresini görür görmez kendime, dur biraz dedim. Şimdi 72 k ya kadar geriledi. 

    Askerde komutanın kapısını çalarsın da, alçak sesle gel der, duyamazsın, ulan gel dedi mi acaba diye arafta kalır, mal mal kapıda beklersin. Öyle bir haldeyim...


    Kendimi bir akşam toplumun ete kemiğe bürünmüş hali ile yemeğe çıkarken hayal ediyorum şimdi; yemekler gelmiş ve çiğnemeye devam ediyoruz. Tam o sırada topluma doğru bakıyorum, ben aseksüel olmaya karar verdim, diyorum ve toplumun yüzü düşüyor. Başlıyor neden ve sonuçlarını sorgulamaya, felaket senaryoları anlatmaya ve yer yer yaftalamaya. Hayal ediyorum, yerimden kalkıyorum ve masanın etrafında bir yarım tur atıyorum, artık toplumun yanı başında, tabiri caizse ensesindeyim. Bir kolumu masaya dayıyorum ve kısa kollu tişörtümden uzanan kollarım yılların emeği sonucu bir kas yığını şeklinde, tam da toplumun bakacağı yerde duruyor. Kulağına doğru eğiliyorum ve şöyle diyorum; desene sen her bi sikimi çok iyi biliyorsun lan ?!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TxT
    TxT's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    hocalar airdrop olayı bitti şu anda bu yapılan işlemler de mining değil 464,500. bloğa kadar bir şey olmayacak şu anda işlem yok çünkü 7 ocakta 0.40$ dan borsaya girecek BTW. 

    Özet geç hoca diyenlere. Hocalar taş atıp kolunuzun yorulacağı şeyler değil bunlar, şu anda 170.600 lerde block işlemi bu işlem 464,500. geçtikten sonra kazandırmaya başlayacak. Bu takribi 1 ay demek şu anda yaptığımız işlem daha borsaya çıkmadan onlarca bilgisayara bu blockları kaydetmek ve ortak doğruluk yakalamak [burada kopan önce bi blockchain teknolojisi nedir neden onlarca kayıt var bi incelesin] borsaya çıkınca ve işlem 464,500 i geçince o zaman işlem başına kazanacaksınız. Bu arada biticoin gibi bir mining ve algoritma sistemi değilmiş BTW'nin DPOS algoritması kullanılıyormuş meraklıları için. Bu da basit sistemlerde bile işlem yapabilmemizi sağlıyor sanırım zira ben hem iş yapıp hem de laptopumda yapıyorum 2 gündür bu işlemi. Bu güzel bir şey 💙

    E peki biz napak hoca ? : Hacım bence al bunu kur zaten saniyeler içinde var olan kayıtlar gelecek bilgisayarına sonrasında 20 saniyede ortalama 1 işlem geliyor günlerce açık tutmana gerek kapat yarın açtığında devam ediyor kaldığı yerden zaten son kayıtların kaçlarda olduğunu https://wallet.bitcoinwhite.org adresinden "Blocking Listing" altından görüyorsun an itibariyle 170628 lere gelmiş bile ben bunları yazarken. 464 lere gelene kadar açarım günle 10,15 dk eski kayıtları çekerim sisteme yetişirim diye düşünüyorum. Borsaya açılır, 464 leri geçer o zaman aç dursun işlem yapsın kazan.

    umarım iyice kafanızı karıştırmamışımdır. 💙

    @edit: şunu unuttum bu sistem kısa vadeli para kazanalımcılar için değil uzun vadede getirisi olabilecek sistem olarak görünüyor, yazılıyor, çiziliyor. bkz mining kazanım oranları ve geleceği http://www.tahribat.com/forum/bitcoinwhite-airdrop---mining--linux-ve-windows-232979/10#msg2908037

     

     

    TxT tarafından 21/Ara/17 09:45 tarihinde düzenlenmiştir
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Catapat
    Catapat's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2014
    Erkek
    TxT bunu yazdı

    hocalar airdrop olayı bitti şu anda bu yapılan işlemler de mining değil 464,500. bloğa kadar bir şey olmayacak şu anda işlem yok çünkü 7 ocakta 0.40$ dan borsaya girecek BTW. 

    Özet geç hoca diyenlere. Hocalar taş atıp kolunuzun yorulacağı şeyler değil bunlar, şu anda 170.600 lerde block işlemi bu işlem 464,500. geçtikten sonra kazandırmaya başlayacak. Bu takribi 1 ay demek şu anda yaptığımız işlem daha borsaya çıkmadan onlarca bilgisayara bu blockları kaydetmek ve ortak doğruluk yakalamak [burada kopan önce bi blockchain teknolojisi nedir neden onlarca kayıt var bi incelesin] borsaya çıkınca ve işlem 464,500 i geçince o zaman işlem başına kazanacaksınız. Bu arada biticoin gibi bir mining ve algoritma sistemi değilmiş BTW'nin DPOS algoritması kullanılıyormuş meraklıları için. Bu da basit sistemlerde bile işlem yapabilmemizi sağlıyor sanırım zira ben hem iş yapıp hem de laptopumda yapıyorum 2 gündür bu işlemi. Bu güzel bir şey 💙

    E peki biz napak hoca ? : Hacım bence al bunu kur zaten saniyeler içinde var olan kayıtlar gelecek bilgisayarına sonrasında 20 saniyede ortalama 1 işlem geliyor günlerce açık tutmana gerek kapat yarın açtığında devam ediyor kaldığı yerden zaten son kayıtların kaçlarda olduğunu https://wallet.bitcoinwhite.org adresinden "Blocking Listing" altından görüyorsun an itibariyle 170628 lere gelmiş bile ben bunları yazarken. 464 lere gelene kadar açarım günle 10,15 dk eski kayıtları çekerim sisteme yetişirim diye düşünüyorum. Borsaya açılır, 464 leri geçer o zaman aç dursun işlem yapsın kazan.

    umarım iyice kafanızı karıştırmamışımdır. 💙

     

    Şuan bir cüzdandan diğerine aktarım yapabiliyor muyuz ?

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TxT
    TxT's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek
    Catapat bunu yazdı

    Şuan bir cüzdandan diğerine aktarım yapabiliyor muyuz ?

    bilmiyorum bence oluyor, deneyelim mi :) 

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Easx
    Easx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    Bende açtım 7/24 açık olan 2 tane notebook var. birinde hallettim linux'ta sorun var halledip ondanda açacağım maksat yararımız olsun. Yarın öbürgün ne olacağı belli olmaz


    www.kriptopedi.com
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Berceste.
    MhmdAlmz
    MhmdAlmz's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2015
    Erkek

    Bende 4000 Coin var şuan 5-6 $ olursa direkt satarım hepsini :D 

    5x4x4000 80.000 TL temizinden


    Fe Eyne Tezhebun?