folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Çocuklara Bunları Öğretiyorlar



Çocuklara Bunları Öğretiyorlar

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    morportakal
    morportakal's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek

    seboist bunu yazdı:
    -----------------------------

    onur35 bunu yazdı:
    -----------------------------
    ben baskıdan falan korkupta düşüncemi değiştirmem kardeşim.benim düşüncem hala aynıdır.konunnu başlığıda gazetede yazanın aynısıdır.konunun içeriği de tamamen gazeteden alıntıdır.İslam dini akıl ve mantık dinidir.o kağıtta yazan akıl ve mantık dinine uymuyor.bu benim düşüncem.istediğinizi söyleyin.ama baskıdan çekinipte düşüncemi deiştirmem.
    -----------------------------
    dinimizdeki birçok olayı o mantık dediğin şey günümüzde bile çözmemiş

    ayrıca o kağıtta yazan isalma ve mantığa uyuyo sen orda ne anlatılması gerektiğini anlıyorsan mantık dinini de görürsün

    yoq eğer anlamak istemiyorsan o zaman İslamıda anlayamazsın

    ordakiler mantıklı islam dinide mantıklıdır sen merak etme

    -----------------------------

     

    mantık dediğin şey islamı çözememiş ise islam nasıl mantıklı oluyor  :D


    bassinyourface
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    morportakal
    morportakal's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek

    o kagıtta yazılanlarıda tabiki çocukluktan ögreteceklerdir. eşşek kadar olmuş benim gibi insanlara bunları ögretemezler çünkü bir mit! mitlerden etkilenmek için yaşım geçkin anlıyacagınız. dinin temelinde insanlara korku aşılayıp dizginleme vardır.

    eger kötülük yaparsanız allah sizi yakacak, yanacaksınız acılar çekecek aglayacak cıglıklar atarak ruhunuz acı cekecektir.

    ama yinede o sizi seviyor :D vede merhametli hahahah. 


    bassinyourface
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seboist
    seboist's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2008
    Erkek
    morportakal bunu yazdı:
    -----------------------------

    seboist bunu yazdı:
    -----------------------------

    onur35 bunu yazdı:
    -----------------------------
    ben baskıdan falan korkupta düşüncemi değiştirmem kardeşim.benim düşüncem hala aynıdır.konunnu başlığıda gazetede yazanın aynısıdır.konunun içeriği de tamamen gazeteden alıntıdır.İslam dini akıl ve mantık dinidir.o kağıtta yazan akıl ve mantık dinine uymuyor.bu benim düşüncem.istediğinizi söyleyin.ama baskıdan çekinipte düşüncemi deiştirmem.
    -----------------------------
    dinimizdeki birçok olayı o mantık dediğin şey günümüzde bile çözmemiş

    ayrıca o kağıtta yazan isalma ve mantığa uyuyo sen orda ne anlatılması gerektiğini anlıyorsan mantık dinini de görürsün

    yoq eğer anlamak istemiyorsan o zaman İslamıda anlayamazsın

    ordakiler mantıklı islam dinide mantıklıdır sen merak etme

    -----------------------------

     

    mantık dediğin şey islamı çözememiş ise islam nasıl mantıklı oluyor  :D


    -----------------------------
    islamı çözememiş demedikki islamdaki bazı olayları çözememiş

    ama çözmek için uğraşan islamın aslında ne kadar mantıklı olduğunu görebilir


    ebedi devlet
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    biri çıkıp incilden birşeyler yazsa doğru olsa ayaklanırsınız şimdi doğruysa nie zararlı diyorsunuz.

    Beyin yıkamak için kullanıyorlar o yüzden zararlı.Yoksa isteyen istediği dine tapsın, isterseniz krem peynire tapın bize ne

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    End0t0ksiN
    End0t0ksiN's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek

    sivil_padisah bunu yazdı:
    -----------------------------
    doğru aslında yalan birşey yok...çocukların anlayacağı şekilde :I(biraz ağır anlatılmış sadece)
    -----------------------------

    bence asıl doğru olanda bu değil korkutmadan anlatıcaksın ama ağır dille anlatılmış sadece , ayrıca bısı daha dıcem asıl dogru olanları ınsanların kabullenmemesının nedenıde çağdaşlama vb yalancıktan ortaya atılan kavramlar olan"millenyum" ve "21. yy" adı altında toplanmış bır kac tane ınsanların beyınlerını yıkayan ve müslümanların ilerlemesini engellemek ısteyenlerın yapmak ıstedıklerıdır yani o ınsanlar bızlerın yapmamız gereken şeyleri cahıllık ve aşırı dincilik yada yobazlık olarak özentiş olan ınsanların gözü önüne seriyor ve imanı kuvvetsız olanda bu salakların dedıklerıne kanıyor :D . sadece cağdaş olucaz dıyenler dine ınanmaz demıyorum ama artık cogunluk özgürlük kavramını dılıne dolamış ve dinin gereklerini "bızı sıkıyor" bazında kavrıyorlar . buda asıl gerçek olanı yanlışmış ve cahilceymiş gibi gösteriyo . ama doğru olan tek birşey var Ordaki adamların ne yapmaya calıştıkları belli resmen cocukları kullanmışlar :| dini ınsana korkutarak ögretemezsın dinine baglayamazsın , sevdirerek baglayacaksınki insan dininden zevk alsın :)


    Potansiyel Rahatsız # 'yengesini s.kenlerin dizisinin yapıldığı devirde yaşayan mürid '
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    elevator
    elevator's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mayıs/2007
    Erkek

    FireX bunu yazdı:
    -----------------------------
    Oradaki Kur-an Kursu gerçekte ne amaca hizmet eder bilmiyorum. Fakat Kur-an Kursu beyin yıkama, tarikat merkezi olarak görülüyorsa artık bilemeyeceğim. İnsanlar artık dininide öğrenmesin. Orada daha birçok şey öğretildiğinden ve cımbızla bu bilgilerin özellikle çekildiğinden eminim. Dini eğitimin önemli bir parçasıda ölümden sonraki hayata hazırlanmaktır. Yoksa din anlayışı neden vardır? Orada esprili bir şekilde çocuklara ölümün korkutucu olmayan yüzü anlatılmış. Günahkarlar için ölümün bu kadarda basit olmadığını belirli yaştaki herkes bilir. Çocukları Kur-an Kursuna değil baleye gönderelim. Kabeyi bırakın Anıtkabire gidin diyen zihniyetin ürünleri. Atatürk bunları görse acaba ne derdi? Kabe'ye de giderim. Anıtkabirede giderim sizene! İkisinin ayrı şeyler olduğunu anlayamayacak kadar salak değiliz. Yeter bu ülkeyi karıştırdığınız. Bu ülke her iki zihniyettende zarar gördü ve görmeyede devam edecek. Yazık...
    -----------------------------
    bu ülke duruyorsa böyle düşünenler sayesinde duruyor .

     hep öküz altında buzağı arayıp durdular gah türbanı öne çıkardılar gah Kuran-ı kerimi..

     gün oldu din düşmanı oldular   gün geldi Atatürk düşmanı.

    ne Atatürkle dini ayırmayı becerebildik nede dinle Atatürkü bağdaştırabildik.

    velhassıl kelam O bizi kurtardı ama kendini hala kurtaramadı rahat bırakmadık mezarında.

    bu ülke tarih boyunca hep bir şeylerle boşa vakit geçirdi.

    gençlik şaşırdı neyin doğru neyin yanlış olduğunu.

     

     


    nekadar anlatırsan anlat,anlattıkların karşındakinin anladığı kadardır... VAR OLDUĞUM İÇİN DÜŞÜNÜYORUM ...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    morportakal
    morportakal's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek

    seboist bunu yazdı:
    -----------------------------
    morportakal bunu yazdı:
    -----------------------------

    seboist bunu yazdı:
    -----------------------------

    onur35 bunu yazdı:
    -----------------------------
    ben baskıdan falan korkupta düşüncemi değiştirmem kardeşim.benim düşüncem hala aynıdır.konunnu başlığıda gazetede yazanın aynısıdır.konunun içeriği de tamamen gazeteden alıntıdır.İslam dini akıl ve mantık dinidir.o kağıtta yazan akıl ve mantık dinine uymuyor.bu benim düşüncem.istediğinizi söyleyin.ama baskıdan çekinipte düşüncemi deiştirmem.
    -----------------------------
    dinimizdeki birçok olayı o mantık dediğin şey günümüzde bile çözmemiş

    ayrıca o kağıtta yazan isalma ve mantığa uyuyo sen orda ne anlatılması gerektiğini anlıyorsan mantık dinini de görürsün

    yoq eğer anlamak istemiyorsan o zaman İslamıda anlayamazsın

    ordakiler mantıklı islam dinide mantıklıdır sen merak etme

    -----------------------------

    mantık dediğin şey islamı çözememiş ise islam nasıl mantıklı oluyor  :D
    -----------------------------
    islamı çözememiş demedikki islamdaki bazı olayları çözememiş

    ama çözmek için uğraşan islamın aslında ne kadar mantıklı olduğunu görebilir

    -----------------------------

    hiç kasma. inançta mantık aramak hatadır. ha islam bukadar mantıklı ve üstünse bana kadın haklarında, insan haklarında, çocuk haklarında, sosyal ve ekonomik adalet ve eşitlikte, tıbda, bilimde, astronomide, dünyaya öncü bir tek müslüman toplum yada devlet göster, ben hemen tövbe edicem secdeye kapanıcam.

    şimdi gelelim şu tartışmanın can damarına. dikkatli baktıgımızda islamın bizim yaşamımızla bile çelişmekte oldugunu görüyoruz. yönetim biçimimiz mesela. cumhuriyetin baskın oldugu damar laiklik ve çagdaşlık oldugundan biz bukadar sorun yaşıyoruz. müslüman bir toplum olmasaydık cumhuriyetlede laikliklede sorunumuz olmayacakt. hani şeriatla yönetilse idik burada bunca şey yazılmazdı "mekanları cennet olsun" falan diye yazar geçerdik. 


    bassinyourface
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    müracaat: kimlik kartı yeterlidir

    isim: ademoğlu

    cinsiyet: toprak

    2 cinsiyet vardır erkek ve dişi toprak diye cinsiyet olmaz.. topraktan gelindiği bildirilir ancak bu cinsiyet belirtmez.

    isim ademoğlu nedir? ademkızı havvakızı da olabilir o zaman.. isim Allah kulu olsa daha iyi olmaz mı? .. müracaat kimlik kartı.. nedir bu yani Allah tarafından verilen kimlik kartımız varda biz mi bilmiyoruz (dna yı geçiniz).. hadi normal kimlik kartı olsa zaten orda isim cinsiyet başka şey yazıyor.. ee? .. onu da geç ben şimdi kimlik kartımla azraile müracaat etsem beni postalayacak mı diğer tarafa bu mudur olay? hiç müracaat etmeyelim o zaman?

    dinle dalga geçmedir bu dini bi öğretimi yok ayrıca yanlış bilgilendirici sadece ölüm üzerine değinilmiş birşey farklı şekilde değinilip öğretilebilir şaka amaçlı da olsa... hocaların bunu öğretmiş olmasıda abesttir ve kanıtlanamaz çünkü çok uzun zamandır her yerde dönen bi geyiktir bu öğrencinin kendi saçmalığı ki demekki hocalar gereken önemi vermemiş öğrenciler saçmalayabiliyolarmış olaydan bu da çıkabilir..

    ne tartışıyosunuz yav çıkın hava alın gezin tozun çay demleyin için.. 


    :|
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dreampark87
    dreampark87's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    onur35 bunu yazdı:
    -----------------------------

    konya'da çöken Kur'an kursu,pırıl pırıl beyinlerin nasıl yıkandığını ortaya koydu.işte enkazdan çıkan bir ibret vesikası...Türkiye'de daha binlerceesi bulunan tarikat yuvasında,çocuklara yaşamdan çok ölüm öğretiliyor.işte en kaz dan çıkan bir kağıtta yazanlar.

                                                   AHİRET HAVA YOLLARI

    hareket yeri: dünya

    varış yeri: ahiret

    uçuş saati: her an kalkabilir

    müracaat: kimlik kartı yeterlidir

    isim: ademoğlu

    cinsiyet: toprak

    adres: dünya

                                                     Müsade edilen eşyalar

    *9 metre beyaz bez

    *salih amel

    *salih bir çocuğun duası

    Kesinlikle yolcu beraberinde başka bir eşyaya müsade edilmez.mutlu ve rahat bir yolculuk için sayın yolcularımızdan Kur'an-ı Kerim ve Hadis-i Şerif lerdeki talimatlara uymaları önemle rica olunur.

    NOT:göreVlilere formları doğru ve eksiksiz doldurunuz.

    ömrünü nerede tükettin?

    gençliğini nerede geçirdin?

    mallarını nerede kazandın?

    Allah için ne yaptın?

                                                   AHİRET HAVA YOLLARI GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

    YETKİLİ MÜDÜR: AZRAİL

     

    yorum sizin...

     

     

     

     


    -----------------------------

    imzanı çok seviyorum senin her an çalabilirim hoja :) bu yazılana da yorum yapmıcam yoksa ağır konuşurum yobazlar için banlanmayı göze alamam


    Zifir:10 mg nikotin:0.8 mg karbon monoksit:10 mg WINSTON
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZoRKaYa
    ZoRKaYa's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    morportakal bunu yazdı:
    -----------------------------

    seboist bunu yazdı:
    -----------------------------
    morportakal bunu yazdı:
    -----------------------------

    seboist bunu yazdı:
    -----------------------------

    onur35 bunu yazdı:
    -----------------------------
    ben baskıdan falan korkupta düşüncemi değiştirmem kardeşim.benim düşüncem hala aynıdır.konunnu başlığıda gazetede yazanın aynısıdır.konunun içeriği de tamamen gazeteden alıntıdır.İslam dini akıl ve mantık dinidir.o kağıtta yazan akıl ve mantık dinine uymuyor.bu benim düşüncem.istediğinizi söyleyin.ama baskıdan çekinipte düşüncemi deiştirmem.
    -----------------------------
    dinimizdeki birçok olayı o mantık dediğin şey günümüzde bile çözmemiş

    ayrıca o kağıtta yazan isalma ve mantığa uyuyo sen orda ne anlatılması gerektiğini anlıyorsan mantık dinini de görürsün

    yoq eğer anlamak istemiyorsan o zaman İslamıda anlayamazsın

    ordakiler mantıklı islam dinide mantıklıdır sen merak etme

    -----------------------------

    mantık dediğin şey islamı çözememiş ise islam nasıl mantıklı oluyor  :D
    -----------------------------
    islamı çözememiş demedikki islamdaki bazı olayları çözememiş

    ama çözmek için uğraşan islamın aslında ne kadar mantıklı olduğunu görebilir

    -----------------------------

    hiç kasma. inançta mantık aramak hatadır. ha islam bukadar mantıklı ve üstünse bana kadın haklarında, insan haklarında, çocuk haklarında, sosyal ve ekonomik adalet ve eşitlikte, tıbda, bilimde, astronomide, dünyaya öncü bir tek müslüman toplum yada devlet göster, ben hemen tövbe edicem secdeye kapanıcam.

    şimdi gelelim şu tartışmanın can damarına. dikkatli baktıgımızda islamın bizim yaşamımızla bile çelişmekte oldugunu görüyoruz. yönetim biçimimiz mesela. cumhuriyetin baskın oldugu damar laiklik ve çagdaşlık oldugundan biz bukadar sorun yaşıyoruz. müslüman bir toplum olmasaydık cumhuriyetlede laikliklede sorunumuz olmayacakt. hani şeriatla yönetilse idik burada bunca şey yazılmazdı "mekanları cennet olsun" falan diye yazar geçerdik. 


    -----------------------------

     

    Abicim şu anda Müslüman tek bir devlet dahi yok... Yani Müslümanlığı gerçekten yaşayan 4-4 lük herşeyiyle ilmiyle temizliğiyle ibadetiyle inancıyla... Dolayısıyla dediğinde yok... Fakat geçmişten örnekler mümkün... Endülüs Emevi Devleti mesela... Ayrıca kadınlar için haklar çok geniştir her ne kadar mirastan hakkı yarısı 2 kadının şahitliği bir er kişinin şahitliği sayılsa bile... Yani onlara köpek muamelesi köle muamelesi yapılmıyordu.. Namustu vs. Burada size İslamiyette kadın haklarını anlatmak inan çok zor... Ayrıca demişsin aile belirler çocuğunun dinini çok doğru demişsin bu tezde sana katılıyorum... (: 


    echo "imzanız özel karakter içermemelidir";
Toplam Hit: 13069 Toplam Mesaj: 112