folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Tarih Türklerle Başlar



Tarih Türklerle Başlar

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kelv1n
    Kelv1n's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    merak etme yavaş yavaş ölücem alşkdşlakslşdkaslkf

    kitapsızlık yapma imran 3-5 konu aşağıda şehit konusu var hanginiz başı sağolsun diyor? beni söyletmeyin hiç bir konuda görmedim seni ve diyerlerini


    Hatalıysam..... aramızda kalsın ;)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bella_ciaa
    bella_ciaa's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2007
    Erkek
    LYCRa bunu yazdı:
    -----------------------------

    İmran yeğenim bu zamana kaar 5000 yıllık soyu olan insanların arasında ezilmeden, sana kötü gözle bakılmadan yaşadın bundan sonra da ne bunu inkar et ne de abuk subuk şiirlerle cevap ver. Unutma ki Türkiye Cumhuriyeti sınırları içerisinde yaşıyorsun. Bizim kurduğumuz şirketlerle internete giriyorsun. Götü yiyorsa barzani sağlasın kızıltepeye adsl.. Senin herşeyine koşan, seni ezdiremeyen bu millete sırtını bu şekilde hiç bir Kürt dönemez. Kanmayın bu oyunlara! İnkar ettiğin şey senin sırtını sıvazlayan adamların tarihidir. Sen istesen de istemesen de öyledir


    -----------------------------
    ben neyi inkar ettim hea. neyi. söle neyi. ben şunu dedim yazıyı süerler buldu. sizin tarihini olduğu kadar bizimde tarihimzi. var. kürd olmak süç mu. sölesne. suçmu. beni tanımadan karladın. benim kim olduğumu bile bimior. bak öğren. yolculucya excali ye sor da öğren. yaazık sizn gibiler türk. siz bizleride kaybediyorsunuz. bu önyargyla. sen sen ol. ön yargını yen. kürdüm diyen adam aterörist göçzüyle bakma. Avrupanın türklere yaptığnı sizde bize yapmayın. her kürdü aynı görmeyin. senle mselem yok. ama diğerine ismini bile söylemek istemedimğim diğerine söyleycek lafım yok. sen bi excaliye yolbuşcya başvur. kim olduğumu öğren bakalım..

    Rüyamda Ben Ve hazreti Fethullah hoca abey efendi aynı Keranedeydik. İkimizde Aynı Kaşarı Zükmek İstedik. Ben Qarıyı Ona Vermeyince Fışfışla Fışfışlaya Ağlamaya Ve Vaaz vermeye Başladı. "Evladım Dünya Geçicidir (fışfışpırrt) Paylaşamadığınız bişey Varsa; Önce Arkadaşına İkram Et. Sonra Sen Yap... :D
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    By-PsychoPhat
    By-PsychoPhat's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    beyler artık sabrım kalmadı..her türk ya da kürt konusu bu ayrımcılığa çekiliyor.kim üstünse üstün aq , siz nie birbirinize hakaret ediyorsunuz? ayrıca kürt tarihi de 5000 yıllıktır.bunu da okuyun araştırın.kahramanlarınız yok dieceksiniz ama kahramanlarımızı anlatan kitapları basmamıza izin vermiyorlar onun için bu gün kims tanımıyor kahramanlarımızı..kalkıyorlar kürtsen aramızda işin yok diorlar..bugün bu ülkede tv lerde kürtçe yayına izin veriliyor da neden burda ben kürdüm denince laf söyleniyor? ya da real neden ben kürdüm deyince kimse ses edemiyor ? o eski üye değil mi ?yaw siktir edin aq..en iisi birbirine hakaret eden herkes özür dilesin birbirinden , bu konu burda kapansın..çünkü kapanmazsa bi çok kelle gider , bi çok adam banlanır...

     

    edit : excalinin deyimiyle : kürt - türk karde$tir ayıranlar kalle$tir :p :D:D


    piknikte kebap şart değil amk.mangal yapan eller kırılsın.pizza yiyin onun yerine a.k.ormanları tehlikeye atmayın huleyn..ayrıca 1 gün de sıçmaın , 70 milyon 1 gün boyunca sıçmazsa hayvan gibi su tasarrufu sağlanır..(ciddiyim lan şaka yapmıyom)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LYCRa
    LYCRa's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2003
    Erkek
    imran268 bunu yazdı:
    -----------------------------
    LYCRa bunu yazdı:
    -----------------------------

    İmran yeğenim bu zamana kaar 5000 yıllık soyu olan insanların arasında ezilmeden, sana kötü gözle bakılmadan yaşadın bundan sonra da ne bunu inkar et ne de abuk subuk şiirlerle cevap ver. Unutma ki Türkiye Cumhuriyeti sınırları içerisinde yaşıyorsun. Bizim kurduğumuz şirketlerle internete giriyorsun. Götü yiyorsa barzani sağlasın kızıltepeye adsl.. Senin herşeyine koşan, seni ezdiremeyen bu millete sırtını bu şekilde hiç bir Kürt dönemez. Kanmayın bu oyunlara! İnkar ettiğin şey senin sırtını sıvazlayan adamların tarihidir. Sen istesen de istemesen de öyledir


    -----------------------------
    ben neyi inkar ettim hea. neyi. söle neyi. ben şunu dedim yazıyı süerler buldu. sizin tarihini olduğu kadar bizimde tarihimzi. var. kürd olmak süç mu. sölesne. suçmu. beni tanımadan karladın. benim kim olduğumu bile bimior. bak öğren. yolculucya excali ye sor da öğren. yaazık sizn gibiler türk. siz bizleride kaybediyorsunuz. bu önyargyla. sen sen ol. ön yargını yen. kürdüm diyen adam aterörist göçzüyle bakma. Avrupanın türklere yaptığnı sizde bize yapmayın. her kürdü aynı görmeyin. senle mselem yok. ama diğerine ismini bile söylemek istemedimğim diğerine söyleycek lafım yok. sen bi excaliye yolbuşcya başvur. kim olduğumu öğren bakalım..
    -----------------------------

     

    Hakikaten inkar etmemişsin ha. Resmen karşı atak yapmışsın. Ben orada Türklerden bahsediyorum sen çıkmışsın sümerler diyorsun. Kürt sitelerinde görmedim zannetme sümerleri kendinize mal ettiğinizi. Senin de sümerler yazıyı bulmuştur derken kastın açık ve net. Şu doğru seni tanımıyorum ama konuşmalarından belli oluyor. Şu ülkede herkes adam akıllı paylaşsın. Biz dünyayı yönetmişiz, kime ne zarar gelmiş bir söyleyiver. Avrupa'da Amerika'da bazı profesorlerin AB barışı için istedikleri Türklerdir. Sözde ermeni  soykırımını kabul eden lübnan bile israil işgali altındayken Türk ordusunu istemiştir. Keza Afganistan keza Bosna. Bizden zarar gelmez zarar görmediğimiz takdirde. Ha şu an gerideysek unutma ki amerika, israil ve bilimum büyük küçük ülkeler destekli terörden yüzmilyarlarca dolar zarar gördük. Bunu biliyorsan, bunu kabul etmiyor ve bize inanıyorsan emin ol kardeşimsin. Neyimizi paylaşmadık sizinle bu topraklarda? O yüzden herkes hakkıyla davransın. Bunu bilsin ona göre davransın

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LYCRa
    LYCRa's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2003
    Erkek

    By-PsychoPhat bunu yazdı:
    -----------------------------
    beyler artık sabrım kalmadı..her türk ya da kürt konusu bu ayrımcılığa çekiliyor.kim üstünse üstün aq , siz nie birbirinize hakaret ediyorsunuz? ayrıca kürt tarihi de 5000 yıllıktır.bunu da okuyun araştırın.kahramanlarınız yok dieceksiniz ama kahramanlarımızı anlatan kitapları basmamıza izin vermiyorlar onun için bu gün kims tanımıyor kahramanlarımızı..kalkıyorlar kürtsen aramızda işin yok diorlar..bugün bu ülkede tv lerde kürtçe yayına izin veriliyor da neden burda ben kürdüm denince laf söyleniyor? ya da real neden ben kürdüm deyince kimse ses edemiyor ? o eski üye değil mi ?yaw siktir edin aq..en iisi birbirine hakaret eden herkes özür dilesin birbirinden , bu konu burda kapansın..çünkü kapanmazsa bi çok kelle gider , bi çok adam banlanır...
    -----------------------------

     

    Konuyu açan elinde hıyar olanlar arkadaşım. 

    Ayrıca bu Kürt tarihi de son 5 yıldır piyasaya çıktı. Ben hiç bir makalede hiç bir eserde yerli olsun yabancı olsun Kürt tarihine atıfta bulunulduğunu görmedim. 

    Arkanızda AB var, Amerika var... Onlara rağmen mi basılmıyorsa demek ki ortada tarih marih yoktur.  

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Geenmeboo
    Geenmeboo's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2007
    Erkek
    imran bu muhabbete ben yeni giriorum ama şunu söliim sen kendin ayırdın kendini köküne kadar kürdüm diyerek.tabiki her kürt aynı deil bizm de komşumuz eşimizi dostumuz war kürt kökenli ama sen nerenin ekmeğini yiyosan suyunu içiyosan sana kim yol getirio elektrik getirio sana kim hizmet veriosa sende o memleketin selameti için uğraşırsn aksine nankörlük denir.zaman gelir şehid olur ağlarız zaman gelir bayram olur kutlarız.ama her etnik köken soyutlarsa kendini toplumdan kimsede bu vatanda yaşayamaz.ondan sonra ne türkü kalır ne kürdü ne çerkezi ne boşnağı.

    NEDEN? (soru olarak)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    By-PsychoPhat
    By-PsychoPhat's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek
    lycrta son bi söz söyleyerek bu konuyu kapatıyorum : olaylara çok yüzeysel bakıyorsun. ve ben kaçar..işe gidiyorum :p

    piknikte kebap şart değil amk.mangal yapan eller kırılsın.pizza yiyin onun yerine a.k.ormanları tehlikeye atmayın huleyn..ayrıca 1 gün de sıçmaın , 70 milyon 1 gün boyunca sıçmazsa hayvan gibi su tasarrufu sağlanır..(ciddiyim lan şaka yapmıyom)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExcaliburTBT
    ExcaliburTBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Aralık/2005
    Erkek
    Amınıza koycam ha bi rahat Bangbros izletmediniz. skerim aq beni karı$tırmayın.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LYCRa
    LYCRa's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2003
    Erkek
    Evet yüzeysel bakıyorum.. Çünkü ortada bakılabilecek bir tarih olmadığı için eğilecek bir konu da yok. Tezimi bulabilirsem Kürt tarihi üzerine yazarım.. Neyse sana iyi kaçmalar.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bella_ciaa
    bella_ciaa's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2007
    Erkek

    Geenmeboo bunu yazdı:
    -----------------------------
    imran bu muhabbete ben yeni giriorum ama şunu söliim sen kendin ayırdın kendini köküne kadar kürdüm diyerek.tabiki her kürt aynı deil bizm de komşumuz eşimizi dostumuz war kürt kökenli ama sen nerenin ekmeğini yiyosan suyunu içiyosan sana kim yol getirio elektrik getirio sana kim hizmet veriosa sende o memleketin selameti için uğraşırsn aksine nankörlük denir.zaman gelir şehid olur ağlarız zaman gelir bayram olur kutlarız.ama her etnik köken soyutlarsa kendini toplumdan kimsede bu vatanda yaşayamaz.ondan sonra ne türkü kalır ne kürdü ne çerkezi ne boşnağı.
    -----------------------------
    beli olyr. ben burda SAPINA kadr güdüm demedim. başaka konuda ona gerktiği için dedim. Kürd tarihini inkar eden arkadaşlar. 5 yılda bir dil geliirşmi. inaları bukadar çağalırmı. bne evt dedim

    Tüm dünyada dior

    Yazıyı Sümerler buldu. siz inkar edin. dünya kabul etmior. benim artık size diyecek lafım kalmadı. ne anlıorsunuz nede dinliorsunuz. bu ülkeyi siz bu hale getirdiniz. bizim gibileri dinlemeyerek. pğsikopatın yazısını bi okyun da anlayın


    Rüyamda Ben Ve hazreti Fethullah hoca abey efendi aynı Keranedeydik. İkimizde Aynı Kaşarı Zükmek İstedik. Ben Qarıyı Ona Vermeyince Fışfışla Fışfışlaya Ağlamaya Ve Vaaz vermeye Başladı. "Evladım Dünya Geçicidir (fışfışpırrt) Paylaşamadığınız bişey Varsa; Önce Arkadaşına İkram Et. Sonra Sen Yap... :D
Toplam Hit: 13526 Toplam Mesaj: 85