

300 Spartalı A.K.A Ispartalı
-
bende daha yeni geldim filmden, süper yalnız sonunda üzüldüm 300 spartalı öldü diye, bir üzüldüğüm şeyde var tam kralı vurucakken,yanağının yanından geçti ya ok ahh dedim keşke öldürseydi, ama film şahane mutlaka izleyin...
-
Olm öldürse hikaye olmasdı
zaten fantazi olsun diye eklemişler o kısmı -
ne karıydı bea :)
-
kızlar takımına daha sexi hacım sen onu isle :))
-
kambur tam içerde oluyor ya karılar falan var o anda bi baktım japon karı kolları yok :d o an kopuş anımdır :d
-
Kahin mükemmeldi la ; ), kimdi o karı
-
sonunda gittim filme,filmden çıkarığım ders:"spartadan gelin alınmaz."Kafasının basmadığı işlere akıl yorup cinselik konusunda geniş bakıyorlar olaya.bkz:sparta gıralıçası
-
Onur, Şeref ve Özgürlük adına öyle bir destandı ki çıkışta kirmizi pelerin, don ve kilicla irana gidip sawasa kaldigi yerden devam edesim geldi... anlatilmaz yasanir arkadaslar...
-
abi ayarlarız kırmızı don
-
Film beklediğim gibi değildi, truva ile karşılaştırdığımda truva çok daha güzel.
Toplam Hit: 11231 Toplam Mesaj: 68