Akp Yine İktidar Olacak
-
herkez işine baksın iyi olan kazanmıştı ve yine iyi olan kazacanacak
burada karın ağrısı çekmeye gerek yok
-
manhyak bunu yazdı:
-----------------------------Thelordmax bunu yazdı:
-----------------------------
Ne kadar saçma bir eylem bu böyle ? Barajı geçemeyen partilerin seçmenleri bile yinede kendi ideolojilerini düşüncelerini değiştirmeden kendi partilerine oy verebiliyorlar .
Senin "düz mantık" anlayışına göre gidersek bu akşam fener şampiyon olmasın diye bucasporu destekleyelim gibi basit bir olaya dönüyor. :)
Ayrıca "deyil" diye birşey yok, "değil"dir o.
-----------------------------%10 barajı olduğu sürece mantıklı olanı yapmaya çalışıyorum geçen seçimde akpnin her 2 oydan 1 ini almasının sebebi diğer partilerin %10 barajını geçemeyip oylarının geçersiz sayılması. Bu duruma bakarak %10 barajını geçemeyecek partilere oy vermekten önce akp nin tek başına iktidar olmasını engellemenin neresi mantıksız?
-----------------------------katılıyorum. Bu sadece Akp için değil Mhp Chp bile tek başına parti olurlarsa eğer bir gün. ben yine en güçlü muhalefete
oyumu veririm. Artık siyasi görüş falan hikaye bence . muhalefet olmadan hiç bir şey olmaz.
-
evet. bu durum beni çok üzüyor. hiç pahasına satılıyoruz.
-
Benım gorusumu destekleyen bır partı su anda turkıyede bulunmadıgından ve en yakın secım hakkımın mhp oldugundan dolayı bende mhp'ye verıyorum fakat gecen seferkı secımlerde konuyu acan arkadasla aynı dusuncedeydım Mhp'nın oy oranı genellıkle %15 cıvarı oynar en ıyısı muhalefet olarak chp'ye oy vermek dedım. Bızım pedere soler solemez kufuru bastı :) Isterse oy verıcek tek kısı sen ol yınede gorusunden vazgecme demıstı. Sonucta Chp'de Akp'de Mhp'de Tkp'de Dtp'de Dp'de alayıda aynı bokun lacivertleri.
Su anda bu ulkeyı yonetebılecek bır kısının bulunduguna ınanmıyorum. Ama bu ulkeyı yoneten kısınınde bunların arasında en assağılık varlık olduğunuda biliyorum.
-
Neyin kafası bu ya? Hem laik hem müslüman tabii ki olunmaz. Gayet açık ve net. Daha iyi anlayabilmen için şöyle diyim, islamda laiklik yoktur, olamaz.
-
Free_Mans bunu yazdı:
-----------------------------
chp oyununu güzel oynuyor arkadaş :) karalamakta üstlerine yok. ondan hep muhalefetler zaten. Bakınız bu adam bal gibi chp li. Diyor ki chp yi benimsemiyorum ancak akp ye karşı onlara oy vericem. sizide davet ediyorum. baktılar akp nin oyları çalamıyorlar yandaş partilerin de oylarını katma dertlerindeler. güzel taktik :) anlatmak istediğimi bir çok kişi anlamıştır. chp oyun üzerine oyun oynayan bir parti. ne genel başkanınız bu ülkeye başbakanlık yapabilir nede bi yönetim sergileyebilir. maalesef bende diyorum ki; sizin o adamınızda liderlik ruhu yok. olmaz abicim olmaz. bu ülkeyi tayyipten sonra yönetebilecek bir adam vardı onunda helikopteri düştü...
-----------------------------Keşke "bu oyunlara gelmeyin" şeklinde yorumlar yerine altta koyduğum videoların savunmasını yapabilseydin. Suanda chp ve mhp nin koalisyon kurması bile yetmiyor oyun oynadığımı ve chp yi desteklediğimi düşünüyorsan o senin düşüncen. Mhp ye verdiğin oyda benim düşüncemi destekler.
-
wking bunu yazdı:
-----------------------------
Neyin kafası bu ya? Hem laik hem müslüman tabii ki olunmaz. Gayet açık ve net.
-----------------------------öh.
-
Yorumlardan bıle ne halde oldugumuz yeterınce acık degıl mı arkadaslar :)
-
livane bunu yazdı:
-----------------------------
manhyak bunu yazdı:
-----------------------------Thelordmax bunu yazdı:
-----------------------------
Ne kadar saçma bir eylem bu böyle ? Barajı geçemeyen partilerin seçmenleri bile yinede kendi ideolojilerini düşüncelerini değiştirmeden kendi partilerine oy verebiliyorlar .
Senin "düz mantık" anlayışına göre gidersek bu akşam fener şampiyon olmasın diye bucasporu destekleyelim gibi basit bir olaya dönüyor. :)
Ayrıca "deyil" diye birşey yok, "değil"dir o.
-----------------------------%10 barajı olduğu sürece mantıklı olanı yapmaya çalışıyorum geçen seçimde akpnin her 2 oydan 1 ini almasının sebebi diğer partilerin %10 barajını geçemeyip oylarının geçersiz sayılması. Bu duruma bakarak %10 barajını geçemeyecek partilere oy vermekten önce akp nin tek başına iktidar olmasını engellemenin neresi mantıksız?
-----------------------------katılıyorum. Bu sadece Akp için değil Mhp Chp bile tek başına parti olurlarsa eğer bir gün. ben yine en güçlü muhalefete
oyumu veririm. Artık siyasi görüş falan hikaye bence . muhalefet olmadan hiç bir şey olmaz.
-----------------------------Seçim barajını bahsettiğiniz partiler koydu, kendi koydukları barajların altına girmek üzereler. Neyin hikayesini anlatıyorsunuz ? Ben hükümetin lideri olsam "-Öyle başa böyle tarak, indirmiyoruz barajı!" deyip barajda kalmalarını izlerdim.
-
manhyak bunu yazdı:
-----------------------------
Free_Mans bunu yazdı:
-----------------------------
chp oyununu güzel oynuyor arkadaş :) karalamakta üstlerine yok. ondan hep muhalefetler zaten. Bakınız bu adam bal gibi chp li. Diyor ki chp yi benimsemiyorum ancak akp ye karşı onlara oy vericem. sizide davet ediyorum. baktılar akp nin oyları çalamıyorlar yandaş partilerin de oylarını katma dertlerindeler. güzel taktik :) anlatmak istediğimi bir çok kişi anlamıştır. chp oyun üzerine oyun oynayan bir parti. ne genel başkanınız bu ülkeye başbakanlık yapabilir nede bi yönetim sergileyebilir. maalesef bende diyorum ki; sizin o adamınızda liderlik ruhu yok. olmaz abicim olmaz. bu ülkeyi tayyipten sonra yönetebilecek bir adam vardı onunda helikopteri düştü...
-----------------------------Keşke "bu oyunlara gelmeyin" şeklinde yorumlar yerine altta koyduğum videoların savunmasını yapabilseydin. Suanda chp ve mhp nin koalisyon kurması bile yetmiyor oyun oynadığımı ve chp yi desteklediğimi düşünüyorsan o senin düşüncen. Mhp ye verdiğin oyda benim düşüncemi destekler.
-----------------------------helikopteri düşen adam eli kanlı katil.
