folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Ali Babacan Şahsına Bakın



Ali Babacan Şahsına Bakın

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Demodor
    Demodor's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    FOXXLY bunu yazdı:
    -----------------------------
    yazıklar olsun. önce vatanımızı sattılar, sonra kardeşlerimizi..
    -----------------------------

    katılıyorum sana hain bunlar ama bazıları hala göremiyo ahmaklıkta ısrar edenler var.


    VUR VUR İNLESİN FİLİSTİN DİNLESİN.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    stillalive bunu yazdı:
    -----------------------------
    dış işleri bakanlığı açıklama yaptı, yalan habermiş bizleri azerilerle birbirimize düşürmek istiyorlar oyuna gelmeyin.
    -----------------------------

    kardeşim c. baskanıda ucakta k.ziktan dedi sonra işi kılıfına uydurdu demedim dedi. herkes biliyorki c. baskanının niyeti abd ne isterse onu yaparım düşüncesinde olduğunu... hadi bunları yapamayacaklarını anlıyorlar sonra geri çekiyorlar. bu haberi bende yenicağ gazetesinde gördüm. ordan ekledim. yalanlama gelmiştir gelmemiştir bi zikim ilgilendirmez bu dk kadan sonra peki ya hiç mi düşünmezsiniz ermenilerin ne istediklerini ?

    1-Sözde soykırımı tanıyın. ve bize tazminat ödeyin diyen

    2- topraklarınızda gözümüz var doğu bölgesi bizim için batı ermenistandır diyen.

    3- karabağda gözü olan 4- hocalı katliamına rağmen türk oldukları için öldürülen insanlarımıza ne hesap vereceksiniz?

    4- bize katil diyen ermenilerin kuklası mıyız ki biz onların ülkesine gidiyoruz el pençe duruyoruz ? sınır açılmasıda nerden çıktı

    bu maddeleri kabul etmek akla mantığa uyuyor mu ?




    Türkiye’deki emekli yaşlı insanları sevmiyorum. Ailemde emekli olanlarda dahil. Geleceğimizin çalınmasına izin verdiler. Umarım ızdırap dolu bir çileli hayat çekip elveda deyip bu dünyadan gidersiniz. Siz gençleri zırnık düşünmediniz hayallerini mahvettiniz.14.500TL ile hiçbirşey almadan karnınızı doyurun gelecek nesili düşünmeden yaşadığınızı sanıp gidin bu dünyadan.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TESKILAT
    TESKILAT's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Şubat/2009
    Erkek
    1000 yıllık tarihimizi 5 yıllık bi parti yok etmeye çalışıyor..şerefsizler..

    "benim evlatlarım kanatsız yeryüzü melekleridir"SHT
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    stillalive
    stillalive's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2007
    Erkek

    kaygusuz bunu yazdı:
    -----------------------------

    stillalive bunu yazdı:
    -----------------------------
    dış işleri bakanlığı açıklama yaptı, yalan habermiş bizleri azerilerle birbirimize düşürmek istiyorlar oyuna gelmeyin.
    -----------------------------

    kardeşim c. baskanıda ucakta k.ziktan dedi sonra işi kılıfına uydurdu demedim dedi. herkes biliyorki c. baskanının niyeti abd ne isterse onu yaparım düşüncesinde olduğunu... hadi bunları yapamayacaklarını anlıyorlar sonra geri çekiyorlar. bu haberi bende yenicağ gazetesinde gördüm. ordan ekledim. yalanlama gelmiştir gelmemiştir bi zikim ilgilendirmez bu dk kadan sonra peki ya hiç mi düşünmezsiniz ermenilerin ne istediklerini ?

    1-Sözde soykırımı tanıyın. ve bize tazminat ödeyin diyen

    2- topraklarınızda gözümüz var doğu bölgesi bizim için batı ermenistandır diyen.

    3- karabağda gözü olan 4- hocalı katliamına rağmen türk oldukları için öldürülen insanlarımıza ne hesap vereceksiniz?

    4- bize katil diyen ermenilerin kuklası mıyız ki biz onların ülkesine gidiyoruz el pençe duruyoruz ? sınır açılmasıda nerden çıktı

    bu maddeleri kabul etmek akla mantığa uyuyor mu ?


    -----------------------------

    hacım panik olmaya gerek yok, bu dediklerinin hiçbiri olmayacak ki,


    Geçenlerde kumpircide otururken, salataları, kaşarlı kumpirleri ve kısırları gördüm, o sırada şöyle düşündüm: Kısırlaştırılmış Siyaseti, Kaşar Siyasetçilerden Alırsak, Önümüze Amerikan Salatası Olarak Gelir Ve Biz de Onu Yeriz, Ama Orada Unutulan Birşey Var, O da Çoban Salatası.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    persian
    persian's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 07/Eylül/2005
    Erkek

    TESKILAT bunu yazdı:
    -----------------------------
    1000 yıllık tarihimizi 5 yıllık bi parti yok etmeye çalışıyor..şerefsizler..
    -----------------------------
    öyle deme abi ya akp olmasaydı yolsuzluk olurmuydu bunlar az çalıormuş,abd ye herkes aynı davranırmış ne var ermeniler kötümü sadece atalarımızı öldürdüler hamile kadınları öldürler onlarla kardeş olmucaklarda kimle kardeş olucaklar zaten geçimlerini abd den fikirleride ordaki şahıstan alıyorlar.

    Azerbeycanla aramızda sorunn yokmuş bize öyle diodu akepelii bazı şahıslar diğer bir konuda sorun olmadıysa bile bu saaten sonra zaten sorun oluşmuş demektir. Ama durmak yok akp ile bütün değerlerimizi kaybetmeye devam..

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    twilight_flame
    twilight_flame's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Şubat/2006
    Erkek

    ya birader her zaman yalan haber o yalan haber bu yalan haber. Kendi işlerine gelmeyen hangi doğruyu doğruladılar Allah'ını seversen?

     

    Yanlış anlama sitemim sana değil. Herşeye yanlış haber deyip duruyorlar. Adamların yalancılığı ortaya çıkınca oraya buraya saldırıyor. Ergenekon olayı herkesin gözü önünde yapılırken deniz fenerine ne kerametse yasak getiriliyor. Gizli incelenecek deniyor. İncelendiğinden şüphe ediyorum. Madem korkacak birşey yok neden milletle paylaşmıyorsunuz olayları?

     

    Deniz Baykal (Kendisini sevmem) Dosyayı getirdik dedi. Erdoğan eline dosya alan çıkıyor dedi. Oradan akpli biri çıkıp chpnin söylediği ile orjinal dosyanın alakası yok dedi ama dosya gelince halka açıklanmadı. Madem alakası yok doğruyu açıklayında bilelim 


    Sevgimizin Bittiği yerde Nefretimiz Başlar...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Blue_moon
    Blue_moon's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2007
    Erkek

    AciyaGulmek bunu yazdı:
    -----------------------------
    Akpli Müridler Nerde Acaba Birazdan Hangi Kılıfı Uydurup Gelecekler Ali Babacanmış Bu Haber Olmasada Nasıl Bi Hain Oldugunu Biliyoz Vesselam ..
    -----------------------------

    Türkiyede şimdiye kadar yayınlanan "yalan" haberler serisinin bir devamı olduğunu ispatlamak istiyorum

    çünkü dışişleri bakanlığı resmi ağızdan bunun yalan haber olduğunu açıkladı

    Hafızanızı şöyle bir zorlayın, Muhsin Yazıcıoğlunun helikopteri de düştüğünde Muhsin Yazıcıoğlu kurtarıldı sağlık durumu iyi diye

    haberler yayınlanmıştı. Daha sonra bunların yanlış haber olduğunu hepimiz gördük. Bu da ona benzer bi haber Burası Türkiye olur böyle :) 


    Mülk Allahındır, Adalet Mülkün Temelidir (Hz.Ömer)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ömer Kerem
    MuTReFT
    MuTReFT's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2002
    Erkek

    AciyaGulmek bunu yazdı:
    -----------------------------
    Akpli Müridler Nerde Acaba Birazdan Hangi Kılıfı Uydurup Gelecekler Ali Babacanmış Bu Haber Olmasada Nasıl Bi Hain Oldugunu Biliyoz Vesselam ..
    -----------------------------

    :D :D :D 

    Şimdi oturup buna adam akıllı cevap vermek var, ama gel gör ki onu anlayacak kapasite yok o yüzden susmak en iyisi.  Meydan sizin istediğiniz gibi at koşturun(!)


    Mecburi not: Cahilliğin verdiği CESARET ile ettiği lafın nereye gideceğini hesap edemeyen, düşünemeyen, fikir yoksunu mahlukatlara CEVAP vermiyorum. Adalet Ve Kalkınma Partisi - İstanbul Beyoğlu Teşkilatı 2024/1 dönem aktif üyesi.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kutengri
    Kutengri's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2008
    Erkek

    MuTReFT bunu yazdı:
    -----------------------------

    AciyaGulmek bunu yazdı:
    -----------------------------
    Akpli Müridler Nerde Acaba Birazdan Hangi Kılıfı Uydurup Gelecekler Ali Babacanmış Bu Haber Olmasada Nasıl Bi Hain Oldugunu Biliyoz Vesselam ..
    -----------------------------

    :D :D :D 

    Şimdi oturup buna adam akıllı cevap vermek var, ama gel gör ki onu anlayacak kapasite yok o yüzden susmak en iyisi.  Meydan sizin istediğiniz gibi at koşturun(!)


    -----------------------------

    Tabi hocam buradaki 15 kişi salak.. Bi tek sen akıllısın.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Blue_moon
    Blue_moon's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2007
    Erkek
    nuggets54 bunu yazdı:
    -----------------------------
    MuTReFT bunu yazdı:
    -----------------------------

    -----------------------------

     

    Tabi hocam buradaki 15 kişi salak.. Bi tek sen akıllısın.


    -----------------------------

     

    boş yere tartışmayın arkadaşlar, bu tartışmaların sonu gelmez. Siyasi konuların zaten hiçbir zaman kapandığını görmedim. Uzar durur sürekli.

    Ak partiye oy veren insanları salak die itham etmek kesinlikle yanlış. Halkın iradesine saygı duymak en büyük demokratik davranışlardan biridir.

    ister hükümet yandaşı olsun, ister hükümet karşıtı olsun, insanlar fikirlerinden dolayı yargılanamaz. Sürekli düşünce özgürlüğünü savunmadık mı ?

    herkes fikirlerinde özgürdür, sadece "bölücü, irticai ve terör" konularını savunanlar müstesna. O zaman halkın %47 sini Salak diye tabir etmek

    Türk milletine ve duyarlı insanlara yakışan bir davranış değildir. unutmayın ki Ak partiye oy veren insan pek ala koyu Cumhuriyetçi de olur,

    Çok büyük bir Atatürk hayranı da olabilir. Tıpkı benim gibi. Ulu önderimiz ne demiş "Türk Milleti Zekidir"  

    Türk halkına Salak demek bize yakışır mı sizce ? 


    Mülk Allahındır, Adalet Mülkün Temelidir (Hz.Ömer)
Toplam Hit: 9943 Toplam Mesaj: 76