Ali Babacan Şahsına Bakın
-
FOXXLY bunu yazdı:
-----------------------------
yazıklar olsun. önce vatanımızı sattılar, sonra kardeşlerimizi..
-----------------------------katılıyorum sana hain bunlar ama bazıları hala göremiyo ahmaklıkta ısrar edenler var.
-
stillalive bunu yazdı:
-----------------------------
dış işleri bakanlığı açıklama yaptı, yalan habermiş bizleri azerilerle birbirimize düşürmek istiyorlar oyuna gelmeyin.
-----------------------------kardeşim c. baskanıda ucakta k.ziktan dedi sonra işi kılıfına uydurdu demedim dedi. herkes biliyorki c. baskanının niyeti abd ne isterse onu yaparım düşüncesinde olduğunu... hadi bunları yapamayacaklarını anlıyorlar sonra geri çekiyorlar. bu haberi bende yenicağ gazetesinde gördüm. ordan ekledim. yalanlama gelmiştir gelmemiştir bi zikim ilgilendirmez bu dk kadan sonra peki ya hiç mi düşünmezsiniz ermenilerin ne istediklerini ?
1-Sözde soykırımı tanıyın. ve bize tazminat ödeyin diyen
2- topraklarınızda gözümüz var doğu bölgesi bizim için batı ermenistandır diyen.
3- karabağda gözü olan 4- hocalı katliamına rağmen türk oldukları için öldürülen insanlarımıza ne hesap vereceksiniz?
4- bize katil diyen ermenilerin kuklası mıyız ki biz onların ülkesine gidiyoruz el pençe duruyoruz ? sınır açılmasıda nerden çıktı
bu maddeleri kabul etmek akla mantığa uyuyor mu ?
-
1000 yıllık tarihimizi 5 yıllık bi parti yok etmeye çalışıyor..şerefsizler..
-
kaygusuz bunu yazdı:
-----------------------------stillalive bunu yazdı:
-----------------------------
dış işleri bakanlığı açıklama yaptı, yalan habermiş bizleri azerilerle birbirimize düşürmek istiyorlar oyuna gelmeyin.
-----------------------------kardeşim c. baskanıda ucakta k.ziktan dedi sonra işi kılıfına uydurdu demedim dedi. herkes biliyorki c. baskanının niyeti abd ne isterse onu yaparım düşüncesinde olduğunu... hadi bunları yapamayacaklarını anlıyorlar sonra geri çekiyorlar. bu haberi bende yenicağ gazetesinde gördüm. ordan ekledim. yalanlama gelmiştir gelmemiştir bi zikim ilgilendirmez bu dk kadan sonra peki ya hiç mi düşünmezsiniz ermenilerin ne istediklerini ?
1-Sözde soykırımı tanıyın. ve bize tazminat ödeyin diyen
2- topraklarınızda gözümüz var doğu bölgesi bizim için batı ermenistandır diyen.
3- karabağda gözü olan 4- hocalı katliamına rağmen türk oldukları için öldürülen insanlarımıza ne hesap vereceksiniz?
4- bize katil diyen ermenilerin kuklası mıyız ki biz onların ülkesine gidiyoruz el pençe duruyoruz ? sınır açılmasıda nerden çıktı
bu maddeleri kabul etmek akla mantığa uyuyor mu ?
-----------------------------hacım panik olmaya gerek yok, bu dediklerinin hiçbiri olmayacak ki,
-
TESKILAT bunu yazdı:
-----------------------------
1000 yıllık tarihimizi 5 yıllık bi parti yok etmeye çalışıyor..şerefsizler..
-----------------------------
öyle deme abi ya akp olmasaydı yolsuzluk olurmuydu bunlar az çalıormuş,abd ye herkes aynı davranırmış ne var ermeniler kötümü sadece atalarımızı öldürdüler hamile kadınları öldürler onlarla kardeş olmucaklarda kimle kardeş olucaklar zaten geçimlerini abd den fikirleride ordaki şahıstan alıyorlar.Azerbeycanla aramızda sorunn yokmuş bize öyle diodu akepelii bazı şahıslar diğer bir konuda sorun olmadıysa bile bu saaten sonra zaten sorun oluşmuş demektir. Ama durmak yok akp ile bütün değerlerimizi kaybetmeye devam..
-
ya birader her zaman yalan haber o yalan haber bu yalan haber. Kendi işlerine gelmeyen hangi doğruyu doğruladılar Allah'ını seversen?
Yanlış anlama sitemim sana değil. Herşeye yanlış haber deyip duruyorlar. Adamların yalancılığı ortaya çıkınca oraya buraya saldırıyor. Ergenekon olayı herkesin gözü önünde yapılırken deniz fenerine ne kerametse yasak getiriliyor. Gizli incelenecek deniyor. İncelendiğinden şüphe ediyorum. Madem korkacak birşey yok neden milletle paylaşmıyorsunuz olayları?
Deniz Baykal (Kendisini sevmem) Dosyayı getirdik dedi. Erdoğan eline dosya alan çıkıyor dedi. Oradan akpli biri çıkıp chpnin söylediği ile orjinal dosyanın alakası yok dedi ama dosya gelince halka açıklanmadı. Madem alakası yok doğruyu açıklayında bilelim
-
AciyaGulmek bunu yazdı:
-----------------------------
Akpli Müridler Nerde Acaba Birazdan Hangi Kılıfı Uydurup Gelecekler Ali Babacanmış Bu Haber Olmasada Nasıl Bi Hain Oldugunu Biliyoz Vesselam ..
-----------------------------Türkiyede şimdiye kadar yayınlanan "yalan" haberler serisinin bir devamı olduğunu ispatlamak istiyorum
çünkü dışişleri bakanlığı resmi ağızdan bunun yalan haber olduğunu açıkladı
Hafızanızı şöyle bir zorlayın, Muhsin Yazıcıoğlunun helikopteri de düştüğünde Muhsin Yazıcıoğlu kurtarıldı sağlık durumu iyi diye
haberler yayınlanmıştı. Daha sonra bunların yanlış haber olduğunu hepimiz gördük. Bu da ona benzer bi haber Burası Türkiye olur böyle :)
-
AciyaGulmek bunu yazdı:
-----------------------------
Akpli Müridler Nerde Acaba Birazdan Hangi Kılıfı Uydurup Gelecekler Ali Babacanmış Bu Haber Olmasada Nasıl Bi Hain Oldugunu Biliyoz Vesselam ..
-----------------------------:D :D :D
Şimdi oturup buna adam akıllı cevap vermek var, ama gel gör ki onu anlayacak kapasite yok o yüzden susmak en iyisi. Meydan sizin istediğiniz gibi at koşturun(!)
-
MuTReFT bunu yazdı:
-----------------------------AciyaGulmek bunu yazdı:
-----------------------------
Akpli Müridler Nerde Acaba Birazdan Hangi Kılıfı Uydurup Gelecekler Ali Babacanmış Bu Haber Olmasada Nasıl Bi Hain Oldugunu Biliyoz Vesselam ..
-----------------------------:D :D :D
Şimdi oturup buna adam akıllı cevap vermek var, ama gel gör ki onu anlayacak kapasite yok o yüzden susmak en iyisi. Meydan sizin istediğiniz gibi at koşturun(!)
-----------------------------Tabi hocam buradaki 15 kişi salak.. Bi tek sen akıllısın.
-
nuggets54 bunu yazdı:
-----------------------------
MuTReFT bunu yazdı:
-----------------------------
-----------------------------Tabi hocam buradaki 15 kişi salak.. Bi tek sen akıllısın.
-----------------------------boş yere tartışmayın arkadaşlar, bu tartışmaların sonu gelmez. Siyasi konuların zaten hiçbir zaman kapandığını görmedim. Uzar durur sürekli.
Ak partiye oy veren insanları salak die itham etmek kesinlikle yanlış. Halkın iradesine saygı duymak en büyük demokratik davranışlardan biridir.
ister hükümet yandaşı olsun, ister hükümet karşıtı olsun, insanlar fikirlerinden dolayı yargılanamaz. Sürekli düşünce özgürlüğünü savunmadık mı ?
herkes fikirlerinde özgürdür, sadece "bölücü, irticai ve terör" konularını savunanlar müstesna. O zaman halkın %47 sini Salak diye tabir etmek
Türk milletine ve duyarlı insanlara yakışan bir davranış değildir. unutmayın ki Ak partiye oy veren insan pek ala koyu Cumhuriyetçi de olur,
Çok büyük bir Atatürk hayranı da olabilir. Tıpkı benim gibi. Ulu önderimiz ne demiş "Türk Milleti Zekidir"
Türk halkına Salak demek bize yakışır mı sizce ?
