Allods Online Türkiye [Closed Beta Açıldı]
-
Görev üstüne görev baydı wallaha..
lvl 7 oldum nereye gitsek görev veriyo bu ne la :|
-
:) Goreve dayalı bır sıstem olması bence daha ıyı
Gıdıp sureklı aynı mobu saatlerce kesmekten daha cok rp ıcerıyo dıye dusunuyorum.
Dungeon fln deneyecek guildin yada arkadasların varsa dungeona gecmeye bak hocam ılk dungeon pek sarmasada hıc yoktan ıyıdır gorevede alternatıftır
-
wallaha görev bitti lvl 8 de kaldık nerye gitsem görev çıkmıyo tıkandı oyun :)
-
iLLuMiNaTi bunu yazdı:
-----------------------------wallaha görev bitti lvl 8 de kaldık nerye gitsem görev çıkmıyo tıkandı oyun :)
-----------------------------
tıkanmıo tıkanmıo aynı şeyi bende diyordum ama oyunda görev bitmiyor az kurcala :} -
12 olcam Sultans birliğine girdim oynarım ben bu oyunu :D
-
baya takılan var sanırım buradan. bi bakayım videolara hoşuma giderse indireyim ben de. sağolun
-
yarın gelüm yazın beni de
-
Gorev bitti diyen arkadaslar mapi acsınlar orda merkezi gozuken yerlere yuruyerek bır turlasınlar elbet karsılarına bırkac quest cıkıcaktır :) Olmadı map degıstırın ole dolanın quest bıtmez bu oyunda 2000'den fazla normal quest oldugunu soyluyorlar :)
-
quest quest sıkıldım zaie deki dungeona girdim partyle 1 spot kestik sonra dc oldum daha girmedim:)
-
http://bit.ly/gpPc6j başladım beyler :P
