

Amerikadan Korktuğunuz Kadar Allah‘Tan Korksaydınız Bu Ülkeyi Bu Hale Getirmezdiniz
-
9:05
vekile soktuğu laf,yenir yutulur cinsten değil.
-
ecevit hükümeti zamanında merkez bankasının başındaki o.ç develüasyon olacağını bildiği halde bankaların merkez bankasından 5 milyar dolar çekmesine izin verdi. Türkiye'ye oynanan bi oyundu.

-
on numara konuşmuş.bunları kim nasıl savunuyor hala merak ediyorum.
Milliyetçilik yerine (ülkücülük demiyorum Atatürk milliyetçiliği) ümmetçiliği seçen adamlar bunlar..Atatürk, cumhuriyet, demorkasi hakkında düşünceleride bellidir zaten.Biliyoruz.
Demek ki ülkenin %47 si demokrasi, cumhuriyet ve Atatürk'e düşman adamlar.
-
zumsuk bunu yazdı:
-----------------------------
Demek ki ülkenin %47 si demokrasi, cumhuriyet ve Atatürk'e düşman adamlar.
-----------------------------Ben tam tersini düşünüyorum. Kalan %53'ün Atatürk'ün anlatmak istediğini anlamadığını düşünüyorum evet.
Dahası Atatürk'ün adını kullanarak milleti yönlendiren insanlar var ki Allah'tan yönlendirdikleri bir avuç insan.
@attack
Kimse 5 milyar doların bir ülkeyi krize sokacağına inanmaz.
-
HaYVaN bunu yazdı:
-----------------------------
Bende laik değilim ama devletim laik ve bunu sonuna kadar savunuyorum.
Ne yanlış onu anlamadım?
La: Yok demek İk: Din.
Benim dinim var ama ülkem laik ben bunu savunuyorum. Tayyipte bunu yapıyor kanımca.
-----------------------------la yok demek ik de din mi demek :D hiç bu kadar gülmemiştim hoca n'aptın sen ya. şuraya bi bak istersen:
http://tr.wikipedia.org/wiki/Laiklik
"hem laik hem müslüman olunmaz" saçma bir önermedir. laiklik devletler için, müslümanlık ise insanlar için kullanılan bir sıfattır. "hem müslüman hem de laiklik yanlısı olunmaz" dersen daha anlamlı olur ki bu da doğru değildir. senin müslümanlığın laikliği reddediyorsa o müslümanlığı bi' gözden geçirmelisin.
-
g2k bunu yazdı:
-----------------------------
la yok demek ik de din mi demek :D hiç bu kadar gülmemiştim hoca n'aptın sen ya. şuraya bi bak istersen:
http://tr.wikipedia.org/wiki/Laiklik
"hem laik hem müslüman olunmaz" saçma bir önermedir. laiklik devletler için, müslümanlık ise insanlar için kullanılan bir sıfattır. "hem müslüman hem de laiklik yanlısı olunmaz" dersen daha anlamlı olur ki bu da doğru değildir. senin müslümanlığın laikliği reddediyorsa o müslümanlığı bi' gözden geçirmelisin.
-----------------------------Arapça laik ne demek bir de ona bak.
-
Anca gülün kahkaya atın zaten. Başka icraat yok.
Sonra at gözlüğüyle bakan biz oluyoruz olaylara :)
Ya banane kim haklı kim haksız diye ben mi öğretecem.
Zaten gereken cevabı halk sandığa gömüyor...
-
HaYVaN bunu yazdı:
-----------------------------Ben tam tersini düşünüyorum. Kalan %53'ün Atatürk'ün anlatmak istediğini anlamadığını düşünüyorum evet.
Dahası Atatürk'ün adını kullanarak milleti yönlendiren insanlar var ki Allah'tan yönlendirdikleri bir avuç insan.
-----------------------------hoca tayyip bopu bile savunan, destekleyen adam ?? Dahası ne.
Hoş ben Türkiye deki insanların %80 inin Atatürk'ü tanımadığını ve anlamadığını düşünüyorum.Tabi ki kalanlardan şerefsizler var.
Fakat Atatürk'ü anlamamak yada Atatürk'ü kullanmak var, birde dini kullanmak, ülkeyi satmak var.Atatürk'ü kullanan adamlar en azından bu tarz şeylerin altına girmedi (en azından akp kadar)
-
Apo ile sarmaş dolaş serimleri var kardeş daha ne olsun? Tayyibin öyle bi resmi olsa adamı zükerdiniz.
-
HaYVaN bunu yazdı:
-----------------------------
Bende laik değilim ama devletim laik ve bunu sonuna kadar savunuyorum.
Ne yanlış onu anlamadım?
La: Yok demek İk: Din.
Benim dinim var ama ülkem laik ben bunu savunuyorum. Tayyipte bunu yapıyor kanımca.
-----------------------------
kökü, grekçe "halktan yana olan" anlamına gelen laikos (ki bu laikos da; laos "halk" sözcüğünden türetilmiştir) olan kavram. peki ne alakası vardır bu bizim bildiğimiz; "din işleri ile devlet işlerinin birbirinden ayrılması" anlamıyla? izah edelim efendim. eskil* yunan'da erk, soylu sınıfın tekelindeydi ve bu şahıslar sahip oldukları erki gerekçelendirmek için köklerinin tanrılarla bir alakası olduğu iddiasında bulunurlardı (çünkü her ne hikmetse tanrılar sıradan insanlarla değil, hep kral kızları ile falan girmişlerdir cinsel ilişkiye) (bkz: mitoloji). tabi zamanla demokratlar da yönetimde söz sahibi olma gayretine düştüler. tahmin edileceği üzre soylu sınıfın savlarına karşı söyledikleri ilk söz: "siz tanrılardan yana iseniz biz de laikiz (yani halktan yanıyız)" oldu. işte o zaman, bu zamandır dini yönetimden uzak tutmak isteyenler hep bu kavramı kullanmışlardır.
edit:
------------
Bence biraz araştırmak daha mantıklı olacaktır.Laik olmak demek 'kardeşim tayyip erdoğan müslüman ona vereyim' gibi geri düşünceden kurtulmaktır.
Oy verirken din, ahiret, filistin çıkarlarını değil, millet, devlet çıkarlarını koruyan adama vermektir.Ne yazıkkı bunu anlayan adam çok çok az