folder Tahribat.com Forumları
linefolder TahriDepo
linefolder Ankarada Patlayan Bomba Ve Istihbarat Boslugu



Ankarada Patlayan Bomba Ve Istihbarat Boslugu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Asi
    Asi's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2007
    Dişi
    Bu siteyi habertürkte okudugum haberle tanıdım üye oldum ama bu adranalin youtubede sürekli PKK propogandası yapıyor bide bunun bir yandaşı var volodya5 ama bunlar kaşarlanmış anlamıyolar bunlara farklı dille hitap etmek lazım.....

    Doğuşumdaki tek olağanüstülük Türk olarak dünyaya gelmemdir.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    simel1982 bunu yazdı:
    -----------------------------
    Bu siteyi habertürkte okudugum haberle tanıdım üye oldum ama bu adranalin youtubede sürekli PKK propogandası yapıyor bide bunun bir yandaşı var volodya5 ama bunlar kaşarlanmış anlamıyolar bunlara farklı dille hitap etmek lazım.....
    -----------------------------

    öncelikle hoş geldin kardeşim

    tavsiye edeceğin dil nedir? 


    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Asi
    Asi's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2007
    Dişi
    amele_2 bunu yazdı:
    -----------------------------

    simel1982 bunu yazdı:
    -----------------------------
    Bu siteyi habertürkte okudugum haberle tanıdım üye oldum ama bu adranalin youtubede sürekli PKK propogandası yapıyor bide bunun bir yandaşı var volodya5 ama bunlar kaşarlanmış anlamıyolar bunlara farklı dille hitap etmek lazım.....
    -----------------------------

    öncelikle hoş geldin kardeşim

    tavsiye edeceğin dil nedir? 


    -----------------------------
    tşk hoş bulduk valla kardeş bu sitede herkes çok zeki hepimiz hangi dili kullanacagımızı çok iyi biliyoruz  

    Doğuşumdaki tek olağanüstülük Türk olarak dünyaya gelmemdir.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Asi
    Asi's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2007
    Dişi
    amele_2 bunu yazdı:
    -----------------------------

    simel1982 bunu yazdı:
    -----------------------------
    Bu siteyi habertürkte okudugum haberle tanıdım üye oldum ama bu adranalin youtubede sürekli PKK propogandası yapıyor bide bunun bir yandaşı var volodya5 ama bunlar kaşarlanmış anlamıyolar bunlara farklı dille hitap etmek lazım.....
    -----------------------------

    öncelikle hoş geldin kardeşim

    tavsiye edeceğin dil nedir? 


    -----------------------------
    tşk hoş bulduk valla kardeş bu sitede herkes çok zeki hepimiz hangi dili kullanacagımızı çok iyi biliyoruz  

    Doğuşumdaki tek olağanüstülük Türk olarak dünyaya gelmemdir.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviBere
    MaviBere's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2006
    Erkek
    amele bi welcome cocktail yapmasan olmuyo dimi:)

    hız emniyettir...!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    MaviBere bunu yazdı:
    -----------------------------
    amele bi welcome cocktail yapmasan olmuyo dimi:)
    -----------------------------

    olur mu hiç:D 


    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
Toplam Hit: 50346 Toplam Mesaj: 97