Annelikmi İçgüdüdür Yoksa Babalıkmı ?
-
Baba tarafı genelde çocuğunun iyiliğini ister, bu yüzdende duygusal davranmıyormuş gibi gözükebilir ama emin ol dışarı yansıtmıyordur duygusallığını. Anne tarafı ise iyi, kötü ayrım yapmaksızın her konuda cocuğunun yanında olur genelde. Bu yüzdende sanki anne daha duygusal daha koruyucu davranıyormuş gibi oluyor.
-
basitçe en genel anlamıyla;
erkek olabildiğince fazla yumurta dağıtarak nesli için yeni bireyler oluşturma güdüsüne sahiptir.
dişi ise oluşan bireylerin hayatta gelmesi ve hayatta kalması güdüsüne sahip.
-
zalimadam bunu yazdı
babamın ta gotune koyyim. adam olmadı olamadı gitti.
hayatımda böyle gereksiz bir baba görmedim.
hayatımıda zindan etti siktirolup ölsede kurtulsam ibenden.
Hocam bende babamı sevmem hep kardeşler arası ayrımcılık yapmıştır biran önce ölsede gitse der dururdum ancak bu lanet bedenimizin bi yerlerinde öyle bişey varki kabul etmiyor böyle bişeyi hep pişmanlık mekanizması çalışıp durur, misal benim küçüklüğüme dair pek bi fotoğrafım yoktur geçen çok uzak bi akrabam tesadüfen biyerlerden bulmuş 4-5 yaşlarımdaki bi fotoğrafımı bana gönderdi babamın elini tutarken, şimdi bakıyorum fotoğrafa tamam ulan sevmiyorum bu adamı hayatıma çok olumsuz etkileri oldu diyorum ama sonra hep fotoğrafa bakıyorum eğer bu adam şuan yaşamıyo olsaydı ben bu fotoğrafa bakarken vicdan azabından geberip giderdim o yüzden ölmesin ömrü uzun olsun ne olursa olsun diyorum genede.
-
zalimadam bunu yazdı
babamın ta gotune koyyim. adam olmadı olamadı gitti.
hayatımda böyle gereksiz bir baba görmedim.
hayatımıda zindan etti siktirolup ölsede kurtulsam ibenden.
Aynen ölmedi hımına koduğum
-
Çocuğunu Allah bağışlasın hocam. Sıhhatli, güzel ahlaklı olur inşallah. Sen bu sorunun cevabını evladın 17ye gelene kadar ve geldikten sonra çok iyi bulacaksın emin ol. Ergenlik tripleri had safhaya varıp da hiçbirinizi takmadığı, beklentinin aksi yönde alışkanlıklar edindiği zaman da bakalım böyle düşünebilecek misin?
Analar her halükarda evladının canı yanmasın sıkıntı çekmesin ister fakat babaların bir sınırı vardır. Baktı artık tahammül edemiyor kapının önüne koymayı bile düşünür. Bir evlat olarak yazıyorum bunu, ebeveynler de aynısını söyleyecektir.
-
tüm anneler ve babalar için aynı şeyi söyleyemiz ancak büyük çoğunlukla anneler evlatlarına daha yakın ve daha bağlıdır. Babalar ise otoriteyi ve gücü temsil ettiklerinden, aynı samimiyet onlarla kurulmaz.. Fakat her ne kadar babalar evlatlarına anneleri kadar yakın ve samimi olmasalarda, onlarında en az anneleri kadar sevgileri var evlatlarına ama göstermiyolar işte. Üstelik evlatta olsa üzerinde bir güç olmazsa yoldan çıkabilitesi büyük.. O yüzden biraz korku şart :D
DrKeworks tarafından 13/May/14 15:45 tarihinde düzenlenmiştir -
Bu Ebeveynler alınır mı satılır mı bilemem ama ikisi arasında ayrım yapamam sevgi bakımından, lakin refleks, güdü, içgüdü, öğrenebilme açısından bizim pederi Tek geçerim, biraz gaddarca oldu belki ;! ama böyle ;)
-
HannibALgan bunu yazdızalimadam bunu yazdı
babamın ta gotune koyyim. adam olmadı olamadı gitti.
hayatımda böyle gereksiz bir baba görmedim.
hayatımıda zindan etti siktirolup ölsede kurtulsam ibenden.
Aynen ölmedi hımına koduğum
sağ olaydıda babam ayağının altını öpeydim :(
-
HannibALgan bunu yazdızalimadam bunu yazdı
babamın ta gotune koyyim. adam olmadı olamadı gitti.
hayatımda böyle gereksiz bir baba görmedim.
hayatımıda zindan etti siktirolup ölsede kurtulsam ibenden.
Aynen ölmedi hımına koduğum
su an akıl saglıgım bir nebze normal bir sekilde nefes alıyorsam, pespese gelen sıkıntılarla ailemiz yıkılmadıysa, halen dimdik ayakta duruyorsak, kendimi gelistirip istedigim eylemi yapma özgürlügü bana saglanmıssa ve senelerdir sürekli destek alıyorsam, bunun en büyük sebebi babamdır.
Allah benim ömrümden alıp ona versin.
-
Andrei bunu yazdıHannibALgan bunu yazdızalimadam bunu yazdı
babamın ta gotune koyyim. adam olmadı olamadı gitti.
hayatımda böyle gereksiz bir baba görmedim.
hayatımıda zindan etti siktirolup ölsede kurtulsam ibenden.
Aynen ölmedi hımına koduğum
su an akıl saglıgım bir nebze normal bir sekilde nefes alıyorsam, pespese gelen sıkıntılarla ailemiz yıkılmadıysa, halen dimdik ayakta duruyorsak, kendimi gelistirip istedigim eylemi yapma özgürlügü bana saglanmıssa ve senelerdir sürekli destek alıyorsam, bunun en büyük sebebi babamdır.
Allah benim ömrümden alıp ona versin.
Niye kendi peçerenizden bakıyorsunuzki ? senin ailenin dimdik ayakta durmasını sağlamış ne güzel onun tam tersini yapan da var
