folder Tahribat.com Forumları
linefolder Bilim Teknik Teknoloji
linefolder Annelikmi İçgüdüdür Yoksa Babalıkmı ?



Annelikmi İçgüdüdür Yoksa Babalıkmı ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RaAmLis
    RaAmLis's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Eylül/2005
    Erkek

    Baba tarafı genelde çocuğunun iyiliğini ister, bu yüzdende duygusal davranmıyormuş gibi gözükebilir ama emin ol dışarı yansıtmıyordur duygusallığını. Anne tarafı ise iyi, kötü ayrım yapmaksızın her konuda cocuğunun yanında olur genelde. Bu yüzdende sanki anne daha duygusal daha koruyucu davranıyormuş gibi oluyor.


    Hayattaki amacını bulamayan, bulmaya yaklaştığını hissettiğinde ise alıkoyulan bu yüzden herşeyi oluruna bırakan ama bunu da beceremeyen kişi.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gizem
    sLeymN
    sLeymN's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    basitçe en genel anlamıyla;

    erkek olabildiğince fazla yumurta dağıtarak nesli için yeni bireyler oluşturma güdüsüne sahiptir. 

    dişi ise oluşan bireylerin hayatta gelmesi ve hayatta kalması güdüsüne sahip.


    Cehennemin dibine kadar yolum var daha.. || Nasılsa her yalnız kendine sürgündür Asmera unutma.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zodiac
    Zodiac's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2010
    Erkek
    zalimadam bunu yazdı

    babamın ta gotune koyyim. adam olmadı olamadı gitti.

    hayatımda böyle gereksiz bir baba görmedim.

    hayatımıda zindan etti siktirolup ölsede kurtulsam ibenden.

    Hocam bende babamı sevmem hep kardeşler arası ayrımcılık yapmıştır biran önce ölsede gitse der dururdum ancak bu lanet bedenimizin bi yerlerinde öyle bişey varki kabul etmiyor böyle bişeyi hep pişmanlık mekanizması çalışıp durur, misal benim küçüklüğüme dair pek bi fotoğrafım yoktur geçen çok uzak bi akrabam tesadüfen biyerlerden bulmuş 4-5 yaşlarımdaki bi fotoğrafımı bana gönderdi babamın elini tutarken, şimdi bakıyorum fotoğrafa tamam ulan sevmiyorum bu adamı hayatıma çok olumsuz etkileri oldu diyorum ama sonra hep fotoğrafa bakıyorum eğer bu adam şuan yaşamıyo olsaydı ben bu fotoğrafa bakarken vicdan azabından geberip giderdim o yüzden ölmesin ömrü uzun olsun ne olursa olsun diyorum genede.


    mantığın korkunu yenemiyorsa kendini düşünenden sayma,
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DanLev
    DanLev's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2007
    Erkek
    zalimadam bunu yazdı

    babamın ta gotune koyyim. adam olmadı olamadı gitti.

    hayatımda böyle gereksiz bir baba görmedim.

    hayatımıda zindan etti siktirolup ölsede kurtulsam ibenden.

    Aynen ölmedi hımına koduğum


    kontrol edebilir olduğum savaş, kontrolüm dışında ki barıştan her zaman daha iyidir...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    literatur
    literatur's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2008
    Erkek

    Çocuğunu Allah bağışlasın hocam. Sıhhatli, güzel ahlaklı olur inşallah. Sen bu sorunun cevabını evladın 17ye gelene kadar ve geldikten sonra çok iyi bulacaksın emin ol. Ergenlik tripleri had safhaya varıp da hiçbirinizi takmadığı, beklentinin aksi yönde alışkanlıklar edindiği zaman da bakalım böyle düşünebilecek misin?

     

    Analar her halükarda evladının canı yanmasın sıkıntı çekmesin ister fakat babaların bir sınırı vardır. Baktı artık tahammül edemiyor kapının önüne koymayı bile düşünür. Bir evlat olarak yazıyorum bunu, ebeveynler de aynısını söyleyecektir.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKeworks
    DrKeworks's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    tüm anneler ve babalar için aynı şeyi söyleyemiz ancak büyük çoğunlukla anneler evlatlarına daha yakın ve daha bağlıdır. Babalar ise otoriteyi ve gücü temsil ettiklerinden, aynı samimiyet onlarla kurulmaz.. Fakat her ne kadar babalar evlatlarına anneleri kadar yakın ve samimi olmasalarda, onlarında en az anneleri kadar sevgileri var evlatlarına ama göstermiyolar işte. Üstelik evlatta olsa üzerinde bir güç olmazsa yoldan çıkabilitesi büyük.. O yüzden biraz korku şart :D

    DrKeworks tarafından 13/May/14 15:45 tarihinde düzenlenmiştir

    Cigu bigule :(
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RitmFarbRacourci
    RitmFarbRacourci's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mart/2008
    Erkek
    Bu Ebeveynler alınır mı satılır mı bilemem ama ikisi arasında ayrım yapamam sevgi bakımından, lakin refleks, güdü, içgüdü, öğrenebilme açısından bizim pederi Tek geçerim, biraz gaddarca oldu belki ;! ama böyle ;)

    I'şıkY'ılı;^^`) Zk't^^` RnSySyTk.Ödl.SpRtÇzBşBkYd Kryptia.agogE Sa'd-l'Suûd az.ç'k 'lmyn'Dşn Pnct'tnAnNttn Blgi,YpBlgi 'Ct'nDrm.CmdyDrm.MdrnDrm hRşYdşR ClptcPth'Strsm M'nPhs' Ld,X/Y YrYnZmnGrçklk,AlgBzklğ KrzFrst'tr Tiytr' Pugchv,Jtrn,İmmlmn,FllngLef,Pik' SuprmcySprrty CoBehTh elFnmno:NzrioRonldo AdnKy TkSs,TkHrf(?) .RtNsTk.KvMp.Mk.TrmDyn ScklkNmRzgr ŞkHcBy ccp.kky Snrlr'Çz SnaSnLzmsn 'NsnKsknçtr BgDppr.MagllnCl'ds.S'thCro's Ch'kW'ng CreazioneDiAdamo^^`, Arctrs.Spic' ArcScnd,YySnye TrbProp,TrbJet,TrbFan ~3.10^5km/sn~343m/sn ~900-1240m/snMacH RamJt,ScRamJt Przdi^^' Tbu.XL Prsek MAtv^^` mLAT G'dWllHnting(f). 3id't^^` TareZmenPr ParaMotor TrflrVArsİlşklr (-)+.(/)*,~ ZminŞkil . ..Bu imza @SubZero tarafindan degistirilmistir. "Bu kadar uzun karmakarisik bir imza yapma diye uyardim ama heeheeeey(^^D)_hey kim söylüyor, kim dinliyor." Imzanizi SubZero'ya bilgi vermeden degistirmeyiniz. Tesekkurler...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aliyk
    aliyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2007
    Erkek
    HannibALgan bunu yazdı
    zalimadam bunu yazdı

    babamın ta gotune koyyim. adam olmadı olamadı gitti.

    hayatımda böyle gereksiz bir baba görmedim.

    hayatımıda zindan etti siktirolup ölsede kurtulsam ibenden.

    Aynen ölmedi hımına koduğum

    sağ olaydıda babam ayağının altını öpeydim :(


    Lekum Dinikum Veliye Din ...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unix
    Andrei
    Andrei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2008
    Erkek
    HannibALgan bunu yazdı
    zalimadam bunu yazdı

    babamın ta gotune koyyim. adam olmadı olamadı gitti.

    hayatımda böyle gereksiz bir baba görmedim.

    hayatımıda zindan etti siktirolup ölsede kurtulsam ibenden.

    Aynen ölmedi hımına koduğum

    su an akıl saglıgım bir nebze normal bir sekilde nefes alıyorsam, pespese gelen sıkıntılarla ailemiz yıkılmadıysa, halen dimdik ayakta duruyorsak, kendimi gelistirip istedigim eylemi yapma özgürlügü bana saglanmıssa ve senelerdir sürekli destek alıyorsam, bunun en büyük sebebi babamdır.

    Allah benim ömrümden alıp ona versin.


    %40 indirimli olarak "Centos Sistem ve Sunucu Yönetimi" adlı kitabımızı satın alarak, Linux üzerine yapılacak olan devam projeleri icin destekte bulunabilirsiniz : http://www.hepsiburada.com/centos-sistem-ve-sunucu-yonetimi-oku-izle-dinle-ogren-p-KKODLAB01579
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bandito
    Bandito's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2014
    Erkek
    Andrei bunu yazdı
    HannibALgan bunu yazdı
    zalimadam bunu yazdı

    babamın ta gotune koyyim. adam olmadı olamadı gitti.

    hayatımda böyle gereksiz bir baba görmedim.

    hayatımıda zindan etti siktirolup ölsede kurtulsam ibenden.

    Aynen ölmedi hımına koduğum

    su an akıl saglıgım bir nebze normal bir sekilde nefes alıyorsam, pespese gelen sıkıntılarla ailemiz yıkılmadıysa, halen dimdik ayakta duruyorsak, kendimi gelistirip istedigim eylemi yapma özgürlügü bana saglanmıssa ve senelerdir sürekli destek alıyorsam, bunun en büyük sebebi babamdır.

    Allah benim ömrümden alıp ona versin.

    Niye kendi peçerenizden bakıyorsunuzki ? senin ailenin dimdik ayakta durmasını sağlamış ne güzel onun tam tersini yapan da var

Toplam Hit: 7347 Toplam Mesaj: 63