Artik Jailbreak Araci Cikmayacakmi?
-
mkyb bunu yazdı
İki tane iOS 10.1.1 var. 14b100 Kodlu olanı yükleyeceksin hocam.
b150 olanla b100 olanın çekirdek kodları aynıymış. Bu iki sürümde olurmuş.
-
mkyb bunu yazdıSeRDaR bunu yazdı
kaç yıllık ios kullanıcıyım açıkçası bende pek önemsemedim jb işini çok da eksikliğiin hissetmiyorum mevcut ios özellikleri işimi görüyor
İşte bi yapsan ve işletim sistemine getirdiği ek özelikleri görsen vazgeçemezsin hocam. Bu zamana kadar böyle nasıl kullanmışım dersin.
hocam telefonu telefon diye kullanan insana saydığınız özellikler cazip gelmiyor bende iphone a geçeli 1 yılı geçecek neredeyse herşeyimi karşılıyor bakıyorum yok dns yazıyormuş debisi yazıyormuş yok renk açıyormuş kısıyormuş bilmem ne benim gibi basic kullancıya fark yaratmıyor sosyal ağlara giriyorum fanatik fotomaç okuyorum whatsapp kullanıyorum vs vs bunları yaparken ararken mesaj atarken ufak bir kasma dahi yapmıyor telefon bu benim için önemle kıstas ve bunu hakkıyla yapıyor
jailbreak işin fantezisine kaçıyor bence fanteziyi telefonda değil başka şeyler de yaşamak isterim :W
-
DrKeworks bunu yazdıPanxeR bunu yazdı
ben olsam bende anlaşırdım , milletin şeyi ile uğraşip hem illegal iş yapacağima karşılıksız , firma ile işimi çözer parama bakarım.
bu arada 2 yıldır ios kullanıcısıyım jb ihtiyaci duymadım.
Hocam iki yildir ios kullanmana ragmen jailbreak eksikligini hissetmiyosan, sen adam akilli tweak yuklememissindir cihaza. Suanda ben eksikliklerimi saysam ios bu kadar eksikmi ydi dersin
Sayar mısın hocam? Biz de faydalanalım. İyi bir şey ise JB yapalım :)
-
Jailbreak geliştirmek bu kadar zor mu? Yok mudur Tahribat'ta bunu yapabilecek bi babayiğit?
-
Florenzi bunu yazdı
Jailbreak geliştirmek bu kadar zor mu? Yok mudur Tahribat'ta bunu yapabilecek bi babayiğit?
iOS'u satır satır inceleyip açık arıyor hocam adamlar. Öyle her yiğidin harcı değil.
-
mkyb bunu yazdıFlorenzi bunu yazdı
Jailbreak geliştirmek bu kadar zor mu? Yok mudur Tahribat'ta bunu yapabilecek bi babayiğit?
iOS'u satır satır inceleyip açık arıyor hocam adamlar. Öyle her yiğidin harcı değil.
O zaman böyle geç çıkması da doğal. Tabi masabaşında yapılan anlaşmaları saymazsak. Ki muhakkak ekip çalışmasıdır. İllegal belki ama isterdim Türkiye'den böyle bi ekibin çıkması.
-
-
mkyb bunu yazdı
İmzalar açık 10.1 düşüyorum ben.
düm 10,2 yükselttiydim ben de. düşürsek mi acaba. biraz daha rahatladı gibi :D
-
Florenzi bunu yazdımkyb bunu yazdıFlorenzi bunu yazdı
Jailbreak geliştirmek bu kadar zor mu? Yok mudur Tahribat'ta bunu yapabilecek bi babayiğit?
iOS'u satır satır inceleyip açık arıyor hocam adamlar. Öyle her yiğidin harcı değil.
O zaman böyle geç çıkması da doğal. Tabi masabaşında yapılan anlaşmaları saymazsak. Ki muhakkak ekip çalışmasıdır. İllegal belki ama isterdim Türkiye'den böyle bi ekibin çıkması.
https://twitter.com/qwertyoruiopz/status/810165239677386753
Bu resimdeki aparat ne acaba ? Jailbreak için açık aramada kullanıyormuş.
-
mkyb bunu yazdıFlorenzi bunu yazdımkyb bunu yazdıFlorenzi bunu yazdı
Jailbreak geliştirmek bu kadar zor mu? Yok mudur Tahribat'ta bunu yapabilecek bi babayiğit?
iOS'u satır satır inceleyip açık arıyor hocam adamlar. Öyle her yiğidin harcı değil.
O zaman böyle geç çıkması da doğal. Tabi masabaşında yapılan anlaşmaları saymazsak. Ki muhakkak ekip çalışmasıdır. İllegal belki ama isterdim Türkiye'den böyle bi ekibin çıkması.
https://twitter.com/qwertyoruiopz/status/810165239677386753
Bu resimdeki aparat ne acaba ? Jailbreak için açık aramada kullanıyormuş.
Hakket bu ney la :/

