folder Tahribat.com Forumları
linefolder Android - IOS Programlama
linefolder Artik Jailbreak Araci Cikmayacakmi?



Artik Jailbreak Araci Cikmayacakmi?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek
    mkyb bunu yazdı

    İki tane iOS 10.1.1 var. 14b100 Kodlu olanı yükleyeceksin hocam.

    b150 olanla b100 olanın çekirdek kodları aynıymış. Bu iki sürümde olurmuş.


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DaSpOnGe
    DaSpOnGe's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2008
    Erkek
    mkyb bunu yazdı
    SeRDaR bunu yazdı

    kaç yıllık ios kullanıcıyım açıkçası bende pek önemsemedim jb işini çok da eksikliğiin hissetmiyorum mevcut ios özellikleri işimi görüyor

    İşte bi yapsan ve işletim sistemine getirdiği ek özelikleri görsen vazgeçemezsin hocam. Bu zamana kadar böyle nasıl kullanmışım dersin. 

    hocam telefonu telefon diye kullanan insana saydığınız özellikler cazip gelmiyor bende iphone a geçeli 1 yılı geçecek neredeyse herşeyimi karşılıyor bakıyorum yok dns yazıyormuş debisi yazıyormuş yok renk açıyormuş kısıyormuş bilmem ne benim gibi basic kullancıya fark yaratmıyor sosyal ağlara giriyorum fanatik fotomaç okuyorum whatsapp kullanıyorum vs vs bunları yaparken ararken mesaj atarken ufak bir kasma dahi yapmıyor telefon bu benim için önemle kıstas ve bunu hakkıyla yapıyor 

    jailbreak işin fantezisine kaçıyor bence fanteziyi telefonda değil başka şeyler de  yaşamak isterim :W


    You think you've travelled far and never seen the stars :)))
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KILICH
    KILICH's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Haziran/2010
    Erkek
    DrKeworks bunu yazdı
    PanxeR bunu yazdı

    ben olsam bende anlaşırdım , milletin şeyi ile uğraşip hem illegal iş yapacağima karşılıksız , firma ile işimi çözer parama bakarım.

    bu arada 2 yıldır ios kullanıcısıyım jb ihtiyaci duymadım.

    Hocam iki yildir ios kullanmana ragmen jailbreak eksikligini hissetmiyosan, sen adam akilli tweak yuklememissindir cihaza. Suanda ben eksikliklerimi saysam ios bu kadar eksikmi ydi dersin

    Sayar mısın hocam? Biz de faydalanalım. İyi bir şey ise JB yapalım :)


    Senden Ölürcesine Kaçan,Başkasına Hayat Gibi Gider...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Florenzi
    Florenzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Şubat/2006
    Erkek

    Jailbreak geliştirmek bu kadar zor mu? Yok mudur Tahribat'ta bunu yapabilecek bi babayiğit?


    Tek Yol Atatürk 1881 - ∞
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek
    Florenzi bunu yazdı

    Jailbreak geliştirmek bu kadar zor mu? Yok mudur Tahribat'ta bunu yapabilecek bi babayiğit?

    iOS'u satır satır inceleyip açık arıyor hocam adamlar. Öyle her yiğidin harcı değil. 


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Florenzi
    Florenzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Şubat/2006
    Erkek
    mkyb bunu yazdı
    Florenzi bunu yazdı

    Jailbreak geliştirmek bu kadar zor mu? Yok mudur Tahribat'ta bunu yapabilecek bi babayiğit?

    iOS'u satır satır inceleyip açık arıyor hocam adamlar. Öyle her yiğidin harcı değil. 

    O zaman böyle geç çıkması da doğal. Tabi masabaşında yapılan anlaşmaları saymazsak. Ki muhakkak ekip çalışmasıdır. İllegal belki ama isterdim Türkiye'den böyle bi ekibin çıkması.


    Tek Yol Atatürk 1881 - ∞
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoktaliVirgul
    NoktaliVirgul's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    Come to the dark side. We have Cookie on Google Cookie on Google Cookie on Google


    If my calculations are correct, when this baby hits eighty-eight miles per hour... you"re gonna see some serious shit.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    mkyb bunu yazdı

    İmzalar açık 10.1 düşüyorum ben. 

    düm 10,2 yükselttiydim ben de. düşürsek mi acaba. biraz daha rahatladı gibi :D

     

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek
    Florenzi bunu yazdı
    mkyb bunu yazdı
    Florenzi bunu yazdı

    Jailbreak geliştirmek bu kadar zor mu? Yok mudur Tahribat'ta bunu yapabilecek bi babayiğit?

    iOS'u satır satır inceleyip açık arıyor hocam adamlar. Öyle her yiğidin harcı değil. 

    O zaman böyle geç çıkması da doğal. Tabi masabaşında yapılan anlaşmaları saymazsak. Ki muhakkak ekip çalışmasıdır. İllegal belki ama isterdim Türkiye'den böyle bi ekibin çıkması.

    https://twitter.com/qwertyoruiopz/status/810165239677386753

    Bu resimdeki aparat ne acaba ? Jailbreak için açık aramada kullanıyormuş.


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKeworks
    DrKeworks's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    mkyb bunu yazdı
    Florenzi bunu yazdı
    mkyb bunu yazdı
    Florenzi bunu yazdı

    Jailbreak geliştirmek bu kadar zor mu? Yok mudur Tahribat'ta bunu yapabilecek bi babayiğit?

    iOS'u satır satır inceleyip açık arıyor hocam adamlar. Öyle her yiğidin harcı değil. 

    O zaman böyle geç çıkması da doğal. Tabi masabaşında yapılan anlaşmaları saymazsak. Ki muhakkak ekip çalışmasıdır. İllegal belki ama isterdim Türkiye'den böyle bi ekibin çıkması.

    https://twitter.com/qwertyoruiopz/status/810165239677386753

    Bu resimdeki aparat ne acaba ? Jailbreak için açık aramada kullanıyormuş.

    Hakket bu ney la :/


    Cigu bigule :(
Toplam Hit: 5998 Toplam Mesaj: 50
i̇os 9.3.1 jailbreak