folder Tahribat.com Forumları
linefolder Android - IOS Programlama
linefolder Artik Jailbreak Araci Cikmayacakmi?



Artik Jailbreak Araci Cikmayacakmi?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek
    KILICH bunu yazdı
    DrKeworks bunu yazdı
    PanxeR bunu yazdı

    ben olsam bende anlaşırdım , milletin şeyi ile uğraşip hem illegal iş yapacağima karşılıksız , firma ile işimi çözer parama bakarım.

    bu arada 2 yıldır ios kullanıcısıyım jb ihtiyaci duymadım.

    Hocam iki yildir ios kullanmana ragmen jailbreak eksikligini hissetmiyosan, sen adam akilli tweak yuklememissindir cihaza. Suanda ben eksikliklerimi saysam ios bu kadar eksikmi ydi dersin

    Sayar mısın hocam? Biz de faydalanalım. İyi bir şey ise JB yapalım :)

    https://www.youtube.com/watch?v=mPT0OkrtcV4

    Bu videodaki her şeyi yapabilirsin. Benim favorim 3G-4G-2G arası geçişleri tek tık ile yapma, ekranı Samsunglardaki gibi ikiye bölme, Whatsapp ve iMessage'dan birisi yazınca saatin orada bu şahıs sana şuan bi şeyler yazıyor demesi ve aramalarda ses kayıdı.

     

    mkyb tarafından 19/Ara/16 13:15 tarihinde düzenlenmiştir

    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zork.
    torpedo_XL
    torpedo_XL's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek
    DrKeworks bunu yazdı
    mkyb bunu yazdı
    Florenzi bunu yazdı
    mkyb bunu yazdı
    Florenzi bunu yazdı

    Jailbreak geliştirmek bu kadar zor mu? Yok mudur Tahribat'ta bunu yapabilecek bi babayiğit?

    iOS'u satır satır inceleyip açık arıyor hocam adamlar. Öyle her yiğidin harcı değil. 

    O zaman böyle geç çıkması da doğal. Tabi masabaşında yapılan anlaşmaları saymazsak. Ki muhakkak ekip çalışmasıdır. İllegal belki ama isterdim Türkiye'den böyle bi ekibin çıkması.

    https://twitter.com/qwertyoruiopz/status/810165239677386753

    Bu resimdeki aparat ne acaba ? Jailbreak için açık aramada kullanıyormuş.

    Hakket bu ney la :/

    Abi böyle yazı yazacağınıza küçük bir google araması ile de bulabilirdiniz. Cihaza gelince başka merak edenler için, temelinde serial kablodan başka birşey değil. Ha bu cihaz tam olarak ne derseniz foxconn'da cihazı debug etmek için çalışanların kullandığı lightning girişinden serial bağlantıya olanak veren bir kablo. Tabi bunun yanında cihazın yazılımına da sahip olmanız lazım.

    Bunun bir benzeri iphone 4s ve öncesindeki o kazulet gibi olan girişler için de mevcut. Bunu daha önce public olarka biryerlerde satıldığını görmedim ama bir önceki cümlemde bahsettiğim cihaz heryerde bulunabilir.

     

    Ios cihazlarda kernel exploit araştırmak için çok güzel bir genel anlatım için aşağıdaki pdf dosyasını inceleyebilirsiniz.

    https://media.blackhat.com/bh-us-11/Esser/BH_US_11_Esser_Exploiting_The_iOS_Kernel_Slides.pdf

     

    Bu arada ios jailbreak dünyasına çok manyak birşey geliyor gibi. Prometheus denen bir tool ile unsigned olarak shsh2 kaydını aldığımız her sürüme düşürebileceğiz. Bu da iphone 4 ve öncesinde geohot un bulduğu o muhteşem açık gibi unsigned custom ipsw hazırlayıp imza falan uğraşmadan her sürüme çatır çatır geri dönebileceğimz anlamına geliyor (shsh2 kaydı olanlar).

    Kaynak:

    http://www.idownloadblog.com/2016/12/18/prometheus-upcoming-tool-may-allow-unsigned-ios-upgrades-and-downgrades/

    https://github.com/tihmstar/tsschecker/releases

    https://www.reddit.com/r/jailbreak/comments/5isxhm/release_autotsschecker_input_device_model_and/?sort=new

     

     

    torpedo_XL tarafından 19/Ara/16 18:39 tarihinde düzenlenmiştir

    Bilge insanlar konuşurlar çünkü söyleyecek bir şeyleri vardır. Aptal insanlar konuşurlar çünkü bir şey söylemek zorundadırlar. Demokrasi, bir eğitim işidir. Eğitimsiz kitlelerle demokrasiye geçilirse oligarşi olur. Devam edilirse demagoglar türer. Demagoglardan da diktatörler çıkar. --Platon, Devlet                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mataramasuko
    mataramasuko's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    mkyb bunu yazdı
    KILICH bunu yazdı
    DrKeworks bunu yazdı
    PanxeR bunu yazdı

    ben olsam bende anlaşırdım , milletin şeyi ile uğraşip hem illegal iş yapacağima karşılıksız , firma ile işimi çözer parama bakarım.

    bu arada 2 yıldır ios kullanıcısıyım jb ihtiyaci duymadım.

    Hocam iki yildir ios kullanmana ragmen jailbreak eksikligini hissetmiyosan, sen adam akilli tweak yuklememissindir cihaza. Suanda ben eksikliklerimi saysam ios bu kadar eksikmi ydi dersin

    Sayar mısın hocam? Biz de faydalanalım. İyi bir şey ise JB yapalım :)

    https://www.youtube.com/watch?v=mPT0OkrtcV4

    Bu videodaki her şeyi yapabilirsin. Benim favorim 3G-4G-2G arası geçişleri tek tık ile yapma, ekranı Samsunglardaki gibi ikiye bölme, Whatsapp ve iMessage'dan birisi yazınca saatin orada bu şahıs sana şuan bi şeyler yazıyor demesi ve aramalarda ses kayıdı.

     

    Hocam şu an mobildeyim izleyemiyorum ses kaydı otomatik yapabiliyor muyuz android gibi?

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Evet hocam. Hatta kayıtları otomatik Google drive ve dropbox yükleme vs de mevcut. 


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKeworks
    DrKeworks's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    torpedo_XL bunu yazdı
    DrKeworks bunu yazdı
    mkyb bunu yazdı
    Florenzi bunu yazdı
    mkyb bunu yazdı
    Florenzi bunu yazdı

    Jailbreak geliştirmek bu kadar zor mu? Yok mudur Tahribat'ta bunu yapabilecek bi babayiğit?

    iOS'u satır satır inceleyip açık arıyor hocam adamlar. Öyle her yiğidin harcı değil. 

    O zaman böyle geç çıkması da doğal. Tabi masabaşında yapılan anlaşmaları saymazsak. Ki muhakkak ekip çalışmasıdır. İllegal belki ama isterdim Türkiye'den böyle bi ekibin çıkması.

    https://twitter.com/qwertyoruiopz/status/810165239677386753

    Bu resimdeki aparat ne acaba ? Jailbreak için açık aramada kullanıyormuş.

    Hakket bu ney la :/

    Abi böyle yazı yazacağınıza küçük bir google araması ile de bulabiirdiniz. Cihaza gelince başka merak edenler için, temelinde serial kablodan başka birşey değil. Ha bu cihaz tam olarak ne derseniz foxconn'da cihazı debug etmek için çalışanların kullandığı lightning girişinden serial bağlantıya olanak veren bir kablo. Tabi bunun yanında cihazın yazılımına da sahip olmanız lazım.

    Bunun bir benzeri iphone 4s ve öncesindeki o kazulet gibi olan girişler için de mevcut. Bunu daha önce public olarka biryerlerde satıldığını görmedim ama bir önceki cümlemde bahsettiğim cihaz heryerde bulunabilir.

     

    Ios cihazlarda kernel exloit araştırmak için çok güzel bir genel anlatım için aşağıdaki pdf dosyasını inceleyebilirsiniz.

    https://media.blackhat.com/bh-us-11/Esser/BH_US_11_Esser_Exploiting_The_iOS_Kernel_Slides.pdf

     

    Bu arada ios jailbreak dünyasına çok manyak birşey geliyor gibi. Prometheus denen bir tool ile unsigned olarak shsh2 kaydını aldığımız her sürüme düşürebileceğiz. Bu da iphone 4 ve öncesinde geohot un bulduğu o muhteşem açık gibi unsigned custom ipsw hazırlayıp imza falan uğraşmadan her sürüme çatır çatır geri dönebileceğimz anlamına geliyor (shsh2 kaydı olanlar).

    Kaynak:

    http://www.idownloadblog.com/2016/12/18/prometheus-upcoming-tool-may-allow-unsigned-ios-upgrades-and-downgrades/

    https://github.com/tihmstar/tsschecker/releases

    https://www.reddit.com/r/jailbreak/comments/5isxhm/release_autotsschecker_input_device_model_and/?sort=new

     

     


    Cigu bigule :(
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mataramasuko
    mataramasuko's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    mkyb bunu yazdı

    Evet hocam. Hatta kayıtları otomatik Google drive ve dropbox yükleme vs de mevcut. 

    Ooo süpermiş. Telefonu satacaktım nerdeyse bu yüzden. iOS 10a gelmez mi ki acep

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    torpedo_XL bunu yazdı
    Bu arada ios jailbreak dünyasına çok manyak birşey geliyor gibi. Prometheus denen bir tool ile unsigned olarak shsh2 kaydını aldığımız her sürüme düşürebileceğiz. Bu da iphone 4 ve öncesinde geohot un bulduğu o muhteşem açık gibi unsigned custom ipsw hazırlayıp imza falan uğraşmadan her sürüme çatır çatır geri dönebileceğimz anlamına geliyor (shsh2 kaydı olanlar).

    Kaynak:

    http://www.idownloadblog.com/2016/12/18/prometheus-upcoming-tool-may-allow-unsigned-ios-upgrades-and-downgrades/

    https://github.com/tihmstar/tsschecker/releases

    https://www.reddit.com/r/jailbreak/comments/5isxhm/release_autotsschecker_input_device_model_and/?sort=new

     

     

    hocam sen yetkili bi abiye benziyon benim 1.5 sene önce kullandığım full ipsw mi ne o yedekten aldığımı şimdiki tele yükleyebilcem mi o gelldiği zaman ?

    iki cihaz da ip5. farklı cihazlar ama.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    İmzalar kapandı. Düşüremeyenlere geçmiş olsun.

    @joeblack 

    Dediğin olmaz. Her cihazın ecid numarası farklı.

    mkyb tarafından 21/Ara/16 16:59 tarihinde düzenlenmiştir

    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    mkyb bunu yazdı

    İmzalar kapandı. Düşüremeyenlere geçmiş olsun.

    @joeblack 

    Dediğin olmaz. Her cihazın ecid numarası farklı.

    illa o cihazı mı bulmak lazım. ya kolay atarım sonra tekrar ios alınca diye hiç bi şeyi de almadım direkt full yedek aldıydım. hay kafama edeyim S: :S

Toplam Hit: 5996 Toplam Mesaj: 50
i̇os 9.3.1 jailbreak