Artik Jailbreak Araci Cikmayacakmi?
-
KILICH bunu yazdıDrKeworks bunu yazdıPanxeR bunu yazdı
ben olsam bende anlaşırdım , milletin şeyi ile uğraşip hem illegal iş yapacağima karşılıksız , firma ile işimi çözer parama bakarım.
bu arada 2 yıldır ios kullanıcısıyım jb ihtiyaci duymadım.
Hocam iki yildir ios kullanmana ragmen jailbreak eksikligini hissetmiyosan, sen adam akilli tweak yuklememissindir cihaza. Suanda ben eksikliklerimi saysam ios bu kadar eksikmi ydi dersin
Sayar mısın hocam? Biz de faydalanalım. İyi bir şey ise JB yapalım :)
https://www.youtube.com/watch?v=mPT0OkrtcV4
Bu videodaki her şeyi yapabilirsin. Benim favorim 3G-4G-2G arası geçişleri tek tık ile yapma, ekranı Samsunglardaki gibi ikiye bölme, Whatsapp ve iMessage'dan birisi yazınca saatin orada bu şahıs sana şuan bi şeyler yazıyor demesi ve aramalarda ses kayıdı.
mkyb tarafından 19/Ara/16 13:15 tarihinde düzenlenmiştir -
DrKeworks bunu yazdımkyb bunu yazdıFlorenzi bunu yazdımkyb bunu yazdıFlorenzi bunu yazdı
Jailbreak geliştirmek bu kadar zor mu? Yok mudur Tahribat'ta bunu yapabilecek bi babayiğit?
iOS'u satır satır inceleyip açık arıyor hocam adamlar. Öyle her yiğidin harcı değil.
O zaman böyle geç çıkması da doğal. Tabi masabaşında yapılan anlaşmaları saymazsak. Ki muhakkak ekip çalışmasıdır. İllegal belki ama isterdim Türkiye'den böyle bi ekibin çıkması.
https://twitter.com/qwertyoruiopz/status/810165239677386753
Bu resimdeki aparat ne acaba ? Jailbreak için açık aramada kullanıyormuş.
Hakket bu ney la :/
Abi böyle yazı yazacağınıza küçük bir google araması ile de bulabilirdiniz. Cihaza gelince başka merak edenler için, temelinde serial kablodan başka birşey değil. Ha bu cihaz tam olarak ne derseniz foxconn'da cihazı debug etmek için çalışanların kullandığı lightning girişinden serial bağlantıya olanak veren bir kablo. Tabi bunun yanında cihazın yazılımına da sahip olmanız lazım.
Bunun bir benzeri iphone 4s ve öncesindeki o kazulet gibi olan girişler için de mevcut. Bunu daha önce public olarka biryerlerde satıldığını görmedim ama bir önceki cümlemde bahsettiğim cihaz heryerde bulunabilir.
Ios cihazlarda kernel exploit araştırmak için çok güzel bir genel anlatım için aşağıdaki pdf dosyasını inceleyebilirsiniz.
https://media.blackhat.com/bh-us-11/Esser/BH_US_11_Esser_Exploiting_The_iOS_Kernel_Slides.pdf
Bu arada ios jailbreak dünyasına çok manyak birşey geliyor gibi. Prometheus denen bir tool ile unsigned olarak shsh2 kaydını aldığımız her sürüme düşürebileceğiz. Bu da iphone 4 ve öncesinde geohot un bulduğu o muhteşem açık gibi unsigned custom ipsw hazırlayıp imza falan uğraşmadan her sürüme çatır çatır geri dönebileceğimz anlamına geliyor (shsh2 kaydı olanlar).
Kaynak:
https://github.com/tihmstar/tsschecker/releases
torpedo_XL tarafından 19/Ara/16 18:39 tarihinde düzenlenmiştir -
mkyb bunu yazdıKILICH bunu yazdıDrKeworks bunu yazdıPanxeR bunu yazdı
ben olsam bende anlaşırdım , milletin şeyi ile uğraşip hem illegal iş yapacağima karşılıksız , firma ile işimi çözer parama bakarım.
bu arada 2 yıldır ios kullanıcısıyım jb ihtiyaci duymadım.
Hocam iki yildir ios kullanmana ragmen jailbreak eksikligini hissetmiyosan, sen adam akilli tweak yuklememissindir cihaza. Suanda ben eksikliklerimi saysam ios bu kadar eksikmi ydi dersin
Sayar mısın hocam? Biz de faydalanalım. İyi bir şey ise JB yapalım :)
https://www.youtube.com/watch?v=mPT0OkrtcV4
Bu videodaki her şeyi yapabilirsin. Benim favorim 3G-4G-2G arası geçişleri tek tık ile yapma, ekranı Samsunglardaki gibi ikiye bölme, Whatsapp ve iMessage'dan birisi yazınca saatin orada bu şahıs sana şuan bi şeyler yazıyor demesi ve aramalarda ses kayıdı.
Hocam şu an mobildeyim izleyemiyorum ses kaydı otomatik yapabiliyor muyuz android gibi?
-
Evet hocam. Hatta kayıtları otomatik Google drive ve dropbox yükleme vs de mevcut.
-
torpedo_XL bunu yazdıDrKeworks bunu yazdımkyb bunu yazdıFlorenzi bunu yazdımkyb bunu yazdıFlorenzi bunu yazdı
Jailbreak geliştirmek bu kadar zor mu? Yok mudur Tahribat'ta bunu yapabilecek bi babayiğit?
iOS'u satır satır inceleyip açık arıyor hocam adamlar. Öyle her yiğidin harcı değil.
O zaman böyle geç çıkması da doğal. Tabi masabaşında yapılan anlaşmaları saymazsak. Ki muhakkak ekip çalışmasıdır. İllegal belki ama isterdim Türkiye'den böyle bi ekibin çıkması.
https://twitter.com/qwertyoruiopz/status/810165239677386753
Bu resimdeki aparat ne acaba ? Jailbreak için açık aramada kullanıyormuş.
Hakket bu ney la :/
Abi böyle yazı yazacağınıza küçük bir google araması ile de bulabiirdiniz. Cihaza gelince başka merak edenler için, temelinde serial kablodan başka birşey değil. Ha bu cihaz tam olarak ne derseniz foxconn'da cihazı debug etmek için çalışanların kullandığı lightning girişinden serial bağlantıya olanak veren bir kablo. Tabi bunun yanında cihazın yazılımına da sahip olmanız lazım.
Bunun bir benzeri iphone 4s ve öncesindeki o kazulet gibi olan girişler için de mevcut. Bunu daha önce public olarka biryerlerde satıldığını görmedim ama bir önceki cümlemde bahsettiğim cihaz heryerde bulunabilir.
Ios cihazlarda kernel exloit araştırmak için çok güzel bir genel anlatım için aşağıdaki pdf dosyasını inceleyebilirsiniz.
https://media.blackhat.com/bh-us-11/Esser/BH_US_11_Esser_Exploiting_The_iOS_Kernel_Slides.pdf
Bu arada ios jailbreak dünyasına çok manyak birşey geliyor gibi. Prometheus denen bir tool ile unsigned olarak shsh2 kaydını aldığımız her sürüme düşürebileceğiz. Bu da iphone 4 ve öncesinde geohot un bulduğu o muhteşem açık gibi unsigned custom ipsw hazırlayıp imza falan uğraşmadan her sürüme çatır çatır geri dönebileceğimz anlamına geliyor (shsh2 kaydı olanlar).
Kaynak:
https://github.com/tihmstar/tsschecker/releases

-
mkyb bunu yazdı
Evet hocam. Hatta kayıtları otomatik Google drive ve dropbox yükleme vs de mevcut.
Ooo süpermiş. Telefonu satacaktım nerdeyse bu yüzden. iOS 10a gelmez mi ki acep
-
torpedo_XL bunu yazdıBu arada ios jailbreak dünyasına çok manyak birşey geliyor gibi. Prometheus denen bir tool ile unsigned olarak shsh2 kaydını aldığımız her sürüme düşürebileceğiz. Bu da iphone 4 ve öncesinde geohot un bulduğu o muhteşem açık gibi unsigned custom ipsw hazırlayıp imza falan uğraşmadan her sürüme çatır çatır geri dönebileceğimz anlamına geliyor (shsh2 kaydı olanlar).
Kaynak:
https://github.com/tihmstar/tsschecker/releases
hocam sen yetkili bi abiye benziyon benim 1.5 sene önce kullandığım full ipsw mi ne o yedekten aldığımı şimdiki tele yükleyebilcem mi o gelldiği zaman ?
iki cihaz da ip5. farklı cihazlar ama.
-
İmzalar kapandı. Düşüremeyenlere geçmiş olsun.
@joeblack
Dediğin olmaz. Her cihazın ecid numarası farklı.
mkyb tarafından 21/Ara/16 16:59 tarihinde düzenlenmiştir -
mkyb bunu yazdı
İmzalar kapandı. Düşüremeyenlere geçmiş olsun.
@joeblack
Dediğin olmaz. Her cihazın ecid numarası farklı.
illa o cihazı mı bulmak lazım. ya kolay atarım sonra tekrar ios alınca diye hiç bi şeyi de almadım direkt full yedek aldıydım. hay kafama edeyim S: :S
