Ateist - Müslüman Diyaloğu
-
bayzin bunu yazdı:
-----------------------------
ya farzedin biz kendi kendimizi kandırıyoruz arkadasım size bir zararı var mı ? Yok
O zaman seni rahatsız eden nedirde bize laf kalabalıgı yapıyorsun.Ben düzgün müslümansam sen ne yazarsan ne cizersen ciz dinimden dönmem.Cok uzatıyorsunuz.Artık siyaset ve din tartısma konularından bıktık.
-----------------------------Aynen siyaset ve din tartışmalarından bıktık !
-
İsteyen istediğine inanır bizi ilgilendirmez açıkcası.
Fakat ateist insanlar bana yapmacık geliyor. Ateist insanların çoğunda kendini beğenmişlik görüyorum. Yok ben zekiyim, yok siz dar görüşlüsünüz vs. Bilemiyorum bana yapmacık geliyor. Fakat her bireyin kendi iradesi vardır ister Allaha tapar ister boka o beni ilgilendirmez.
-
Müslümanlara sorum..
Allah neden Kuran-ı Kerimi sadece Hz. Muhammet e yolladı da Dünyadaki her insana tek tek kuranda yazanları anlatmadı? Sonucda arkasında durdugunuz şeye göre onun gücü herşeye kadir.. Peygamber olayına da gerek kalmazdı herkesin eşit oldugu belli olurdu sadece bu değil tüm dünyaya yayılırdı ve şu an sözkonusu olan hristiyan muslüman ayrımı olmazdı. yada müslümanlıktan haberi olmayan kimse kalmazdı. Bu din olayı bana biraz 1 deli kuyuya taş atmış 100 akıllı cıkaramamış sözünü çağrıştırıyor.
Yalan söylemeye gerek yok ben hiç kuran okumadım sadece müslümanım diye geçinen kişilerin kuranda şu yazıyor bu yazıyor dediklerinden kulaktan dolma bilgilerden ve kendi görüşlerimden yorum yapıyorum. Açıkcası okumaya da pek niğetim yok çünkü bu inanc meselesi.. "o ki evreni yaratı çiçege bocege can verdi" gibi cümleleri pek sevmiorm çok hayali masal gibi geliyor :)
-
Sözüm ona ateistler her daim bilim ilim irfanla uğraşan gel gelelim inananlar bağnaz cahil cühela :)
Evrim dediğiniz "teori" dir. Yani bu ne demek? "Kesin" değildir! Varsayımlar üzerine kuruludur. SİZ varsayımlarınızı yaşıyorsunuz ben inancımı. Bu durumda bağnaz SİZSİNİZ!
SİZ zarın 6-6 gelme ihtimali gibi var olduğunuzu düşünüyorsunuz ben yaradanım sayesinde. Bu durumda da cahil cühela SİZSİNİZ! (varlığımı şansa bağlamıyorum)
Ateist nasıl olunur? Bir yığın sorular sorar durursun. DİKKAT! SADECE SORU SORAR BU CANLILAR! CEVAP ARAMAZLAR!
EVRİM tüm ateistlerin anahtar kelimeleri ancak bu teoriyi ortaya atanlar gibi kendileri de söz konusu evrim teorisi hakkında ZERRE bilgiye sahip değildir.
Ama gel gelelim ben bunu yazdım ya hemen c/p yapar buraya. Ne olur o zaman düşünen, aklıyla, bilimle, fikirle hareket eden insan modeli ki böylesi cahilliğine senin, sadece gülerim.
Bana bilmem kaç milyon-milyar yıl öncesinden değil bugünden bahset. 1 sperm, 1 yumurta hücresinden nasıl var olduğunu açıkla? Yapamaz mısın? Bilim henüz çözemedi falan filan mı? DNA' nın şifresi çözüldü bu devede kulak kalır. :)
Ama hayır! yok olmaz. Sen ilk insanın nasıl var olduğunu bulmak istiyorsun. Ben de diyorum ki bırak sen onu! Sen nasıl var oldun?
Müslüman (m) : Sen nasıl var oldun?
Ateist (a) : Yağmurlu bir akşamdı sanırım.
M: Yağmurlu akşam anlamadım?
A: Babam işten gelmiş annemle yatağa geçmişler falan filan...
Ne kadar bilimsel bir varoluş hikayesi değil mi? Yukarıda yazdığım soruya farklı cevap verebilecek bir tane ateist var mı acaba burada? Sanmıyorum :)
Okuyun! Bu cehaletten bir an evvel kurtulun...
Kalın Sağlıcakla...
-
Knightkib bunu yazdı:
-----------------------------
Müslümanlara sorum..
Allah neden Kuran-ı Kerimi sadece Hz. Muhammet e yolladı da Dünyadaki her insana tek tek kuranda yazanları anlatmadı? Sonucda arkasında durdugunuz şeye göre onun gücü herşeye kadir.. Peygamber olayına da gerek kalmazdı herkesin eşit oldugu belli olurdu sadece bu değil tüm dünyaya yayılırdı ve şu an sözkonusu olan hristiyan muslüman ayrımı olmazdı. yada müslümanlıktan haberi olmayan kimse kalmazdı. Bu din olayı bana biraz 1 deli kuyuya taş atmış 100 akıllı cıkaramamış sözünü çağrıştırıyor.
Yalan söylemeye gerek yok ben hiç kuran okumadım sadece müslümanım diye geçinen kişilerin kuranda şu yazıyor bu yazıyor dediklerinden kulaktan dolma bilgilerden ve kendi görüşlerimden yorum yapıyorum. Açıkcası okumaya da pek niğetim yok çünkü bu inanc meselesi.. "o ki evreni yaratı çiçege bocege can verdi" gibi cümleleri pek sevmiorm çok hayali masal gibi geliyor :)
-----------------------------
Allah herkese tek tek anlatıp kendisini gösterecek. O zaman bu Dünya'nın amacı ne? :)
İnanan inanmayan kavramı diye birşey olur muydu o zaman? Allah kendini açıkça göstermez. Burası sınav yeridir.
Son derece sığ bir soru. Geniş bir bilgi ve mantık eksikliği var. Biraz içine girseniz anlayacaksınız ama. Neyse... -
Düzenleme : Neyse çok fevri yazıp kalp kırıyorum,arkadaşlar gerekli cevapları vermişler.
-
Gecement bunu yazdı:
-----------------------------
Sözüm ona ateistler her daim bilim ilim irfanla uğraşan gel gelelim inananlar bağnaz cahil cühela :)
Evrim dediğiniz "teori" dir. Yani bu ne demek? "Kesin" değildir! Varsayımlar üzerine kuruludur. SİZ varsayımlarınızı yaşıyorsunuz ben inancımı. Bu durumda bağnaz SİZSİNİZ!
-----------------------------din kesin midir peki?
-
düşünüyorumda forumdan bi çok tanıdığım var ateist yada agnostik olan. cokda samımıyım onlarla.
onlar neden hiç böyle konular açmıyor.
amacınız dikkat çekmek mi ? bunun için insanların inandıkları değerlere saldırmanıza gerek yokki.
koyun bikinili fotolarınızı. o kadar çok ilgi çekersiniz ki ülke çapında şöhret olursunuz.
senin inanmaman inananların umrumda bile değilken inananların inançları neden senin bu kadar umrunda ?
-
Knightkib bunu yazdı:
-----------------------------
Müslümanlara sorum..
Allah neden Kuran-ı Kerimi sadece Hz. Muhammet e yolladı da Dünyadaki her insana tek tek kuranda yazanları anlatmadı? Sonucda arkasında durdugunuz şeye göre onun gücü herşeye kadir.. Peygamber olayına da gerek kalmazdı herkesin eşit oldugu belli olurdu sadece bu değil tüm dünyaya yayılırdı ve şu an sözkonusu olan hristiyan muslüman ayrımı olmazdı. yada müslümanlıktan haberi olmayan kimse kalmazdı. Bu din olayı bana biraz 1 deli kuyuya taş atmış 100 akıllı cıkaramamış sözünü çağrıştırıyor.
Yalan söylemeye gerek yok ben hiç kuran okumadım sadece müslümanım diye geçinen kişilerin kuranda şu yazıyor bu yazıyor dediklerinden kulaktan dolma bilgilerden ve kendi görüşlerimden yorum yapıyorum. Açıkcası okumaya da pek niğetim yok çünkü bu inanc meselesi.. "o ki evreni yaratı çiçege bocege can verdi" gibi cümleleri pek sevmiorm çok hayali masal gibi geliyor :)
-----------------------------
peygamberler allahın dünyadaki elçileridir ve onlşar aracılıgıyla insanlara seslenir . islam dünyaya yayılmadı diyosun belli bi zamanda yayılacak deil bu kıyamete kadar yayılarak gidecektir.
islam-hristiyanlık ayrımı onlard asenin gibi işlerine geldigi gibi harket ediyolar veya şöyle düşünelim peygamberimizin amcası islama girmemiştir sırf atalarının dini hristiyanlıktır diye -

dogru kapi 4'unden hangisi ?
