Ateist - Müslüman Diyaloğu
-
mucizeyalanlari.com güzel site.
-
Dini, Allahı, inancı ilimle bilimle kanıtlayabilmiş olsak zaten o kavramlar olmazdı.. inanç meselesi bu. Allahında istediği budur zaten Ona inanmak.
Misal Allah kendini gösterseydi ne anlamı olurduki? Sike sike herkes inanıcaktı e ozaman dünyanın insanlığın vs. ne anlamı olucaktı..
Sabaha kadar kafa patlatın Allahın varlığını çözmeye çalışın inanç olmadığı sürece bulamıycaksınız.
-
Şu saçmasapan gerzek gerzek konuları açınca biz vaz mı geçiyoruz dinimizden ? Siz sadece başak konusu oluyosunuz anlamıyorumki neyin peşindesiniz :D
-
Bişi derdim ama demicem sadece imzamı oku CasTeaL
-
CasTeaL in komiği gelmiş gülün bakim çocuklar :)
-
Konuya son anda yetiştim ama benim yerime buzul gayet iyi cevap bi rkendine sor acaba çevrende olan bu kadar şey rastlandı mı oluştu.
Hiç mi merak etmedin mi.Bir dut ağacını ele alalım esası nedir bunun odun ağaç kesildimi odun olur peki bu odun parçası nasıl oluyorda
kendiliğinden topraktan çıkıp bize meyve veriyor bize vitaminler sağlıyor yada yıldızları konu alalım bunlar nasıl oluştu kendiliğinden
nasıl yörüngeye girdi ve hiçbiri birbirine çarpmadan yüzyıllardır yada daha öncelerine kadar birbirine değmiyorlar buna cevap verir misin.
Merak eden açsın kuranı okusun bütün cevaplar ordadır. http://www.youtube.com/watch?v=jlha_1dD9Ns bu linkteki video yu izle kafandaki
çoğu soru işareti gider
-
Öne Çıkma Çabaları Ve Boşluktan Doğuyor Hep Böyle Çocukça Muhabbetler. Bir Çok Genç De Daha Ate Nedir Bilmeden İzm'ine Karışıp Gidiyor. Hepsi bununla Da Bitmiyor. Allah'ın Ay Tanrıçası Olduğunu Söyleyen Bile Var. Akıl Var Mantık Var. Allah Kendisine Şirk Koşanı Bile Nimetlendiriyor. Utanmak Gerek ...
-
Aslında bu bir öne çıkma yada ilgi çekme çabası değildir;Kimse dini yargılamıyor korkuyor friedrich nietzsche nin böyle dedi zerdüş isimli kitabın da şöyle bir cümle geçiyor "insan içinde bulunduğu ümitsizlikten kurtulmak için kendisini sonsuzluk kavramı ile barıştıracak bir masal uydurup ona inanmıştır." Demem o ki dinlere şöyle bir geriden bakın hepsi birbirine benziyor;Kurban adamak,insana zarar vermemek,iyilik yapmak vs. vs.
Bir de şu yönden bakın tarih olaylarını incelerken olayın geçtiği tarihin şartlarında düşünün hep mucizeden bahsediyor peki şimdi neden mucizeye tanık olmuyoruz örneğin göğe yükselme gibi yada neden kuran-ı kerim son kitap ve son peygamber.
Ben bir yaratıcı yok demiyorum var çünki ben varım yaşıyorum düşünüyorum ve fizik dersindeki o muhteşem sözü unutmuyorum "HİÇBİRŞEY YOKTAN VAR EDİLMEZ ve VARDAN YOK EDİLMEZ"
-
Hangimiz ilk çocukluğumuzda canımız yandığında sığınacak bir kucak bir liman aramadık ve ana , babamızın şevkatli kollarına koşmadık...Dinlerde fırtınalı yaşamlarımızda bize dinginliği,manevi huzuru sağlayan sığınılacak limanlardır...Manen bizlere bir şeyler verebilmişse her din amacına ulaşmış demektir...
Günümüzde kimse kimseya dayatma yapamaz çünkü bilgi çağındayız ve herkesin kendince bir dünya görüşü var...Bırakın istediği gibi yaşasınlar...
Ayrıca dinlerin kurallarına bakarsak hepsi insanoğlunun daha sosyal daha güzel ve sağlıklı bir hayat sürmesine vesile olacak maddelerle doludur...
Yaratılanı severiz,yaratandan ötürü...
-
bisson bunu yazdı:
-----------------------------
Aslında bu bir öne çıkma yada ilgi çekme çabası değildir;Kimse dini yargılamıyor korkuyor friedrich nietzsche nin böyle dedi zerdüş isimli kitabın da şöyle bir cümle geçiyor "insan içinde bulunduğu ümitsizlikten kurtulmak için kendisini sonsuzluk kavramı ile barıştıracak bir masal uydurup ona inanmıştır." Demem o ki dinlere şöyle bir geriden bakın hepsi birbirine benziyor;Kurban adamak,insana zarar vermemek,iyilik yapmak vs. vs.
Bir de şu yönden bakın tarih olaylarını incelerken olayın geçtiği tarihin şartlarında düşünün hep mucizeden bahsediyor peki şimdi neden mucizeye tanık olmuyoruz örneğin göğe yükselme gibi yada neden kuran-ı kerim son kitap ve son peygamber.
Ben bir yaratıcı yok demiyorum var çünki ben varım yaşıyorum düşünüyorum ve fizik dersindeki o muhteşem sözü unutmuyorum "HİÇBİRŞEY YOKTAN VAR EDİLMEZ ve VARDAN YOK EDİLMEZ"
-----------------------------Mucize demişsin neden olmuyor nedenini söyleyim sana o mucizesi olan insanlar sabahtan akşama kadar Allahı zikrediyorlar dediklerinden
çıkmıyorlar yada Allah kelimesini ağızlarından düşürmüyorlardı yada bir çıkar beklemiyorlar ben bunu yaparsam cennete giderim demiyorlardı.
İlim öğreniyorlardı.İçlerini Allah sevgisiyle doldurup yalan ve harama kafaları gövdelerinden gitse bile yapmıyorlardı bunlar dahasını
saymayayım istersen.
