folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Ateist - Müslüman Diyaloğu



Ateist - Müslüman Diyaloğu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nereodi
    nereodi's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek

    mucizeyalanlari.com güzel site.


    canısı| Keser gibi olma; hep bana, hep bana. Testere gibi ol Bir sana bir bana...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fatX
    fatX's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2007
    Erkek

    Dini, Allahı, inancı ilimle bilimle kanıtlayabilmiş olsak zaten o kavramlar olmazdı.. inanç meselesi bu. Allahında istediği budur zaten Ona inanmak.

    Misal Allah kendini gösterseydi ne anlamı olurduki? Sike sike herkes inanıcaktı e ozaman dünyanın insanlığın vs. ne anlamı olucaktı..

    Sabaha kadar kafa patlatın Allahın varlığını çözmeye çalışın inanç olmadığı sürece bulamıycaksınız.


    Altan naptın oğlum :|
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ephesus
    Ephesus's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Şubat/2009
    Erkek

    Şu saçmasapan gerzek gerzek konuları açınca biz vaz mı geçiyoruz dinimizden ? Siz sadece başak konusu oluyosunuz anlamıyorumki neyin peşindesiniz :D


    Avukat/Hukukçu
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yeco
    Yeco's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2009
    Homo

    Bişi derdim ama demicem sadece imzamı oku CasTeaL


    holy! holy! the soul is holy! the nose is holy! the tongue and cock are holy and the hand and asshole holy!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSPPSS
    SSPPSS's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2007
    Erkek

    CasTeaL in komiği gelmiş gülün bakim çocuklar :)

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Spy-met
    Spy-met's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    Konuya son anda yetiştim ama benim yerime buzul gayet iyi cevap bi rkendine sor acaba çevrende olan bu kadar şey rastlandı mı oluştu.

    Hiç mi merak etmedin  mi.Bir dut ağacını ele alalım esası nedir bunun odun ağaç kesildimi odun olur peki bu odun parçası nasıl oluyorda

    kendiliğinden topraktan çıkıp bize meyve veriyor bize vitaminler sağlıyor yada yıldızları konu alalım bunlar nasıl oluştu kendiliğinden

    nasıl yörüngeye girdi ve hiçbiri birbirine çarpmadan yüzyıllardır yada daha öncelerine kadar birbirine değmiyorlar buna cevap verir misin.

    Merak eden açsın kuranı okusun bütün cevaplar ordadır. http://www.youtube.com/watch?v=jlha_1dD9Ns bu linkteki video yu izle kafandaki

    çoğu soru işareti gider


    İmkansız Sadece Biraz Zaman Alır
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Efendi
    Efendi's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Nisan/2006
    Erkek
    Öne Çıkma Çabaları Ve Boşluktan Doğuyor Hep Böyle Çocukça Muhabbetler. Bir Çok Genç De Daha Ate Nedir Bilmeden İzm'ine Karışıp Gidiyor. Hepsi bununla Da Bitmiyor. Allah'ın Ay Tanrıçası Olduğunu Söyleyen Bile Var. Akıl Var Mantık Var. Allah Kendisine Şirk Koşanı Bile Nimetlendiriyor. Utanmak Gerek ...

    Harabat ehlini hor görme Zakir, defineye malik viraneler var...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bisson
    bisson's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Kasım/2008
    Erkek

    Aslında bu bir öne çıkma yada ilgi çekme çabası değildir;Kimse dini yargılamıyor korkuyor friedrich nietzsche nin böyle dedi zerdüş isimli kitabın da şöyle bir cümle geçiyor  "insan içinde bulunduğu ümitsizlikten kurtulmak için kendisini sonsuzluk kavramı ile barıştıracak bir masal uydurup ona inanmıştır." Demem o ki dinlere şöyle bir geriden bakın hepsi birbirine benziyor;Kurban adamak,insana zarar vermemek,iyilik yapmak vs. vs.  

    Bir de şu yönden bakın tarih olaylarını incelerken olayın geçtiği tarihin şartlarında düşünün hep mucizeden bahsediyor peki şimdi neden mucizeye tanık olmuyoruz örneğin göğe yükselme gibi yada neden kuran-ı kerim son kitap ve son peygamber.

    Ben bir yaratıcı yok demiyorum var çünki ben varım yaşıyorum düşünüyorum ve fizik dersindeki o muhteşem sözü unutmuyorum "HİÇBİRŞEY  YOKTAN VAR EDİLMEZ ve VARDAN YOK EDİLMEZ" 


    I know me you know you.......
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SMYRNA
    SMYRNA's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2010
    Erkek

    Hangimiz ilk çocukluğumuzda canımız yandığında sığınacak bir kucak bir liman aramadık ve ana , babamızın şevkatli kollarına koşmadık...Dinlerde fırtınalı yaşamlarımızda bize dinginliği,manevi huzuru sağlayan sığınılacak limanlardır...Manen bizlere bir şeyler verebilmişse her din amacına ulaşmış demektir...

     

    Günümüzde kimse kimseya dayatma yapamaz çünkü bilgi çağındayız ve herkesin kendince bir dünya görüşü var...Bırakın istediği gibi yaşasınlar...

    Ayrıca dinlerin kurallarına bakarsak hepsi insanoğlunun daha sosyal daha güzel ve sağlıklı bir hayat sürmesine vesile olacak maddelerle doludur...

     

    Yaratılanı severiz,yaratandan ötürü...


    İzmirin denizi kız, kızı deniz Sokakları hem kız hem deniz kokar.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Spy-met
    Spy-met's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    bisson bunu yazdı:
    -----------------------------

    Aslında bu bir öne çıkma yada ilgi çekme çabası değildir;Kimse dini yargılamıyor korkuyor friedrich nietzsche nin böyle dedi zerdüş isimli kitabın da şöyle bir cümle geçiyor  "insan içinde bulunduğu ümitsizlikten kurtulmak için kendisini sonsuzluk kavramı ile barıştıracak bir masal uydurup ona inanmıştır." Demem o ki dinlere şöyle bir geriden bakın hepsi birbirine benziyor;Kurban adamak,insana zarar vermemek,iyilik yapmak vs. vs.  

    Bir de şu yönden bakın tarih olaylarını incelerken olayın geçtiği tarihin şartlarında düşünün hep mucizeden bahsediyor peki şimdi neden mucizeye tanık olmuyoruz örneğin göğe yükselme gibi yada neden kuran-ı kerim son kitap ve son peygamber.

    Ben bir yaratıcı yok demiyorum var çünki ben varım yaşıyorum düşünüyorum ve fizik dersindeki o muhteşem sözü unutmuyorum "HİÇBİRŞEY  YOKTAN VAR EDİLMEZ ve VARDAN YOK EDİLMEZ" 


    -----------------------------

    Mucize demişsin neden olmuyor nedenini söyleyim sana o mucizesi olan insanlar sabahtan akşama kadar Allahı zikrediyorlar dediklerinden

    çıkmıyorlar yada Allah kelimesini ağızlarından düşürmüyorlardı yada bir çıkar beklemiyorlar ben bunu yaparsam cennete giderim demiyorlardı.

    İlim öğreniyorlardı.İçlerini Allah sevgisiyle doldurup yalan ve harama kafaları gövdelerinden gitse bile yapmıyorlardı bunlar dahasını

    saymayayım istersen.


    İmkansız Sadece Biraz Zaman Alır
Toplam Hit: 12561 Toplam Mesaj: 61