folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Ateist - Müslüman Diyaloğu



Ateist - Müslüman Diyaloğu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LizardKing
    LizardKing's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek

    AbdullahAzad bunu yazdı:
    -----------------------------

    düşünüyorumda forumdan bi çok tanıdığım var ateist yada agnostik olan. cokda samımıyım onlarla.

    onlar neden hiç böyle konular açmıyor.

    amacınız dikkat çekmek mi ? bunun için insanların inandıkları değerlere saldırmanıza gerek yokki.

    koyun bikinili fotolarınızı. o kadar çok ilgi çekersiniz ki ülke çapında şöhret olursunuz.

    senin inanmaman inananların umrumda bile değilken inananların inançları neden senin bu kadar umrumda ?


    -----------------------------

    benim de tanıdığım bir çok müslüman arkadaşım var. onlar neden hiç böyle konulara yazmıyor?

    amacınız dikkat çekmek mi ? bunun için insanların savundukları değerlere saldırmanıza gerek yokki.

    koyun bikinili fotolarınızı. o kadar çok ilgi çekersiniz ki ülke çapında şöhret olursunuz.

    vs vs..


    "Din en büyük rpg.dir.." arsiv.ozgurdusuncehareketi.org - evrimagaci.org
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    literatur
    literatur's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2008
    Erkek

    pessimist bunu yazdı:
    -----------------------------

    AbdullahAzad bunu yazdı:
    -----------------------------

    düşünüyorumda forumdan bi çok tanıdığım var ateist yada agnostik olan. cokda samımıyım onlarla.

    onlar neden hiç böyle konular açmıyor.

    amacınız dikkat çekmek mi ? bunun için insanların inandıkları değerlere saldırmanıza gerek yokki.

    koyun bikinili fotolarınızı. o kadar çok ilgi çekersiniz ki ülke çapında şöhret olursunuz.

    senin inanmaman inananların umrumda bile değilken inananların inançları neden senin bu kadar umrumda ?


    -----------------------------

    benim de tanıdığım bir çok müslüman arkadaşım var. onlar neden hiç böyle konulara yazmıyor?

     

    amacınız dikkat çekmek mi ? bunun için insanların savundukları değerlere saldırmanıza gerek yokki.

    koyun bikinili fotolarınızı. o kadar çok ilgi çekersiniz ki ülke çapında şöhret olursunuz.

    vs vs..

     


    -----------------------------

    İlk attığın mesajda cevap isteyen sensin.Yapmayın güzel kardeşim,dünya oluk oluk Müslüman olup hakikate kavuşurken bu denli kör olmayın.Yazık etmeyin kendinize.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gecement
    Gecement's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2007
    Erkek

    pessimist bunu yazdı:
    -----------------------------

    Gecement bunu yazdı:
    -----------------------------

    Sözüm ona ateistler her daim bilim ilim irfanla uğraşan gel gelelim inananlar bağnaz cahil cühela :)

    Evrim dediğiniz "teori" dir. Yani bu ne demek? "Kesin" değildir! Varsayımlar üzerine kuruludur. SİZ varsayımlarınızı yaşıyorsunuz ben inancımı. Bu durumda bağnaz SİZSİNİZ!

     

    -----------------------------

     

    din kesin midir peki?


    -----------------------------

    Ben kesin olduğuna inanıyorum. Buna gayet tabi ki sen inanmayabilirsin.

    Ancak bir varsayımdan yola çıkarak da yaradan yoktur demek kabul et cehaleti işaret eder.


    Solak Cerrah
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LizardKing
    LizardKing's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek

    Gecement bunu yazdı:
    -----------------------------

    pessimist bunu yazdı:
    -----------------------------

    Gecement bunu yazdı:
    -----------------------------

    Sözüm ona ateistler her daim bilim ilim irfanla uğraşan gel gelelim inananlar bağnaz cahil cühela :)

    Evrim dediğiniz "teori" dir. Yani bu ne demek? "Kesin" değildir! Varsayımlar üzerine kuruludur. SİZ varsayımlarınızı yaşıyorsunuz ben inancımı. Bu durumda bağnaz SİZSİNİZ!

     

    -----------------------------

     

    din kesin midir peki?


    -----------------------------

    Ben kesin olduğuna inanıyorum. Buna gayet tabi ki sen inanmayabilirsin.

    Ancak bir varsayımdan yola çıkarak da yaradan yoktur demek kabul et cehaleti işaret eder.


    -----------------------------
    inanmak farklıdır, kesin olması farklıdır. ben de noel babaya inanıyorum?

    ayrıca "yaradan yoktur demek cehaleti işaret eder" de kendini aşmış bi yorum olmuş.


    "Din en büyük rpg.dir.." arsiv.ozgurdusuncehareketi.org - evrimagaci.org
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hermes
    hermesthecat
    hermesthecat's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2007
    Erkek

    pessimist bunu yazdı:
    -----------------------------

    AbdullahAzad bunu yazdı:
    -----------------------------

    düşünüyorumda forumdan bi çok tanıdığım var ateist yada agnostik olan. cokda samımıyım onlarla.

    onlar neden hiç böyle konular açmıyor.

    amacınız dikkat çekmek mi ? bunun için insanların inandıkları değerlere saldırmanıza gerek yokki.

    koyun bikinili fotolarınızı. o kadar çok ilgi çekersiniz ki ülke çapında şöhret olursunuz.

    senin inanmaman inananların umrumda bile değilken inananların inançları neden senin bu kadar umrumda ?


    -----------------------------

    benim de tanıdığım bir çok müslüman arkadaşım var. onlar neden hiç böyle konulara yazmıyor?

    amacınız dikkat çekmek mi ? bunun için insanların savundukları değerlere saldırmanıza gerek yokki.

    koyun bikinili fotolarınızı. o kadar çok ilgi çekersiniz ki ülke çapında şöhret olursunuz.

    vs vs..

     


    -----------------------------

    aha benim yazdığımla beni vurucak =)

    sen neden son soruma cevap vermedin yoksa yazıyı okuyup tam son satıra geldğinde birden gözlerin bozulduda göremedin mi hacı :P

    senin inanmaman inananların umrumda bile değilken inananların inançları neden senin bu kadar umrumda ?


    az insan çok huzur. | https://dnscheck.tr
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inside
    anonim6918524
    anonim6918524's avatar
    Banlanmış Üye
    Bilgi/Destek Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek

    Kaderiniz başka insanların elinde olmasın. Ateistler inanmadıklarını iddia ederler ama bilime taparlar. Biliminde cevaplayamayacağı sorular var. Evrenin başı, yaşamın başlangıcı asla cevaplanamayacak sorular. Bazı müslümanlarla girilen tartışmalar sonucu cehalet dolu cevaplardan dolayı Kuran'dan ayetler paylaşılabiliyor. Ateistlere sadece Kuran ayetleriyle birşey kanıtlamak mümkün değil ve saçma tabiki. Bilim ve Kuran'ın harmanlandığı, ayetlerin olmadığı ve Allah'ı kanıtlayan güzel yazılar var. Geçen forumda arkadaş bir belgesel paylaştı. İsmi biraz falsoydu tabi. Ateizmi çökerten diye birşeydi. Onun gibi şeylere bakmanızı tavsiye ederim en azından. İslam'ı tanımadan yorum yapmayın. Heleki arapları, yobaz denen insanları gözünüzde müslüman olarak canlandırmayın. Biz öldüğümüzde kaybedecek birşeyimiz olmayacak ama reddedenler? Bilime tapıyorsanız en azından bir şans tanıyın ve doğru İslami kaynaklardan araştırın. Bilimde önyargı yoktur.


    λ
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Knightkib
    Knightkib's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2008
    Erkek

    FireX bunu yazdı:
    -----------------------------

    Knightkib bunu yazdı:
    -----------------------------

    Müslümanlara sorum..

    Allah neden Kuran-ı Kerimi sadece Hz. Muhammet e yolladı da Dünyadaki her insana tek tek kuranda yazanları anlatmadı? Sonucda arkasında durdugunuz şeye göre onun gücü herşeye kadir.. Peygamber olayına da gerek kalmazdı herkesin eşit oldugu belli olurdu sadece bu değil tüm dünyaya yayılırdı ve şu an sözkonusu olan hristiyan muslüman ayrımı olmazdı. yada müslümanlıktan haberi olmayan kimse kalmazdı. Bu din olayı bana biraz 1 deli kuyuya taş atmış 100 akıllı cıkaramamış sözünü çağrıştırıyor.

    Yalan söylemeye gerek yok ben hiç kuran okumadım sadece müslümanım diye geçinen kişilerin kuranda şu yazıyor bu yazıyor dediklerinden kulaktan dolma bilgilerden ve kendi görüşlerimden yorum yapıyorum. Açıkcası okumaya da pek niğetim yok çünkü bu inanc meselesi.. "o ki evreni yaratı çiçege bocege can verdi" gibi cümleleri pek sevmiorm çok hayali masal gibi geliyor :)


    -----------------------------

    Allah herkese tek tek anlatıp kendisini gösterecek. O zaman bu Dünya'nın amacı ne? :)

    İnanan inanmayan kavramı diye birşey olur muydu o zaman? Allah kendini açıkça göstermez. Burası sınav yeridir.

    Son derece sığ bir soru. Geniş bir bilgi ve mantık eksikliği var. Biraz içine girseniz anlayacaksınız ama. Neyse...


    -----------------------------

    Geniş bilgi eksikliği kısmına katılabilirim ama mantık dersen kime göre ? Körü körüne inanan birine göremi ? Banamı sordu sınava sokarken ? Yada beni yaratmış olması ona minnet duymamı onun için namaz kılmamı yada camiye gitmemi mi gerektirir ?

    Eğer allah kitabda bahsedildiği kadar güzel, iyi, hoşgörülü ise bana namaz kıl yoksa cehenneme gidersin, gönderdiğim peygambere inan yoksa cayır cayır yanarsın, Müslümanlığa inan yoksa cennetin kapısından içeri bile bakamazsın gibi tehditler savurup şevkat ile örtülü korku üzerine kurulu bir dine inanmamı kimse bekleyemez.. Dinler bakış açınızı daraltır..

    Dine inanmaktansa uzaydan geldiğime inanırım daha mantıklı olur.

     


    I am a Gamer. Not because I dont have a life, but because I choose to have Many.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gecement
    Gecement's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2007
    Erkek

    pessimist bunu yazdı:
    -----------------------------

    Gecement bunu yazdı:
    -----------------------------

    pessimist bunu yazdı:
    -----------------------------

    Gecement bunu yazdı:
    -----------------------------

    Sözüm ona ateistler her daim bilim ilim irfanla uğraşan gel gelelim inananlar bağnaz cahil cühela :)

    Evrim dediğiniz "teori" dir. Yani bu ne demek? "Kesin" değildir! Varsayımlar üzerine kuruludur. SİZ varsayımlarınızı yaşıyorsunuz ben inancımı. Bu durumda bağnaz SİZSİNİZ!

     

    -----------------------------

     

    din kesin midir peki?


    -----------------------------

     

    Ben kesin olduğuna inanıyorum. Buna gayet tabi ki sen inanmayabilirsin.

    Ancak bir varsayımdan yola çıkarak da yaradan yoktur demek kabul et cehaleti işaret eder.


    -----------------------------
    inanmak farklıdır, kesin olması farklıdır. ben de noel babaya inanıyorum?

     

    ayrıca "yaradan yoktur demek cehaleti işaret eder" de kendini aşmış bi yorum olmuş.


    -----------------------------

    yukarıda tırnak içinde yazdığın benim cümlem değildir. O tırnak içi tıpkı evrim gibi senin hayal ürünün.

    Sorulara cevap aldıkça debelenir durursunuz. Demem o ki siz sadece soru sorarsınız cevap aramazsınız.

    Hani nerede yok mu ben "SADECE" annemle babamın ihtiraslı sevişmesinin ürünü değilim diyebilecek ateist?

     


    Solak Cerrah
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cordelian
    cordelian's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2009
    Homo

    boşuna konuşmaktasınız.Sonuçta değiştirebileceginiz bir olgu olay yok.

    zevkler renkler inançlar herkese göre değişir ama değiştirilemez.Huy gibi.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inside
    anonim6918524
    anonim6918524's avatar
    Banlanmış Üye
    Bilgi/Destek Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek

    Knightkib bunu yazdı:
    -----------------------------

    FireX bunu yazdı:
    -----------------------------

    Knightkib bunu yazdı:
    -----------------------------

    Müslümanlara sorum..

    Allah neden Kuran-ı Kerimi sadece Hz. Muhammet e yolladı da Dünyadaki her insana tek tek kuranda yazanları anlatmadı? Sonucda arkasında durdugunuz şeye göre onun gücü herşeye kadir.. Peygamber olayına da gerek kalmazdı herkesin eşit oldugu belli olurdu sadece bu değil tüm dünyaya yayılırdı ve şu an sözkonusu olan hristiyan muslüman ayrımı olmazdı. yada müslümanlıktan haberi olmayan kimse kalmazdı. Bu din olayı bana biraz 1 deli kuyuya taş atmış 100 akıllı cıkaramamış sözünü çağrıştırıyor.

    Yalan söylemeye gerek yok ben hiç kuran okumadım sadece müslümanım diye geçinen kişilerin kuranda şu yazıyor bu yazıyor dediklerinden kulaktan dolma bilgilerden ve kendi görüşlerimden yorum yapıyorum. Açıkcası okumaya da pek niğetim yok çünkü bu inanc meselesi.. "o ki evreni yaratı çiçege bocege can verdi" gibi cümleleri pek sevmiorm çok hayali masal gibi geliyor :)


    -----------------------------

    Allah herkese tek tek anlatıp kendisini gösterecek. O zaman bu Dünya'nın amacı ne? :)

    İnanan inanmayan kavramı diye birşey olur muydu o zaman? Allah kendini açıkça göstermez. Burası sınav yeridir.

    Son derece sığ bir soru. Geniş bir bilgi ve mantık eksikliği var. Biraz içine girseniz anlayacaksınız ama. Neyse...


    -----------------------------

    Geniş bilgi eksikliği kısmına katılabilirim ama mantık dersen kime göre ? Körü körüne inanan birine göremi ? Banamı sordu sınava sokarken ? Yada beni yaratmış olması ona minnet duymamı onun için namaz kılmamı yada camiye gitmemi mi gerektirir ?

    Eğer allah kitabda bahsedildiği kadar güzel, iyi, hoşgörülü ise bana namaz kıl yoksa cehenneme gidersin, gönderdiğim peygambere inan yoksa cayır cayır yanarsın, Müslümanlığa inan yoksa cennetin kapısından içeri bile bakamazsın gibi tehditler savurup şevkat ile örtülü korku üzerine kurulu bir dine inanmamı kimse bekleyemez.. Dinler bakış açınızı daraltır..

    Dine inanmaktansa uzaydan geldiğime inanırım daha mantıklı olur.

     


    -----------------------------

    Kendi adıma ben hiçbir görüşe körü körüne bağlı değilim hoca. Fakat şu forumda veya başka yerlerde ateistlerin açtığı, yazdığı o kadar şey gördük ki ve bunların etkisiyle araştırmalarımda oldu. Fakat İslam'ın herhangi bir yanlışını, çelişkisini görmüş değilim. Herşeyin bir açıklaması var.

    www.sorularlaislamiyet.com

    Bu siteden kafana takılan her türlü soruyu araştırabilirsin. Dediklerinin hepsinin gayet güzel ve mantıklı açıklamaları var. Bundan emin ol. Din kesinlikle insanın bakışını daraltmaz. Din, bilim, siyaseti birbirine sokan yobazlara bakmayın.


    λ
Toplam Hit: 12565 Toplam Mesaj: 61