Ateizmin Özendirilmesi Ve İlluminati
-
inception bunu yazdı:
-----------------------------
TheIceberg bunu yazdı:
-----------------------------
ateizmin ozendirilmesi demissin, tamamen kendi dusuncemle inanmayi biraktim, kimsenin de ozendirdigi yok, ama cemaat yurtlarinda 3 yil kalmis bi insan olarak dinin gayet guzel pazarlandigini, ozendirildigini soyleyebilirim.
-----------------------------
neden ateistsin ?
-----------------------------eger bir yaratici olsaydi gonderdigi kitaplar ve peygamberler bu kadar celiskili olamazdi. dusunup arastirdigimda dine yakinlasmam gerekirdi uzaklasmak yerine. objektif bi dusunmeden bahsediyorum. yani zaten inanarak okudugunda kutsal kitaplari "kesin soyledir" diye istedigin yere cekerek gene dusundugun kaliba oturtuyorsun. ama objektif bi gozle okuyunca ben inanmiyorum bir yaraticinin boyle seyler gondermis olabilecegine. yaratici olabilir mi? neden olmasin, ama iste dedigim gibi, kendini bu sekilde gostermesindense insanlarin sonsuz bir hayat ihtiyaci, bu hayatta adaleti karsilanmayanlarin olum sonrasinda cezalarini cekecegi vs gibi nedenlerle kendileri turettigini dusunuyorum.
-
TheIceberg bunu yazdı:
-----------------------------
inception bunu yazdı:
-----------------------------
TheIceberg bunu yazdı:
-----------------------------
ateizmin ozendirilmesi demissin, tamamen kendi dusuncemle inanmayi biraktim, kimsenin de ozendirdigi yok, ama cemaat yurtlarinda 3 yil kalmis bi insan olarak dinin gayet guzel pazarlandigini, ozendirildigini soyleyebilirim.
-----------------------------
neden ateistsin ?
-----------------------------eger bir yaratici olsaydi gonderdigi kitaplar ve peygamberler bu kadar celiskili olamazdi. dusunup arastirdigimda dine yakinlasmam gerekirdi uzaklasmak yerine. objektif bi dusunmeden bahsediyorum. yani zaten inanarak okudugunda kutsal kitaplari "kesin soyledir" diye istedigin yere cekerek gene dusundugun kaliba oturtuyorsun. ama objektif bi gozle okuyunca ben inanmiyorum bir yaraticinin boyle seyler gondermis olabilecegine. yaratici olabilir mi? neden olmasin, ama iste dedigim gibi, kendini bu sekilde gostermesindense insanlarin sonsuz bir hayat ihtiyaci, bu hayatta adaleti karsilanmayanlarin olum sonrasinda cezalarini cekecegi vs gibi nedenlerle kendileri turettigini dusunuyorum.
-----------------------------
Çelişki dediğin şeyler nedir? -
inception bunu yazdı:
-----------------------------
TheIceberg bunu yazdı:
-----------------------------
inception bunu yazdı:
-----------------------------
TheIceberg bunu yazdı:
-----------------------------
ateizmin ozendirilmesi demissin, tamamen kendi dusuncemle inanmayi biraktim, kimsenin de ozendirdigi yok, ama cemaat yurtlarinda 3 yil kalmis bi insan olarak dinin gayet guzel pazarlandigini, ozendirildigini soyleyebilirim.
-----------------------------
neden ateistsin ?
-----------------------------eger bir yaratici olsaydi gonderdigi kitaplar ve peygamberler bu kadar celiskili olamazdi. dusunup arastirdigimda dine yakinlasmam gerekirdi uzaklasmak yerine. objektif bi dusunmeden bahsediyorum. yani zaten inanarak okudugunda kutsal kitaplari "kesin soyledir" diye istedigin yere cekerek gene dusundugun kaliba oturtuyorsun. ama objektif bi gozle okuyunca ben inanmiyorum bir yaraticinin boyle seyler gondermis olabilecegine. yaratici olabilir mi? neden olmasin, ama iste dedigim gibi, kendini bu sekilde gostermesindense insanlarin sonsuz bir hayat ihtiyaci, bu hayatta adaleti karsilanmayanlarin olum sonrasinda cezalarini cekecegi vs gibi nedenlerle kendileri turettigini dusunuyorum.
-----------------------------
Çelişki dediğin şeyler nedir?
-----------------------------hocam oncelerde konusulmus din konularindaki mesajlarima bi bakarsan gorebilirsin. miras paylasimi vs gibi seyler, tamamen erkeklere hitaben yazilmasi kutsal kitabin gibi.
-
YawshaAM bunu yazdı:
-----------------------------
inception bunu yazdı:
-----------------------------
YawshaAM bunu yazdı:
-----------------------------
Yazını tam okuyamadım ama illuminatinin vatikan yönetimine karşı olan gizli bir katolik örgütü diye biliyorum :)
-----------------------------
Yanlış biliyosun o "opus dei" olmasın :)
-----------------------------
karıştırıyor olabilirim ama "angels and demons" da görmüştüm . Filmi bi daha izlicem :)
-----------------------------görüyomusun, insanların illuminati hakkında bildikleri hep angels and demons filmi veya romanından ve oradaki ibare "gizli ve gücünü kaybetmiş bir örgüt",
Mass Media amacına ulaştı işte.
-
YawshaAM bunu yazdı:
-----------------------------inception bunu yazdı:
-----------------------------
YawshaAM bunu yazdı:
-----------------------------
Yazını tam okuyamadım ama illuminatinin vatikan yönetimine karşı olan gizli bir katolik örgütü diye biliyorum :)
-----------------------------
Yanlış biliyosun o "opus dei" olmasın :)
-----------------------------
karıştırıyor olabilirim ama "angels and demons" da görmüştüm . Filmi bi daha izlicem :)-----------------------------
Melekler ve Şeytanlar dediğiniz film bile illuminatinin ahtapot kollarından en güçlüsü olan hollywood yapımıdır, dikkat ederseniz o filmde tapınak şövalyeleri hristiyan şövalyesi gibi gösterilip mescidi aksa camiinin altındaki "hazine" yi bulmak için hristiyanlarla sefere katılıp sonra avrupaya getirdiklerini söylerler, onların hazine dediği ne biliyor musunuz peki? Filmde hazine olarak altınlar vs gösterilir.Halbuki hazineden kasıt Kabbala'dır.Haçlı Seferlerinin en büyük amaçlarından biri kubbetül sahra'nın altındaki Kabbala'nın müslümanların farketmeden ele geçirilmesiydi ki zaten Haçlı Seferlerinden sonra avrupadaki aydınlanma çağı ile rönesansın başlaması bilimde ilerleme vs çoğu Kabbala'dan gelir, ve bir şey daha var o filmi izlediğiniz zaman şunu dersiniz lan bu illumintaiin neyi gizli adamlar herşeyi birbir açıklıyor işte herşeyi gören göz, masonlar vs halbuki bi bilseniz o filmde ne ibnelikler geçiyor.
-
TheIceberg bunu yazdı:
-----------------------------
inception bunu yazdı:
-----------------------------
TheIceberg bunu yazdı:
-----------------------------
ateizmin ozendirilmesi demissin, tamamen kendi dusuncemle inanmayi biraktim, kimsenin de ozendirdigi yok, ama cemaat yurtlarinda 3 yil kalmis bi insan olarak dinin gayet guzel pazarlandigini, ozendirildigini soyleyebilirim.
-----------------------------
neden ateistsin ?
-----------------------------eger bir yaratici olsaydi gonderdigi kitaplar ve peygamberler bu kadar celiskili olamazdi. dusunup arastirdigimda dine yakinlasmam gerekirdi uzaklasmak yerine. objektif bi dusunmeden bahsediyorum. yani zaten inanarak okudugunda kutsal kitaplari "kesin soyledir" diye istedigin yere cekerek gene dusundugun kaliba oturtuyorsun. ama objektif bi gozle okuyunca ben inanmiyorum bir yaraticinin boyle seyler gondermis olabilecegine. yaratici olabilir mi? neden olmasin, ama iste dedigim gibi, kendini bu sekilde gostermesindense insanlarin sonsuz bir hayat ihtiyaci, bu hayatta adaleti karsilanmayanlarin olum sonrasinda cezalarini cekecegi vs gibi nedenlerle kendileri turettigini dusunuyorum.
-----------------------------yaratıcının olabileceğine inanıyor din kitap vb. gibi kavramalara inanmıyorsan ateist değil deist olursun
-
TheIceberg bunu yazdı:
-----------------------------
inception bunu yazdı:
-----------------------------
TheIceberg bunu yazdı:
-----------------------------
inception bunu yazdı:
-----------------------------
TheIceberg bunu yazdı:
-----------------------------
ateizmin ozendirilmesi demissin, tamamen kendi dusuncemle inanmayi biraktim, kimsenin de ozendirdigi yok, ama cemaat yurtlarinda 3 yil kalmis bi insan olarak dinin gayet guzel pazarlandigini, ozendirildigini soyleyebilirim.
-----------------------------
neden ateistsin ?
-----------------------------eger bir yaratici olsaydi gonderdigi kitaplar ve peygamberler bu kadar celiskili olamazdi. dusunup arastirdigimda dine yakinlasmam gerekirdi uzaklasmak yerine. objektif bi dusunmeden bahsediyorum. yani zaten inanarak okudugunda kutsal kitaplari "kesin soyledir" diye istedigin yere cekerek gene dusundugun kaliba oturtuyorsun. ama objektif bi gozle okuyunca ben inanmiyorum bir yaraticinin boyle seyler gondermis olabilecegine. yaratici olabilir mi? neden olmasin, ama iste dedigim gibi, kendini bu sekilde gostermesindense insanlarin sonsuz bir hayat ihtiyaci, bu hayatta adaleti karsilanmayanlarin olum sonrasinda cezalarini cekecegi vs gibi nedenlerle kendileri turettigini dusunuyorum.
-----------------------------
Çelişki dediğin şeyler nedir?
-----------------------------hocam oncelerde konusulmus din konularindaki mesajlarima bi bakarsan gorebilirsin. miras paylasimi vs gibi seyler, tamamen erkeklere hitaben yazilmasi kutsal kitabin gibi.
-----------------------------
Miras paylaşımı konusunda işlem hatasını yapan sizlersiniz ,
senin din hakkında bilgin olduğuna inanmıyorum Kadın - Erkek eşitliğini getiren herzaman dinler olmuştur . Sadece Islam demiyorum bütün dinler herzaman eşitliği getirmiştir. -
angels_demos bunu yazdı:
-----------------------------
yaratıcının olabileceğine inanıyor din kitap vb. gibi kavramalara inanmıyorsan ateist değil deist olursun
-----------------------------hocam farki biliyorum da dusuncem "olabilir" sadece, ama bence yoktur. yani bu "unicornlar var mi sence, olabilirler ama bence yok" demek gibi bir sey.
-
Güzel konu çintik
-
Kurtcebe bunu yazdı:
-----------------------------
YawshaAM bunu yazdı:
-----------------------------
inception bunu yazdı:
-----------------------------
-----------------------------
karıştırıyor olabilirim ama "angels and demons" da görmüştüm . Filmi bi daha izlicem :)YawshaAM bunu yazdı:
-----------------------------
Yazını tam okuyamadım ama illuminatinin vatikan yönetimine karşı olan gizli bir katolik örgütü diye biliyorum :)
-----------------------------
Yanlış biliyosun o "opus dei" olmasın :)
-----------------------------
Melekler ve Şeytanlar dediğiniz film bile illuminatinin ahtapot kollarından en güçlüsü olan hollywood yapımıdır, dikkat ederseniz o filmde tapınak şövalyeleri hristiyan şövalyesi gibi gösterilip mescidi aksa camiinin altındaki "hazine" yi bulmak için hristiyanlarla sefere katılıp sonra avrupaya getirdiklerini söylerler, onların hazine dediği ne biliyor musunuz peki? Filmde hazine olarak altınlar vs gösterilir.Halbuki hazineden kasıt Kabbala'dır.Haçlı Seferlerinin en büyük amaçlarından biri kubbetül sahra'nın altındaki Kabbala'nın müslümanların farketmeden ele geçirilmesiydi ki zaten Haçlı Seferlerinden sonra avrupadaki aydınlanma çağı ile rönesansın başlaması bilimde ilerleme vs çoğu Kabbala'dan gelir, ve bir şey daha var o filmi izlediğiniz zaman şunu dersiniz lan bu illumintaiin neyi gizli adamlar herşeyi birbir açıklıyor işte herşeyi gören göz, masonlar vs halbuki bi bilseniz o filmde ne ibnelikler geçiyor.
-----------------------------
kabbala ne hocam? şu ibnelik dediklerin ne aydınlanalım
