folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Ateizmin Özendirilmesi Ve İlluminati



Ateizmin Özendirilmesi Ve İlluminati

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TheIceberg
    TheIceberg's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2010
    Erkek

    inception bunu yazdı:
    -----------------------------

    TheIceberg bunu yazdı:
    -----------------------------

    ateizmin ozendirilmesi demissin, tamamen kendi dusuncemle inanmayi biraktim, kimsenin de ozendirdigi yok, ama cemaat yurtlarinda 3 yil kalmis bi insan olarak dinin gayet guzel pazarlandigini, ozendirildigini soyleyebilirim.


    -----------------------------

    neden ateistsin ?

     


    -----------------------------

     

    eger bir yaratici olsaydi gonderdigi kitaplar ve peygamberler bu kadar celiskili olamazdi. dusunup arastirdigimda dine yakinlasmam gerekirdi uzaklasmak yerine. objektif bi dusunmeden bahsediyorum. yani zaten inanarak okudugunda kutsal kitaplari "kesin soyledir" diye istedigin yere cekerek gene dusundugun kaliba oturtuyorsun. ama objektif bi gozle okuyunca ben inanmiyorum bir yaraticinin boyle seyler gondermis olabilecegine. yaratici olabilir mi? neden olmasin, ama iste dedigim gibi, kendini bu sekilde gostermesindense insanlarin sonsuz bir hayat ihtiyaci, bu hayatta adaleti karsilanmayanlarin olum sonrasinda cezalarini cekecegi vs gibi nedenlerle kendileri turettigini dusunuyorum.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inception
    inception's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Aralık/2009
    Erkek

    TheIceberg bunu yazdı:
    -----------------------------

    inception bunu yazdı:
    -----------------------------

    TheIceberg bunu yazdı:
    -----------------------------

    ateizmin ozendirilmesi demissin, tamamen kendi dusuncemle inanmayi biraktim, kimsenin de ozendirdigi yok, ama cemaat yurtlarinda 3 yil kalmis bi insan olarak dinin gayet guzel pazarlandigini, ozendirildigini soyleyebilirim.


    -----------------------------

    neden ateistsin ?

     


    -----------------------------

     

     

    eger bir yaratici olsaydi gonderdigi kitaplar ve peygamberler bu kadar celiskili olamazdi. dusunup arastirdigimda dine yakinlasmam gerekirdi uzaklasmak yerine. objektif bi dusunmeden bahsediyorum. yani zaten inanarak okudugunda kutsal kitaplari "kesin soyledir" diye istedigin yere cekerek gene dusundugun kaliba oturtuyorsun. ama objektif bi gozle okuyunca ben inanmiyorum bir yaraticinin boyle seyler gondermis olabilecegine. yaratici olabilir mi? neden olmasin, ama iste dedigim gibi, kendini bu sekilde gostermesindense insanlarin sonsuz bir hayat ihtiyaci, bu hayatta adaleti karsilanmayanlarin olum sonrasinda cezalarini cekecegi vs gibi nedenlerle kendileri turettigini dusunuyorum.


    -----------------------------

    Çelişki dediğin şeyler nedir?


    hayir demek için kalabaliga arkasini dönmüs,ilk silahi icindeki öfkesi olan,vadedilen sözlerden nefret etmis,ve bilmek istedigi seyi zaten bildigini farketmis,merakini seven,yarinin sadece onu ölüme yaklastiran bir gün olduguna inanan kisi.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TheIceberg
    TheIceberg's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2010
    Erkek

    inception bunu yazdı:
    -----------------------------

    TheIceberg bunu yazdı:
    -----------------------------

    inception bunu yazdı:
    -----------------------------

    TheIceberg bunu yazdı:
    -----------------------------

    ateizmin ozendirilmesi demissin, tamamen kendi dusuncemle inanmayi biraktim, kimsenin de ozendirdigi yok, ama cemaat yurtlarinda 3 yil kalmis bi insan olarak dinin gayet guzel pazarlandigini, ozendirildigini soyleyebilirim.


    -----------------------------

    neden ateistsin ?

     


    -----------------------------

     

     

    eger bir yaratici olsaydi gonderdigi kitaplar ve peygamberler bu kadar celiskili olamazdi. dusunup arastirdigimda dine yakinlasmam gerekirdi uzaklasmak yerine. objektif bi dusunmeden bahsediyorum. yani zaten inanarak okudugunda kutsal kitaplari "kesin soyledir" diye istedigin yere cekerek gene dusundugun kaliba oturtuyorsun. ama objektif bi gozle okuyunca ben inanmiyorum bir yaraticinin boyle seyler gondermis olabilecegine. yaratici olabilir mi? neden olmasin, ama iste dedigim gibi, kendini bu sekilde gostermesindense insanlarin sonsuz bir hayat ihtiyaci, bu hayatta adaleti karsilanmayanlarin olum sonrasinda cezalarini cekecegi vs gibi nedenlerle kendileri turettigini dusunuyorum.


    -----------------------------

    Çelişki dediğin şeyler nedir?

     


    -----------------------------

     

    hocam oncelerde konusulmus din konularindaki mesajlarima bi bakarsan gorebilirsin. miras paylasimi vs gibi seyler, tamamen erkeklere hitaben yazilmasi kutsal kitabin gibi. 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kvasir
    kvasir's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    YawshaAM bunu yazdı:
    -----------------------------

    inception bunu yazdı:
    -----------------------------

    YawshaAM bunu yazdı:
    -----------------------------
     

    Yazını tam okuyamadım ama illuminatinin vatikan yönetimine karşı olan gizli bir katolik örgütü diye biliyorum :)


    -----------------------------

    Yanlış biliyosun o "opus dei" olmasın :)

     


    -----------------------------
      karıştırıyor olabilirim ama  "angels and demons" da görmüştüm . Filmi bi daha izlicem :)

     


    -----------------------------

    görüyomusun, insanların illuminati hakkında bildikleri hep angels and demons filmi veya romanından ve oradaki ibare "gizli ve gücünü kaybetmiş bir örgüt",

    Mass Media amacına ulaştı işte.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zodiac
    Zodiac's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2010
    Erkek
    YawshaAM bunu yazdı:
    -----------------------------

    inception bunu yazdı:
    -----------------------------

    YawshaAM bunu yazdı:
    -----------------------------
     

    Yazını tam okuyamadım ama illuminatinin vatikan yönetimine karşı olan gizli bir katolik örgütü diye biliyorum :)


    -----------------------------

    Yanlış biliyosun o "opus dei" olmasın :)

     


    -----------------------------
      karıştırıyor olabilirim ama  "angels and demons" da görmüştüm . Filmi bi daha izlicem :)

    -----------------------------

    Melekler ve Şeytanlar dediğiniz film bile illuminatinin ahtapot kollarından en güçlüsü olan hollywood yapımıdır, dikkat ederseniz o filmde tapınak şövalyeleri hristiyan şövalyesi gibi gösterilip mescidi aksa camiinin altındaki "hazine" yi bulmak için hristiyanlarla sefere katılıp sonra avrupaya getirdiklerini söylerler, onların hazine dediği ne biliyor musunuz peki? Filmde hazine olarak altınlar vs gösterilir.Halbuki hazineden kasıt Kabbala'dır.Haçlı Seferlerinin en büyük amaçlarından biri kubbetül sahra'nın altındaki Kabbala'nın müslümanların farketmeden ele geçirilmesiydi ki zaten Haçlı Seferlerinden sonra avrupadaki aydınlanma çağı ile rönesansın başlaması bilimde ilerleme vs çoğu Kabbala'dan gelir, ve bir şey daha var o filmi izlediğiniz zaman şunu dersiniz lan bu illumintaiin neyi gizli adamlar herşeyi birbir açıklıyor işte herşeyi gören göz, masonlar vs halbuki bi bilseniz o filmde ne ibnelikler geçiyor.


    mantığın korkunu yenemiyorsa kendini düşünenden sayma,
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angels_demos
    angels_demos's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2006
    Erkek

    TheIceberg bunu yazdı:
    -----------------------------

    inception bunu yazdı:
    -----------------------------

    TheIceberg bunu yazdı:
    -----------------------------

    ateizmin ozendirilmesi demissin, tamamen kendi dusuncemle inanmayi biraktim, kimsenin de ozendirdigi yok, ama cemaat yurtlarinda 3 yil kalmis bi insan olarak dinin gayet guzel pazarlandigini, ozendirildigini soyleyebilirim.


    -----------------------------

    neden ateistsin ?

     


    -----------------------------

     

     

    eger bir yaratici olsaydi gonderdigi kitaplar ve peygamberler bu kadar celiskili olamazdi. dusunup arastirdigimda dine yakinlasmam gerekirdi uzaklasmak yerine. objektif bi dusunmeden bahsediyorum. yani zaten inanarak okudugunda kutsal kitaplari "kesin soyledir" diye istedigin yere cekerek gene dusundugun kaliba oturtuyorsun. ama objektif bi gozle okuyunca ben inanmiyorum bir yaraticinin boyle seyler gondermis olabilecegine. yaratici olabilir mi? neden olmasin, ama iste dedigim gibi, kendini bu sekilde gostermesindense insanlarin sonsuz bir hayat ihtiyaci, bu hayatta adaleti karsilanmayanlarin olum sonrasinda cezalarini cekecegi vs gibi nedenlerle kendileri turettigini dusunuyorum.


    -----------------------------

    yaratıcının olabileceğine inanıyor din kitap vb. gibi kavramalara inanmıyorsan ateist değil deist olursun

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inception
    inception's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Aralık/2009
    Erkek

    TheIceberg bunu yazdı:
    -----------------------------

    inception bunu yazdı:
    -----------------------------

    TheIceberg bunu yazdı:
    -----------------------------

    inception bunu yazdı:
    -----------------------------

    TheIceberg bunu yazdı:
    -----------------------------

    ateizmin ozendirilmesi demissin, tamamen kendi dusuncemle inanmayi biraktim, kimsenin de ozendirdigi yok, ama cemaat yurtlarinda 3 yil kalmis bi insan olarak dinin gayet guzel pazarlandigini, ozendirildigini soyleyebilirim.


    -----------------------------

    neden ateistsin ?

     


    -----------------------------

     

     

    eger bir yaratici olsaydi gonderdigi kitaplar ve peygamberler bu kadar celiskili olamazdi. dusunup arastirdigimda dine yakinlasmam gerekirdi uzaklasmak yerine. objektif bi dusunmeden bahsediyorum. yani zaten inanarak okudugunda kutsal kitaplari "kesin soyledir" diye istedigin yere cekerek gene dusundugun kaliba oturtuyorsun. ama objektif bi gozle okuyunca ben inanmiyorum bir yaraticinin boyle seyler gondermis olabilecegine. yaratici olabilir mi? neden olmasin, ama iste dedigim gibi, kendini bu sekilde gostermesindense insanlarin sonsuz bir hayat ihtiyaci, bu hayatta adaleti karsilanmayanlarin olum sonrasinda cezalarini cekecegi vs gibi nedenlerle kendileri turettigini dusunuyorum.


    -----------------------------

    Çelişki dediğin şeyler nedir?

     


    -----------------------------

     

     

    hocam oncelerde konusulmus din konularindaki mesajlarima bi bakarsan gorebilirsin. miras paylasimi vs gibi seyler, tamamen erkeklere hitaben yazilmasi kutsal kitabin gibi. 


    -----------------------------

    Miras paylaşımı konusunda işlem hatasını yapan sizlersiniz ,
    senin din hakkında bilgin olduğuna inanmıyorum Kadın - Erkek eşitliğini getiren herzaman dinler olmuştur . Sadece Islam demiyorum bütün dinler herzaman eşitliği getirmiştir.


    hayir demek için kalabaliga arkasini dönmüs,ilk silahi icindeki öfkesi olan,vadedilen sözlerden nefret etmis,ve bilmek istedigi seyi zaten bildigini farketmis,merakini seven,yarinin sadece onu ölüme yaklastiran bir gün olduguna inanan kisi.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TheIceberg
    TheIceberg's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2010
    Erkek

    angels_demos bunu yazdı:
    -----------------------------


     

    yaratıcının olabileceğine inanıyor din kitap vb. gibi kavramalara inanmıyorsan ateist değil deist olursun


    -----------------------------

     

    hocam farki biliyorum da dusuncem "olabilir" sadece, ama bence yoktur. yani bu "unicornlar var mi sence, olabilirler ama bence yok" demek gibi bir sey. 

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fatX
    fatX's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2007
    Erkek

    Güzel konu çintik


    Altan naptın oğlum :|
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FireFly.
    BaBe
    BaBe's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2010
    Erkek

    Kurtcebe bunu yazdı:
    -----------------------------
    YawshaAM bunu yazdı:
    -----------------------------

    inception bunu yazdı:
    -----------------------------

    -----------------------------
      karıştırıyor olabilirim ama  "angels and demons" da görmüştüm . Filmi bi daha izlicem :)

    YawshaAM bunu yazdı:
    -----------------------------
     

    Yazını tam okuyamadım ama illuminatinin vatikan yönetimine karşı olan gizli bir katolik örgütü diye biliyorum :)


    -----------------------------

    Yanlış biliyosun o "opus dei" olmasın :)

     


    -----------------------------

    Melekler ve Şeytanlar dediğiniz film bile illuminatinin ahtapot kollarından en güçlüsü olan hollywood yapımıdır, dikkat ederseniz o filmde tapınak şövalyeleri hristiyan şövalyesi gibi gösterilip mescidi aksa camiinin altındaki "hazine" yi bulmak için hristiyanlarla sefere katılıp sonra avrupaya getirdiklerini söylerler, onların hazine dediği ne biliyor musunuz peki? Filmde hazine olarak altınlar vs gösterilir.Halbuki hazineden kasıt Kabbala'dır.Haçlı Seferlerinin en büyük amaçlarından biri kubbetül sahra'nın altındaki Kabbala'nın müslümanların farketmeden ele geçirilmesiydi ki zaten Haçlı Seferlerinden sonra avrupadaki aydınlanma çağı ile rönesansın başlaması bilimde ilerleme vs çoğu Kabbala'dan gelir, ve bir şey daha var o filmi izlediğiniz zaman şunu dersiniz lan bu illumintaiin neyi gizli adamlar herşeyi birbir açıklıyor işte herşeyi gören göz, masonlar vs halbuki bi bilseniz o filmde ne ibnelikler geçiyor.


    -----------------------------
    kabbala ne hocam? şu ibnelik dediklerin ne aydınlanalım


    ,,,lel,,,
Toplam Hit: 15130 Toplam Mesaj: 81