folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Ateizmin Özendirilmesi Ve İlluminati



Ateizmin Özendirilmesi Ve İlluminati

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TheIceberg
    TheIceberg's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2010
    Erkek

    inception bunu yazdı:
    -----------------------------



    Miras paylaşımı konusunda işlem hatasını yapan sizlersiniz ,
    senin din hakkında bilgin olduğuna inanmıyorum Kadın - Erkek eşitliğini getiren herzaman dinler olmuştur . Sadece Islam demiyorum bütün dinler herzaman eşitliği getirmiştir.

     


    -----------------------------

     

    tekrarlamak istemezdim ama nisa suresi 11-12. ayetleri yazayim 

    11. allah size, çocuklarınız hakkında, erkeğe, kadının payının iki misli (miras vermenizi) emreder. (çocuklar) ikiden fazla kadın iseler, ölünün bıraktığının üçte ikisi onlarındır. eğer yalnız bir kadınsa yarısı onundur. ölenin çocuğu varsa, ana-babasından her birinin mirastan altıda bir hissesi vardır. eğer çocuğu yok da ana-babası ona vâris olmuş ise, anasına üçte bir (düşer). eğer ölenin kardeşleri varsa, anasına altıda bir (düşer. bütün bu paylar ölenin) yapacağı vasiyetten ve borçtan sonradır. babalarınız ve oğullarınızdan hangisinin size, fayda bakımından daha yakın olduğunu bilemezsiniz. bunlar allah tarafından konmuş farzlardır (paylardır). şüphesiz allah ilim ve hikmet sahibidir. 

    12. yapacakları vasiyetten ve borçtan sonra eşlerinizin, eğer çocukları yoksa, bıraktıklarının yarısı sizindir. çocukları varsa bıraktıklarının dörtte biri sizindir. çocuğunuz yoksa, sizin de, yapacağınız vasiyetten ve borçtan sonra, bıraktığınızın dörtte biri onlarındır (zevcelerinizindir). çocuğunuz varsa, bıraktığınızın sekizde biri onlarındır. eğer bir erkek veya kadının, anababası ve çocukları bulunmadığı halde (kelâle şeklinde) malı mirasçılara kalırsa ve bir erkek yahut bir kızkardeşi varsa, her birine altıda bir düşer. bundan fazla iseler üçte bire ortaktırlar. (bu taksim) yapılacak vasiyetten ve borçtan sonra, kimse zarara uğramaksızın (yapılacak)tır. bunlar allah'tan size vasiyettir. allah her şeyi hakkıyle bilendir, halîmdir. 

    3 kizi,annesi babasi ve 1 karisi olan bir adamin vefat ettigini dusunuyoruz.

     

    3 kiz=2/3

    anne+baba=2/6

    hanim=1/8

     

    2/3+2/6+1/8=

    basitlestireyim hatta matematikte hata oldugunu dusunenler var oluyor cunku.

    16/24+8/24+3/24=27/24

     

    hatta 13. sureden soyleyenler oldu. 

    13. bunlar, allah'ın (koyduğu) sınırlardır. kim allah'a ve peygamberine itaat ederse allah onu, zemininden ırmaklar akan cennetlere koyacaktır; orada devamlı kalıcıdırlar; işte büyük kurtuluş budur. 

    belirli oranlar verip de sinir denirse o oranin korunmasi dusunulur degil mi? ayrica evet, her turlu durum icin gerekli aciklama yapilmistir bi iki surede. Kur'an'da butun olasiliklar yazar mi yaa diyen insanlar bi okusa zaten. 

     

     



  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anarsistherif
    anarsistherif's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2009
    Erkek

    simdi konuyu ateizm-islam tartismasina cekmeyin. zaten mantikli ve objektif dusundugunuz zaman kur'an'in sacmalik oldugunu gorursunuz.

    illuminati hakkında ise, rothschild ailesi diyebilirim. ikisi bağıntılı bence. yahudilerin tek amacı dünyayı ele geçirmek.


    =)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scuderia
    scuderia's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Aralık/2005
    Erkek

    konu güzelde niye bunları yazan adam sövüp duruyo bi törpüleseydin bari c\p yapmadan...


    l enfer c est les autres Sartre ...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    balbazar
    balbazar's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mart/2010
    Erkek

    ateizme sokam

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    griffin
    griffin's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2009
    Erkek
    Din akla dayanır ayetide var kuranda gerizekalı birinin inanmasını beklemek salakça olur.

    Türkiye, kendisine din olarak Kemalizmi almış, başka hiçbir dine hayat hakkı tanımayarak kitlelere zorla dikte ettirmiştir. Oysa en üst belirleyici İslam'ın ilkeleridir. Her şey ona göre belirlenir." -Recep Tayyip Erdoğan
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Shaban Interactive
    Dj_DooM3
    Dj_DooM3's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek
    iLLuMiNaTi bunu yazdı:
    -----------------------------

    OKuyalım gülelim birazcık


    -----------------------------
    +1

    Shaban Interactive Pro.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whopper
    whopper's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2008
    Erkek

    Millet uyurgezer anasını satayım. Aya Bye bakacağınıza şu evreni inceleyin.Illuminatiyi araştırıp edeceğine atom altı parçacıkları araştır.Emin ol daha kolay görürsün yaratıcının varlığını. Ayrıca ne güzel demiş B.Pascal "Bahse girmek zorundasınız,başka seçeneğiniz yok!Tanrının varlığı konusundaki bahiste kaybetmeyi ve kazanmayı karşılaştıralım.Bu bahisten kazanırsanız her şeyi kazanırsınız,kaybederseniz hiç bir şey kaybetmiş olmazsınız.Öyleyse hiç çekinmeden onun varolduğuna dair girin bahse!"

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inception
    inception's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Aralık/2009
    Erkek

    Dj_DooM3 bunu yazdı:
    -----------------------------
    iLLuMiNaTi bunu yazdı:
    -----------------------------

    OKuyalım gülelim birazcık


    -----------------------------
    +1

    -----------------------------
    Dj senin bunu yazman ayıp ,
    herkesin yazmaya hakkı var ama senin yok ,
    galaktik konularından millet dalga geçiyo diye yaptığın tavrı biliyoruz  girip bu konuda böyle bişey yazman garip .
    Bilerek yada bilmeyerek burda illuminatiye ewn büyük hizmeti sen yapıyosun galaktiklerinle hepsi uydurma onların astralda gördüklerin sadece cinler.
    hani nerde galaktiklerin ? 3 kere yalan söylediler gelemediler ? zaten uzaylılar olsa bile dünyaya gelmelerine imkan yok aradaki mesafelerden dolayı .


    hayir demek için kalabaliga arkasini dönmüs,ilk silahi icindeki öfkesi olan,vadedilen sözlerden nefret etmis,ve bilmek istedigi seyi zaten bildigini farketmis,merakini seven,yarinin sadece onu ölüme yaklastiran bir gün olduguna inanan kisi.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    degree
    degree's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2008
    Erkek

    inception bunu yazdı:
    -----------------------------

    Dj_DooM3 bunu yazdı:
    -----------------------------
    iLLuMiNaTi bunu yazdı:
    -----------------------------

    OKuyalım gülelim birazcık


    -----------------------------
    +1

    -----------------------------
    Dj senin bunu yazman ayıp ,
    herkesin yazmaya hakkı var ama senin yok ,
    galaktik konularından millet dalga geçiyo diye yaptığın tavrı biliyoruz  girip bu konuda böyle bişey yazman garip .
    Bilerek yada bilmeyerek burda illuminatiye ewn büyük hizmeti sen yapıyosun galaktiklerinle hepsi uydurma onların astralda gördüklerin sadece cinler.
    hani nerde galaktiklerin ? 3 kere yalan söylediler gelemediler ? zaten uzaylılar olsa bile dünyaya gelmelerine imkan yok aradaki mesafelerden dolayı .


    -----------------------------

    %100 katılıyorum jd_doom bence sen yapmamalıydın çünkü benzer konuyu sende açtın.


    ...Düşmanın yoksa iyilik yap... Söz Ola Kese Savaşı Söz Ola Kestire Başı
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meraclitus
    Meraclitus's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ekim/2008
    Erkek

    Dj_DooM3 bunu yazdı:
    -----------------------------
    iLLuMiNaTi bunu yazdı:
    -----------------------------

    OKuyalım gülelim birazcık


    -----------------------------
    +1

    -----------------------------

    hocam senin konuyuda millet gülmek için okuyunca triplere biniyordun.

Toplam Hit: 15131 Toplam Mesaj: 81