Ateizmin Özendirilmesi Ve İlluminati
-
inception bunu yazdı:
-----------------------------
Miras paylaşımı konusunda işlem hatasını yapan sizlersiniz ,
senin din hakkında bilgin olduğuna inanmıyorum Kadın - Erkek eşitliğini getiren herzaman dinler olmuştur . Sadece Islam demiyorum bütün dinler herzaman eşitliği getirmiştir.
-----------------------------tekrarlamak istemezdim ama nisa suresi 11-12. ayetleri yazayim
11. allah size, çocuklarınız hakkında, erkeğe, kadının payının iki misli (miras vermenizi) emreder. (çocuklar) ikiden fazla kadın iseler, ölünün bıraktığının üçte ikisi onlarındır. eğer yalnız bir kadınsa yarısı onundur. ölenin çocuğu varsa, ana-babasından her birinin mirastan altıda bir hissesi vardır. eğer çocuğu yok da ana-babası ona vâris olmuş ise, anasına üçte bir (düşer). eğer ölenin kardeşleri varsa, anasına altıda bir (düşer. bütün bu paylar ölenin) yapacağı vasiyetten ve borçtan sonradır. babalarınız ve oğullarınızdan hangisinin size, fayda bakımından daha yakın olduğunu bilemezsiniz. bunlar allah tarafından konmuş farzlardır (paylardır). şüphesiz allah ilim ve hikmet sahibidir.
12. yapacakları vasiyetten ve borçtan sonra eşlerinizin, eğer çocukları yoksa, bıraktıklarının yarısı sizindir. çocukları varsa bıraktıklarının dörtte biri sizindir. çocuğunuz yoksa, sizin de, yapacağınız vasiyetten ve borçtan sonra, bıraktığınızın dörtte biri onlarındır (zevcelerinizindir). çocuğunuz varsa, bıraktığınızın sekizde biri onlarındır. eğer bir erkek veya kadının, anababası ve çocukları bulunmadığı halde (kelâle şeklinde) malı mirasçılara kalırsa ve bir erkek yahut bir kızkardeşi varsa, her birine altıda bir düşer. bundan fazla iseler üçte bire ortaktırlar. (bu taksim) yapılacak vasiyetten ve borçtan sonra, kimse zarara uğramaksızın (yapılacak)tır. bunlar allah'tan size vasiyettir. allah her şeyi hakkıyle bilendir, halîmdir.3 kizi,annesi babasi ve 1 karisi olan bir adamin vefat ettigini dusunuyoruz.
3 kiz=2/3
anne+baba=2/6
hanim=1/8
2/3+2/6+1/8=
basitlestireyim hatta matematikte hata oldugunu dusunenler var oluyor cunku.
16/24+8/24+3/24=27/24
hatta 13. sureden soyleyenler oldu.
13. bunlar, allah'ın (koyduğu) sınırlardır. kim allah'a ve peygamberine itaat ederse allah onu, zemininden ırmaklar akan cennetlere koyacaktır; orada devamlı kalıcıdırlar; işte büyük kurtuluş budur.
belirli oranlar verip de sinir denirse o oranin korunmasi dusunulur degil mi? ayrica evet, her turlu durum icin gerekli aciklama yapilmistir bi iki surede. Kur'an'da butun olasiliklar yazar mi yaa diyen insanlar bi okusa zaten.
-
simdi konuyu ateizm-islam tartismasina cekmeyin. zaten mantikli ve objektif dusundugunuz zaman kur'an'in sacmalik oldugunu gorursunuz.
illuminati hakkında ise, rothschild ailesi diyebilirim. ikisi bağıntılı bence. yahudilerin tek amacı dünyayı ele geçirmek. -
konu güzelde niye bunları yazan adam sövüp duruyo bi törpüleseydin bari c\p yapmadan...
-
ateizme sokam
-
Din akla dayanır ayetide var kuranda gerizekalı birinin inanmasını beklemek salakça olur.
-
iLLuMiNaTi bunu yazdı:
-----------------------------OKuyalım gülelim birazcık
-----------------------------
+1 -
Millet uyurgezer anasını satayım. Aya Bye bakacağınıza şu evreni inceleyin.Illuminatiyi araştırıp edeceğine atom altı parçacıkları araştır.Emin ol daha kolay görürsün yaratıcının varlığını. Ayrıca ne güzel demiş B.Pascal "Bahse girmek zorundasınız,başka seçeneğiniz yok!Tanrının varlığı konusundaki bahiste kaybetmeyi ve kazanmayı karşılaştıralım.Bu bahisten kazanırsanız her şeyi kazanırsınız,kaybederseniz hiç bir şey kaybetmiş olmazsınız.Öyleyse hiç çekinmeden onun varolduğuna dair girin bahse!"
-
Dj_DooM3 bunu yazdı:
-----------------------------
iLLuMiNaTi bunu yazdı:
-----------------------------
OKuyalım gülelim birazcık
-----------------------------
+1
-----------------------------
Dj senin bunu yazman ayıp ,
herkesin yazmaya hakkı var ama senin yok ,
galaktik konularından millet dalga geçiyo diye yaptığın tavrı biliyoruz girip bu konuda böyle bişey yazman garip .
Bilerek yada bilmeyerek burda illuminatiye ewn büyük hizmeti sen yapıyosun galaktiklerinle hepsi uydurma onların astralda gördüklerin sadece cinler.
hani nerde galaktiklerin ? 3 kere yalan söylediler gelemediler ? zaten uzaylılar olsa bile dünyaya gelmelerine imkan yok aradaki mesafelerden dolayı . -
inception bunu yazdı:
-----------------------------
Dj_DooM3 bunu yazdı:
-----------------------------
iLLuMiNaTi bunu yazdı:
-----------------------------
OKuyalım gülelim birazcık
-----------------------------
+1
-----------------------------
Dj senin bunu yazman ayıp ,
herkesin yazmaya hakkı var ama senin yok ,
galaktik konularından millet dalga geçiyo diye yaptığın tavrı biliyoruz girip bu konuda böyle bişey yazman garip .
Bilerek yada bilmeyerek burda illuminatiye ewn büyük hizmeti sen yapıyosun galaktiklerinle hepsi uydurma onların astralda gördüklerin sadece cinler.
hani nerde galaktiklerin ? 3 kere yalan söylediler gelemediler ? zaten uzaylılar olsa bile dünyaya gelmelerine imkan yok aradaki mesafelerden dolayı .
-----------------------------%100 katılıyorum jd_doom bence sen yapmamalıydın çünkü benzer konuyu sende açtın.
-
Dj_DooM3 bunu yazdı:
-----------------------------
iLLuMiNaTi bunu yazdı:
-----------------------------
OKuyalım gülelim birazcık
-----------------------------
+1
-----------------------------hocam senin konuyuda millet gülmek için okuyunca triplere biniyordun.
