Ateizmin Özendirilmesi Ve İlluminati
-
Bakmak isteyen istediği gibi görür. İnanmak yada inanmamak şahsi bir meseledir.İnsana yakışan sadece saygıyı öğrenebilmektir. vesselam.
-
Ben deist bir insanım.Yaratıcı vardır, allah, god, tanrı .. ne derseniz deyin.Fakat din kısmına inanmam.Aksine, dinin insanları bölüp parçalama aracı olduğunu düşünüyorum.Neden mi ?
Hristiyan-müslüman-yahudi ilişkilerine bkaın.Müslümanlar içindeki mezheplere, tarikatlere bakın anlarsınız.
--
Eğer en iyi, en mantıklı, en süper din olan islamiyet, o kadar mükemmel olsaydı araplar ve ortadoğunun hali böyle olmazdı.Beyin tembelleştirmekten başka birşey yapmadı insanlar üstüne.Cahil, bencil, sorgulamayan bir oluşum meydana getirdi.KAvgacı, gürültücü bir toplum.Sorgulamayan bir toplum gelişemez.Diyeceksiniz ki e islam bunları söylemedi ?
Teori'de komünizmde her insana eşit haklar tanırdı.Ama teoride, pratikte işler değişyor.Bu gün müslümanlık değişti.Müslümanım diyen adamın kuranı okumuşluğu yokEh bi adam bilmeidği arapçadan bişeyler okursa ne demek istediğini anlamaz.KAçı Türkçe kuran okuyup gerçekten ne dediğini anlayacak ; şıhlara, şeyhlere, tarikat liderlerine inanmayacak konumda ?? dini kitaptan değil başkalarından öğreniyorlar.
Kaldı ki hristiyanlık pis kaka, yahudilik pis kaka diyoruz.Bakın yahudilere ? Yahudiler ellerinin altında, amerika ellerinin altında, amerika sayesinde ingiltere ve nato vs.. gibi bir çok kuruluş ellerinin altında, orta doğu ellerinin altında, ingiltere sayesinde yunanlar ellerinin altında, erdoğan sayesinde müslümanlar ellerinin altında.Bi tek rusyadaki mehzep'i elde edemediler diyecektim, fakat annem gitti, her yerde yahudi kaynıyor diyor.
Bu kadar kötü, pis kaka olan din, bütün dünyayı ele geçirmiş, bütün ülkelerden ileride, hatta öyle ileride ki dünyayı dinsizliğe çekebilecek kadar ilerdeyken beynini kullan diyen müslümanlık bu kadar gerideyse ;
Ben deist olurum arkadaş.Bu gün müslümanların dediği ile yaptıkları birbirini tutmuyor.Çoğunluğu böyle.Minili kız görseler laf atma var, neymiş perşembe ve ramazanda içilmezmiş.Ee geri kalan her gün ayyaş olup karını çocuğu dövüyorsun ne anladım bu işten ? Sana ne diyor sonra.Allah'ın günü mü ayrı.her gün haram o zaman içme ! Şimdi akıllı 3-5 kişi kalkıp bunca yazdığım yazının anafikrinden ayrılıp içkiye bulaşacak.Hiç girmeyin, anafikre odaklanın.
diğerine baksan müslümanlık hoş görü dinidir, temizlik imandan gelir diyor ; dinsizim diyene gavur şerefsiz diyor, etek giyene orospu, yazın hele taşaklarının kokusundan yanına yanaşamıyorsun.bu mu senin müslümanlığın ?
Ama işlerine geldimi sen karışamaz.Yok canım.
İnsanlar ölümsüzlüğü ister, ölüm her insana uzak gibi gelir.Bu yüzden illa ölümsüzlüğe, sonraki dünyaya inanmak isterler.Ben iyi insan olmayı seçiyorum.Herhangi bir dine mensup olmadan...Eğer sırf din seçmedim diye cezalandırılacaksam işimiz var.
Bir şeye sırf göt korkusuna inanmak zaten yaratıcının kendi verdiği aklı kullanmamak demektir.Hazır birşeye inanmış sayılırım.Böyle sistemde ne insanlığa, ne akla, ne doğaya uygundur.Müslümanlıkta da aklını kullan diğer dinleri araştı , hristiyan adam aklını kullanacak diyorlar ya;
Bende aklımı kullanıyorum.Eğer sırf iyi bir insan olmayı seçtim ; her hangi bir dini ve kötülüğü desteklemiyorum diye cezalandırılacaksam diğer dünyada o zaman sistem yanlış.Bütün dinler aptal olup denileni yapmayı emreder.Kimsede kusura bakmasın.
-
Reberals bunu yazdı:
-----------------------------
ateizme sokam
-----------------------------bakınız örnek dindar -1
sorsanız sizi karşısına oturtturup nasihatlar verir.Gel cumayı kılalım der, müslümanlık hoş görüdür, peygamber efendimiz der bide s.a.v diye ekler..
Ama takip ettiği dinin peygambeirnden habersizdir.Eğer denildiği gibi bir adamsa Hz.Muhammed ; inanmayanlara hoşgörüyle yaklaşan bir adamdır.
İşte islam o günden bu güne ne yönde gelişmiştir ? 1-2 tane böyle olsa tamam diyicem fakat tarikatlerden, dik kafalıların oranından genelleme yapabilecek derecede tanıyorum.BÖyleler.
Sağlam adamlar yok mu var . ama azınlıkta.Ateizme sokayım diyorsun.O zaman ateistlere ve diğerlerine kuran, allah, din, peygamber ve senin inanacına sokarım deme hakkınıda veriyorsun.
Eğer bu adam sırf müslüman olduğu için cennete gidecek, ben gidemeyeceksem zaten böyle sisteme sokam
-
İllimunatinin ateizmi desteklemesi mantık hatası olur; ateizm din açısından berbat bir şey olsa da sorgulayıcıdır, her insan ateist olsaydı ve sürekli bir sorgulama içerisinde olsaydı ülkeleri bu şekilde yönetemezlerdi, hindistanı düşünelim kast sistemi yıkılırdı, arap ülkelerini düşünelim cennet vaadi ortadan kalkınca insanlar bu dünyayı cennet gibi yaşamak isteyecek ve kurtuluşu ölüm yerine her şeye anında müdahale etmekte bulacak, kısacası insanlar her alanda isyan ederdi ve o elit grup dünyayı yönetemezdi, ayrıca tanrının varlığına inanmayan şeytanın varlığınada inanmaz, şeytanın görevi tanrının varlığının inkarı değil ki, insanları tanrının varlığını bildikleri halde günaha sokmak, kendisini takip ettirmek, teslim almak ve adeta kendisine taptırmak, yoksa neden kendisine ait tapınaklar istesin ki. illimunati ateizm yerine yerine saptırılmış dinleri veya dini kendi amaçlarına alet eden grupları, tarikatleri, akımları kullanmalı ki hem bu dinlerin özü bozulsun insanlar tanrının yolundan çıksın, hem dünyanın yönetimi illimunatinin elinde olsun, hemde insanlar bilerek ama farkında olmayarak piramidin tepesine tapınsın. mantıklı olan bu. İnsanların dinsiz olmasından daha fena olan şey şu olabilir; dindar olduğunu sanan ama aslında şeytana hizmet eden insanlar. kulağa daha zekice geliyor. bunların hepsi fantazi ürünüdür, ciddiye almayın.
-
zumsuk bunu yazdı:
-----------------------------
Reberals bunu yazdı:
-----------------------------
ateizme sokam
-----------------------------bakınız örnek dindar -1
sorsanız sizi karşısına oturtturup nasihatlar verir.Gel cumayı kılalım der, müslümanlık hoş görüdür, peygamber efendimiz der bide s.a.v diye ekler..
Ama takip ettiği dinin peygambeirnden habersizdir.Eğer denildiği gibi bir adamsa Hz.Muhammed ; inanmayanlara hoşgörüyle yaklaşan bir adamdır.
İşte islam o günden bu güne ne yönde gelişmiştir ? 1-2 tane böyle olsa tamam diyicem fakat tarikatlerden, dik kafalıların oranından genelleme yapabilecek derecede tanıyorum.BÖyleler.
Sağlam adamlar yok mu var . ama azınlıkta.Ateizme sokayım diyorsun.O zaman ateistlere ve diğerlerine kuran, allah, din, peygamber ve senin inanacına sokarım deme hakkınıda veriyorsun.
Eğer bu adam sırf müslüman olduğu için cennete gidecek, ben gidemeyeceksem zaten böyle sisteme sokam
-----------------------------aynen öyle ama yine de Allah'ın takdiridir belki sen de cennete gidersin,belki.
-
insan kafadan kontak olduktan sonra, duvarda şekillerde görür ,buzdolabında uzaylı da besler öküzün altında buzağıda görür , ne alakası var mk demeyecen sakın "cahil" olursun. dünyayı ilimunat yaratır, cennetten melekler kafasına düşer, evini ocağını cinler perilerde basar uzaylılarla cinsel münasebette yaşar, tanrılardan vahiyde gelir , cehennemde deccalle köşekapmaca oynar , kanatlı atlara binip kudüse de gider ... her bi skim olur
ama aklı başında insanlar , bu deliler ne derse desinler bilirlerki iddianın gerçek olmadığını kanıtlamak zorunda değillerdir , gerçekliğini kanıtlamak iddia sahibinin derdidir . yani biri çıkıp mirkelam dinin parçası, madonna mason, lady gaga uzaylı dese, deccal cnn tv yi satın almış dese bunun kanıtı olarak da youtüpten montaj vidyolar gösterse "aydınlanmış" mı olcaz?
ayrıca ateist nedir mk ? çıkıp biri sana dese "mitra birdir ve tektir, abdülrezzakta onun kulu elçisidir bide kitap gönderdi adı da "incir" ", hsktr lan sallama dediği için bir ideolojisimi olması gerekir bunun ?
not: linkteki ibret vakasını iyi incelemek gerekiyor , bu deliler toplumda bizimle birlikte yaşıyorlar . nesli tükenen pandalar ile masonların bir alakası niye olmasın, hem ikisi de uzaylılar tarafından yönetilip merkez üstleri arizonada deseler gidip bakacan mı sanki çöle ?
http://www.habervaktim.com/haber/183516/ergenekon_ve_bebekler.html
-
Hadi hepimiz Türk'lüğü bırakıp İsrail vatandaşı olalım nede olsa onlar bizden daha önce ,
@IRET - Şeytan kendisinin varlığının bilinmesini istemez ,
Amaçları yeni ve tek bi din altına toplamak insanları . -
ateizmi yahut illimunatiyi ozendirmeye calisan insanlari kiniyorsunuz en hafif tabirle
peki siz neden muslumanligi ozendirmeye calisyorsunuz?
onlar ile sizin aranizdaki tek fark tabi ozendirme haricinde inandiklarinizin (buna tanrinin olmadigina inanmakta dahil) farkli olmasi.
ona gore sen yalnis sana gore o yanlis.
fenerbahce ile galatasaray gibi.
fark bu.
anlayamadiginiz bu.
birak insanlar neye inanirsa inansin.
illa insan denen hayvani bir gruba kataloglayip sonrada bisilerle kisitlayip yine insanmis gibi davranmasini bekliyorsunuz..
benim icin bir yaratici vardir (allah, tanri, rab, tengri adi her ne ise cokda onemli degil), gerisi bostur.. dinler melekler seytanlar peygamberler bostur benim icin.
konu harici genel gorusum: T.C. musluman bir devlet degildir! T.C. vatandaslari neye isterse ona inanabilirler..
-
AbdullahAzad bunu yazdı:
-----------------------------
ateizmi yahut illimunatiyi ozendirmeye calisan insanlari kiniyorsunuz en hafif tabirle
peki siz neden muslumanligi ozendirmeye calisyorsunuz?
onlar ile sizin aranizdaki tek fark tabi ozendirme haricinde inandiklarinizin (buna tanrinin olmadigina inanmakta dahil) farkli olmasi.
ona gore sen yalnis sana gore o yanlis.
fenerbahce ile galatasaray gibi.
fark bu.
anlayamadiginiz bu.
birak insanlar neye inanirsa inansin.
illa insan denen hayvani bir gruba kataloglayip sonrada bisilerle kisitlayip yine insanmis gibi davranmasini bekliyorsunuz..
benim icin bir yaratici vardir (allah, tanri, rab, tengri adi her ne ise cokda onemli degil), gerisi bostur.. dinler melekler seytanlar peygamberler bostur benim icin.
konu harici genel gorusum: T.C. musluman bir devlet degildir! T.C. vatandaslari neye isterse ona inanabilirler..
-----------------------------
Peygamberler boştur benim için dedi :/ -
tosun bunu yazdı:
-----------------------------
AbdullahAzad bunu yazdı:
-----------------------------
ateizmi yahut illimunatiyi ozendirmeye calisan insanlari kiniyorsunuz en hafif tabirle
peki siz neden muslumanligi ozendirmeye calisyorsunuz?
onlar ile sizin aranizdaki tek fark tabi ozendirme haricinde inandiklarinizin (buna tanrinin olmadigina inanmakta dahil) farkli olmasi.
ona gore sen yalnis sana gore o yanlis.
fenerbahce ile galatasaray gibi.
fark bu.
anlayamadiginiz bu.
birak insanlar neye inanirsa inansin.
illa insan denen hayvani bir gruba kataloglayip sonrada bisilerle kisitlayip yine insanmis gibi davranmasini bekliyorsunuz..
benim icin bir yaratici vardir (allah, tanri, rab, tengri adi her ne ise cokda onemli degil), gerisi bostur.. dinler melekler seytanlar peygamberler bostur benim icin.
konu harici genel gorusum: T.C. musluman bir devlet degildir! T.C. vatandaslari neye isterse ona inanabilirler..
-----------------------------
Peygamberler boştur benim için dedi :/
-----------------------------deist bir insanim ben, ne olmasini bekliyordun kadir :)
