ATM Paramı Yuttu Ne Yapabilirim ?
-
Benimde olmuştu ama biraz farklı, para cekmiştim garantiden. Kartı aldım parayı almadan gitmisim yolun yarısında aklima geldi dondum baktım para orda :D sevincten tam elimi uzattim atm cekti parayı içine. Aradım hemen m.hizmetlerini verdim saati atm'nin nerde oldugunu filan, atm kontrol edilir fazla olan para varsa yatirilir hesabiniza dedi. 1 hafta sonra yatirdilar.
Alırsın yani sorun olmaz ama ne kadar surer bilmem.
-
Hocam alırsın. Benim kardeşimin başına geldi aynı olay. Atmden çıkan parayı sayıyorlar zaten fazla olunca söylediğin miktarda tutarsa veriyorlar
-
HanDSomE bunu yazdıSeRDaR bunu yazdı
Güvenlik bankacımı a.k her şey için güvenliğe gidiyorsunuz güvenliğe uğramayın anlamaz onun görevide değil zaten
yapılması gereken;
gişe işlemlerine gideceksin orada nakit işlem sorumlusu var durumu anlatacaksınız miktarı söyleyeceksiniz onların ellerinde kayıtlar var ve sıkışan para atm nin ayrı bir haznesinde durur senin miktarla kendi kayıtlarını incelerler ona göre hesabına parayı geçerler gün içinde sorun olmaz hemen verilmez hoca bin tane işlem yapılıyor kayıtlardan incelenmesi öyle kolay değil parayı hemen beklemeyin araya hafta sonu giriyor bir de
Not: para sıkışması yutması %80 kullanıcı hatasıdır parayı yamuk yumuk atm ye okuyorlar parayla birlikte ip kağıt vs sokuyorlar bozuk para yatırmaya çalışanlar mı dersiniz neler neler parayı verdiğinde hemen almassan mesela belli süre sonra geri de alıyor kart içinde geçerli
Hocam 50kağıttan fazla para yatırılmıyormuş. Bilmiyordum ama 50taneden fazlamı az mı onuda bilmiyorum. Hiçbir kırışıklık yoktu. Özellikle ona dikkat ederim. 1 haftada parayı geri vermeleri çok uzun. Pazartesi 9a kadar almam gerekiyor. En geç salı. O da en geç yani. Bunu sağlayacak ne yapabilirim ? İncelesinler logu şube nasıl olsa beklerim içeride. Biz bakıcaz sen evine git mi derler? Yoksa beklemi derler? bankayı aradım 2 adet kayıt açtırdım. H.sonları çalışmadıkları için pazartesi değerlendirmeye alacaklar. Zaten işi müşteri hizmetlerine bırakmayıp bizzat saat 9 da banka önünde olacağım.
o 1 hafta sürenler banka dışında tek atm ler var ya o yüzden ama banka önündekiler gün içinde hallolur senin beklemene gerek yok onlar zaten atacaklar hesabına ama sen gel bildirimini yap
SeRDaR tarafından 19/Tem/14 14:24 tarihinde düzenlenmiştir
bu arada polise filan gitme kararkolda dalgaya alırlar seni haberin olsun polise atm paramı gasp etti şikayetçiyimmi diyeceksin -
aynı olay benimde başıma geldi garanti bankasından kredi kartı borcu yatırırken bankamatik parayı yuttu ve devre dışı kaldı parayı yatırdığım zaman banka kapalıydı sabah şubeye gittim durumu anlattım gün içinde paramı yatırmışlardı belki seninde gün içinde yatırabilirler çünkü atmye giren ve çıkan para miktarı belli olduğundan çabucak yapabilirler
-
Müşteri hizmetlerini ara,onlar ATM görevlilerini gönderiyorlar 48 saat içerisinde ATM deki paranın sayımı yapılıyor ve kasada fazla çıkan parayı size iade ediyor.
-
müşteri hizmetlerini arayınca hallediyolar
Not : vakıfbank
-
Hocam şube içi atm olduğu için h.sonu işlem yapılmadı. Şu an itibariyle tekrar kontrol ettim hiçbir hesapta hareketlenme yok. Pazartesi yol görünecek bakalım bankada ne yapacağım.
-
paranız sıkıştığı zaman hemen bankanın müşteri hizmetlerini arayarak param sıkıştı diyorsunuz kamera kaydı alınıyor.. varsa cihaza uzaktan erişim yapıp para bölmesinde sıkışma var mı ona bakıyorlar.. ilerleyen günlerde de paranız hesabınıza yatıyor.. bu kadar basit.
-
SeRDaR bunu yazdı
Güvenlik bankacımı a.k her şey için güvenliğe gidiyorsunuz güvenliğe uğramayın anlamaz onun görevide değil zaten
yapılması gereken;
gişe işlemlerine gideceksin orada nakit işlem sorumlusu var durumu anlatacaksınız miktarı söyleyeceksiniz onların ellerinde kayıtlar var ve sıkışan para atm nin ayrı bir haznesinde durur senin miktarla kendi kayıtlarını incelerler ona göre hesabına parayı geçerler gün içinde sorun olmaz hemen verilmez hoca bin tane işlem yapılıyor kayıtlardan incelenmesi öyle kolay değil parayı hemen beklemeyin araya hafta sonu giriyor bir de
Not: para sıkışması yutması %80 kullanıcı hatasıdır parayı yamuk yumuk atm ye okuyorlar parayla birlikte ip kağıt vs sokuyorlar bozuk para yatırmaya çalışanlar mı dersiniz neler neler parayı verdiğinde hemen almassan mesela belli süre sonra geri de alıyor kart içinde geçerli
bu kadar abartmaya gerek yok hocam. içeri giriyosun güvenliğe söylüyorsun oda seni müdüre çıkartıyor zaten para sıkıştı ise atm de o atm de işlem yapılamaz ve banka açıldığında hatayı bildirirler şubeye , şube sorumlusuda açar atm kasasındaki sıkışan parayı kasanın haznesinde bir bölmeye koyar lastiğe sarılı biçimde oluyor genelde. Gidersin müdüre izah edersin adam önceden bildiği için " Ne kadar paraydı ? xxx dersin diyelim ki 100 TL dedin bu 100 TL tüm 100 müydü yoksa bozuk şeklindemiydi artık nasıl yatırdıysan onu izah edersin oda parayı karşılaştırır ve sana verir. Normalde geri verilmelerde 30 TL masraf parası var ancak iyi niyetliyse adam almaz. " Aynı olay gece 12 de başıma geldi sabah gittim aynı yazdığım gibi nakit olarak elime saydı adam aynı anda bekletmeden.
DipNot : İşlem Ziraat Bankası'nda gerçekleşti.
Tariqat_Sapiii tarafından 20/Tem/14 14:14 tarihinde düzenlenmiştir -
yunusdogan bunu yazdı
paranız sıkıştığı zaman hemen bankanın müşteri hizmetlerini arayarak param sıkıştı diyorsunuz kamera kaydı alınıyor.. varsa cihaza uzaktan erişim yapıp para bölmesinde sıkışma var mı ona bakıyorlar.. ilerleyen günlerde de paranız hesabınıza yatıyor.. bu kadar basit.
Oha amk olayı FBI ajanlığına çevirmişsiniz şakamısınız ya :/ ne ilerleyen günü , ne uzaktan yardımı , ne kamera kaydı bilader ? Zaten atm de para sıkışırsa o atm de işlem yapılamaz. Ekranda teknik sebepten dolayı işlem yapılamamaktadır yazısı belirir. Ne para alırsın , ne para yatırabilirsin. Şube görevlileri sabah geldiğinde zaten hatayı gidermiş olur bildirirler merkezden sabahta gider sıkışan parayı müdürden alırsın hepsi bu ya :/
