folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder ATM Paramı Yuttu Ne Yapabilirim ?



ATM Paramı Yuttu Ne Yapabilirim ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoToLeRaNcE
    NoToLeRaNcE's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek

    Benimde olmuştu ama biraz farklı, para cekmiştim garantiden. Kartı aldım parayı almadan gitmisim yolun yarısında aklima geldi dondum baktım para orda :D sevincten tam elimi uzattim atm cekti parayı içine. Aradım hemen m.hizmetlerini verdim saati atm'nin nerde oldugunu filan, atm kontrol edilir fazla olan para varsa yatirilir hesabiniza dedi. 1 hafta sonra yatirdilar.

    Alırsın yani sorun olmaz ama ne kadar surer bilmem.


    Asosyal hayatta yaşanan, Yasal bir masalım ..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bykamu
    bykamu's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2008
    Erkek

    Hocam alırsın. Benim kardeşimin başına geldi aynı olay. Atmden çıkan parayı sayıyorlar zaten fazla olunca söylediğin miktarda tutarsa veriyorlar

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek
    HanDSomE bunu yazdı
    SeRDaR bunu yazdı

    Güvenlik bankacımı a.k her şey için güvenliğe gidiyorsunuz güvenliğe uğramayın anlamaz onun görevide değil zaten

    yapılması gereken;

    gişe işlemlerine gideceksin orada nakit işlem sorumlusu var durumu anlatacaksınız miktarı söyleyeceksiniz onların ellerinde kayıtlar var ve sıkışan para atm nin ayrı bir haznesinde durur senin miktarla kendi kayıtlarını incelerler ona göre hesabına parayı geçerler gün içinde  sorun olmaz hemen verilmez hoca bin tane işlem yapılıyor kayıtlardan incelenmesi öyle kolay değil parayı hemen beklemeyin araya hafta sonu giriyor bir de

     Not: para sıkışması yutması %80 kullanıcı hatasıdır parayı yamuk yumuk atm ye okuyorlar parayla birlikte ip kağıt vs sokuyorlar bozuk para yatırmaya çalışanlar mı dersiniz neler neler parayı verdiğinde hemen almassan mesela belli süre sonra geri de alıyor kart içinde geçerli 

    Hocam 50kağıttan fazla para yatırılmıyormuş. Bilmiyordum ama 50taneden fazlamı az mı onuda bilmiyorum. Hiçbir kırışıklık yoktu. Özellikle ona dikkat ederim. 1 haftada parayı geri vermeleri çok uzun. Pazartesi 9a kadar almam gerekiyor. En geç salı.  O da en geç yani. Bunu sağlayacak ne yapabilirim ? İncelesinler logu şube nasıl olsa beklerim içeride. Biz bakıcaz sen evine git mi derler? Yoksa beklemi derler? bankayı aradım 2 adet kayıt açtırdım. H.sonları çalışmadıkları için pazartesi değerlendirmeye alacaklar. Zaten işi müşteri hizmetlerine bırakmayıp bizzat saat 9 da banka önünde olacağım.

    o 1 hafta sürenler banka dışında tek atm ler var ya o yüzden ama banka önündekiler gün içinde hallolur senin beklemene gerek yok onlar zaten atacaklar hesabına ama sen gel bildirimini yap

    bu arada polise filan gitme kararkolda dalgaya alırlar seni haberin olsun  polise atm paramı gasp etti şikayetçiyimmi diyeceksin 


    SeRDaR tarafından 19/Tem/14 14:24 tarihinde düzenlenmiştir

    Önemsediğin Kadar Önemsenirsin. Önemsendiğin Kadar Önemsensersin.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gestapo26
    gestapo26's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    aynı olay benimde başıma geldi garanti bankasından kredi kartı borcu yatırırken bankamatik parayı yuttu ve devre dışı kaldı parayı yatırdığım zaman banka kapalıydı sabah şubeye gittim durumu anlattım gün içinde paramı yatırmışlardı belki seninde gün içinde yatırabilirler çünkü atmye giren ve çıkan para miktarı belli olduğundan çabucak yapabilirler


    sen vaktinden sonra gelen sevdalı bir çiçeksin
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DjBlueMaN
    DjBlueMaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mart/2003
    Erkek

    Müşteri hizmetlerini ara,onlar ATM görevlilerini gönderiyorlar 48 saat içerisinde ATM deki paranın sayımı yapılıyor ve kasada fazla çıkan parayı size iade ediyor.


    Haşa Zulmetmez Kullarına Hüdası, Her Kulun Çektiği, Kendi İşinin Cezası!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KuZeTaR
    KuZeTaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Aralık/2009
    Erkek

    müşteri hizmetlerini arayınca hallediyolar

    Not : vakıfbank

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HanDSomE
    HanDSomE's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek

    Hocam şube içi atm olduğu için h.sonu işlem yapılmadı. Şu an itibariyle tekrar kontrol ettim hiçbir hesapta hareketlenme yok. Pazartesi yol görünecek bakalım bankada ne yapacağım.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yunusdogan
    yunusdogan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    paranız sıkıştığı zaman hemen bankanın müşteri hizmetlerini arayarak param sıkıştı diyorsunuz kamera kaydı alınıyor.. varsa cihaza uzaktan erişim yapıp para bölmesinde sıkışma var mı ona bakıyorlar.. ilerleyen günlerde de paranız hesabınıza yatıyor.. bu kadar basit.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tariqat_Sapiii
    Tariqat_Sapiii's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 05/Aralık/2007
    Erkek
    SeRDaR bunu yazdı

    Güvenlik bankacımı a.k her şey için güvenliğe gidiyorsunuz güvenliğe uğramayın anlamaz onun görevide değil zaten

    yapılması gereken;

    gişe işlemlerine gideceksin orada nakit işlem sorumlusu var durumu anlatacaksınız miktarı söyleyeceksiniz onların ellerinde kayıtlar var ve sıkışan para atm nin ayrı bir haznesinde durur senin miktarla kendi kayıtlarını incelerler ona göre hesabına parayı geçerler gün içinde  sorun olmaz hemen verilmez hoca bin tane işlem yapılıyor kayıtlardan incelenmesi öyle kolay değil parayı hemen beklemeyin araya hafta sonu giriyor bir de

     Not: para sıkışması yutması %80 kullanıcı hatasıdır parayı yamuk yumuk atm ye okuyorlar parayla birlikte ip kağıt vs sokuyorlar bozuk para yatırmaya çalışanlar mı dersiniz neler neler parayı verdiğinde hemen almassan mesela belli süre sonra geri de alıyor kart içinde geçerli 

    bu kadar abartmaya gerek yok hocam. içeri giriyosun güvenliğe söylüyorsun oda seni müdüre çıkartıyor zaten para sıkıştı ise atm de o atm de işlem yapılamaz ve banka açıldığında hatayı bildirirler şubeye , şube sorumlusuda açar atm kasasındaki sıkışan parayı kasanın haznesinde bir bölmeye koyar lastiğe sarılı biçimde oluyor genelde. Gidersin müdüre izah edersin adam önceden bildiği için  " Ne kadar paraydı  ? xxx dersin diyelim ki 100 TL dedin bu 100 TL tüm 100 müydü yoksa bozuk şeklindemiydi artık nasıl yatırdıysan onu izah edersin oda parayı karşılaştırır ve sana verir. Normalde geri verilmelerde 30 TL masraf parası var ancak iyi niyetliyse adam almaz. " Aynı olay gece 12 de başıma geldi sabah gittim aynı yazdığım gibi nakit olarak elime saydı adam aynı anda bekletmeden. 

     

    DipNot : İşlem Ziraat Bankası'nda gerçekleşti.

    Tariqat_Sapiii tarafından 20/Tem/14 14:14 tarihinde düzenlenmiştir

    Evli,Mutlu,Çocuklu (H) 70 Milyonda 1... Yapıcak Bişi Yok !
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tariqat_Sapiii
    Tariqat_Sapiii's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 05/Aralık/2007
    Erkek
    yunusdogan bunu yazdı

    paranız sıkıştığı zaman hemen bankanın müşteri hizmetlerini arayarak param sıkıştı diyorsunuz kamera kaydı alınıyor.. varsa cihaza uzaktan erişim yapıp para bölmesinde sıkışma var mı ona bakıyorlar.. ilerleyen günlerde de paranız hesabınıza yatıyor.. bu kadar basit.

    Oha amk olayı FBI ajanlığına çevirmişsiniz şakamısınız ya :/ ne ilerleyen günü , ne uzaktan yardımı , ne kamera kaydı bilader ? Zaten atm de para sıkışırsa o atm de işlem yapılamaz. Ekranda teknik sebepten dolayı işlem yapılamamaktadır yazısı belirir. Ne para alırsın , ne para yatırabilirsin. Şube görevlileri sabah geldiğinde zaten hatayı gidermiş olur bildirirler merkezden sabahta gider sıkışan parayı müdürden alırsın hepsi bu ya :/


    Evli,Mutlu,Çocuklu (H) 70 Milyonda 1... Yapıcak Bişi Yok !
Toplam Hit: 7043 Toplam Mesaj: 47