Azmış Lan Bu Karı...
-
8 mm demiş ki ;
Musket hocam sakin :)
-----------------------
Kesin... :)
-
abi şırnak bura benim deyimimle allahın dağı onlarda kiracımıs lanet olası bi ev
var bisim burda ne die alay edim be...:)
-
ben laflarımmı geri alıom :D
verin lan
-
CchaatlakkK bunu yazdı:
-----------------------------abi şırnak bura benim deyimimle allahın dağı onlarda kiracımıs lanet olası bi ev
var bisim burda ne die alay edim be...:)
-----------------------------
hakkari, şırnak farketmez karı dediğin gibi azmışsa ver telefon adres gerisine karışma ;+ -
laaa sanane boşyer başın belaya girer.
ayrıca s değil z :D
-
ben olsam (emınsem) santaj yapardım. kıra fln artırırdım mesela ama adama fln soleme:D
-
azmis karilarin cozumu bnde sole 20dakkalik bi seans ayarlayin bnlen bak nasi geciriom butun dertlerini:))
-
Kadına şantaj yap bu şekilde herşey yoluna girer başında belaya girer ama madem adamı sevion şahsiyetine bition yap+
ben zannetmiom düzeleceğini sittir et bırak kendi aralarında halletsinler :D ama yapıcan en güzel şey çok güzel bi kanıt hazırla aldattığına dair kocasını yatıştır yapabilirsen ver belgeyi eline kadın sürünsün adama karı mı yok olmadı seni alır -
CchaatlakkK bunu yazdı:
-----------------------------abi şırnak bura benim deyimimle allahın dağı onlarda kiracımıs lanet olası bi ev
var bisim burda ne die alay edim be...:)
-----------------------------git bee CchaatlakkK karı azabı bozma sen birazcık oku bırak onu bunu dinlemeyi bi gün sik yoluna gidecen yazık olcak sana allahın dağı dediğin medeniyetlerin beşiğidir onu bunu diinleyeceğine biraz oku yol yordam billll chatlakkkkkkkk karıııı :@
-
hp32 bunu yazdı:
-----------------------------Kadına şantaj yap bu şekilde herşey yoluna girer başında belaya girer ama madem adamı sevion şahsiyetine bition yap+
ben zannetmiom düzeleceğini sittir et bırak kendi aralarında halletsinler :D ama yapıcan en güzel şey çok güzel bi kanıt hazırla aldattığına dair kocasını yatıştır yapabilirsen ver belgeyi eline kadın sürünsün adama karı mı yok olmadı seni alır
-----------------------------bence bu kızı kimse almaz hocam, sevdigi özlü söze baksana xD
Sevdiği Özlü Söz
kaynana kaynar kazana:)
(ileriye ait bi planım)
