folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Basur ( Hemotroid ) Nabacazz Bilmiyoz



Basur ( Hemotroid ) Nabacazz Bilmiyoz

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek

    AbdullahAzad bunu yazdı:
    -----------------------------

    Silent_King bunu yazdı:
    -----------------------------

    dostum söylediklerimi ciddi karsıla;

    aynı sorun bendede var utanılacak birsey değil sonucta hastalık...

    kıç deliğinin içinden yuvarlakımsı birsey dışarı taşıyorsa özellikle tuvalete çıktığında veya apış areasını gergiye getirdiğinde bilki basur. belirtileri tuvalet yaparken çok acı veriri o dışarı taşan doku yırtılır bazen kanama yapar. kanama yaptığında kabuk bağlar oda kabuk dökülmeye başladığında kıçına batar. iğne batırıyormuş gibi olur çok acı verir. bazı zamanlar tuvalete çıktığında yırtılmaz ama sızlama yapar. parmağını kıçına sokasın gelir. bazı zamanlar kaşıntı ypar. tek çaresi doktora gitmek lakin ben 3 yıldır gitmedim. internetten arastırdım teşhisi koydum. dayanamaz hale gelirsem anca kıçımı doktora gösteririm.

    resimlerdeki mor renkli olan doku dışa taşıyo işte sorun onda oluyo o sıçma esnasında yırtılıyo eziliyo kanıyo felan :S

    http://www.belirtisi.com/fresim/dosya/1/basur.jpg

    burda daha iyi göstermişler sağdaki mor doku

    http://i954.photobucket.com/albums/ae23/lekkii2009/hemorrhoid3.jpg

     

    tedavisi var doktora gitsin ben utandığımdan değil huylandığımdan gidemiyorum :S


    -----------------------------

     

    deniz ne demek doktora gitmiyorum?

    manyakmısın deli misin ?

    o şişliklere meme adı verıyorlar.

    anladıgım kadarıyla suan tek meme var. yarın birgün 2-3 olursa o zaman gorurum senı. pazartesı kalk doktora git.

    merhemler var ve ordaki şişliği buyuk olcude sogutuyor (büyümesini engelliyor)

    babam 10 yıldır muzdarip.

    şunu söyliyim bu hastalıga bır kez yakalandıgınızda yandınız şuana kadar kesin bir tedavisi yok

    lazer ameliyat felan olsanızda tekrar yenileme olur.

     


    -----------------------------

    tırsıttırmayın adamı :D

    adamı derken kendimi kastediyorum bazen oturamıyorum amq :D

    ama gitmedim bi sorunda olmadı

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PoLLBuLL
    PoLLBuLL's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2010
    Erkek

    pcdoktor636 bunu yazdı:
    -----------------------------

    AbdullahAzad bunu yazdı:
    -----------------------------

    Silent_King bunu yazdı:
    -----------------------------

    dostum söylediklerimi ciddi karsıla;

    aynı sorun bendede var utanılacak birsey değil sonucta hastalık...

    kıç deliğinin içinden yuvarlakımsı birsey dışarı taşıyorsa özellikle tuvalete çıktığında veya apış areasını gergiye getirdiğinde bilki basur. belirtileri tuvalet yaparken çok acı veriri o dışarı taşan doku yırtılır bazen kanama yapar. kanama yaptığında kabuk bağlar oda kabuk dökülmeye başladığında kıçına batar. iğne batırıyormuş gibi olur çok acı verir. bazı zamanlar tuvalete çıktığında yırtılmaz ama sızlama yapar. parmağını kıçına sokasın gelir. bazı zamanlar kaşıntı ypar. tek çaresi doktora gitmek lakin ben 3 yıldır gitmedim. internetten arastırdım teşhisi koydum. dayanamaz hale gelirsem anca kıçımı doktora gösteririm.

    resimlerdeki mor renkli olan doku dışa taşıyo işte sorun onda oluyo o sıçma esnasında yırtılıyo eziliyo kanıyo felan :S

    http://www.belirtisi.com/fresim/dosya/1/basur.jpg

    burda daha iyi göstermişler sağdaki mor doku

    http://i954.photobucket.com/albums/ae23/lekkii2009/hemorrhoid3.jpg

     

    tedavisi var doktora gitsin ben utandığımdan değil huylandığımdan gidemiyorum :S

     

     


    -----------------------------

     

    deniz ne demek doktora gitmiyorum?

    manyakmısın deli misin ?

    o şişliklere meme adı verıyorlar.

    anladıgım kadarıyla suan tek meme var. yarın birgün 2-3 olursa o zaman gorurum senı. pazartesı kalk doktora git.

    merhemler var ve ordaki şişliği buyuk olcude sogutuyor (büyümesini engelliyor)

    babam 10 yıldır muzdarip.

    şunu söyliyim bu hastalıga bır kez yakalandıgınızda yandınız şuana kadar kesin bir tedavisi yok

    lazer ameliyat felan olsanızda tekrar yenileme olur.

     

     


    -----------------------------

     

    tırsıttırmayın adamı :D

    adamı derken kendimi kastediyorum bazen oturamıyorum amq :D

    ama gitmedim bi sorunda olmadı


    -----------------------------

     

    görürüm seni ileriki zamanlarda kıçın sargı,bandaj içinde :)

    basur sakattır,şakaya gelmez,erken teşhiş önemlidir.


    You are a man of many colours. but i, motherfucker, am the rainbow
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Matchup
    Matchup's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2009
    Erkek

    Ne cahil toplumuz arkadaş yav. Ne var makatınızı doktora göstereceksiniz en kötü ki göstermeden de teşhis koyuyorlar belirtileri söylerseniz. İlerleyen aşamalarda yürüme zorluğu dahi çekersiniz. Benim hemeroid problemim vardı krem ve fitil kullandım 4 ay kadar. Makat kaslarından sarkan kısım zamanla içeri çekildi ne ağrım var ne sızım. Şuan rahatlıkla çiğ köfte de yiyorum baharatlıda. Tabi bazen 50 60 km civarı dağ bisikleti yapıyorum, pedli tayt ve jelli seleninde faydasını gördüm.

    Bu kadar korkmayın asıl doktora gitmezseniz ilerleyen aşamalarda doktor elle muayene ediyor. Özel bir aparatla makatı genişletiyor ve bileğine kadar sokuyor elini. Ameliyata kaldıysa işiniz çok sakat. Ameliyat sonrası afedersiniz osuruğunuzu tutamama ihtimaliniz var :|.

    Genelde pc başında çok oturmaktan oluyor böyle şeyler. Çok oturan kişilerde sıklıkla görülür tabi beslenme alışkanlığıylada ilgili. 15 dakikada bir  ayaklamak lazım pc başındayken. Muhtemelen sizde de çok oturmaktan olmuştur. Tuvalette kan görünce insan korkuyor ama takmayın kafaya bu aralar karpuz vb sıvı ağırlıklı gıdalar tüketin. Ne kadar katı o kadar kötü yani.

    Korkudan doktora gidemeyip kanamalardan dolayı altına ped bağlayan hemeroid hastaları gördüm. Hiç çekinmeden gidin doktora adam senin kuru götüne meraklı değil sonuçta.(Yaşadığım için ilaç yazıp tedavi uygulayacak derecede bilgi sahibi oldum :D. ).

     

     


    Bulduğumuzu sanmaktan ziyade , umduğumuzu aramaktayız.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek

     

    -----------------------------

     

    tırsıttırmayın adamı :D

    adamı derken kendimi kastediyorum bazen oturamıyorum amq :D

    ama gitmedim bi sorunda olmadı


    -----------------------------

     

    görürüm seni ileriki zamanlarda kıçının yarısı kesilip alınmış şekilde :)

    basur sakattır,şakaya gelmez,erken teşhiş önemlidir.


    -----------------------------

    iyice sıçacam amq :D

    biraz anlatın bakalım neymiş bunun zararları belirtileri.

     

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ANNE
    irwa
    irwa's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Dişi

    bazıları ilaç kullandım merhem kullandım falan demiş adam çekiniosa en azından kulananlar kullandıklarını yazsın bölece belkide artık hasta kimse utanmasına gerek kalmadan iileşir belki

    bu arada çok geçmiş olsun 


    dewdim dewrildim geldim
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    eray
    eray's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2007
    Erkek
    nasil anlarim bunu belirtileri nelerdir? Neden olur, engellemek icin yapabilecegimiz nedir falan fistik? Su anda tas gibi maasallah ama ileriye bilgi alalim :D

    Nihayet kendimle başbaşa kalabileceğim günler geldi..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek

    eray bunu yazdı:
    -----------------------------
    nasil anlarim bunu belirtileri nelerdir? Neden olur, engellemek icin yapabilecegimiz nedir falan fistik? Su anda tas gibi maasallah ama ileriye bilgi alalim :D
    -----------------------------

    evet herkes ufaktan tırsmaya başladı :D

    götünün yarısı kesilir lafını duyunca :D

     

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PoLLBuLL
    PoLLBuLL's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2010
    Erkek

    Hemoroid Tanım

    Hemoroid makat etrafındaki toplardamar yumağının gevşemesi ve meme şeklinde aşağı sarkmasıdır. Bu gevşeme, genellikle birden olmayıp belli bir zaman geçmesi gerekmektedir. Bu yüzden hemoroidli kişilerin şikayetleri uzun zamandan beri vardır.
    Ancak bazen hiçbir şikayeti olmayan kişiler veya hemoroidi olduğu bilinen ama çok rahatsız olmayan kişiler, makatlarında birdenbire ortaya çıkan ağrılı bir şişlikten dolayı başvururlar. Akut tromboze hemoroid (boğulmuş hemoroid) dediğimiz bu durum şiddetli ağrı sebebiyle hemen tedavi edilmesi gereken bir hastalıktır.

    Hemoroid'in Sebepleri Nelerdir?

    Sürekli kabızlık, ıkınma makat çevresindeki damarlarda basıncın artmasına yol açar; memelerin büyümesine yani hemoroide sebep olur.Bu sebeble tedavide dışkı yumuşatıcıların etkisi önemlidir. Ailevi yatkınlık da bir sebeptir. Anne veya babasında hemoroid olan kişilerde hemoroid diğer insanlara göre daha sık görülür. Acılı ve baharatlı gıdaların bolca yiyilmesi de dışkılama esnasında ıkınmaya ve tahrişe yol açtığından hemoroid oluşumuna sebep olur.

    Hemoroidin Belirtileri nedir?

    Hemoroid hastalığının genel belirtileri kanama, şişlik, ağrı, kaşıntı ve akıntıdır. Hastalığın derecesine göre bu belirtilerden biri veya hepsi bir arada görülebilir.
    Hemoroid hastalığının dört derecesi vardır. Birinci derece hemoroidde hastanın dışkılama esnasında az miktarda kanama şikayeti olur. Gözle muayenede hemoroidler görülemez. Aletle(anoskop) makattan içeri bakılınca büyümüş hemoroid memeleri(şişlikler) görülür.

    İkinci derece hemoroidde, dışkılama esnasında memeler dışarı çıkıp kendiliğinden içeri girerler. Kanama, kaşıntı gibi rahatsızlıklar olur.

    Üçüncü derece hemoroidde, memeler dışkılama sonrasında ancak el ile içeri itilebilir. Kanama, şişlik, kaşıntı gibi şikayetler de artmıştır.

    Dördüncü derece hemoroidde, memeler artık tamamen dışarıdadır, içeri gitmezler. Kanama, akıntı, kaşıntı, akıntı ve makatta rahatsızlık hissi olur.

    İç-Dış hemoroid nedir?

    Hemoroid yastıkçıkları genellikle içte yerleşirler ancak makatın dışında, kenarlarda da damar yumakları vardır. Hastalığın ilk evrelerinde iç hemoroidlerde problem varken zamanla büyüme ve sarkma sonucunda iç ve dış hemoroidler birleşirler, birbirinden net ayrılamazlar.

    Hemoroid'de Ne zaman tedavi olmam gerekir?

    Maalesef insanlar hemoroidin şikayetlerini önemsemediklerinden hekime geç gelirler, dolayısıyla ancak ileri evrede tedavi için yardım isterler. Bu sebeple daha hastalığın başında hemoroid tedavi edilmelidir ki ilerleyip şikayetler artmasın, ilaçlarla düzelebilecek hastalık ameliyat gerektirmesin.

    Ayrıca makatta, şikayetleri aynı olup teşhis ve tedavileri farklı hastalıklar da mevcuttur. Bu ayırımı yapmak için muhakkak bir hekime görünmek gerekir.


    You are a man of many colours. but i, motherfucker, am the rainbow
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scuderia
    scuderia's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Aralık/2005
    Erkek

    valla ben geçen sene gittim yeni yeni başlamıştı babamda çok çekti bu meretten sonra ameliyat oldu ben o kadar ilerlemeden hemen gittim doktora yattım kalktım düzeldi olayı halletti doktor hanım :) gideceğin doktorda genel cerrah...


    l enfer c est les autres Sartre ...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mephisto
    mephisto's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2006
    Erkek

    doktora gitmiceksen eğer procto glyvenol krem olanından al günde 2-3 defa uygula aralıklara bölerek. ilerleme durumuna göre tamamen yok ededebilir içte kalmasını sağlayarak acıyı yok edebilir.

    patlıcan saplarını kaynat ve 1 hafta boyunca düzenli olarak yatmadan önce iç. 1-2 bardak falan.

    kabız olmaman gerekli. bunun için bol sıvı tüket. çok soguk suya girme, alkol tüketme, turşu, acı, çok maya içeren yiyecekler yeme, saatlerce sabit olarak oturma.


    Issız kuytu köşelerden and olsun ki döneceğiz !
Toplam Hit: 13039 Toplam Mesaj: 78