Basur ( Hemotroid ) Nabacazz Bilmiyoz
-
belirtilere göre bendeki 2. derece :S
sağlık sigortamı halledeyim hemen gideceğim... kıçımın hepsini seviyorum yarısını kaybedemem :S
bu kadar ciddi oldugunu bilmiyordum
-
gerek başlık gerek anlatım adamı kırıyor hocam kusura bakma :D
Yanlız mutlaka doktora gösterilmesi gerek bi durum ileri safhaları çok kötüymüş :S
-
scuderia bunu yazdı:
-----------------------------valla ben geçen sene gittim yeni yeni başlamıştı babamda çok çekti bu meretten sonra ameliyat oldu ben o kadar ilerlemeden hemen gittim doktora yattım kalktım düzeldi olayı halletti doktor hanım :) gideceğin doktorda genel cerrah...
-----------------------------
doktor hanim diyede belirtiyor hani sonra doktor acti benimkini bakti tahrik oldu vs :F neyse cok guzel bilgiler edindikk gote gelmemeek icin doktora gidelim arkadaslar.. -
bu kıçın yarısının gitmesi olayı ne lan :D
Hocam gidin doktora doktor sizin kıçınızı hatırlamaz bile günde zilyon tane göt görüyodur o
-
EpheSuS bunu yazdı:
-----------------------------
bu kıçın yarısının gitmesi olayı ne lan :D
Hocam gidin doktora doktor sizin kıçınızı hatırlamaz bile günde zilyon tane göt görüyodur o
-----------------------------sadhashdashasdh pardon hocalar o kıl dönmesindeydi yanlış yazdım onu :D
ama basur daha sakattır kıçının yarısının gitmesinden daha beterdir.
-
PoLLBuLL bunu yazdı:
-----------------------------
EpheSuS bunu yazdı:
-----------------------------
bu kıçın yarısının gitmesi olayı ne lan :D
Hocam gidin doktora doktor sizin kıçınızı hatırlamaz bile günde zilyon tane göt görüyodur o
-----------------------------sadhashdashasdh pardon hocalar o kıl dönmesindeydi yanlış yazdım onu :D
ama basur daha sakattır kıçının yarısının gitmesinden daha beterdir.
-----------------------------kıl dönünce götümüzün yarısına noluyo lan. bende biraz kilo var götümüzün yarısını alıyolarsa iyi olur kilo vermiş oluruz şlkjzxcbjlşkwqre
-
2.-3. dereceyim la :D
napacam biraz teknik destek :D
-
EpheSuS bunu yazdı:
-----------------------------
PoLLBuLL bunu yazdı:
-----------------------------
EpheSuS bunu yazdı:
-----------------------------
bu kıçın yarısının gitmesi olayı ne lan :D
Hocam gidin doktora doktor sizin kıçınızı hatırlamaz bile günde zilyon tane göt görüyodur o
-----------------------------sadhashdashasdh pardon hocalar o kıl dönmesindeydi yanlış yazdım onu :D
ama basur daha sakattır kıçının yarısının gitmesinden daha beterdir.
-----------------------------kıl dönünce götümüzün yarısına noluyo lan. bende biraz kilo var götümüzün yarısını alıyolarsa iyi olur kilo vermiş oluruz şlkjzxcbjlşkwqre
-----------------------------hoca kıl dönünce içeri doğru baya uzuyor.o yüzden kılın girdiği heryeri alıyolar.
kilo vermek istiyosan spor yap hocam.koş,ip atla ikiside acayip kilo verdirir.
spor yapmak yerine ,üşengeçlikten götünü kestiriyosan yuh :D
-
Feysbukta gezinirken denk geldi buyur.
http://www.ngstores.com/k/kisiselbakim-saglik/medikal-saglik-urunleri/diger-saglik-urunleri/m/hemoriva/u/hemoriva-hemoroid-basur-seti/n/35094/i/urun-ozellikleri/
Ama başlık ve cevaplar ayrı ayrı bombalar onu da belirteyim. -
suan doktor olsa görmeden bişey diyemem der maşallah tahribat görmeden yorum yapıyo farkımız bu :d
