folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Basur ( Hemotroid ) Nabacazz Bilmiyoz



Basur ( Hemotroid ) Nabacazz Bilmiyoz

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hakkinen
    Hakkinen's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2007
    Erkek

    belirtilere göre bendeki 2. derece :S

    sağlık sigortamı halledeyim hemen gideceğim...  kıçımın hepsini seviyorum yarısını kaybedemem :S

    bu kadar ciddi oldugunu bilmiyordum


    Kendini beğenmişlik, hakedilmelidir.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ephesus
    Ephesus's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Şubat/2009
    Erkek

    gerek başlık gerek anlatım adamı kırıyor hocam kusura bakma :D

     

    Yanlız mutlaka doktora gösterilmesi gerek bi durum ileri safhaları çok kötüymüş :S


    Avukat/Hukukçu
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    eray
    eray's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2007
    Erkek
    scuderia bunu yazdı:
    -----------------------------

    valla ben geçen sene gittim yeni yeni başlamıştı babamda çok çekti bu meretten sonra ameliyat oldu ben o kadar ilerlemeden hemen gittim doktora yattım kalktım düzeldi olayı halletti doktor hanım :) gideceğin doktorda genel cerrah...


    -----------------------------
    doktor hanim diyede belirtiyor hani sonra doktor acti benimkini bakti tahrik oldu vs :F neyse cok guzel bilgiler edindikk gote gelmemeek icin doktora gidelim arkadaslar..

    Nihayet kendimle başbaşa kalabileceğim günler geldi..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ephesus
    Ephesus's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Şubat/2009
    Erkek

    bu kıçın yarısının gitmesi olayı ne lan :D

    Hocam gidin doktora doktor sizin kıçınızı hatırlamaz bile günde zilyon tane göt görüyodur o


    Avukat/Hukukçu
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PoLLBuLL
    PoLLBuLL's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2010
    Erkek

    EpheSuS bunu yazdı:
    -----------------------------

    bu kıçın yarısının gitmesi olayı ne lan :D

    Hocam gidin doktora doktor sizin kıçınızı hatırlamaz bile günde zilyon tane göt görüyodur o


    -----------------------------

    sadhashdashasdh pardon hocalar o kıl dönmesindeydi yanlış yazdım onu :D

    ama basur daha sakattır kıçının yarısının gitmesinden daha beterdir.


    You are a man of many colours. but i, motherfucker, am the rainbow
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ephesus
    Ephesus's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Şubat/2009
    Erkek

    PoLLBuLL bunu yazdı:
    -----------------------------

    EpheSuS bunu yazdı:
    -----------------------------

    bu kıçın yarısının gitmesi olayı ne lan :D

    Hocam gidin doktora doktor sizin kıçınızı hatırlamaz bile günde zilyon tane göt görüyodur o


    -----------------------------

    sadhashdashasdh pardon hocalar o kıl dönmesindeydi yanlış yazdım onu :D

    ama basur daha sakattır kıçının yarısının gitmesinden daha beterdir.


    -----------------------------

     

    kıl dönünce götümüzün yarısına noluyo lan. bende biraz kilo var götümüzün yarısını alıyolarsa iyi olur kilo vermiş oluruz şlkjzxcbjlşkwqre


    Avukat/Hukukçu
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek

    2.-3. dereceyim la :D

    napacam biraz teknik destek :D

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PoLLBuLL
    PoLLBuLL's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2010
    Erkek

    EpheSuS bunu yazdı:
    -----------------------------

    PoLLBuLL bunu yazdı:
    -----------------------------

    EpheSuS bunu yazdı:
    -----------------------------

    bu kıçın yarısının gitmesi olayı ne lan :D

    Hocam gidin doktora doktor sizin kıçınızı hatırlamaz bile günde zilyon tane göt görüyodur o


    -----------------------------

     

    sadhashdashasdh pardon hocalar o kıl dönmesindeydi yanlış yazdım onu :D

    ama basur daha sakattır kıçının yarısının gitmesinden daha beterdir.


    -----------------------------

     

     

    kıl dönünce götümüzün yarısına noluyo lan. bende biraz kilo var götümüzün yarısını alıyolarsa iyi olur kilo vermiş oluruz şlkjzxcbjlşkwqre


    -----------------------------

    hoca kıl dönünce içeri doğru baya uzuyor.o yüzden kılın girdiği heryeri alıyolar.

    kilo vermek istiyosan spor yap hocam.koş,ip atla ikiside acayip kilo verdirir.

    spor yapmak yerine ,üşengeçlikten  götünü kestiriyosan yuh :D


    You are a man of many colours. but i, motherfucker, am the rainbow
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    literatur
    literatur's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2008
    Erkek

    Feysbukta gezinirken denk geldi buyur.
    http://www.ngstores.com/k/kisiselbakim-saglik/medikal-saglik-urunleri/diger-saglik-urunleri/m/hemoriva/u/hemoriva-hemoroid-basur-seti/n/35094/i/urun-ozellikleri/
    Ama başlık ve cevaplar ayrı ayrı bombalar onu da belirteyim.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tantum
    tantum's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2010
    Erkek

    suan doktor olsa görmeden bişey diyemem der maşallah tahribat görmeden yorum yapıyo farkımız bu :d

Toplam Hit: 13038 Toplam Mesaj: 78