Bez Bebek İzleyen Var Mı?
-
bayzin bunu yazdı:
-----------------------------20 yaşında ve onu hala izleyen tanıdığım var
Ne yani abi olamaz mı bende Selenayı izliyorum ona bakarsan.Ah Sinem Kobal ah :)

-----------------------------
sen diziği değil sinem kobalı izliyon ama arada çok fark var bakmak var bide bakmak var :D -
bayzin bunu yazdı:
-----------------------------20 yaşında ve onu hala izleyen tanıdığım var
Ne yani abi olamaz mı bende Selenayı izliyorum ona bakarsan.Ah Sinem Kobal ah :)

-----------------------------ben de sırf bu karı için izlemiştim o diziyi bikaç kere.
-
YaSevYaTerket_CoM bunu yazdı:
-----------------------------Gerçi bu konunun silinebilitesi baya yüksek,
Kaldıki Türkiye pazarına giriş yapan fox tv.'nin bugüne kadar geçen zaman içinde işe yarar bir proğram yaptığı görülmemiştir.
Adamlar yayın akışını dangalakça bir dizi ile dolduruyorlar.
-----------------------------
Kekillinin dizisini yayınlasalar eminim daha çok izleyen olur :D -
ben Anti-Bez Bebeğim..
Çünkü ben Selenacıyım .. Selena izlerim :)
Toplam Hit: 8637 Toplam Mesaj: 55
