Bilgisayar Soğutmam Nasıl Ama :)
-
Bunlara alternatif olmuyacaksa anlami yok :)



-
bu macunları tam olarak neresine sürüyoruz işlemcinin üzerinemi direkt olarak hazır konusu açılmışken sorayım...
-
fivestar bunu yazdı:
-----------------------------
iqsuz bunu yazdı:
-----------------------------
turk mucit helal lan siki öpülesi adamsın
-----------------------------
bu ne saçma teşekkür ya ayıp valla öp o zaman desem ben daha büyük ayıp edicem o yüzden demiyorum : )
-----------------------------
zaten dalga geçmiş teşekkür etmemiş ki :D -
metalati bunu yazdı:
-----------------------------elektrik faturası gelince de ":)" bu işareti yap lütfen..
-----------------------------
hocam ne elektrik faturası kaçak kullanıyoruz vala yalan mı yani :Sşimdi birisi eleştirecek biliyorum :) şimdiden cevap wereyim.??? ;
hocam geçen yıl bi ay dedik ki hem tasarruf yapacaz hemde kaçak yapmayacaz bakalım kaç lira gelecek... ;
279 YTL.....
279 = mardin deki bi işçinin maaşı..... fazla uzatmayayım.
-
Güzel bi olay fakat makinein tozunu güzel almalısın yoksa yarardan çok rahatsızlık verir sana tozlar.. Kaldıki elektrik faturası diyenler için ; vantilatör 7/24 açık kalsa elek faturanıza ekleyeceği yük taş çatlasa 4 5 ytl olacaktır.
-
djtyk bunu yazdı:
-----------------------------
metalati bunu yazdı:
-----------------------------elektrik faturası gelince de ":)" bu işareti yap lütfen..
-----------------------------
hocam ne elektrik faturası kaçak kullanıyoruz vala yalan mı yani :Sşimdi birisi eleştirecek biliyorum :) şimdiden cevap wereyim.??? ;
hocam geçen yıl bi ay dedik ki hem tasarruf yapacaz hemde kaçak yapmayacaz bakalım kaç lira gelecek... ;
279 YTL.....
279 = mardin deki bi işçinin maaşı..... fazla uzatmayayım.
-----------------------------hocam 279 lira ne ya. benim 1 senelik elektrik faturam anca 250 lira ediyor. evi eyfel kulesi gibi aydınlatıyomusunuz siz.
-
bugrahan45 bunu yazdı:
-----------------------------
djtyk bunu yazdı:
-----------------------------
metalati bunu yazdı:
-----------------------------elektrik faturası gelince de ":)" bu işareti yap lütfen..
-----------------------------
hocam ne elektrik faturası kaçak kullanıyoruz vala yalan mı yani :Sşimdi birisi eleştirecek biliyorum :) şimdiden cevap wereyim.??? ;
hocam geçen yıl bi ay dedik ki hem tasarruf yapacaz hemde kaçak yapmayacaz bakalım kaç lira gelecek... ;
279 YTL.....
279 = mardin deki bi işçinin maaşı..... fazla uzatmayayım.
-----------------------------hocam 279 lira ne ya. benim 1 senelik elektrik faturam anca 250 lira ediyor. evi eyfel kulesi gibi aydınlatıyomusunuz siz.
-----------------------------
hacıcım evde 7 kişi var. 24 saat klima açık kalmak zorunda çünkü çok sıcak 40 dereceyi aşar sıcaklık. v.b lazım olan herşey açık kalmak zorunda televizyonudur , buzdolabıdır , fırındır(fırından ısıtma yapıyor herkes) , işte ışığııdır şuyudur buyudur... -
vantilatörün arkasına ıslak havlu koy.çok daha fazla soğutur.
dikkat et sana üflemesin.
:( olursun sonra.
-
türkmucit..
-
ah şu çılgınnn türkler
