folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Bilgisayar Soğutmam Nasıl Ama :)



Bilgisayar Soğutmam Nasıl Ama :)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    necroshine
    necroshine's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2003
    Erkek

     

     

     Bunlara alternatif olmuyacaksa anlami yok :)

     

     

     

     

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scuderia
    scuderia's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Aralık/2005
    Erkek
    bu macunları tam olarak neresine sürüyoruz işlemcinin üzerinemi direkt olarak hazır konusu açılmışken sorayım...

    l enfer c est les autres Sartre ...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baron_27
    baron_27's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    fivestar bunu yazdı:
    -----------------------------
    iqsuz bunu yazdı:
    -----------------------------
    turk mucit helal lan siki öpülesi adamsın
    -----------------------------
    bu ne saçma teşekkür ya ayıp valla öp o zaman desem ben daha büyük ayıp edicem o yüzden demiyorum : )
    -----------------------------
    zaten dalga geçmiş teşekkür etmemiş ki :D

    ///______________
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    djtyk
    djtyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2008
    Erkek
    metalati bunu yazdı:
    -----------------------------

    elektrik faturası gelince de ":)" bu işareti yap lütfen..


    -----------------------------
    hocam ne elektrik faturası kaçak kullanıyoruz vala yalan mı yani :S

    şimdi birisi eleştirecek biliyorum :) şimdiden cevap wereyim.??? ;

    hocam geçen yıl bi ay dedik ki hem tasarruf yapacaz hemde kaçak yapmayacaz bakalım kaç lira gelecek... ;

    279 YTL.....

    279 = mardin deki bi işçinin maaşı..... fazla uzatmayayım.


    gururluysaN tbt yi tbt liysen gurur unutacan!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    decameron
    decameron's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Bilgi/Destek Madalyası Savaş Madalyası
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2003
    Erkek
    Güzel bi olay fakat makinein tozunu güzel almalısın yoksa yarardan çok rahatsızlık verir sana tozlar.. Kaldıki elektrik faturası diyenler için ; vantilatör 7/24 açık kalsa elek faturanıza ekleyeceği yük taş çatlasa 4 5 ytl olacaktır.

    Etinden korkanın kemiğini sikeyim!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bugrahan45
    bugrahan45's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2007
    Erkek
    djtyk bunu yazdı:
    -----------------------------
    metalati bunu yazdı:
    -----------------------------

    elektrik faturası gelince de ":)" bu işareti yap lütfen..


    -----------------------------
    hocam ne elektrik faturası kaçak kullanıyoruz vala yalan mı yani :S

    şimdi birisi eleştirecek biliyorum :) şimdiden cevap wereyim.??? ;

    hocam geçen yıl bi ay dedik ki hem tasarruf yapacaz hemde kaçak yapmayacaz bakalım kaç lira gelecek... ;

    279 YTL.....

    279 = mardin deki bi işçinin maaşı..... fazla uzatmayayım.


    -----------------------------

    hocam 279 lira ne ya. benim 1 senelik elektrik faturam anca 250 lira ediyor. evi eyfel kulesi gibi aydınlatıyomusunuz siz.  


    Bengü il tuta olurtaçı sen Türk budun.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    djtyk
    djtyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2008
    Erkek
    bugrahan45 bunu yazdı:
    -----------------------------
    djtyk bunu yazdı:
    -----------------------------
    metalati bunu yazdı:
    -----------------------------

    elektrik faturası gelince de ":)" bu işareti yap lütfen..


    -----------------------------
    hocam ne elektrik faturası kaçak kullanıyoruz vala yalan mı yani :S

    şimdi birisi eleştirecek biliyorum :) şimdiden cevap wereyim.??? ;

    hocam geçen yıl bi ay dedik ki hem tasarruf yapacaz hemde kaçak yapmayacaz bakalım kaç lira gelecek... ;

    279 YTL.....

    279 = mardin deki bi işçinin maaşı..... fazla uzatmayayım.


    -----------------------------

    hocam 279 lira ne ya. benim 1 senelik elektrik faturam anca 250 lira ediyor. evi eyfel kulesi gibi aydınlatıyomusunuz siz.  


    -----------------------------
    hacıcım evde 7 kişi var. 24 saat klima açık kalmak zorunda çünkü çok sıcak 40 dereceyi aşar sıcaklık. v.b lazım olan herşey açık kalmak zorunda televizyonudur , buzdolabıdır , fırındır(fırından ısıtma yapıyor herkes) , işte ışığııdır şuyudur buyudur...

    gururluysaN tbt yi tbt liysen gurur unutacan!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bilie_jean
    bilie_jean's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    vantilatörün arkasına ıslak havlu koy.çok daha fazla soğutur.

    dikkat et sana üflemesin.

    :( olursun sonra. 


    twitter.com/KezzapliMakarna
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gawath
    gawath's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek
    türkmucit..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    phoneix
    phoneix's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mayıs/2008
    Erkek
    ah şu çılgınnn türkler
Toplam Hit: 11230 Toplam Mesaj: 67