Bu Akşam Cs Atıyoruz Takım 1,5
-
Beyler Bu akşam Cs atak diyorum bir kaç kişiyle görüştüm yanlız server eksik :) artık biri sponsor olur akşama kadar tbt den başkası girmeyecek ama herkese açık server yazmayın kendi serverınız olsun qam bu aralar yok onun serverı iyidi :)
akşam 21-23 arası uygundur inşallah :)
-
hmm bakalım :D
edit: amk bu akşam gelemeyebilirim arkadaş hdd getircek yedeklerı alcam bitmez heralde o saate kadar
edit2 :
dosyaları eksik olanlar,
Half life
- Half-life 1.0 party 1; boyut 100Mb
- Half-life 1.0 party 2; boyut 65Mb
Half life 1.1.1.0
- Half-life 1.1.1.0; boyut 82Mb
Counter Strike 1.5
- Counter Strike 1.5; boyut 121Mb
bizzat kendi kullandıgım linkler aynı zamanda itfaiyecitbt de burdan indirmişti zamanında.
-
cs4.siberoyuncu.com şifre:tbt
Maç Tarihi: 20/08/2008 (bugün) 2. Maç :)
Maçın Başlangıç saati : 21 Bitiş 23~
Server a girerken şunları yapacaksınız..
1. http://www.csturkey.gen.tr/sxe-injected-63.html adresinen programı indirip kuracaksınız ÖNEMLİ (son Sürüm Bugün Çıktı Sürümü Güncellemek için yenisini indirin)
2. programı açacaksınız
3. program açıkken counter a gireceksiniz
4. internet play e gireceksiniz
5. add ip (adres ekle) ye girip ip iyi gireveksiniz (mavi yazılı olanı)
6. Gelen Sunucuya tıklayıp aramıza katılacaksınız..
7. harita yoksa yüklemesi uzun süre bilir
-
1.6 olsa gelirdim bu zmanda 1.5 mi kaldı :)
EDİT : TAMAM BENDE GELİYORUM AMA BAŞTAN SÖLİYİM 1.5 DE İYİ DEİLİMDİR :) 1.6 RULLZ -
yeah 1.6 olsun
-
1.5 rulz. bilgisayarim olsa gelirdim ama serviste :|
-
hacılar biz 1.5 ciyiz :) 6-7 kişi garantide ne kadar kalabalık olursa okadar iyi olur
stigma genki emre felan filan gelir zati :) Antikky sende gel la :)
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------hacılar biz 1.5 ciyiz :) 6-7 kişi garantide ne kadar kalabalık olursa okadar iyi olur
stigma genki emre felan filan gelir zati :) Antikky sende gel la :)
-----------------------------
biride cıksa 1.6 serverı acsa ne güzel olur piç gibim serverlardan banlanıoz :) kendi serverımız olsa tbt cek girsek cakışsak -
kızlar ben de oynucam aksam =) uzun bi aradan sonra :D cs e dönüorm :F
server ayarlarım kanallarımı kullanaraktan :F
-
nu_metal bunu yazdı:
-----------------------------
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------hacılar biz 1.5 ciyiz :) 6-7 kişi garantide ne kadar kalabalık olursa okadar iyi olur
stigma genki emre felan filan gelir zati :) Antikky sende gel la :)
-----------------------------
biride cıksa 1.6 serverı acsa ne güzel olur piç gibim serverlardan banlanıoz :) kendi serverımız olsa tbt cek girsek cakışsak
-----------------------------1.6 da hile cok var ya...
1.5 de sxe siz server bulmak imkansız nerdeyse
1.6 da dolu server sxe siz hep hgile :|
-
1.5 de garip gelıo bana oynayamıom ama durun lan indirp aksama oynayak bende geliom server varmı hazırda
