folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Bu Akşam Cs Atıyoruz Takım 1,5



Bu Akşam Cs Atıyoruz Takım 1,5

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    Beyler Bu akşam Cs atak diyorum bir kaç kişiyle görüştüm yanlız server eksik :) artık biri sponsor olur akşama kadar tbt den başkası girmeyecek ama herkese açık server yazmayın kendi serverınız olsun qam bu aralar yok onun serverı iyidi :)

     

    akşam 21-23 arası uygundur inşallah :)

     


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek

    hmm bakalım :D

    edit: amk bu akşam gelemeyebilirim arkadaş hdd getircek yedeklerı alcam bitmez heralde o saate kadar

    edit2 :

    dosyaları eksik olanlar,

    Half life

  3. Half-life 1.0 party 1; boyut 100Mb
  4. Half-life 1.0 party 2; boyut 65Mb

    Half life 1.1.1.0

  5. Half-life 1.1.1.0; boyut 82Mb

    Counter Strike 1.5

  6. Counter Strike 1.5; boyut 121Mb

    bizzat kendi kullandıgım linkler aynı zamanda itfaiyecitbt de burdan indirmişti zamanında.
     
  7.  

     

     


    "Derviş Yunus bu sözü eğri büğrü söyleme, Seni sorguya çeker bir Molla Kasım gelir."
Reply With Quote Alıntı yap
  • KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    cs4.siberoyuncu.com şifre:tbt

     

    Maç Tarihi: 20/08/2008 (bugün) 2. Maç :)

    Maçın Başlangıç saati : 21 Bitiş 23~

     

     

    Server a girerken şunları yapacaksınız..

    1. http://www.csturkey.gen.tr/sxe-injected-63.html adresinen programı indirip kuracaksınız ÖNEMLİ (son Sürüm Bugün Çıktı Sürümü Güncellemek için yenisini indirin)

    2. programı açacaksınız

    3. program açıkken counter a gireceksiniz

    4. internet play e gireceksiniz

    5. add ip (adres ekle) ye girip ip iyi gireveksiniz (mavi yazılı olanı)

    6. Gelen Sunucuya tıklayıp aramıza katılacaksınız..

    7. harita yoksa yüklemesi uzun süre bilir 

     

     


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  • KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DestinatioN
    DestinatioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    1.6 olsa gelirdim bu zmanda 1.5 mi kaldı :)

    EDİT : TAMAM BENDE GELİYORUM AMA BAŞTAN SÖLİYİM 1.5 DE İYİ DEİLİMDİR :)  1.6 RULLZ

    destination@tahribat.com
  • KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    yeah 1.6 olsun

    ...said addicted.
  • KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    itfaiyeci
    itfaiyeci's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek
    1.5 rulz. bilgisayarim olsa gelirdim ama serviste :|
  • KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    hacılar biz 1.5 ciyiz :) 6-7 kişi garantide ne kadar kalabalık olursa okadar iyi olur

    stigma genki emre felan filan gelir zati :) Antikky sende gel la :)


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  • KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DestinatioN
    DestinatioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------

    hacılar biz 1.5 ciyiz :) 6-7 kişi garantide ne kadar kalabalık olursa okadar iyi olur

    stigma genki emre felan filan gelir zati :) Antikky sende gel la :)


    -----------------------------

    biride cıksa 1.6 serverı acsa ne güzel olur piç gibim serverlardan banlanıoz :) kendi serverımız olsa tbt cek girsek cakışsak

    destination@tahribat.com
  • KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    qaMbLer
    qaMbLer's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    kızlar ben de oynucam aksam =) uzun bi aradan sonra :D cs e dönüorm :F

    server ayarlarım kanallarımı kullanaraktan :F 


    Burdan bütün kızlara sesleniyorum. Malın Varsa Zekatını Vereceksin Kardeşim
  • KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    qaMbLer
    qaMbLer's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek
    nu_metal bunu yazdı:
    -----------------------------
    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------

    hacılar biz 1.5 ciyiz :) 6-7 kişi garantide ne kadar kalabalık olursa okadar iyi olur

    stigma genki emre felan filan gelir zati :) Antikky sende gel la :)


    -----------------------------

    biride cıksa 1.6 serverı acsa ne güzel olur piç gibim serverlardan banlanıoz :) kendi serverımız olsa tbt cek girsek cakışsak
    -----------------------------

    1.6 da hile cok var ya... 

    1.5 de sxe siz server bulmak imkansız nerdeyse 

    1.6 da dolu server sxe siz hep hgile :|


    Burdan bütün kızlara sesleniyorum. Malın Varsa Zekatını Vereceksin Kardeşim
  • KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DestinatioN
    DestinatioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    1.5 de garip gelıo bana oynayamıom ama durun lan indirp aksama oynayak bende geliom server varmı hazırda

     


    destination@tahribat.com
  • Toplam Hit: 27947 Toplam Mesaj: 269