Bu Karakollar PKK‘Nın Kabusu Olacak
-
karakol hep ölüm yuvası yalnız bu uygulama gec kalınmis bı uygulama. Ne zaman bitecek? Gercekten sınır karakolları kötü ama zaten o karakollar üs bölgesi oldugu icin deger tasımaz ihtiyac giderme amaclıdır. Zaten karakollardaki birlik düzeninin degisecegi yönünde calısmalar var. Ama bu demek degilki terör biter. Anca halkın evladı kör kursuna gitmesi önlenir tabi kanla beslenen örgüt psikolojikmen çökecektir. teröristi ayakta tutan ekmek degil moraldir. Ne kadar terör bitmesede iyi bir gelısme ha sormak lazım bu zamana kadar aklınız neredeydi?
-
dertli bunu yazdı:
-----------------------------
karakolun etkisi mutlaka var. ancak 2 aylık askeri alıp bir astsubayla gönderirsen dağdaki karakola. o karakol nasıl yapılırsa yapılsın işe yaramaz yine şehitler olur.
Eğitim Şart !
-----------------------------aynen öyle hocam bu şerefsizleri bitirmek için profesyonellerin görevlendirilmesi gerek çünkü hayatında daha silah tutmamış adamlar dağlarda gezdiriliyor sonuç vahim oluyor malesef. ama eğitimli özel askerler olsa kan kusturacaklar it sürüsüne.
-
Geç dank etmiş kafaya. Yine %100 verim alınacağını zannetmiyorum ama bir de şu açıdan bakmak lazım.
O derme çatma karakollarda 10 vatan evladı şehit düşecekse, burada 5 kişi düşecek.
Ve o beş can gerekirse milyon liralar harcasınlar buna değer.
Kısacası, hiç yoktan iyi bir ilerleme.
Önceki postlarda da bir arkadaşın dediği gibi, sen 20 yaşına kadar yanında silah bile patlamamış adama üç ay eğitim verir, bi avuç mermi attırır, hayatında hiç görmediği bi yer olan dağın ortasına koyarsan bu adam, sekiz yaşından beri dağda yaşayan gerilla eğitimi almış dağı taşı avucunun içi gibi bilen bir piç tarafından şehid edilir. Eğitim şart!
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
Potansiyel_Virus bunu yazdı:
-----------------------------
pkk 2 gundur var sanki ,oluk oluk vergiler,bagislar yagarken,ordu evlerini 5 yildizli otel konforunda donatmak yerine,simdiye kadar ahir konumundaki karakollara el atmayi yeni dusunduler,neyse yine dusunmusler !
-----------------------------askerinin giderleri denetlenmiyordu bütçenin 1/4 ünü alıp istedikleri gibi harcayıp hesap vermiyorlardı artık değişti
artık bütün giderler gelirler denetlenecek
-----------------------------nasıl hocam denetlenmiyor yaaa ben babam sayesinde doğma büyüme askerlerin içindeyiz.
nice arkadaşları kantinlerde orda burda hesap kitaplarda oynama yaptığı için hapislerde ne denetlenmemesinden bahsediyorsunuz.
türkiyedeki en hesap verebilir platform tskdır. he dersenki pkk konusunda başarısız olmuştur bunu konuşur tartışırız yada okadar mühimmat alınıyor o vergilerle nie kullanmıyorlar diyorsanız bunu da tartışabiliriz ama tutupta tsk vergileri alıyor onları hesapsız kitapsız harcıyor derseniz hop orda dur derim yani.
bu arada orduevleri konusundada 5 yıldızlı otel konforunda olmasa bile konforlu olması zaten en gerekli şeydir.
bunun yanı sıra polisevleri,öğretmen evleride aynı konforda olsun ne farkeder.
3 yılda 1 taşınmak, 3senelik liseyi 2, 5 senelik ilkokulu 3 farklı okulda okumak nasıl bişey bilirmisin ?
türkiyenin bi ucundan ebesinin amının diğer bi ucuna taşınmak nedir bilirmisin ? 1 kere 2 kere taşınmışsındır biz hayatımız boyunca taşındır amk
bırakta askerlernde bu kadar hakkı olsun artık. belki etrafınızdaki askerler size çoook çoook rahat yaşıyomuş gibi gelebilir ama aslında çoook daha rahat yaşamıyor %90 ı.
-
FOXXLY bunu yazdı:
-----------------------------
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
Potansiyel_Virus bunu yazdı:
-----------------------------
pkk 2 gundur var sanki ,oluk oluk vergiler,bagislar yagarken,ordu evlerini 5 yildizli otel konforunda donatmak yerine,simdiye kadar ahir konumundaki karakollara el atmayi yeni dusunduler,neyse yine dusunmusler !
-----------------------------askerinin giderleri denetlenmiyordu bütçenin 1/4 ünü alıp istedikleri gibi harcayıp hesap vermiyorlardı artık değişti
artık bütün giderler gelirler denetlenecek
-----------------------------nasıl hocam denetlenmiyor yaaa ben babam sayesinde doğma büyüme askerlerin içindeyiz.
nice arkadaşları kantinlerde orda burda hesap kitaplarda oynama yaptığı için hapislerde ne denetlenmemesinden bahsediyorsunuz.
türkiyedeki en hesap verebilir platform tskdır. he dersenki pkk konusunda başarısız olmuştur bunu konuşur tartışırız yada okadar mühimmat alınıyor o vergilerle nie kullanmıyorlar diyorsanız bunu da tartışabiliriz ama tutupta tsk vergileri alıyor onları hesapsız kitapsız harcıyor derseniz hop orda dur derim yani.
bu arada orduevleri konusundada 5 yıldızlı otel konforunda olmasa bile konforlu olması zaten en gerekli şeydir.
bunun yanı sıra polisevleri,öğretmen evleride aynı konforda olsun ne farkeder.
3 yılda 1 taşınmak, 3senelik liseyi 2, 5 senelik ilkokulu 3 farklı okulda okumak nasıl bişey bilirmisin ?
türkiyenin bi ucundan ebesinin amının diğer bi ucuna taşınmak nedir bilirmisin ? 1 kere 2 kere taşınmışsındır biz hayatımız boyunca taşındır amk
bırakta askerlernde bu kadar hakkı olsun artık. belki etrafınızdaki askerler size çoook çoook rahat yaşıyomuş gibi gelebilir ama aslında çoook daha rahat yaşamıyor %90 ı.
-----------------------------garibanların hesaplarından bahsetmiyoz kantinci falan değil yani :)
generallerin/eşlerinin yüksek rütbeli subayların harcamaları çok denetlenmiyordu :))
-
traj artırmak ıcın atılan başlığa bak gazetedeki
ne kabusu aq adamlar canlı bomba oluyor bırseyden korkabılecvek kadar dusunmuyorlar bın tanesıne gıt saldır desen senen elınde bıcakla gene gıder saldırırlar o karakollar.
yazık valla bunca zaman gecmesine rağmen yenı yapılıyor karakollar yeni dank edıyoır
-
balik_ bunu yazdı:
-----------------------------
böyle bir karakol yapan mühedisin de, müteahhitin de, ustanın da, bu karakolu teslim alan yetkililerin de kafasını sykm. böyle bir karakola asker yerleştirip yüzlerce askerin şehit olmasından sorumlu kişilerin kafasını kesmek lazım. bu insanlar pkklı teröristlerden önce öldürülmelidir.


Karakollar özellikle bölgeye en hakim tepe noktalarına yapılıyor. 80 santim kalınlığındaki dış duvarlar havan ve roket saldırılarına karşı güçlendirilmiş malzemeyle inşa ediliyor. Binaların çatısı havan toplarına karşı dayanıklı, dış kapıların tamamı çelik, pencereler de kurşun geçirmez camla kaplı. Karakolun dışı da üç aşamalı özel betonarme duvarlarla çevriliyor. Yatakhane ve yemekhane gibi askerlerin toplu olarak bulunduğu bölümler karakolun tam ortasında yeralıyor. Depolarda bir hafta yetecek kadar yiyecek-içecek ve cephane mevcut.
zaten normal bir karakolda olması gerekenler bunlar değilmidir ?
-----------------------------:D ne muteahhit i ne muhebdısı ? askerlere yaptırdılar eskı karakolları hep sen duvar ıscısımısın tamam ogleum gel buraya ınsaatta mı calıstın gel olum hadı yapın bı bına oyle yapıldı hepsı ne sanıyorsunuz demır yok bınada catıdakı tenekeler dısında
