Bu Video Gercekmi ( Askerlere Dayak )

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YasamaK
    YasamaK's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2010
    Erkek

    xxjokerxx bunu yazdı:
    -----------------------------

    bunlar eğleniyor sadece ama inanın bizim askeriyede eğlenmiyorlar adam akıllı dövüyorlar askeri ceza evlerini görseniz siz bazıları diyoki karşılık veririm yavaş ver bunun adı dayak bile değil dayak yemekden bayılanını gördüm ben askerde neyse bu konuyu gizlesek iyi olur yoksa açık açık anlatılmaz herşey.


    -----------------------------

    tek kelimeyle  bende askeri cezavinde bulundum dostum eğitimden başka birşey yok abartı konular... he yapan yokmuyudu vardı ama sonra tek tek a.... biplendi


    SEVİŞİRKEN EN ZEVKLİ OLAN ŞEY.. tamam, dikkatinizi çektim. ne kadar meraklısınız böyle şeylere terbiyesizliğin lüzumu yok yani :D (, sessizce öldürüyor.)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YasamaK
    YasamaK's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2010
    Erkek

    MrRankeR bunu yazdı:
    -----------------------------

    yazık la adamlara, kameraya çekip gururlarıyla oynamaları daha fazla koymuştur bence.


    -----------------------------

     

    yazık değil aq onlar mal adamlar vuruyor susup kalıyorlar yerinde bunlar türkdür son anlardaki sesleri dinleyin anlarsınız

    bukadar darp ediyorlar. öküz öküz bakıyorlar ben üstdeverelermin alayını zıplatım :) ne oldu bişrini hastanelik etim bende 8 ay fazla yapdım olacağı budur ama gururda ezdirilmez ben böyle vuranları değil böyle mal mal bakanları biplim


    SEVİŞİRKEN EN ZEVKLİ OLAN ŞEY.. tamam, dikkatinizi çektim. ne kadar meraklısınız böyle şeylere terbiyesizliğin lüzumu yok yani :D (, sessizce öldürüyor.)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek

    nigdeli bunu yazdı:
    -----------------------------

    videoda 0:32 ve 0:33 saniyelerde ranzaların arkasında görülen bayrak türk bayrağı değil.


    -----------------------------

    Azerbaycan bayragına benziyor.


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kocero
    kocero's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Aralık/2005
    Erkek

    salak gibi karsidakinin vurmasini bekliyo adamlar. afedersiniz ama essek olana semer vuran cok olur. o kadar adamin icinde birisi yumrugunu kaldirsa dierleride cesaretlenir. ama bunlarda oda yok.

    bu goruntulerden sonra aklima cok sevdigim bi kissa geldi :

    zalim pasa askerleri ile sehirde gezmeye cikmis ve halk yol kenarlarinda selamlamak icin toplanmis.

    kenarda duranlardan birine sormus pasa ben zalimmiyim adaletlimiyim diye ,

    adam korkusundan sen adaletlisin demis pasa da sen yalan soluyosun deyip kestirmis adamin kafasini,

    baska birini tutmus ve tekrar sormus adamda bi oncekinin verdigi cevabi vermemek icin sen zalimsin demis

    ve pasa sen bana nasil zalim dersin demis onunda kafasini kesmis.

    baska birine sondugunda

    adam ; sen ne zalim olabilirsin nede adil zalim olan biziz sen bizim basimiza zulumsun demis.

     


    BILDIKLERINI YUZLESTIR HAYATLA ve SINAMAKTAN KORKMA !!!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lostok
    Lostok's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mart/2009
    Erkek
    Allura bunu yazdı:
    -----------------------------

    haha bune ki lan askere gitmediniz mi siz ?

    sıcak demirle ayaklarımızı yakıyolardı bizim hehey ne günlerdi


    -----------------------------
    yemeği andy yapmıştır. louie konuşur. -baba bu makayna yeşil. -ben askerdeyken her şey yeşildi. yeşil makarna, yeşil patlıcan, yeşil domates, yeşil marul! -baba mayul zaten yeşildiy. -işte bunu biz başlattık!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaanC
    KaanC's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2010
    Erkek

    -----------------------------
    yemeği andy yapmıştır. louie konuşur. -baba bu makayna yeşil. -ben askerdeyken her şey yeşildi. yeşil makarna, yeşil patlıcan, yeşil domates, yeşil marul! -baba mayul zaten yeşildiy. -işte bunu biz başlattık!

    -----------------------------

    :DD::D:D:D:D:d:d:d::D


    Manasız sesten horoz sesi daha güzeldir hiç olmazsa o manasını bilmese de öteceği zamanı bilir.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KILICH
    KILICH's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Haziran/2010
    Erkek

    Şahsi Fikrim...HiçKimse Bana Böyle Vuramaz...Böyle Odun Gibide Durmam...Askerde Neler Var Neler Diyenler Olmuş Konuda...Hiç Kimse Zevki İçin Bana Vuramaz...İlk Tokadı Attıktan Sonra Onları da Kimse Elimden Alamaz...İlk Tokat Sadece Suçlu Sayılmamam İçin (Boksör Lisansı Yüzünden a.k)...


    Senden Ölürcesine Kaçan,Başkasına Hayat Gibi Gider...
Toplam Hit: 11084 Toplam Mesaj: 68