Dünden Bugüne Hack Platformları Ve Türkiye‘De Hack.
-
C-M-D bunu yazdı:
-----------------------------"Bir de TiTHacK'i sayabiliriz belki" demek çok yanlış bence.Şu zamana kadar kendini ispatlamış en büyük gruptu..
excellance,redLine,SacRedSeer,Darkcode,Liarhack,pentium
Ahh ahh gözlerim sulandı hafiften, Koca bi çınar yıkıldıııı gitti...-----------------------------
ya kisisel seyler bunlar, bana göre de NetDevilz'dı ama Biyo'ya daha cok sempati duydum hep. redLine, zeb'in sitesine basınca onlar da Tit'e bastılar. ya da islem sırası tam tersiydi hatırlayamadım :D su an ara verildi yazıyor ana sayfada..
edit :
@zoom8
tahrip.com --> Stormy vardi... realhackers.org Desertsun vardi... asil bunlar siteydi gerisi palavra hikaye.
hocam yapma etme (: ben bu adamların icinden geldim, realhackers.org neymis hic duymadım bile ?
-
Bubi'yi varmi lan hatirlayan :D...
-
Andrei bunu yazdı:
-----------------------------
C-M-D bunu yazdı:
-----------------------------
"Bir de TiTHacK'i sayabiliriz belki" demek çok yanlış bence.Şu zamana kadar kendini ispatlamış en büyük gruptu..
excellance,redLine,SacRedSeer,Darkcode,Liarhack,pentium
Ahh ahh gözlerim sulandı hafiften, Koca bi çınar yıkıldıııı gitti...
-----------------------------
ya kisisel seyler bunlar, bana göre de NetDevilz'dı ama Biyo'ya daha cok sempati duydum hep. redLine, zeb'in sitesine basınca onlar da Tit'e bastılar. ya da islem sırası tam tersiydi hatırlayamadım :D su an ara verildi yazıyor ana sayfada..
edit :
@zoom8
tahrip.com --> Stormy vardi... realhackers.org Desertsun vardi... asil bunlar siteydi gerisi palavra hikaye.
hocam yapma etme (: ben bu adamların icinden geldim, realhackers.org neymis hic duymadım bile ?
-----------------------------eskilerden degilsin ozaman hocam... cyber-port.net belasoft.net vampire.... taaa eskilerden kalma gözüm gibi hatirlarim... seninkinler 2 generation hattaha 3 generation...
-
zoom8 bunu yazdı:
-----------------------------Andrei bunu yazdı:
-----------------------------
C-M-D bunu yazdı:
-----------------------------
"Bir de TiTHacK'i sayabiliriz belki" demek çok yanlış bence.Şu zamana kadar kendini ispatlamış en büyük gruptu..
excellance,redLine,SacRedSeer,Darkcode,Liarhack,pentium
Ahh ahh gözlerim sulandı hafiften, Koca bi çınar yıkıldıııı gitti...
-----------------------------
ya kisisel seyler bunlar, bana göre de NetDevilz'dı ama Biyo'ya daha cok sempati duydum hep. redLine, zeb'in sitesine basınca onlar da Tit'e bastılar. ya da islem sırası tam tersiydi hatırlayamadım :D su an ara verildi yazıyor ana sayfada..
edit :
@zoom8
tahrip.com --> Stormy vardi... realhackers.org Desertsun vardi... asil bunlar siteydi gerisi palavra hikaye.
hocam yapma etme (: ben bu adamların icinden geldim, realhackers.org neymis hic duymadım bile ?
-----------------------------eskilerden degilsin ozaman hocam... cyber-port.net belasoft.net vampire.... taaa eskilerden kalma gözüm gibi hatirlarim... seninkinler 2 generation hattaha 3 generation...
-----------------------------
ben en son 7 sene öncesini bilirim. tahrip.com'u biliyorum da.. hayır yani bu dedigin gruplara süper, gerisi palavra dedin ya. bana saglam mirrorlarını gösterir misin ? mesela nereyi hackledikler en saglam yer olarak ?
yanlıs anlama takım tutar gibi savunma yapmıyorum, benim en iyi budur dedigim gruba palavra dediysen, merak ediyorum ne yapmıslar daha önceleri ?
-
r10aldinho bunu yazdı:
-----------------------------
geçmişi hatırlamak =)
starhack dönemi aklıma geldi,
wht falan
eskiden iyidi be
-----------------------------bende yıllarca takılmıstım starhackten cok ekmeğini yedik. duygulandım lan starhack ı duyunca:)
-
vay arkadaş adam yazmış :))
-
konudan tek çıkarttım şey hepsi kolpacının önde gideniymiş. o gruptan bu gruba finkler.
-
2006-2007 zamanlari.. vay anasini lan. 6 sene felan. peynir ekmek gibi 20 lira bulan hack sitesi acardi. her hafta mutlaka bi kac tane hack grubu kurulurdu. maximum 1 ayda hacklerdi. elaman isimleri hep ayniydi. sadece hack grublarinin adlari degisirdi.
Vatan gazetesinde yayinlanan TurkHackTeam haberini hatirliyorum. pazar ekindeydi hatta :)
Erne: cok garip adamdi bi kac kez msnde konusmustum garipti yani ama harbiden garipti.
CodeXpLoder'tq: Erne kadar olmasada bu da garip bi elamandi. bunla bi kere konusmustum msnde. onda da haci 6-7 aydir msnde eklesin bi kere bile kisisel iletiyi degistirmeden ne ayak? demistim. garip bi cevap vermisti hatirlamiyorum suan.
VoLqaN: volqan sanalda desifre olan ilk elamanlardandi. adamin kisisel bilgisayarina girilip ozel resimleri felan desifre edilmisti. (kisisel gorusum karakteri hakkinda: bes para etmez bi elamandi.)
Crackers_Child: harbiden saglamdi. ne zaman zone-h'a girsem mutlaka onhold'da mass defaceleri olurdu. garip bir sempatim var benimde hala.
SerSak: pic! cok yakin arkadasimdi. en son yurtdisindan bi manitasi vardi yanilmiyorsam. birazda tipi tikilige kaciyordu. iletisimim koptu tabi. ne oldu bilmiyorum.
Hacker_Onur: haftada bi msn adresi degistirirdi. en son illallah edip komple silmistim :)
W1L3D4: asp'ciyim diye gecinen o zamanlar 15-16 yasinda olan elaman. piyasadaki neredeyse tum asp scriptleri editler baska isimler altinda tekrar yayinlardi.
tabi bu yillarda parlayan bir baska yildiz ise milw0rm'du. suan kapali sanirim. tum millet her gece pusuya yatardi. yeni bir acik yayinlansada deface edip zone-h'a eklesem diye.
mass deface yapan adamin usta, sql inj bilen adamin abi, server rooting yapan adaminsa king ilan edildigi zamanlardi. exploitler genelde php idi. perl exploit yayinlandiginde millet woooooawww felan yapardi. kimse dogru duzgun programlama felan bilmezdi. dedim ya milw0rm neredeyse tanriydi insanlarin gozunde. bizde az sabahlamadik :)
andrei yaslandik ya laaaa :Phack gruplar haricinde tek basina takilanlarda vardi. ki bence bunlarin en saglami Eno7 idi.
-
tht nin parladığı zamanlarda bende bi ara Arge Tim deydim o zamanlar fena kastırıodum bikac düzgün program yazabiliodum tht sayesinde ama sonradan bırakınca
dımdızlak kaldım :/
-
ozamanlar hack deface falan bi anlamı vardı güzel günlerdi şimdi herkez ekmek parasının peşinde
