folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Dünden Bugüne Hack Platformları Ve Türkiye‘De Hack.



Dünden Bugüne Hack Platformları Ve Türkiye‘De Hack.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unix
    Andrei
    Andrei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2008
    Erkek
    C-M-D bunu yazdı:
    -----------------------------

    "Bir de TiTHacK'i sayabiliriz belki" demek çok yanlış bence.Şu zamana kadar kendini ispatlamış en büyük gruptu..

    excellance,redLine,SacRedSeer,Darkcode,Liarhack,pentium

    Ahh ahh gözlerim sulandı hafiften, Koca bi çınar yıkıldıııı gitti...


    -----------------------------

    ya kisisel seyler bunlar, bana göre de NetDevilz'dı ama Biyo'ya daha cok sempati duydum hep. redLine, zeb'in sitesine basınca onlar da Tit'e bastılar. ya da islem sırası tam tersiydi hatırlayamadım :D su an ara verildi yazıyor ana sayfada..

    edit : 

    @zoom8

    tahrip.com --> Stormy vardi... realhackers.org Desertsun vardi... asil bunlar siteydi gerisi palavra hikaye.

    hocam yapma etme (: ben bu adamların icinden geldim, realhackers.org neymis hic duymadım bile ?


    %40 indirimli olarak "Centos Sistem ve Sunucu Yönetimi" adlı kitabımızı satın alarak, Linux üzerine yapılacak olan devam projeleri icin destekte bulunabilirsiniz : http://www.hepsiburada.com/centos-sistem-ve-sunucu-yonetimi-oku-izle-dinle-ogren-p-KKODLAB01579
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zoom8
    zoom8's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mayıs/2007
    Erkek

    Bubi'yi varmi lan hatirlayan :D...

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zoom8
    zoom8's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mayıs/2007
    Erkek

    Andrei bunu yazdı:
    -----------------------------
    C-M-D bunu yazdı:
    -----------------------------

    "Bir de TiTHacK'i sayabiliriz belki" demek çok yanlış bence.Şu zamana kadar kendini ispatlamış en büyük gruptu..

    excellance,redLine,SacRedSeer,Darkcode,Liarhack,pentium

    Ahh ahh gözlerim sulandı hafiften, Koca bi çınar yıkıldıııı gitti...


    -----------------------------

    ya kisisel seyler bunlar, bana göre de NetDevilz'dı ama Biyo'ya daha cok sempati duydum hep. redLine, zeb'in sitesine basınca onlar da Tit'e bastılar. ya da islem sırası tam tersiydi hatırlayamadım :D su an ara verildi yazıyor ana sayfada..

    edit : 

    @zoom8

    tahrip.com --> Stormy vardi... realhackers.org Desertsun vardi... asil bunlar siteydi gerisi palavra hikaye.

    hocam yapma etme (: ben bu adamların icinden geldim, realhackers.org neymis hic duymadım bile ?


    -----------------------------

    eskilerden degilsin ozaman hocam... cyber-port.net  belasoft.net vampire.... taaa eskilerden kalma gözüm gibi hatirlarim... seninkinler 2 generation hattaha 3 generation...

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unix
    Andrei
    Andrei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2008
    Erkek
    zoom8 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Andrei bunu yazdı:
    -----------------------------
    C-M-D bunu yazdı:
    -----------------------------

    "Bir de TiTHacK'i sayabiliriz belki" demek çok yanlış bence.Şu zamana kadar kendini ispatlamış en büyük gruptu..

    excellance,redLine,SacRedSeer,Darkcode,Liarhack,pentium

    Ahh ahh gözlerim sulandı hafiften, Koca bi çınar yıkıldıııı gitti...


    -----------------------------

    ya kisisel seyler bunlar, bana göre de NetDevilz'dı ama Biyo'ya daha cok sempati duydum hep. redLine, zeb'in sitesine basınca onlar da Tit'e bastılar. ya da islem sırası tam tersiydi hatırlayamadım :D su an ara verildi yazıyor ana sayfada..

    edit : 

    @zoom8

    tahrip.com --> Stormy vardi... realhackers.org Desertsun vardi... asil bunlar siteydi gerisi palavra hikaye.

    hocam yapma etme (: ben bu adamların icinden geldim, realhackers.org neymis hic duymadım bile ?


    -----------------------------

    eskilerden degilsin ozaman hocam... cyber-port.net  belasoft.net vampire.... taaa eskilerden kalma gözüm gibi hatirlarim... seninkinler 2 generation hattaha 3 generation...


    -----------------------------

    ben en son 7 sene öncesini bilirim. tahrip.com'u biliyorum da.. hayır yani bu dedigin gruplara süper, gerisi palavra dedin ya. bana saglam mirrorlarını gösterir misin ? mesela nereyi hackledikler en saglam yer olarak ?

    yanlıs anlama takım tutar gibi savunma yapmıyorum, benim en iyi budur dedigim gruba palavra dediysen, merak ediyorum ne yapmıslar daha önceleri ?


    %40 indirimli olarak "Centos Sistem ve Sunucu Yönetimi" adlı kitabımızı satın alarak, Linux üzerine yapılacak olan devam projeleri icin destekte bulunabilirsiniz : http://www.hepsiburada.com/centos-sistem-ve-sunucu-yonetimi-oku-izle-dinle-ogren-p-KKODLAB01579
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    slmarlq
    slmarlq's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek

    r10aldinho bunu yazdı:
    -----------------------------

    geçmişi hatırlamak =)

    starhack dönemi aklıma geldi,

    wht falan

    eskiden iyidi be


    -----------------------------

     

    bende yıllarca takılmıstım starhackten cok ekmeğini yedik.  duygulandım lan starhack ı duyunca:)


    Bu zamanda en çok azraile güveneceksin.En azından niyeti belli...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    napnapp
    napnapp's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Haziran/2010
    Erkek

    vay arkadaş adam yazmış :))

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TeRRoR
    TeRRoR's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek
    konudan tek çıkarttım şey hepsi kolpacının önde gideniymiş. o gruptan bu gruba finkler.

    herkes programcı olmak zorunda değildir, lütfen bir zorunluluk gibi programlama dilleri öğrenmeye çalışmayın. yabancı dil filan öğrenin amq.// s.kimin etini yerim, kasaba minnet etmem.// ince düşünene kalın girer.//
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hermes
    hermesthecat
    hermesthecat's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2007
    Erkek

    2006-2007 zamanlari.. vay anasini lan. 6 sene felan. peynir ekmek gibi 20 lira bulan hack sitesi acardi. her hafta mutlaka bi kac tane hack grubu kurulurdu. maximum 1 ayda hacklerdi. elaman isimleri hep ayniydi. sadece hack grublarinin adlari degisirdi.

    Vatan gazetesinde yayinlanan TurkHackTeam haberini hatirliyorum. pazar ekindeydi hatta :)

    Erne: cok garip adamdi bi kac kez msnde konusmustum garipti yani ama harbiden garipti.

    CodeXpLoder'tq: Erne kadar olmasada bu da garip bi elamandi. bunla bi kere konusmustum msnde. onda da haci 6-7 aydir msnde eklesin bi kere bile kisisel iletiyi degistirmeden ne ayak? demistim. garip bi cevap vermisti hatirlamiyorum suan.

    VoLqaN: volqan sanalda desifre olan ilk elamanlardandi. adamin kisisel bilgisayarina girilip ozel resimleri felan desifre edilmisti. (kisisel gorusum karakteri hakkinda: bes para etmez bi elamandi.)

    Crackers_Child: harbiden saglamdi. ne zaman zone-h'a girsem mutlaka onhold'da mass defaceleri olurdu. garip bir sempatim var benimde hala.

    SerSak: pic! cok yakin arkadasimdi. en son yurtdisindan bi manitasi vardi yanilmiyorsam. birazda tipi tikilige kaciyordu. iletisimim koptu tabi. ne oldu bilmiyorum.

    Hacker_Onur: haftada bi msn adresi degistirirdi. en son illallah edip komple silmistim :)

    W1L3D4: asp'ciyim diye gecinen o zamanlar 15-16 yasinda olan elaman. piyasadaki neredeyse tum asp scriptleri editler baska isimler altinda tekrar yayinlardi.


    tabi bu yillarda parlayan bir baska yildiz ise milw0rm'du. suan kapali sanirim. tum millet her gece pusuya yatardi. yeni bir acik yayinlansada deface edip zone-h'a eklesem diye.

    mass deface yapan adamin usta, sql inj bilen adamin abi, server rooting yapan adaminsa king ilan edildigi zamanlardi. exploitler genelde php idi. perl exploit yayinlandiginde millet woooooawww felan yapardi. kimse dogru duzgun programlama felan bilmezdi. dedim ya milw0rm neredeyse tanriydi insanlarin gozunde. bizde az sabahlamadik :)

    andrei yaslandik ya laaaa :P

    hack gruplar haricinde tek basina takilanlarda vardi. ki bence bunlarin en saglami Eno7 idi.


    az insan çok huzur. | https://dnscheck.tr
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jigsaw
    Jigsaw's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Nisan/2011
    Erkek

    tht nin parladığı zamanlarda bende bi ara Arge Tim deydim o zamanlar fena kastırıodum bikac düzgün program yazabiliodum tht sayesinde ama sonradan bırakınca

    dımdızlak kaldım :/


    Başkalarına hakim olan kuvvetlidir, kendine hakim olan kudretlidir
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    volkan
    volkan's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mart/2007
    Erkek

    ozamanlar hack deface  falan  bi anlamı vardı güzel günlerdi şimdi herkez ekmek parasının peşinde


    onekine?
Toplam Hit: 26527 Toplam Mesaj: 105