folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Eruygur Ve Tolon Tutuklanmıştır...



Eruygur Ve Tolon Tutuklanmıştır...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    sivil darbe oldu ne olsun!!Kodum ipneleri

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    onur35
    onur35's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2008
    Erkek

    selim_pusat bunu yazdı:
    -----------------------------

    onur35 bunu yazdı:
    -----------------------------

    selim_pusat bunu yazdı:
    -----------------------------

    şimdi akepeliler yargıya güvenin nutukları atıyorlar acaba akepe kapatılıncada aynı şeyleri bu kişilerin ağızlarından duyacakmıyız ?


    -----------------------------
    keşke kapatılsa ama bence akp kapatılmayacak,bütün gelişmelerin hepsi birer taktik bence,türban yasasının reddedilmesiyle yargı kendini akladı,yarın öbür gün akp için kapatılmama kararı aldığındada kimse yargıya taraflı diyemiyecek


    -----------------------------

    yok hoca ben eminim kesinlikle indirecekler kaçarı yok nah şura yazıom ....


    -----------------------------
    inş dediğin gibi olur,ya artık gelecek korkusu yaşamak istemioyrum...


    Tedariksiz sıçmaya giden domala domala taş arar...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    haber sitesine çevirdiniz iyice siteyi.


    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    onur35
    onur35's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2008
    Erkek

    zumsuk bunu yazdı:
    -----------------------------

    sivil darbe oldu ne olsun!!Kodum ipneleri


    -----------------------------
    zumsuk   zumsuk zumsuk konuşma insan gibi konuşuoz şurda

     

    sivil darbe dediğin nedir?neyden bahsedion?çözemedim de...


    Tedariksiz sıçmaya giden domala domala taş arar...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    selim_pusat
    selim_pusat's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek

    cagatay09 bunu yazdı:
    -----------------------------

    ben kapanacagini zannetmiyorum partinin cünkü gercekten birseyler dönüyor..


    -----------------------------

     

    her zaman basit iddianamelerin arkasından bir fırtına kopar şimdi akp böyle bir iddianame ile kapanmayacağını zannedior hukukçularına güveniyor ama sonuç kapanma ile sonuçlanacak bence aksi takdirde bu ülkeyi bir bir ele geçirecekler herkes bunun farkında eğer kapanmassa işler mayıs 1960 döner umarım beni anlıosundur

     

    zaten akepe ile demokrta partinin benzerlikleri çok tek fark demokrat partinin kurduğu tahkikat komisyonları idi şimdi bu ergenekon olayıda bunun aynısı oldu artık birileri dur diyecek bunlara inşallah Türkiye bunuda atlatır kazasız belasız...


    Anne sevinin, sevinin artık Eve dönemedik diye üzülme Ağıtlar yakıp ta sürme yüzüne Sevinin, biz meydanlarda ölsek de Siz sanmayın, şehit kanı kalır yerlerde Bir önder çıkacaktır elbet Bizleri bekliyor simdi Hilal’in gösterdiği şehirde Ben huzur bulacağım Ve karanfiller yetişecek üzerimizde
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inside
    anonim6918524
    anonim6918524's avatar
    Banlanmış Üye
    Bilgi/Destek Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek

    Partinin kapanması çare olsa tamam kapatsınlar. Daha bugün yeni bir parti kurma çalışması içinde olduklarını açıkladılar. Ülke krize doğru hızla gidiyor.


    λ
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    selim_pusat
    selim_pusat's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek

    amele_2 bunu yazdı:
    -----------------------------

    haber sitesine çevirdiniz iyice siteyi.


    -----------------------------

     

    bunun haberle ilgisi yok sadece 2. mesajımda haber verme gereği duydum çünkü bir kaynak belirtilmek zorundayım kendi kafamdan tutuklandılar diayemem görmüş gibi

     

    ayrıca bu gelişme gündemi sarsıcak bir olaydır bunu yazmayalımda neyi yazalım ? madonna lezbiyenmiş bunu mu yazayım ?


    Anne sevinin, sevinin artık Eve dönemedik diye üzülme Ağıtlar yakıp ta sürme yüzüne Sevinin, biz meydanlarda ölsek de Siz sanmayın, şehit kanı kalır yerlerde Bir önder çıkacaktır elbet Bizleri bekliyor simdi Hilal’in gösterdiği şehirde Ben huzur bulacağım Ve karanfiller yetişecek üzerimizde
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    genel olarak bahsediyorum.

    ayrıca bunu yazmak yerine herhangi bir paylaşım yahut döküman yazabilirsin..

    değil mi?

    ama ben ters adamım tersten anlarım diyosan dicek bişeyim de yok.

     


    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    onur35
    onur35's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2008
    Erkek

    selim_pusat bunu yazdı:
    -----------------------------

    amele_2 bunu yazdı:
    -----------------------------

    haber sitesine çevirdiniz iyice siteyi.


    -----------------------------

     

    bunun haberle ilgisi yok sadece 2. mesajımda haber verme gereği duydum çünkü bir kaynak belirtilmek zorundayım kendi kafamdan tutuklandılar diayemem görmüş gibi

     

    ayrıca bu gelişme gündemi sarsıcak bir olaydır bunu yazmayalımda neyi yazalım ? madonna lezbiyenmiş bunu mu yazayım ?


    -----------------------------
    bence gayet üzerinde durulması gereken bi konu,haberse haber,istemeyen yorum yazmaz dimi ama...


    Tedariksiz sıçmaya giden domala domala taş arar...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inside
    anonim6918524
    anonim6918524's avatar
    Banlanmış Üye
    Bilgi/Destek Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek

    amele_2 bunu yazdı:
    -----------------------------

    genel olarak bahsediyorum.

    ayrıca bunu yazmak yerine herhangi bir paylaşım yahut döküman yazabilirsin..

    değil mi?

    ama ben ters adamım tersten anlarım diyosan dicek bişeyim de yok.

    -----------------------------

    Hacım artık dökümanları takanda pek yok. Nabza göre şerbet veriyoruz.


    λ
Toplam Hit: 12231 Toplam Mesaj: 90