Eruygur Ve Tolon Tutuklanmıştır...
-
sivil darbe oldu ne olsun!!Kodum ipneleri
-
selim_pusat bunu yazdı:
-----------------------------onur35 bunu yazdı:
-----------------------------selim_pusat bunu yazdı:
-----------------------------şimdi akepeliler yargıya güvenin nutukları atıyorlar acaba akepe kapatılıncada aynı şeyleri bu kişilerin ağızlarından duyacakmıyız ?
-----------------------------
keşke kapatılsa ama bence akp kapatılmayacak,bütün gelişmelerin hepsi birer taktik bence,türban yasasının reddedilmesiyle yargı kendini akladı,yarın öbür gün akp için kapatılmama kararı aldığındada kimse yargıya taraflı diyemiyecek
-----------------------------yok hoca ben eminim kesinlikle indirecekler kaçarı yok nah şura yazıom ....
-----------------------------
inş dediğin gibi olur,ya artık gelecek korkusu yaşamak istemioyrum... -
haber sitesine çevirdiniz iyice siteyi.
-
zumsuk bunu yazdı:
-----------------------------sivil darbe oldu ne olsun!!Kodum ipneleri
-----------------------------
zumsuk zumsuk zumsuk konuşma insan gibi konuşuoz şurdasivil darbe dediğin nedir?neyden bahsedion?çözemedim de...
-
cagatay09 bunu yazdı:
-----------------------------ben kapanacagini zannetmiyorum partinin cünkü gercekten birseyler dönüyor..
-----------------------------her zaman basit iddianamelerin arkasından bir fırtına kopar şimdi akp böyle bir iddianame ile kapanmayacağını zannedior hukukçularına güveniyor ama sonuç kapanma ile sonuçlanacak bence aksi takdirde bu ülkeyi bir bir ele geçirecekler herkes bunun farkında eğer kapanmassa işler mayıs 1960 döner umarım beni anlıosundur
zaten akepe ile demokrta partinin benzerlikleri çok tek fark demokrat partinin kurduğu tahkikat komisyonları idi şimdi bu ergenekon olayıda bunun aynısı oldu artık birileri dur diyecek bunlara inşallah Türkiye bunuda atlatır kazasız belasız...
-
Partinin kapanması çare olsa tamam kapatsınlar. Daha bugün yeni bir parti kurma çalışması içinde olduklarını açıkladılar. Ülke krize doğru hızla gidiyor.
-
amele_2 bunu yazdı:
-----------------------------haber sitesine çevirdiniz iyice siteyi.
-----------------------------bunun haberle ilgisi yok sadece 2. mesajımda haber verme gereği duydum çünkü bir kaynak belirtilmek zorundayım kendi kafamdan tutuklandılar diayemem görmüş gibi
ayrıca bu gelişme gündemi sarsıcak bir olaydır bunu yazmayalımda neyi yazalım ? madonna lezbiyenmiş bunu mu yazayım ?
-
genel olarak bahsediyorum.
ayrıca bunu yazmak yerine herhangi bir paylaşım yahut döküman yazabilirsin..
değil mi?
ama ben ters adamım tersten anlarım diyosan dicek bişeyim de yok.
-
selim_pusat bunu yazdı:
-----------------------------amele_2 bunu yazdı:
-----------------------------haber sitesine çevirdiniz iyice siteyi.
-----------------------------bunun haberle ilgisi yok sadece 2. mesajımda haber verme gereği duydum çünkü bir kaynak belirtilmek zorundayım kendi kafamdan tutuklandılar diayemem görmüş gibi
ayrıca bu gelişme gündemi sarsıcak bir olaydır bunu yazmayalımda neyi yazalım ? madonna lezbiyenmiş bunu mu yazayım ?
-----------------------------
bence gayet üzerinde durulması gereken bi konu,haberse haber,istemeyen yorum yazmaz dimi ama... -
amele_2 bunu yazdı:
-----------------------------genel olarak bahsediyorum.
ayrıca bunu yazmak yerine herhangi bir paylaşım yahut döküman yazabilirsin..
değil mi?
ama ben ters adamım tersten anlarım diyosan dicek bişeyim de yok.
-----------------------------
Hacım artık dökümanları takanda pek yok. Nabza göre şerbet veriyoruz.
