folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Eruygur Ve Tolon Tutuklanmıştır...



Eruygur Ve Tolon Tutuklanmıştır...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Qin
    Qin's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek

    chelishky bunu yazdı:
    -----------------------------

    ---------------------------
    Yetki olmya bilir ama yönlendirmeyi ve psikolojik savaşı yapacakları sukastler vs vs  ve medya s,ilahı kullanılarak çok iyi yapabilceklerini cocuklar bile bilir hocam tabi demokrasi olan ülkelerde asker pek ön planda olmaz

    ama bizde batık bankalardan emekli generaller

    orda burda emekli generaller

    :)

    bunlar emekliyken bunları yapmışsa allahh görev ve yetki sahibiyken kim bilir neler yapmışlardır

    bence insanlar destek vermeli böyle çürük domatesler ayıklanmalıki şerefli türk ordusu bu tür olaylarda edı gecip kirletilmesin

    buda en iyi çürükleri ayıklamakla olur


    -----------------------------

    hocam hepi topu 2 emekli general bikaç gasteci var tutuklanan.Allah aşkına bu kadar kişiye nasıl darbe yapılabilir?Eğer yapılabiliyorsa biz zaten bitmişiz hocam,bırak içeriyi Amerika osursa yıkılmamız lazım.Zamanında Talat Aydemir önderliğinde Albaylar cuntası denendi başarılı olmadı.Sen şimdi o kadar albayın yapamadığını 2 emekli general ve 3-5 gasteci ile başarabilabileceğine mi inanıyorsun Allah'ına?

    ayrıca bir insan yargılanırken suçlu diye ilan edilemez ta ki suçu sabitlenene kadar.Yargılandıktan sonra eğer cezaları sabitleşirse tamam o zaman ben de diyecem çürük domatesmiş diye.

    ek olarak ben tüm generaller ya da tüm x'ler şereflidir/şerefsizdir demem hiç bir zaman.Her topluluk içinde çürük domat olur,olacaktır.O suç işleyip ordudan ihrac edilen generallere ben de destek vermiyorum.


    -----------------------------
    hem darbeyi bu kişiler yapamaz hocam allah askına cocukca konusmayın orduya yaptırtılır çeşitli senaryolar oluşturularak  Hiç bişey demicem sadece nato ordularını bir araştır ğlkemizdede natonun oluşturduğu ve kendi çıkarları için kullanacağı örgütler ve bu örgütleri kimlerden sectiği ve çalışma mantığını bir araştır dicem sadece ön bilgin olur


    Haksızlık karşısında eğilmeyiniz; çünkü hakkınızla beraber şerefinizi de kaybedersiniz. (Hz. Ali (r.a)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    chelishky
    chelishky's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mayıs/2008
    Erkek

     


    -----------------------------
    hem darbeyi bu kişiler yapamaz hocam allah askına cocukca konusmayın orduya yaptırtılır çeşitli senaryolar oluşturularak  Hiç bişey demicem sadece nato ordularını bir araştır ğlkemizdede natonun oluşturduğu ve kendi çıkarları için kullanacağı örgütler ve bu örgütleri kimlerden sectiği ve çalışma mantığını bir araştır dicem sadece ön bilgin olur


    -----------------------------

    tamam hocam neden bişe demiosun ki bahsettiğin olay ile ilgili detay ver :).hadi ben biliyorum iş abd nin sovyetlere karşı güç oluşturma istemiyle başlıor.ama diğer okuyanlara yol göstermek adına bırakıp kaçmak olmaz,açıkla lütfen.sen de bildiklerini paylaş belki doğru yol seninki beni ikna ediceksin niye susuyorsun ki :).detay ver onları tartışalım ;)


    chelishky.wordpress.com|| Büyük devrimlere gereksinimin kalmayacak kadar devrimci kal yeter!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Qin
    Qin's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek

    chelishky bunu yazdı:
    -----------------------------

     


    -----------------------------
    hem darbeyi bu kişiler yapamaz hocam allah askına cocukca konusmayın orduya yaptırtılır çeşitli senaryolar oluşturularak  Hiç bişey demicem sadece nato ordularını bir araştır ğlkemizdede natonun oluşturduğu ve kendi çıkarları için kullanacağı örgütler ve bu örgütleri kimlerden sectiği ve çalışma mantığını bir araştır dicem sadece ön bilgin olur


    -----------------------------

    tamam hocam neden bişe demiosun ki bahsettiğin olay ile ilgili detay ver :).hadi ben biliyorum iş abd nin sovyetlere karşı güç oluşturma istemiyle başlıor.ama diğer okuyanlara yol göstermek adına bırakıp kaçkam olmaz,açıkla lütfen.sen de bildiklerini paylaş belki doğru yol seninki beni ikna ediceksin niye susuyorsun ki :).detay ver onları tartışalım ;)


    -----------------------------

    Çok basitindne bir örnek verim hocam bir yerden okumadım sadece kendi fikrim

    natonun görevi:nedir herkesce bilinir

    peki afganistanda ki amerikaya yakınen komsu değil veya sınır komsuusu değilken amerikanın emrileri doğrultusunda afganisana girdi sebep afganistan amerika için tehlike arz ettiği veya ladin için demi

    peki bügün bizim sınırımızda 40bin insanımızı öldüren pkk için neden kuzey ırağa asker göndermior nedne orda tampon bölge oluşturmuyor bize nedne pkk barzani konusunda yardım etmiyor ve biz yıllardır neden natonun kahrını cekiyoruz ??

    nato ne işimize yaradı simdiye kadar Ve natonun tc  için maliyeti ne kadar büyük biliyomusun

    Büyük ortadoğu projesi için nato sadece askeri güç ve bu sadece islam ülkeleri için kullanılır dikkat ederseniz islam ülkelerinin dışında hiç bir yerde bukadar büyük askeri operasyon yapmamıştır nato

    Bügün genel kurmay baskanlığımızda nato bilmem ne birimi adı altında odaları olup ve bunların CIA ajanlarıyla dolu olduğunu herkes bilir incirlik vs gibi bunlar ülkemizde napar nedne burdalar ve yıllardır naptılar acaba sizin için merak konusu değilmi

    Büyük ortadoğu projesi Temel amacı:istanbul baskent olduğu gün mesih gökden inip ve ve bunların cennete gideceği inancıdır bügün dikkat ederseniz ülkemizin dört bir yani düşmanla kaynıyor bize saldırcak gücü bulamayınca bizi bölmeye calıştılar kürt türk sunni olaylarıyla ve bunuda pkk ile süsleyip bizi maddi yönden yıpratıp kendilerine mahkum etmek ki bunuda bir nebze basardılar .

    ve ülkemizden bombalar suiastler hiç eksik olmadı neden ve kimler tarafından

    işte burda kafamızı bir calıstırırsak israil ve amerikanın arka planda orta doğu projesini gercekleştrebilmeleri için cok büyük askeri güce ihtiyac vardır kendi gücleri buna yetmeyeceği için nato adı altında askeri güc oluşturup kendi çıkarları için kullanıyorlar ve buna bizim askerimizde dahil edildi

    yani natonun amacı görünürde görünürde farklı olsada temelde ortadoğu projesi için kullanılıcak askeri gücdür

    ülkeyi geriye götürüp kendilerine mahkum bırakmak için ülke içinde sağlam direklere ihtiyac vardır emellerini gercekleştrebilmek için

    bizeki en iyi direklerde asker ve brokratlardır bunları kullanmak onlar için daha kolay ve ucuz yol olacakdır

    ve bunu italyan savcı devlet ve asker içinde yuvalanan nato orduları adı altında cok iyi bir sekilde açıklamıştır

     

    tabi bu kısa özet olduğu için anlatamamış olabilirim umarım bi nebze anlatabilmişimdir

     


    Haksızlık karşısında eğilmeyiniz; çünkü hakkınızla beraber şerefinizi de kaybedersiniz. (Hz. Ali (r.a)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    chelishky
    chelishky's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mayıs/2008
    Erkek

    Qin bunu yazdı:
    -----------------------------

    chelishky bunu yazdı:
    -----------------------------

     


    -----------------------------
    hem darbeyi bu kişiler yapamaz hocam allah askına cocukca konusmayın orduya yaptırtılır çeşitli senaryolar oluşturularak  Hiç bişey demicem sadece nato ordularını bir araştır ğlkemizdede natonun oluşturduğu ve kendi çıkarları için kullanacağı örgütler ve bu örgütleri kimlerden sectiği ve çalışma mantığını bir araştır dicem sadece ön bilgin olur


    -----------------------------

    tamam hocam neden bişe demiosun ki bahsettiğin olay ile ilgili detay ver :).hadi ben biliyorum iş abd nin sovyetlere karşı güç oluşturma istemiyle başlıor.ama diğer okuyanlara yol göstermek adına bırakıp kaçkam olmaz,açıkla lütfen.sen de bildiklerini paylaş belki doğru yol seninki beni ikna ediceksin niye susuyorsun ki :).detay ver onları tartışalım ;)


    -----------------------------

    Çok basitindne bir örnek verim hocam bir yerden okumadım sadece kendi fikrim

    natonun görevi:nedir herkesce bilinir

    peki afganistanda ki amerikaya yakınen komsu değil veya sınır komsuusu değilken amerikanın emrileri doğrultusunda afganisana girdi sebep afganistan amerika için tehlike arz ettiği veya ladin için demi

    peki bügün bizim sınırımızda 40bin insanımızı öldüren pkk için neden kuzey ırağa asker göndermior nedne orda tampon bölge oluşturmuyor bize nedne pkk barzani konusunda yardım etmiyor ve biz yıllardır neden natonun kahrını cekiyoruz ??

    nato ne işimize yaradı simdiye kadar Ve natonun tc  için maliyeti ne kadar büyük biliyomusun

    Büyük ortadoğu projesi için nato sadece askeri güç ve bu sadece islam ülkeleri için kullanılır dikkat ederseniz islam ülkelerinin dışında hiç bir yerde bukadar büyük askeri operasyon yapmamıştır nato

    Bügün genel kurmay baskanlığımızda nato bilmem ne birimi adı altında odaları olup ve bunların CIA ajanlarıyla dolu olduğunu herkes bilir incirlik vs gibi bunlar ülkemizde napar nedne burdalar ve yıllardır naptılar acaba sizin için merak konusu değilmi

    Büyük ortadoğu projesi Temel amacı:istanbul baskent olduğu gün mesih gökden inip ve ve bunların cennete gideceği inancıdır bügün dikkat ederseniz ülkemizin dört bir yani düşmanla kaynıyor bize saldırcak gücü bulamayınca bizi bölmeye calıştılar kürt türk sunni olaylarıyla ve bunuda pkk ile süsleyip bizi maddi yönden yıpratıp kendilerine mahkum etmek ki bunuda bir nebze basardılar .

    ve ülkemizden bombalar suiastler hiç eksik olmadı neden ve kimler tarafından

    işte burda kafamızı bir calıstırırsak israil ve amerikanın arka planda orta doğu projesini gercekleştrebilmeleri için cok büyük askeri güce ihtiyac vardır kendi gücleri buna yetmeyeceği için nato adı altında askeri güc oluşturup kendi çıkarları için kullanıyorlar ve buna bizim askerimizde dahil edildi

    yani natonun amacı görünürde görünürde farklı olsada temelde ortadoğu projesi için kullanılıcak askeri gücdür

    ülkeyi geriye götürüp kendilerine mahkum bırakmak için ülke içinde sağlam direklere ihtiyac vardır emellerini gercekleştrebilmek için

    bizeki en iyi direklerde asker ve brokratlardır bunları kullanmak onlar için daha kolay ve ucuz yol olacakdır

     

    tabi bu kısa özet olduğu için anlatamamış olabilirim umarım bi nebze anlatabilmişimdir

     


    -----------------------------

    Amerikanın Afganistana girme sebebi tabii ki o değil.

    1.Afganistan dünyanın uyuşturucu yetiştirme merkezidir.Dünyadaki uyuşturucunun yarısından fazlası burda üretiliyor,eyaletlerin bazılarının yarısı afyon tarlası şeklinde.

    2.Dünyanın en çok elmas çıkarılan bölgesi burda

    3.Amerika adına eskiden çalışan göt ladin,artık Amerikanın dediklerini yapmıyordu

    4.Her an için Afganistan Sovyet tarafına geçebilirdi,bu da Amerikanın göte kaymasına sebep olurdu.

    Şimdi yukarıda gayet güzel yazmışsın,harbi anlaşılır :).nato zamanında üye ülkelerde bazı gizli örgütler de kurdu.Bu örgütler sovyet'lere karşı çalışmalar yaptı,daha sonra miyadı dolup hepsi kaldırıldı.Türkiyede resmi olarak bu örgüt kaldırılmadı,yanii bir örgüt olduğu düşüncesi hakim.Bazı bildirilere göre bu örgüt Amerika güdümünden saptı ve yok edilmeli.

    *İçeriye alınanlar hükümete darbe yapacak deniyor.Peki Amerika ve Natoya üye milletlere bakarsan hepsi de Akp ile çalışmaktan memnun.Peki Amerika mal mı sevdiği hükümeti darbe ile düşürcek,hem de İran olayı arifesinde:)

     


    chelishky.wordpress.com|| Büyük devrimlere gereksinimin kalmayacak kadar devrimci kal yeter!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Qin
    Qin's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek

    senin yazdıklarınd adoğru ama sadece svyetler için değil bir cok konuda nato kullanıldı kullanılıyor :)geri kalanını pm attım istersen okursun

    sayfa uzamasın diye alıntı yapmadım

    hocam irana askeri müdahelede amerika türkiyeden zaten destek alamıycak alamadıda

    1mart teskersini yaşamamak veya daha kuvvetli destek bunmak ve ilerleyen ekonomik duruma dur demek coğaltıla bilir

    ve sunu bil amerika asla müslümanı sevmez ve pembe gülücüklerine kanma bügün türkiyede en cok akp nin gitmesini isteyen amerikadır

    buna emin olabilirsin


    Haksızlık karşısında eğilmeyiniz; çünkü hakkınızla beraber şerefinizi de kaybedersiniz. (Hz. Ali (r.a)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dengesiz
    dengesiz's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    ben ce ülkemiz güzel günlere gebe yalnız her doğum yaklaştıkça doğum sancılarıda artar

    bizi biraz sancılı günler beklio


    Doğru kişi olmak meselenin yarısıdır, diğer yarısı; doğru zamanda, doğru yerde, doğru kişilerle karşılaşmış olmanızdır.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Qin
    Qin's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek

    dengesiz bunu yazdı:
    -----------------------------

    ben ce ülkemiz güzel günlere gebe yalnız her doğum yaklaştıkça doğum sancılarıda artar

    bizi biraz sancılı günler beklio


    -----------------------------
    mukemmel özet:)


    Haksızlık karşısında eğilmeyiniz; çünkü hakkınızla beraber şerefinizi de kaybedersiniz. (Hz. Ali (r.a)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    chelishky
    chelishky's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mayıs/2008
    Erkek

    dengesiz bunu yazdı:
    -----------------------------

    ben ce ülkemiz güzel günlere gebe yalnız her doğum yaklaştıkça doğum sancılarıda artar

    bizi biraz sancılı günler beklio


    -----------------------------

    inşallah hocam hepimizin temennisi o.İnşallah dediğin gibi olur :)


    chelishky.wordpress.com|| Büyük devrimlere gereksinimin kalmayacak kadar devrimci kal yeter!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AntiOksidan
    AntiOksidan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek

    Ergenekoncu dediğiniz kuddusi okkır,örgütün kasası dediğiniz okkır parasızlıktan belediye tarafından gömüldü.Alın beyinsizler bakın kimleri neyle suçladığınıza bakın,bu millette kene gibi yapıştınız oy veren kesim olsun oy alan kesim olsun,bi gidin de nefes alalım,bi gidin.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    portakal
    portakal's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mayıs/2008
    Erkek

    turkıye cumhurıyetı sınırları ıcınde hıc bı asker hakkında gercekten bı ıddıaname olmadan tutuklanamaz...tutuklanırsa neler olur hepımız cok ıyı bılıyoruz...

    genelkurmay baskanı cıkıp agzını acıp tek bı laf etmedıyse bugune kadar bunda kesın bı nokta vardır...herseye acıklama yapan askerıye buna sessız kalıyosa bıraz da dusunun bence nedendır dıye...

     

Toplam Hit: 12244 Toplam Mesaj: 90