Eski Bir Düşmanla Kavga
-
8. sınıftan hasmım bi çocuk vardı hep takışırdık bunla hepte dayak yerdi benden . aptal saptal hareketlerinden dolayıda pek sevilmezdi yalancıydı vb vb . 3 sene aradan sonra nerden geldiyse artık aklına bi arkadaşa arkamdan konuşmuş a.kcam onun dövcem skcem tarzında . ok dedim bende . nihayetinde 11 haziran cuma günü eski arkadaşlarla bi toplandık. benim hasmımıda çağırttım.
buna laflarını hatırlattım böle böle demişsin diye . bu kem küm ederken sol şakağına felaket bir sağ kroşe vurdum . bunun hiddetiyle elemanın kafası sağa yattı akabinde bi o kadar sert birde direk gömdüm suratına yere yapıştı. yerden bir hışımla kalktı ve yakama yapıştı . kafa atmaya çalıştı bende kafamı sağa çevirdim adam enseme kafa attı , bunu çektim sağa doğru yere düştü kalktı kaçmaya başladı . kaçmaya başladığında arkasından bi uçan tekme denemem oldu ama zamanlama hatasından karavana geldi. neyse en sonunda bi arabanın yanında yakaladım bunu yanına gelir gelmez bacağına bir low kick koydum sendeledi , yakasından tuttum alttan çıkarttığım aparkat çenesinin arka kısımlarına geldi . bu gavat çirkefliğe başvurdu saçımı çekti . senmisin saçımı çeken diyerekten sol elimle bunun saçına bi asıldım diz çöktü suratı suratıma bakıyo , en can alıcı yeride burası , diz çökmüş halde kafasını tutuyorken sağ direği bunun sol elmacık kemiğine bir patlattım (FATALITY) gökyüzünü saydı heralde . sonrasında ayırdılar çevreden falan ....
paylaşmak istedim bunu . sizinde böyle anılarınız varsa yazın okuyalım :)
-
Adam arkandan konusmus, gidip dövmüssün. Bence yanlis.
Adam gibi uyarabilirdin, direk 10vs1 yapmissin, arkadaslarini cagiriyorsun o da tek geliyor
Onun ordaki psikolojisi zaten düsük. Seni dövse bile digerleri var.Anlamadigim arkadaslarini neden cagiriyorsun, teke teke bir yere cagir, uyar. Anlamadimi bu yazdiklarini yapardin.
-
G-Turk bunu yazdı:
-----------------------------Adam arkandan konusmus, gidip dövmüssün. Bence yanlis.
Adam gibi uyarabilirdin, direk 10vs1 yapmissin, arkadaslarini cagiriyorsun o da tek geliyor
Onun ordaki psikolojisi zaten düsük. Seni dövse bile digerleri var.Anlamadigim arkadaslarini neden cagiriyorsun, teke teke bir yere cagir, uyar. Anlamadimi bu yazdiklarini yapardin.
-----------------------------
teke tek çıktık zaten . bizimkileride uyardım önceden karışmayın tarzında. karışmadılarda zaten -
Atraksiyon Dolu Bir hikaye Anlatmışsın, Ama Hareketi Tasdif edemiyorum Malesef, Ben hep Derim Arkamdan Konuşan Karıdır diye, Karı olanlada işim olmaz. Yüzüme Hakaret edecekki O zaman Ya O beni Yada ben onu... Bu İşler Doğrusu ile Böyledir.
-
adam olana yumruk atılır...
-
Şov tivideki A1 Kickbox maçlarını izliyormuş hissine kapıldım :|
-
boks maçı anlatır gibi amk :)
-
Juba bunu yazdı:
-----------------------------G-Turk bunu yazdı:
-----------------------------Adam arkandan konusmus, gidip dövmüssün. Bence yanlis.
Adam gibi uyarabilirdin, direk 10vs1 yapmissin, arkadaslarini cagiriyorsun o da tek geliyor
Onun ordaki psikolojisi zaten düsük. Seni dövse bile digerleri var.Anlamadigim arkadaslarini neden cagiriyorsun, teke teke bir yere cagir, uyar. Anlamadimi bu yazdiklarini yapardin.
-----------------------------
teke tek çıktık zaten . bizimkileride uyardım önceden karışmayın tarzında. karışmadılarda zaten
-----------------------------Olsun, olaya psikolojik acidan bak.
Onun o zamanki psikolojisi ve senin o anki psikolojin.
Sen ne kadar arkadaslarini uyarsanda, sen maca motiveli cikiyorsun -
rezillik...
-
Tyler_Dayi bunu yazdı:
-----------------------------adam olana yumruk atılır...
-----------------------------
adam olsun diye attım . olmuştur umarım -
SyspioniC bunu yazdı:
-----------------------------rezillik...
-----------------------------
adam arkamdan ana bacı giderse , dövmeyede hakkım hiç boşuna rezillik mezillik deme
