Euro Truck Simulator 2 [2012] Türkçe | Full
-
rebellisch bunu yazdımyblackworldweb bunu yazdırebellisch bunu yazdı
gt540m ekran kartım var kasıyor. bu oyun neden bu kadar ağır anlamadım :)
ben bütün oyunlarda bu ekran kartı ile kasıyor hocam. i5 işlemci gt540 m ekran kartı ve 6 db ram var amabütün oyunlarda kasıyor.
üstelik grafik işlemci sürümü son sürüm ve oyunu ekran kartı ayarları ile açıyorum ama yok bütün oyunlarda kasyor
tamam bendede kasıyor ama bu oyunda grafikler o kadar ağır olmamalı gereksiz bi ağırlık yokmu sencede?
Ben i5 2 gb ram gt440 ile oynuyorum 0 kasma var. Ekranı kartı son sürüm güncel. Bence sizde sorun var.
-
coLin bunu yazdırebellisch bunu yazdımyblackworldweb bunu yazdırebellisch bunu yazdı
gt540m ekran kartım var kasıyor. bu oyun neden bu kadar ağır anlamadım :)
ben bütün oyunlarda bu ekran kartı ile kasıyor hocam. i5 işlemci gt540 m ekran kartı ve 6 db ram var amabütün oyunlarda kasıyor.
üstelik grafik işlemci sürümü son sürüm ve oyunu ekran kartı ayarları ile açıyorum ama yok bütün oyunlarda kasyor
tamam bendede kasıyor ama bu oyunda grafikler o kadar ağır olmamalı gereksiz bi ağırlık yokmu sencede?
Ben i5 2 gb ram gt440 ile oynuyorum 0 kasma var. Ekranı kartı son sürüm güncel. Bence sizde sorun var.
garantiye vermek istemiyorum bir ayda zor gelyor. sorun ne ki acaba ya
-
myblackworldweb bunu yazdıcoLin bunu yazdırebellisch bunu yazdımyblackworldweb bunu yazdırebellisch bunu yazdı
gt540m ekran kartım var kasıyor. bu oyun neden bu kadar ağır anlamadım :)
ben bütün oyunlarda bu ekran kartı ile kasıyor hocam. i5 işlemci gt540 m ekran kartı ve 6 db ram var amabütün oyunlarda kasıyor.
üstelik grafik işlemci sürümü son sürüm ve oyunu ekran kartı ayarları ile açıyorum ama yok bütün oyunlarda kasyor
tamam bendede kasıyor ama bu oyunda grafikler o kadar ağır olmamalı gereksiz bi ağırlık yokmu sencede?
Ben i5 2 gb ram gt440 ile oynuyorum 0 kasma var. Ekranı kartı son sürüm güncel. Bence sizde sorun var.
garantiye vermek istemiyorum bir ayda zor gelyor. sorun ne ki acaba ya
bence garantilik bi iş yok bizim ekran kartları dandik, birde arkadaşın ekran kartı daha iyi artı masaüstü.
-
rebellisch bunu yazdımyblackworldweb bunu yazdıcoLin bunu yazdırebellisch bunu yazdımyblackworldweb bunu yazdırebellisch bunu yazdı
gt540m ekran kartım var kasıyor. bu oyun neden bu kadar ağır anlamadım :)
ben bütün oyunlarda bu ekran kartı ile kasıyor hocam. i5 işlemci gt540 m ekran kartı ve 6 db ram var amabütün oyunlarda kasıyor.
üstelik grafik işlemci sürümü son sürüm ve oyunu ekran kartı ayarları ile açıyorum ama yok bütün oyunlarda kasyor
tamam bendede kasıyor ama bu oyunda grafikler o kadar ağır olmamalı gereksiz bi ağırlık yokmu sencede?
Ben i5 2 gb ram gt440 ile oynuyorum 0 kasma var. Ekranı kartı son sürüm güncel. Bence sizde sorun var.
garantiye vermek istemiyorum bir ayda zor gelyor. sorun ne ki acaba ya
bence garantilik bi iş yok bizim ekran kartları dandik, birde arkadaşın ekran kartı daha iyi artı masaüstü.
hocam laptoplarda 540 m bence gayet iyi bir ekran kartı
-
myblackworldweb bunu yazdırebellisch bunu yazdımyblackworldweb bunu yazdıcoLin bunu yazdırebellisch bunu yazdımyblackworldweb bunu yazdırebellisch bunu yazdı
gt540m ekran kartım var kasıyor. bu oyun neden bu kadar ağır anlamadım :)
ben bütün oyunlarda bu ekran kartı ile kasıyor hocam. i5 işlemci gt540 m ekran kartı ve 6 db ram var amabütün oyunlarda kasıyor.
üstelik grafik işlemci sürümü son sürüm ve oyunu ekran kartı ayarları ile açıyorum ama yok bütün oyunlarda kasyor
tamam bendede kasıyor ama bu oyunda grafikler o kadar ağır olmamalı gereksiz bi ağırlık yokmu sencede?
Ben i5 2 gb ram gt440 ile oynuyorum 0 kasma var. Ekranı kartı son sürüm güncel. Bence sizde sorun var.
garantiye vermek istemiyorum bir ayda zor gelyor. sorun ne ki acaba ya
bence garantilik bi iş yok bizim ekran kartları dandik, birde arkadaşın ekran kartı daha iyi artı masaüstü.
hocam laptoplarda 540 m bence gayet iyi bir ekran kartı
bende kasma kalmadı en yüksek ayarda. game boosteri dene bide en son diriveri yükledim az önce bilmiyorum ama sorun yok
-
Cesnist bunu yazdıpesimistzombie bunu yazdı
belgelerim içindeki euro truck simulators 2 klasörüne http://uploaded.net/file/j9neckd6 şu linkteki rar dosyasının içinde bulunan live_streams.sii dosyasını atın oyun içinde türkçe damar radyoları dinleyebilirsiniz net üzerinden. oyundaki ayarlardan müzik sesini kısın motor sesini bastırmasın. hayırlı yolculuklar :v
klavyeyle oynayanlar direksiyonu fareye geçirsin klavyeyle uzun yola mı çıkılırmış :|
Hocam ben şimdi rock fm mi dinlemek istiyorum oynarken onun bi yolu var mıdır ?
live.streams.sii dosyasını notepadle aç örneklerden bitanesini değiştiriver.. rock fmin shoutcast ipsi ve portunu bulman lazım.
-
Serial güm yolculuk sona erdi :( Denedim bir sürü olmadı sildim baştan yükledim tık yok ilk yüklediğimde görmeyip güncelleme yapmıştım sanırım..
-
darkroques61 bunu yazdı
Serial güm yolculuk sona erdi :( Denedim bir sürü olmadı sildim baştan yükledim tık yok ilk yüklediğimde görmeyip güncelleme yapmıştım sanırım..
neti kes serialı tekrar gir yemesi lazım
-
Hocam internetten kesmenize gerek yok, yükleme sonrasında otomatik güncelleştirmelere izin verilsin mi diye soruyor. Kabul etmeyin, olsun bitsin.
-
pesimistzombie bunu yazdıCesnist bunu yazdıpesimistzombie bunu yazdı
belgelerim içindeki euro truck simulators 2 klasörüne http://uploaded.net/file/j9neckd6 şu linkteki rar dosyasının içinde bulunan live_streams.sii dosyasını atın oyun içinde türkçe damar radyoları dinleyebilirsiniz net üzerinden. oyundaki ayarlardan müzik sesini kısın motor sesini bastırmasın. hayırlı yolculuklar :v
klavyeyle oynayanlar direksiyonu fareye geçirsin klavyeyle uzun yola mı çıkılırmış :|
Hocam ben şimdi rock fm mi dinlemek istiyorum oynarken onun bi yolu var mıdır ?
live.streams.sii dosyasını notepadle aç örneklerden bitanesini değiştiriver.. rock fmin shoutcast ipsi ve portunu bulman lazım.
iyice efkarlandım, keşke multisi olsaymış hacılar :)
