folder Tahribat.com Forumları
linefolder Download / Dosya Paylaşım
linefolder Euro Truck Simulator 2 [2012] Türkçe | Full



Euro Truck Simulator 2 [2012] Türkçe | Full

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    coLin
    coLin's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    rebellisch bunu yazdı
    myblackworldweb bunu yazdı
    rebellisch bunu yazdı

    gt540m  ekran kartım var kasıyor. bu oyun neden bu kadar ağır anlamadım :)

     

    ben bütün oyunlarda bu ekran kartı ile kasıyor hocam. i5 işlemci gt540 m ekran kartı ve 6 db ram var amabütün oyunlarda kasıyor.

    üstelik grafik işlemci sürümü son sürüm ve oyunu ekran kartı ayarları ile açıyorum ama yok bütün oyunlarda kasyor

    tamam bendede kasıyor ama bu oyunda grafikler o kadar ağır olmamalı gereksiz bi ağırlık yokmu sencede?

    Ben i5 2 gb ram gt440 ile oynuyorum 0 kasma var. Ekranı kartı son sürüm güncel. Bence sizde sorun var.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    myblackworldweb
    myblackworldweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2008
    Erkek
    coLin bunu yazdı
    rebellisch bunu yazdı
    myblackworldweb bunu yazdı
    rebellisch bunu yazdı

    gt540m  ekran kartım var kasıyor. bu oyun neden bu kadar ağır anlamadım :)

     

    ben bütün oyunlarda bu ekran kartı ile kasıyor hocam. i5 işlemci gt540 m ekran kartı ve 6 db ram var amabütün oyunlarda kasıyor.

    üstelik grafik işlemci sürümü son sürüm ve oyunu ekran kartı ayarları ile açıyorum ama yok bütün oyunlarda kasyor

    tamam bendede kasıyor ama bu oyunda grafikler o kadar ağır olmamalı gereksiz bi ağırlık yokmu sencede?

    Ben i5 2 gb ram gt440 ile oynuyorum 0 kasma var. Ekranı kartı son sürüm güncel. Bence sizde sorun var.

    garantiye vermek istemiyorum bir ayda zor gelyor. sorun ne ki acaba ya


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rebellisch
    rebellisch's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek
    myblackworldweb bunu yazdı
    coLin bunu yazdı
    rebellisch bunu yazdı
    myblackworldweb bunu yazdı
    rebellisch bunu yazdı

    gt540m  ekran kartım var kasıyor. bu oyun neden bu kadar ağır anlamadım :)

     

    ben bütün oyunlarda bu ekran kartı ile kasıyor hocam. i5 işlemci gt540 m ekran kartı ve 6 db ram var amabütün oyunlarda kasıyor.

    üstelik grafik işlemci sürümü son sürüm ve oyunu ekran kartı ayarları ile açıyorum ama yok bütün oyunlarda kasyor

    tamam bendede kasıyor ama bu oyunda grafikler o kadar ağır olmamalı gereksiz bi ağırlık yokmu sencede?

    Ben i5 2 gb ram gt440 ile oynuyorum 0 kasma var. Ekranı kartı son sürüm güncel. Bence sizde sorun var.

    garantiye vermek istemiyorum bir ayda zor gelyor. sorun ne ki acaba ya

    bence garantilik bi iş yok bizim ekran kartları dandik, birde arkadaşın ekran kartı daha iyi artı masaüstü.


    memento mori.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    myblackworldweb
    myblackworldweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2008
    Erkek
    rebellisch bunu yazdı
    myblackworldweb bunu yazdı
    coLin bunu yazdı
    rebellisch bunu yazdı
    myblackworldweb bunu yazdı
    rebellisch bunu yazdı

    gt540m  ekran kartım var kasıyor. bu oyun neden bu kadar ağır anlamadım :)

     

    ben bütün oyunlarda bu ekran kartı ile kasıyor hocam. i5 işlemci gt540 m ekran kartı ve 6 db ram var amabütün oyunlarda kasıyor.

    üstelik grafik işlemci sürümü son sürüm ve oyunu ekran kartı ayarları ile açıyorum ama yok bütün oyunlarda kasyor

    tamam bendede kasıyor ama bu oyunda grafikler o kadar ağır olmamalı gereksiz bi ağırlık yokmu sencede?

    Ben i5 2 gb ram gt440 ile oynuyorum 0 kasma var. Ekranı kartı son sürüm güncel. Bence sizde sorun var.

    garantiye vermek istemiyorum bir ayda zor gelyor. sorun ne ki acaba ya

    bence garantilik bi iş yok bizim ekran kartları dandik, birde arkadaşın ekran kartı daha iyi artı masaüstü.

    hocam laptoplarda 540 m bence gayet iyi bir ekran kartı


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rebellisch
    rebellisch's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek
    myblackworldweb bunu yazdı
    rebellisch bunu yazdı
    myblackworldweb bunu yazdı
    coLin bunu yazdı
    rebellisch bunu yazdı
    myblackworldweb bunu yazdı
    rebellisch bunu yazdı

    gt540m  ekran kartım var kasıyor. bu oyun neden bu kadar ağır anlamadım :)

     

    ben bütün oyunlarda bu ekran kartı ile kasıyor hocam. i5 işlemci gt540 m ekran kartı ve 6 db ram var amabütün oyunlarda kasıyor.

    üstelik grafik işlemci sürümü son sürüm ve oyunu ekran kartı ayarları ile açıyorum ama yok bütün oyunlarda kasyor

    tamam bendede kasıyor ama bu oyunda grafikler o kadar ağır olmamalı gereksiz bi ağırlık yokmu sencede?

    Ben i5 2 gb ram gt440 ile oynuyorum 0 kasma var. Ekranı kartı son sürüm güncel. Bence sizde sorun var.

    garantiye vermek istemiyorum bir ayda zor gelyor. sorun ne ki acaba ya

    bence garantilik bi iş yok bizim ekran kartları dandik, birde arkadaşın ekran kartı daha iyi artı masaüstü.

    hocam laptoplarda 540 m bence gayet iyi bir ekran kartı

    bende kasma kalmadı en yüksek ayarda. game boosteri dene bide en son diriveri yükledim az önce bilmiyorum ama sorun yok


    memento mori.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    Cesnist bunu yazdı
    pesimistzombie bunu yazdı

    belgelerim içindeki euro truck simulators 2 klasörüne http://uploaded.net/file/j9neckd6 şu linkteki rar dosyasının içinde bulunan live_streams.sii dosyasını atın oyun içinde türkçe damar radyoları dinleyebilirsiniz net üzerinden. oyundaki ayarlardan müzik sesini kısın motor sesini bastırmasın. hayırlı yolculuklar :v

    klavyeyle oynayanlar direksiyonu fareye geçirsin klavyeyle uzun yola mı çıkılırmış :|

    Hocam ben şimdi rock fm mi dinlemek istiyorum oynarken onun bi yolu var mıdır ?

    live.streams.sii dosyasını notepadle aç örneklerden bitanesini değiştiriver.. rock fmin shoutcast ipsi ve portunu bulman lazım.


    :|
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    darkroques61
    darkroques61's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Aralık/2009
    Erkek

    Serial güm yolculuk sona erdi :( Denedim bir sürü olmadı sildim baştan yükledim tık yok ilk yüklediğimde görmeyip güncelleme yapmıştım sanırım..


    Kendine İyi Bak ..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    darkroques61 bunu yazdı

    Serial güm yolculuk sona erdi :( Denedim bir sürü olmadı sildim baştan yükledim tık yok ilk yüklediğimde görmeyip güncelleme yapmıştım sanırım..

    neti kes serialı tekrar gir yemesi lazım


    :|
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RaNGeR
    RaNGeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2007
    Erkek

    Hocam internetten kesmenize gerek yok, yükleme sonrasında otomatik güncelleştirmelere izin verilsin mi diye soruyor. Kabul etmeyin, olsun bitsin.


    Forumda mesaj yazarken lütfen imla kurallarına uyalım, düzgün bir TÜRKÇE ile yazışalım. TÜRKÇE bizimdir, dilimize sahip çıkalım.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rebellisch
    rebellisch's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek
    pesimistzombie bunu yazdı
    Cesnist bunu yazdı
    pesimistzombie bunu yazdı

    belgelerim içindeki euro truck simulators 2 klasörüne http://uploaded.net/file/j9neckd6 şu linkteki rar dosyasının içinde bulunan live_streams.sii dosyasını atın oyun içinde türkçe damar radyoları dinleyebilirsiniz net üzerinden. oyundaki ayarlardan müzik sesini kısın motor sesini bastırmasın. hayırlı yolculuklar :v

    klavyeyle oynayanlar direksiyonu fareye geçirsin klavyeyle uzun yola mı çıkılırmış :|

    Hocam ben şimdi rock fm mi dinlemek istiyorum oynarken onun bi yolu var mıdır ?

    live.streams.sii dosyasını notepadle aç örneklerden bitanesini değiştiriver.. rock fmin shoutcast ipsi ve portunu bulman lazım.

    iyice efkarlandım, keşke multisi olsaymış hacılar :)


    memento mori.
Toplam Hit: 41290 Toplam Mesaj: 214