Euro Truck Simulator 2 [2012] Türkçe | Full
-
En son Haulin oynamıştım oyun almış başını gitmiş valla.Linkler için teşekkürler hocam.
-
vay arkadaş ne zaman böyle oyun oynasam..
park.fm i açıyorum. çay demliyorum cattle da yanıma.
saatlerce sürüyorum bildiğin :D
baristbt tarafından 21/Eki/12 21:14 tarihinde düzenlenmiştir -
BarisYigit bunu yazdı
vay arkadaş ne zaman böyle oyun oynasam..
park.fm i açıyorum. çay demliyorum cattle da yanıma.
saatlerce sürüyorum bildiğin :D
işte keyif budur oyun indi kuruyorum bende bir çay demliyim bari heveslendim şimdi.
ayrıca yükleyenin pre link generatör linki vereninde elleri dert görmesin ohhh :D -
Nautilus bunu yazdı
kesinlikle beş etmez, direksiyonu sabitlemek çok zor hatta böyle birşey yok sanırım, otobanda giderken sağa doğru virajı alıdıktan sonra düz yola çıkınca hala sağa doğru gidiyor, sola çevirince bu sefer haydi sola doğru.
hocam hiç oyun oynamadın mı hayatında acab merak ediyorum :) ayarlar denen bi bölüm var her oyunda olduğu gibi bu oyunda da :) gir oprdan direksiyon hassasiyetini artır oyna :) default hali çok ağır direksiyonun , dediğin sorun oluyo , ordan değiştirmene bakar yani :)
ilk tırımıda aldım sabaha kadar sürerim artık çayımla ohh :D -
Herkesin içinde bi kamyoncu ruhu varmış yav :D
-
Ben kurdum kullanabilsem bide su tırı garajdan cıkamıyorum daha :D
-
abi bunu prof direksiyon setiyle oynayanlar var mı ?
hadi şöyle bir genelleme yapayım ;
öyle gerçekçi bir sistemle araba oyunlarını nasıl oynuyorsunuz, en gerçeğe yaklaştığınız simule var mı ?@ barış,
abi o çay fastı hiç bitmez zaten oyun oynarken.. :/
Amd-x tarafından 21/Eki/12 23:37 tarihinde düzenlenmiştir -
Klavye ile oynuyorum. Direksiyon setim yok. Ama almayı düşünüyorum.
-
American long haul da iyiydi hocam...
bi baktım grafikler güzel bunun da...direksiyon hakimiyetine de alışabilsem mükemmel olucak..1960 model renoult binek direksiyonu gibi dönderince gelmiyo tekrar yerine..mavigözlüdevin de dediğini bi yapalım bakalım
-
direksiyon seti olmadan bayıyor, tat alamıyosun.
