folder Tahribat.com Forumları
linefolder Download / Dosya Paylaşım
linefolder Euro Truck Simulator 2 [2012] Türkçe | Full



Euro Truck Simulator 2 [2012] Türkçe | Full

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cesnist
    Cesnist's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2012
    Erkek

    En son Haulin oynamıştım oyun almış başını gitmiş valla.Linkler için teşekkürler hocam.


    طדṮ
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek

    vay arkadaş ne zaman böyle oyun oynasam..

    park.fm i açıyorum. çay demliyorum cattle da yanıma.

    saatlerce sürüyorum bildiğin :D 

    baristbt tarafından 21/Eki/12 21:14 tarihinde düzenlenmiştir

    http://www.leyladansonra.com/
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    piskopatix
    piskopatix's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2009
    Erkek
    BarisYigit bunu yazdı

    vay arkadaş ne zaman böyle oyun oynasam..

    park.fm i açıyorum. çay demliyorum cattle da yanıma.

    saatlerce sürüyorum bildiğin :D 

    işte keyif budur oyun indi kuruyorum bende bir çay demliyim bari heveslendim şimdi.
    ayrıca yükleyenin pre link generatör linki vereninde elleri dert görmesin ohhh :D


    instagram.com/macrlz
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek
    Nautilus bunu yazdı

    kesinlikle beş etmez, direksiyonu sabitlemek çok zor hatta böyle birşey yok sanırım, otobanda giderken sağa doğru virajı alıdıktan sonra düz yola çıkınca hala sağa doğru gidiyor, sola çevirince bu sefer haydi sola doğru.

    hocam hiç oyun oynamadın mı hayatında acab merak ediyorum :) ayarlar denen bi bölüm var her oyunda olduğu gibi bu oyunda da :) gir oprdan direksiyon hassasiyetini artır oyna :) default hali çok ağır direksiyonun , dediğin sorun oluyo , ordan değiştirmene bakar yani :)

    ilk tırımıda aldım sabaha kadar sürerim artık çayımla ohh :D


    .
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BaD_BoYs
    BaD_BoYs's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2007
    Erkek

    Herkesin içinde bi kamyoncu ruhu varmış yav :D


    .
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ozzzz
    Ozzzz's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2009
    Erkek

    Ben kurdum kullanabilsem bide su tırı garajdan cıkamıyorum daha :D


    Ben bu insanları anlamıyorum.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    abi bunu prof direksiyon setiyle oynayanlar var mı ?

    hadi şöyle bir genelleme yapayım ;

    öyle gerçekçi bir sistemle araba oyunlarını nasıl oynuyorsunuz, en gerçeğe yaklaştığınız simule var mı ?

    @ barış,

    abi o çay fastı hiç bitmez zaten oyun oynarken.. :/

    Amd-x tarafından 21/Eki/12 23:37 tarihinde düzenlenmiştir
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BaD_BoYs
    BaD_BoYs's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2007
    Erkek

    Klavye ile oynuyorum. Direksiyon setim yok. Ama almayı düşünüyorum.


    .
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    murdery
    murdery's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Aralık/2010
    Erkek

    American long haul da iyiydi hocam...

    bi baktım grafikler güzel bunun da...direksiyon hakimiyetine de alışabilsem mükemmel olucak..1960 model renoult binek direksiyonu gibi dönderince gelmiyo tekrar yerine..mavigözlüdevin de dediğini bi yapalım bakalım 


    BİR TIKLA BE https://www.youtube.com/watch?v=I5DOCwqBuzk
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hybris
    Hybris's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek

    direksiyon seti olmadan bayıyor, tat alamıyosun.


    agile isn’t how fast you can go, it’s how fast you can turn.
Toplam Hit: 41294 Toplam Mesaj: 214