folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Evde Bakılabilecek Kuş Cinsleri Neler?



Evde Bakılabilecek Kuş Cinsleri Neler?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zndmn
    zndmn's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    baylar bayanlar bu hint bülbülüne çok hevesliyim ben ama şunu sorucam kafesten çıkar evde gezer sonra döner mi kafesine yoksa uğraştırır mı beni.. yıllardır beslerim muhabbet kuşu o çıkar gezer geri kendisi girer aramız iyidir onunla ama bu da o kıvamda olur mu kendi çıkar kendi girer mi kafesine öyle ele alma omzunda gezdirme takla attırma amacında değilim zaten etrafta olsunlar istiyorum tek derdim yeri gelince kafesine sokmaya uğraşırmıyım =) 


    Zugzwang
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jrzaqxer
    jrzaqxer's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Kasım/2009
    Erkek

    sultan papağanı

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Easx
    Easx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek
    Zeytun-i bunu yazdı
    futurist bunu yazdı
    Zeytun-i bunu yazdı
    futurist bunu yazdı
    ValentinoRossi bunu yazdı
    güvercin beslenemez mi peki?

    evde beslenmez.

    onu dışarda uçurman lazım. bahçeli evin olacak onun için. yada sarayda yaşarsanda olur. kafes kuşu değiller

    Ben evde besliyorum. 

    cidden ilk defa duyuyorum.. şöyle yapanlar oluyordu. dubleks evi var  üst katı taras sadece onun için ayırıp besliyor.

    ama muhabbet kuşu gibi evde?

    nasıl oluyor o iş

    5. Kattayız, ön balkondaydı önceden, şimdi arkayı kapattık anaç moding on eskiden çok oyuna sokup veriyorduk şimdi aranan insan modu yetiştir ver olduk :))

    Bizim hayvanların geçmişi vardı balkona inemiyor ne yavruları ne kendileri zaten o yüzden balkonu güzel olanlara veriyoruz içimizde kalmasın :D

    Foto çekince koyarım bir gün.
     

    Hocam aman koyma hatta mesajını editle burdan birine güvercin olayı bulaşır allah korusun hayatını etkiler. Bunun beslemeyle filan alakası yok hastalık lanet hayvanlar 4 sene oluyor bırakalı şerefsizim hala ufuktaki kaçak kuşa gözümü dikiyorum. Kafam havaya bakıyor arada :D şimdi üni vs sabrediyorumda üni bitsin 50 bin fazla verir terası olan yerden ev alırım sadece bu yaratıklar için :D

    Ayrıca sağlam oyun kuşun varsa nasıl sabrediyorsun uçurmadan cidden merak ediyorum :)

     

    Ek olarak şunu ek işe mi çevirsem 

    Fiyat performans olarak üretimi en karlı ve kolay olan hangisidir bunların :D

    Nette ilanla uğraşmadan bile petshopa küt diye verebilceğim yada kuş pazarlarına :)

    Easx tarafından 24/Oca/14 04:31 tarihinde düzenlenmiştir

    www.kriptopedi.com
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yunusdogan
    yunusdogan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek
    zndmn bunu yazdı

    baylar bayanlar bu hint bülbülüne çok hevesliyim ben ama şunu sorucam kafesten çıkar evde gezer sonra döner mi kafesine yoksa uğraştırır mı beni.. yıllardır beslerim muhabbet kuşu o çıkar gezer geri kendisi girer aramız iyidir onunla ama bu da o kıvamda olur mu kendi çıkar kendi girer mi kafesine öyle ele alma omzunda gezdirme takla attırma amacında değilim zaten etrafta olsunlar istiyorum tek derdim yeri gelince kafesine sokmaya uğraşırmıyım =) 

    serçeden daha ürkektir.. yakalamaya çalışayım derken elinde paralanma ihtimali olan bi hayvan..

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    128Kbps
    128Kbps's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2013
    Erkek

    hint bülbülü falan alma sesi iyi güzel ama çok kafa sikiyor.

    muhabbet kuşu alabilirsin hem bakımı kolay.

    papağan olarak cennet veya sultan papağanlarını bi araştır istersen uygun fiyata bulabilirsin. ama eğitebilmen için yavru alman gerekir yoksa eğitemezsin. ve tek al çift alırsan da eğitemezsin bende şimdi 1 tane cennet var yavru değildi eğitemedik ne emmeye geliyo ne gömmeye bi sike yaradığı yok yiyip içip sıçıyor bide bazen bi sesler çıkarıyor televizyonun sesini bastırıyor.


    https://t.me/pump_upp
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    futurist
    futurist's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ocak/2014
    Dişi
    zndmn bunu yazdı

    baylar bayanlar bu hint bülbülüne çok hevesliyim ben ama şunu sorucam kafesten çıkar evde gezer sonra döner mi kafesine yoksa uğraştırır mı beni.. yıllardır beslerim muhabbet kuşu o çıkar gezer geri kendisi girer aramız iyidir onunla ama bu da o kıvamda olur mu kendi çıkar kendi girer mi kafesine öyle ele alma omzunda gezdirme takla attırma amacında değilim zaten etrafta olsunlar istiyorum tek derdim yeri gelince kafesine sokmaya uğraşırmıyım =) 

    hint bülbülü muhabbet gibi değil daha çok kanaryaya benziyor davranışsal olarak çok ürkektir. minnacık olduğundan kanepe arkası masaaltı derken geberirsin yakalayana kadar. tam yakalarsın bakmışsın ölmüş. ama kesinlikle yetiştiremezsinde diyemem tabi.  ama muhabbet gibi kolay alıştıramazsın çok emek vermen lazım ona vereceğin zamanda 10 muhabbet kuşunu alıştırırsın.

    çok eskidenb yaşlı bir amcaya bayramda gitmiştik ilk hint bülbülünü onda görmiştim. kafesin içinde eline alıyordu sanıyorum. ama adam yaşlı, uzun yıllarını buna ayırmış olabilir :)


    Arkadaş uğruna ölmek kolaydır, ama uğruna ölünecek arkadaş bulmak çok zordur
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zndmn
    zndmn's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek
    futurist bunu yazdı
    zndmn bunu yazdı

     

    hint bülbülü muhabbet gibi değil daha çok kanaryaya benziyor davranışsal olarak çok ürkektir. minnacık olduğundan kanepe arkası masaaltı derken geberirsin yakalayana kadar. tam yakalarsın bakmışsın ölmüş. ama kesinlikle yetiştiremezsinde diyemem tabi.  ama muhabbet gibi kolay alıştıramazsın çok emek vermen lazım ona vereceğin zamanda 10 muhabbet kuşunu alıştırırsın.

    çok eskidenb yaşlı bir amcaya bayramda gitmiştik ilk hint bülbülünü onda görmiştim. kafesin içinde eline alıyordu sanıyorum. ama adam yaşlı, uzun yıllarını buna ayırmış olabilir :)

    çok teşekkür ediyorum hocam.. elime almak mesele değil aslında ama hep kafeste durmasına kıyamıyorum arada çıksın gezsin geri girsin tek derdim o da neyse bakalım.. =)


    Zugzwang
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArduouS
    ArduouS's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2007
    Erkek

    Sarı renki çok tatlı bi muhabbet kuşu aldım şimdilik ilk deneyimim diye , şuan çok sakin yerinde duruyor pek fazla hareket etmiyor , yabancılık çekiyor herhalde :) fotoğrafını yarın koyarım

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kafkafkaf
    kafkafkaf's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2007
    Erkek
    ArduouS bunu yazdı

    Sarı renki çok tatlı bi muhabbet kuşu aldım şimdilik ilk deneyimim diye , şuan çok sakin yerinde duruyor pek fazla hareket etmiyor , yabancılık çekiyor herhalde :) fotoğrafını yarın koyarım

    Eğer uçabiliyorsa 1-2 hafta bekle, ondan sonra dışarı salarsın, maksat kafese alışsın.

    İnsana alışabilmesi için kanatları bantlayıp salanları duydum, bence yapma yazık :(

    Kafeste durduğu süre boyunca ağızından ve elinden yemek yedir.

    Gagalar diye korkma en kötü ısırığı bile derini delemez.

    Sakın balkona, rüzgar alan bir yere koyma alışkın değilse perti çıkar.

    Dışarı saldıktan sonra kafese koymak istiyorsan elinle yakalayıpta koyma derim, bekle acıktığında susadığında kafese girecek ozaman kapısını kapatırsın. En son beslediğimin kapısını misafir harici kapatmazdık. Ailenin bireyi olmuştu kaveşe :)

    İçeri sokmak için 2. yöntem karanlıktır. ışıkları kapattığında yada karanlık bir ortama bir anda girdiğinde göremez, afallar. Sende alırsın eline atarsın kafesine. 

    Kafese sokarken ben sürekli "gir içeri, gir içeri..." derdim. Bir süre sonra güdülenip köpek gibi söz dinliyor en son "gir içeri" dediğinde salondan oturma odasına gidip kafese girip öylece bekliyordu. Hatta anneannem bu şekilde köyde horozları tavukları güdülemişti. Tavuklar olduğu yere çöküp bekliyordu :)


    http://emorcraft.blogspot.com.tr/
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bloom
    Bloom's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2011
    Erkek
    kafkafkaf bunu yazdı
    ArduouS bunu yazdı

    Sarı renki çok tatlı bi muhabbet kuşu aldım şimdilik ilk deneyimim diye , şuan çok sakin yerinde duruyor pek fazla hareket etmiyor , yabancılık çekiyor herhalde :) fotoğrafını yarın koyarım

    Eğer uçabiliyorsa 1-2 hafta bekle, ondan sonra dışarı salarsın, maksat kafese alışsın.

    İnsana alışabilmesi için kanatları bantlayıp salanları duydum, bence yapma yazık :(

    Kafeste durduğu süre boyunca ağızından ve elinden yemek yedir.

    Gagalar diye korkma en kötü ısırığı bile derini delemez.

    Sakın balkona, rüzgar alan bir yere koyma alışkın değilse perti çıkar.

    Dışarı saldıktan sonra kafese koymak istiyorsan elinle yakalayıpta koyma derim, bekle acıktığında susadığında kafese girecek ozaman kapısını kapatırsın. En son beslediğimin kapısını misafir harici kapatmazdık. Ailenin bireyi olmuştu kaveşe :)

    İçeri sokmak için 2. yöntem karanlıktır. ışıkları kapattığında yada karanlık bir ortama bir anda girdiğinde göremez, afallar. Sende alırsın eline atarsın kafesine. 

    Kafese sokarken ben sürekli "gir içeri, gir içeri..." derdim. Bir süre sonra güdülenip köpek gibi söz dinliyor en son "gir içeri" dediğinde salondan oturma odasına gidip kafese girip öylece bekliyordu. Hatta anneannem bu şekilde köyde horozları tavukları güdülemişti. Tavuklar olduğu yere çöküp bekliyordu :)

    Aklima bi an su video geldi :)

    http://www.youtube.com/watch?v=we9_CdNPuJg


    Bortubocek sever
Toplam Hit: 18999 Toplam Mesaj: 86