Evde Bakılabilecek Kuş Cinsleri Neler?
-
baylar bayanlar bu hint bülbülüne çok hevesliyim ben ama şunu sorucam kafesten çıkar evde gezer sonra döner mi kafesine yoksa uğraştırır mı beni.. yıllardır beslerim muhabbet kuşu o çıkar gezer geri kendisi girer aramız iyidir onunla ama bu da o kıvamda olur mu kendi çıkar kendi girer mi kafesine öyle ele alma omzunda gezdirme takla attırma amacında değilim zaten etrafta olsunlar istiyorum tek derdim yeri gelince kafesine sokmaya uğraşırmıyım =)
-
sultan papağanı
-
Zeytun-i bunu yazdıfuturist bunu yazdıZeytun-i bunu yazdıfuturist bunu yazdıValentinoRossi bunu yazdıgüvercin beslenemez mi peki?
evde beslenmez.
onu dışarda uçurman lazım. bahçeli evin olacak onun için. yada sarayda yaşarsanda olur. kafes kuşu değiller
Ben evde besliyorum.
cidden ilk defa duyuyorum.. şöyle yapanlar oluyordu. dubleks evi var üst katı taras sadece onun için ayırıp besliyor.
ama muhabbet kuşu gibi evde?
nasıl oluyor o iş
5. Kattayız, ön balkondaydı önceden, şimdi arkayı kapattık anaç moding on eskiden çok oyuna sokup veriyorduk şimdi aranan insan modu yetiştir ver olduk :))
Bizim hayvanların geçmişi vardı balkona inemiyor ne yavruları ne kendileri zaten o yüzden balkonu güzel olanlara veriyoruz içimizde kalmasın :D
Foto çekince koyarım bir gün.
Hocam aman koyma hatta mesajını editle burdan birine güvercin olayı bulaşır allah korusun hayatını etkiler. Bunun beslemeyle filan alakası yok hastalık lanet hayvanlar 4 sene oluyor bırakalı şerefsizim hala ufuktaki kaçak kuşa gözümü dikiyorum. Kafam havaya bakıyor arada :D şimdi üni vs sabrediyorumda üni bitsin 50 bin fazla verir terası olan yerden ev alırım sadece bu yaratıklar için :D
Ayrıca sağlam oyun kuşun varsa nasıl sabrediyorsun uçurmadan cidden merak ediyorum :)
Ek olarak şunu ek işe mi çevirsem
Fiyat performans olarak üretimi en karlı ve kolay olan hangisidir bunların :D
Nette ilanla uğraşmadan bile petshopa küt diye verebilceğim yada kuş pazarlarına :)
Easx tarafından 24/Oca/14 04:31 tarihinde düzenlenmiştir -
zndmn bunu yazdı
baylar bayanlar bu hint bülbülüne çok hevesliyim ben ama şunu sorucam kafesten çıkar evde gezer sonra döner mi kafesine yoksa uğraştırır mı beni.. yıllardır beslerim muhabbet kuşu o çıkar gezer geri kendisi girer aramız iyidir onunla ama bu da o kıvamda olur mu kendi çıkar kendi girer mi kafesine öyle ele alma omzunda gezdirme takla attırma amacında değilim zaten etrafta olsunlar istiyorum tek derdim yeri gelince kafesine sokmaya uğraşırmıyım =)
serçeden daha ürkektir.. yakalamaya çalışayım derken elinde paralanma ihtimali olan bi hayvan..
-
hint bülbülü falan alma sesi iyi güzel ama çok kafa sikiyor.
muhabbet kuşu alabilirsin hem bakımı kolay.
papağan olarak cennet veya sultan papağanlarını bi araştır istersen uygun fiyata bulabilirsin. ama eğitebilmen için yavru alman gerekir yoksa eğitemezsin. ve tek al çift alırsan da eğitemezsin bende şimdi 1 tane cennet var yavru değildi eğitemedik ne emmeye geliyo ne gömmeye bi sike yaradığı yok yiyip içip sıçıyor bide bazen bi sesler çıkarıyor televizyonun sesini bastırıyor.
-
zndmn bunu yazdı
baylar bayanlar bu hint bülbülüne çok hevesliyim ben ama şunu sorucam kafesten çıkar evde gezer sonra döner mi kafesine yoksa uğraştırır mı beni.. yıllardır beslerim muhabbet kuşu o çıkar gezer geri kendisi girer aramız iyidir onunla ama bu da o kıvamda olur mu kendi çıkar kendi girer mi kafesine öyle ele alma omzunda gezdirme takla attırma amacında değilim zaten etrafta olsunlar istiyorum tek derdim yeri gelince kafesine sokmaya uğraşırmıyım =)
hint bülbülü muhabbet gibi değil daha çok kanaryaya benziyor davranışsal olarak çok ürkektir. minnacık olduğundan kanepe arkası masaaltı derken geberirsin yakalayana kadar. tam yakalarsın bakmışsın ölmüş. ama kesinlikle yetiştiremezsinde diyemem tabi. ama muhabbet gibi kolay alıştıramazsın çok emek vermen lazım ona vereceğin zamanda 10 muhabbet kuşunu alıştırırsın.
çok eskidenb yaşlı bir amcaya bayramda gitmiştik ilk hint bülbülünü onda görmiştim. kafesin içinde eline alıyordu sanıyorum. ama adam yaşlı, uzun yıllarını buna ayırmış olabilir :)
-
futurist bunu yazdızndmn bunu yazdı
hint bülbülü muhabbet gibi değil daha çok kanaryaya benziyor davranışsal olarak çok ürkektir. minnacık olduğundan kanepe arkası masaaltı derken geberirsin yakalayana kadar. tam yakalarsın bakmışsın ölmüş. ama kesinlikle yetiştiremezsinde diyemem tabi. ama muhabbet gibi kolay alıştıramazsın çok emek vermen lazım ona vereceğin zamanda 10 muhabbet kuşunu alıştırırsın.
çok eskidenb yaşlı bir amcaya bayramda gitmiştik ilk hint bülbülünü onda görmiştim. kafesin içinde eline alıyordu sanıyorum. ama adam yaşlı, uzun yıllarını buna ayırmış olabilir :)
çok teşekkür ediyorum hocam.. elime almak mesele değil aslında ama hep kafeste durmasına kıyamıyorum arada çıksın gezsin geri girsin tek derdim o da neyse bakalım.. =)
-
Sarı renki çok tatlı bi muhabbet kuşu aldım şimdilik ilk deneyimim diye , şuan çok sakin yerinde duruyor pek fazla hareket etmiyor , yabancılık çekiyor herhalde :) fotoğrafını yarın koyarım
-
ArduouS bunu yazdı
Sarı renki çok tatlı bi muhabbet kuşu aldım şimdilik ilk deneyimim diye , şuan çok sakin yerinde duruyor pek fazla hareket etmiyor , yabancılık çekiyor herhalde :) fotoğrafını yarın koyarım
Eğer uçabiliyorsa 1-2 hafta bekle, ondan sonra dışarı salarsın, maksat kafese alışsın.
İnsana alışabilmesi için kanatları bantlayıp salanları duydum, bence yapma yazık :(
Kafeste durduğu süre boyunca ağızından ve elinden yemek yedir.
Gagalar diye korkma en kötü ısırığı bile derini delemez.
Sakın balkona, rüzgar alan bir yere koyma alışkın değilse perti çıkar.
Dışarı saldıktan sonra kafese koymak istiyorsan elinle yakalayıpta koyma derim, bekle acıktığında susadığında kafese girecek ozaman kapısını kapatırsın. En son beslediğimin kapısını misafir harici kapatmazdık. Ailenin bireyi olmuştu kaveşe :)
İçeri sokmak için 2. yöntem karanlıktır. ışıkları kapattığında yada karanlık bir ortama bir anda girdiğinde göremez, afallar. Sende alırsın eline atarsın kafesine.
Kafese sokarken ben sürekli "gir içeri, gir içeri..." derdim. Bir süre sonra güdülenip köpek gibi söz dinliyor en son "gir içeri" dediğinde salondan oturma odasına gidip kafese girip öylece bekliyordu. Hatta anneannem bu şekilde köyde horozları tavukları güdülemişti. Tavuklar olduğu yere çöküp bekliyordu :)
-
kafkafkaf bunu yazdıArduouS bunu yazdı
Sarı renki çok tatlı bi muhabbet kuşu aldım şimdilik ilk deneyimim diye , şuan çok sakin yerinde duruyor pek fazla hareket etmiyor , yabancılık çekiyor herhalde :) fotoğrafını yarın koyarım
Eğer uçabiliyorsa 1-2 hafta bekle, ondan sonra dışarı salarsın, maksat kafese alışsın.
İnsana alışabilmesi için kanatları bantlayıp salanları duydum, bence yapma yazık :(
Kafeste durduğu süre boyunca ağızından ve elinden yemek yedir.
Gagalar diye korkma en kötü ısırığı bile derini delemez.
Sakın balkona, rüzgar alan bir yere koyma alışkın değilse perti çıkar.
Dışarı saldıktan sonra kafese koymak istiyorsan elinle yakalayıpta koyma derim, bekle acıktığında susadığında kafese girecek ozaman kapısını kapatırsın. En son beslediğimin kapısını misafir harici kapatmazdık. Ailenin bireyi olmuştu kaveşe :)
İçeri sokmak için 2. yöntem karanlıktır. ışıkları kapattığında yada karanlık bir ortama bir anda girdiğinde göremez, afallar. Sende alırsın eline atarsın kafesine.
Kafese sokarken ben sürekli "gir içeri, gir içeri..." derdim. Bir süre sonra güdülenip köpek gibi söz dinliyor en son "gir içeri" dediğinde salondan oturma odasına gidip kafese girip öylece bekliyordu. Hatta anneannem bu şekilde köyde horozları tavukları güdülemişti. Tavuklar olduğu yere çöküp bekliyordu :)
Aklima bi an su video geldi :)
