folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Excaliburtbt Yi Narkotik İçeri Almış :|



Excaliburtbt Yi Narkotik İçeri Almış :|

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Homo
    nasıl yani ya?

    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Stigma
    Stigma's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Kasım/2007
    Dişi

    Konuyu daha yeni görüyorum, geçmiş olsun, umarım bugün serbest kalır..

    Dalgaya alınacak konu değil. 


    allcolorsarebeautiful.net
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    egalix
    egalix's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ocak/2004
    Erkek
    Cradle-Of-Filth bunu yazdı:
    -----------------------------

    Exca olayına inanasam gelmiyo.

    Exca içerdeyse 5 saat önce excanın facebook profiline yazdığı yazı nasıl değişmiş olabilir?
    bahsettiğim şu status.
    facebooktan aktarayım olayı
    -------------------------------

    Güçhan

      demet'm loVe me.5h ago
    --------------------------------
    saat 03:26 şuan ve bu 22:26 civarında değişmiş
    ama bu konu 20:37 de açılmış.
    exca adsl çekti nezarete heralde.

    -----------------------------
    facebook filan bilmem, sistem nasil cali$ir..
    dedigin dogruysa dumur bi durum =)

    ignotum per ignotius obscurum per obscurantius
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArmadA
    ArmadA's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek
    sabah oldu hala haber yokmu haber alan filan ?

    Living Death
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Darkparadise
    Darkparadise's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2008
    Dişi

    İnş. Bir An Önce Kurtulur Yaa.. :/

    Üzüldüm Açıkcası.. :(


    Dışarıda Issızlık Bensiz, Bendeyse Yalnızlık Issız...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ax2n
    Ax2n's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2007
    Erkek

    AntiOksidan bunu yazdı:
    -----------------------------
    evanescence bunu yazdı:
    -----------------------------
    kimbilir napmışda girmiş herşey beklnir ondan
    -----------------------------
    Saçma sapan konuşma,haddini bil,ne demek herşey beklenir?
    Ne için alındığını bile bilmiyorsun,belki bir konuda bilgisine başvuracaklar,belki iftira?
    Seni de "Asayiş şubede" bi akşam tutsunlar senden herşey beklenir,dersem hoşuna gider mi?
    sorunlu musun nesin.

    -----------------------------
    abi artık oyle bir ortam olusmaya basladı kı ciddi konulara bile yawsak yawsak  konusuyuoruz :S

    inş en kısa zamanda cıkar içerden


    su metrisin önü bir uzun aman bi sana koyamadım gerisi yalan xD
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rEfLeX
    rEfLeX's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2005
    Erkek
    fexbokuna sadece kendisi girmiyo adamın sevgiliside var.sevgilisi değişmiştir. şuan itibariyle benimde haberim yok ama babasıyla avukat yanına gitmişler.

    Forum,Hikaye gibi bölümlerde opsiyonel olarak her yazdığınızın sonuna eklenen yazı... :| 20 senelik hayatımda 15 aylık reklam arasıı...izmirr / gaziemir..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hezarfen
    hezarfen's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    hocam öğrenince haber verin de merakta komayın bizi.. inşallah bişey olmaz...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    andidit
    andidit's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    eve çağırdıklarına göre acil ehemmiyeti olan bır durum degıldır yada direk aranan suclu olarak gozukmuyor.  O yüzden bişey olacagını zannetmıyorum. Sadece o değil hepimizin dikkat etmesi lazım. laf olsun diye her konuda konuşmamak lazım sonra aleyhımıze delıl olarak kullanılabilir.  Geçmiş olsun tekrar.


    Boynumuz yiğit boynu, bükerse sevda büker.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Taso Pezevengi
    iso
    iso's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2003
    Erkek
    enis in sölediğine göre; bi kaçımıza arama emri verilmiş.. sanırsam tek suç varoşlara girip geyik çevirmek..
Toplam Hit: 27093 Toplam Mesaj: 177