Excaliburtbt Yi Narkotik İçeri Almış :|
-
Varoslar.com da yazdığı geyiklerden olsa gerek. Evinde ve kanında uyuşturucu bulunamayınca yarın serbest kalır. Kimbilir ne yapmış gibi salakça yorumlar yapmayın. Dalga geçilecek bir konu değil.
-
Adam içeride hala işi dalgaya vuruyosunuz nasıl insanlarsınız anlamadım gitti.
-
AntiOksidan bunu yazdı:
-----------------------------
Adam içeride hala işi dalgaya vuruyosunuz nasıl insanlarsınız anlamadım gitti.
-----------------------------Hocam şaka bi yana, bu adama güvenmek zor. Sabahın 4. de beni işletmek için arayan adamdan geyik konusunda her şey beklenir.
Yalnız narkotik ile ilişkisi olmaz, merak etmeyin yakında çıkar...
-
ref bana da hafften bsg çekti msnden :|
direkt temiz çamaşır olayına getirdim çünkü :|
-
narkotik niye alır adamı içeriye :) eğer düşündüğüm gibi değilse sabaha dışarıda.
-
EmiRReiS bunu yazdı:
-----------------------------AntiOksidan bunu yazdı:
-----------------------------
Adam içeride hala işi dalgaya vuruyosunuz nasıl insanlarsınız anlamadım gitti.
-----------------------------Hocam şaka bi yana, bu adama güvenmek zor. Sabahın 4. de beni işletmek için arayan adamdan geyik konusunda her şey beklenir.
Yalnız narkotik ile ilişkisi olmaz, merak etmeyin yakında çıkar...
-----------------------------
güvenmek zorsa konuşmazsın adamla olur biter.yani konuyu geyige çevirdiniz helal size...anlaşılıyo kimin dost oldugu -
Ayrıca varoşlarla alakalı olduğunu düşünmüyorum
hpg,pkk,forzalivorno vs gibi pkklı dolu forumlar varken ,emniyet bunları toplamazken varoşları topluyorsa emniyette baya bir problem var demektir. -
anticim böyle saçma bir postu senden beklemezdim :)
emniyet dediğin ne? fethullah güvenlik birimi..
pkklıları niye yakalasınlar, ikisini de amerika destekliyo ne de olsa..
varoşlardan almadılarsa kara liste olayı :) önce fişliyorlar sonra bi açığını bulup içeri alıyolar..
-
why exa why neyse bişeyi yoksa çıkar, inş :|
-
rEfLeX bunu yazdı:
-----------------------------
EmiRReiS bunu yazdı:
-----------------------------AntiOksidan bunu yazdı:
-----------------------------
Adam içeride hala işi dalgaya vuruyosunuz nasıl insanlarsınız anlamadım gitti.
-----------------------------Hocam şaka bi yana, bu adama güvenmek zor. Sabahın 4. de beni işletmek için arayan adamdan geyik konusunda her şey beklenir.
Yalnız narkotik ile ilişkisi olmaz, merak etmeyin yakında çıkar...
-----------------------------
güvenmek zorsa konuşmazsın adamla olur biter.yani konuyu geyige çevirdiniz helal size...anlaşılıyo kimin dost oldugu
-----------------------------
Ben kimseye güvenmem, ama gerektiği ölçüde herkez ile konuşurum genç. Benim yorumum bellidir, exca arkadaşımdır ama güvenmem. Umarım kötü bir şey yapmamıştır ve çıkar. O kendisi yorumu yapar, ona göre davranır. Adam ciddi konularda bile geyik yaparken, bize geyik yapıyor diye hiç bir şey söylemek sana düşmez. Emin ol, o da söylemezdi. Dışarda realdeki muhabbetimizi bilip, forum daki 2 yorum ile dostumu düşmanımı anladım diye edebiyat yapacaksan, bundan sonra sana ona göre muamele yaparız !!!
