Filmler Tartisalim??
-
buzaman kadar nerdeyse bütün filimlere baktim ve simdiye kadar en kötü fiyasko filimler benim icin sunlar:
300 spartali
dabbe
akrep kral
kabadayi
saw 2-3
(gerisi gelicek)
-
Kız olmandan dolayı olabilirmi:D
-
dabbe haricindekilere bişey dememen lazım. aslında ne gözle izlediğin önemli. Hepsi saçmalık. kabul. ama aksiyon-macera filmi izlemek istiyorsan bunlar süper :D
-
Esconda bunu yazdı:
-----------------------------
Kız olmandan dolayı olabilirmi:D
-----------------------------esconda ;) muhahaha :P
-
kabadayı fena değildi bence sadece kenan imirzalioğlunu hep iyi rollerde görmeye alıştık, kötü adam rolü pek yakışmamış. büyü berbat bi filimdi
-
300 spartalı mı kötü :|
muhaha -
300 spartalı güzeldi saw a zaten toz kondurmam :D diğerlerinde haklısın :)
-
saw serisine laf etmen yanlış. tabiki saw 1 kadar iyi değiller belki ama saw serileri güzel serilerdir..
-
arkadasın dedigi gibi ne acıdan baktıgına baglı...300 lı cok deli filmdir..Git bidaha izle..300 spartalıda gok yuzunun rengi bile degişik :S cok ugrasmıs adamlar o film icin bu kadar emek karsında fiyasko demek olmaz...
-
Yazıyorum
The Pianist - Prestij - kompo teorisi - cesur yürek vs.
hastasıyım bu filmlerin ve bunun gibilerin
-
bu tür filmler benim ilgimi çekmez pek film dediğinin sonu belli olmayacak içinde bi ton kumpas oyun dönecek sonunda çok ilginç bi şekilde noktalanacak... prestij,italyan işi gibi filmleri seviyom ben
Toplam Hit: 11869 Toplam Mesaj: 83
