Gittigidiyor Logosu
-
gayet güzel bi logo :D
-
solstice bunu yazdı:
-----------------------------
gayet güzel bi logo :D
-----------------------------nokta. Daha yorum yapılmaz. Kitleyin :D
-
Bauer bunu yazdı:
-----------------------------
solstice bunu yazdı:
-----------------------------
gayet güzel bi logo :D
-----------------------------nokta. Daha yorum yapılmaz. Kitleyin :D
-----------------------------:))))
-
hea amk bi logoya tav olup gittim alışveriş yaptım.. saçma..
hadi sağlam bi gaciden online kasiyer çalıştırsalar.. tüm limitim feda olsun.. bizim millete *ikindirik bi logo tesir etmez :|
-
DrKeworks bunu yazdı:
-----------------------------
-----------------------------http://i52.tinypic.com/2gvom4h.jpg
-
KrypT bunu yazdı:
-----------------------------
DrKeworks bunu yazdı:
-----------------------------
-----------------------------http://i52.tinypic.com/2gvom4h.jpg
-----------------------------:DD iyii walla iyii
-
KrypT bunu yazdı:
-----------------------------
DrKeworks bunu yazdı:
-----------------------------
-----------------------------http://i52.tinypic.com/2gvom4h.jpg
-----------------------------harbiden kopardi. demek ki sufide olabilir bunlar =)))
-
Hatta benim resim daha çok benziyor lan, bak ayağını farketmemişim.
-
KrypT bunu yazdı:
-----------------------------
DrKeworks bunu yazdı:
-----------------------------
-----------------------------http://i52.tinypic.com/2gvom4h.jpg
-----------------------------vay arkadaş :D çok güldüm yaa akşam akşam ii geldi
-
Yok kardeş hizbullahcı bunlar. Baksna mevlana felan :D
