folder Tahribat.com Forumları
linefolder Bilim Teknik Teknoloji
linefolder Google'dan Rahatsız Olmaya Başlayan Var Mı ?



Google'dan Rahatsız Olmaya Başlayan Var Mı ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    DrKill bunu yazdı:
    -----------------------------

    Beyler götünüz yemiyorsa kullanmayacaksınız bu kadar basit.Türkiyenin adam akıllı arama motoru vardıda biz mi kullanmadık. Yandex kullanın hoşuma gidiyor. En azından KGB öğrensin ne renk don giydiğimi. muhahahaha


    -----------------------------

    aynen yandex rulzz :D

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    imlegend
    imlegend's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2010
    Erkek

    sRcN bunu yazdı:
    -----------------------------

    imlegend bunu yazdı:
    -----------------------------

    Az önce farkettim de gmail e girdim maillere baktım sonra yeni bir sayfaya geçtim bir de baktım benim önceden kendi bilgisayarımdan girdiğim hosting firmalarının reklamlarını sağa sola serpiştirmişler. Bu kadar da takip edilmez ki bir kişi. Bir daha chrome kullanmayacağım. Harbiden huylandım şimdi.  En iyisi kendi domainini kullanmak.


    -----------------------------

    o olay chrome kaynaklı değil Google Remarketing bahsettiğin olay senn o hosting sitesinde girdiğinde siteden aldığın bir cookie ile ziyaret ettiğin her sitede adsense reklamlarında o cookie ye ait adwords reklamının çıkmasıdır. Kurtulmanın 2 yolu var ya cookieleri temizleyeceksin yada o host firmasına girip host satın alacaksın ki satın alma işlem onayında o cookieyi iptal eden yeni bir cookie pcne yüklensin :}


    -----------------------------

    Dediğin mantıklı Cookilerden kaynaklanan bir bilgi akışı var. Ancak bu bilgisayara ilk defa oturuyorum Ve bu bilgisayardan hostingle alakalı bir siteye girecek bir allahın kulu olduğunu hiç sanmıyorum. hadi girdiğini varsayalım benim özellikle incelediğim siteye mi denk geldi.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZINDIK
    ZINDIK's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2007
    Erkek

    DrKill bunu yazdı:
    -----------------------------

    Beyler götünüz yemiyorsa kullanmayacaksınız bu kadar basit.Türkiyenin adam akıllı arama motoru vardıda biz mi kullanmadık. Yandex kullanın hoşuma gidiyor. En azından KGB öğrensin ne renk don giydiğimi. muhahahaha

    -----------------------------

    ben gogıl'ı tanıyorum. kendisine inanıyorum, güveniyorum, param kadar da kefilim :{

    bunlar sovyetlerin oyunu! google'ı karalama kampanyası kanmayın bunlara muhaohoa!

    http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20090801191756/necyklopedie/images/e/e5/KGB_Still_Watching_You.jpg

    _______________________________

    yeeeeeey!: http://duckduckgo.com

    http://duckduckgo.com/privacy.html

    http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/preview/

    who cares ak really la?

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    Benim anlamadığım olay şu. ücretsiz hizmetleri kullanıyorsunuz herşeyindden yararlanıyorsunuz bence google az bile yapıyo :)

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    camarade
    ontedi
    ontedi's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2005
    Erkek

    Şartları okuyup kabul ediyorum :)

     


    Matematikçi ve Yazılımcı. http://www.ontedi.com ve http://www.cizgi.site Siteme beklerim herkesi.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    ErotikPanda bunu yazdı:
    -----------------------------

    Benim anlamadığım olay şu. ücretsiz hizmetleri kullanıyorsunuz herşeyindden yararlanıyorsunuz bence google az bile yapıyo :)


    -----------------------------

    oldu ücretsiz diye gelsin sülalemizi siksin ?

    Google bütün işlerinde linux çekirdeğini kullanıyor. Biz yıllardır linux çekirdeğini, linux dağıtımlarını, açık kaynak ve özgür yazılım dünyasındaki şeyleri kullandık.

    Hiç birinin tehdidi bu kadar değildi. Bu kadar büyümedi.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    31 yaşında emekli
    ajan1111
    ajan1111's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek

    bknz: imzam (:


    Kayalardan kayarım yoktur benim ayarım (;
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Twitter
    Twitter's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ekim/2007
    Erkek

    Hepimiz izleniyoruz zaten :W 

    En iyisi köye yerleşmek 


    Part Time Engineer, Full Time Dreamer ..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TeRRoR
    TeRRoR's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    neyseki önemli birisi değilimde loglanıp loglanmamak s.kimde değil.


    herkes programcı olmak zorunda değildir, lütfen bir zorunluluk gibi programlama dilleri öğrenmeye çalışmayın. yabancı dil filan öğrenin amq.// s.kimin etini yerim, kasaba minnet etmem.// ince düşünene kalın girer.//
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dtex
    dtex's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Şubat/2012
    Erkek

    Twitter bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hepimiz izleniyoruz zaten :W 

    En iyisi köye yerleşmek 


    -----------------------------
    Yolları yok ama facebookları var ;

    O bile yetmez Elektronik cihazlardan uzak durmak lazım ,

    1947 'de transistörün bulunmasıyla başladı herşey :D

     


    Hack The Planet !
Toplam Hit: 11316 Toplam Mesaj: 89