Google'dan Rahatsız Olmaya Başlayan Var Mı ?
-
DrKill bunu yazdı:
-----------------------------Beyler götünüz yemiyorsa kullanmayacaksınız bu kadar basit.Türkiyenin adam akıllı arama motoru vardıda biz mi kullanmadık. Yandex kullanın hoşuma gidiyor. En azından KGB öğrensin ne renk don giydiğimi. muhahahaha
-----------------------------aynen yandex rulzz :D
-
sRcN bunu yazdı:
-----------------------------imlegend bunu yazdı:
-----------------------------Az önce farkettim de gmail e girdim maillere baktım sonra yeni bir sayfaya geçtim bir de baktım benim önceden kendi bilgisayarımdan girdiğim hosting firmalarının reklamlarını sağa sola serpiştirmişler. Bu kadar da takip edilmez ki bir kişi. Bir daha chrome kullanmayacağım. Harbiden huylandım şimdi. En iyisi kendi domainini kullanmak.
-----------------------------o olay chrome kaynaklı değil Google Remarketing bahsettiğin olay senn o hosting sitesinde girdiğinde siteden aldığın bir cookie ile ziyaret ettiğin her sitede adsense reklamlarında o cookie ye ait adwords reklamının çıkmasıdır. Kurtulmanın 2 yolu var ya cookieleri temizleyeceksin yada o host firmasına girip host satın alacaksın ki satın alma işlem onayında o cookieyi iptal eden yeni bir cookie pcne yüklensin :}
-----------------------------Dediğin mantıklı Cookilerden kaynaklanan bir bilgi akışı var. Ancak bu bilgisayara ilk defa oturuyorum Ve bu bilgisayardan hostingle alakalı bir siteye girecek bir allahın kulu olduğunu hiç sanmıyorum. hadi girdiğini varsayalım benim özellikle incelediğim siteye mi denk geldi.
-
DrKill bunu yazdı:
-----------------------------Beyler götünüz yemiyorsa kullanmayacaksınız bu kadar basit.Türkiyenin adam akıllı arama motoru vardıda biz mi kullanmadık. Yandex kullanın hoşuma gidiyor. En azından KGB öğrensin ne renk don giydiğimi. muhahahaha
-----------------------------
ben gogıl'ı tanıyorum. kendisine inanıyorum, güveniyorum, param kadar da kefilim :{
bunlar sovyetlerin oyunu! google'ı karalama kampanyası kanmayın bunlara muhaohoa!

_______________________________
yeeeeeey!: http://duckduckgo.com
http://duckduckgo.com/privacy.html
http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/preview/
who cares ak really la?
-
Benim anlamadığım olay şu. ücretsiz hizmetleri kullanıyorsunuz herşeyindden yararlanıyorsunuz bence google az bile yapıyo :)
-
Şartları okuyup kabul ediyorum :)
-
ErotikPanda bunu yazdı:
-----------------------------Benim anlamadığım olay şu. ücretsiz hizmetleri kullanıyorsunuz herşeyindden yararlanıyorsunuz bence google az bile yapıyo :)
-----------------------------oldu ücretsiz diye gelsin sülalemizi siksin ?
Google bütün işlerinde linux çekirdeğini kullanıyor. Biz yıllardır linux çekirdeğini, linux dağıtımlarını, açık kaynak ve özgür yazılım dünyasındaki şeyleri kullandık.
Hiç birinin tehdidi bu kadar değildi. Bu kadar büyümedi.
-
bknz: imzam (:
-
Hepimiz izleniyoruz zaten :W
En iyisi köye yerleşmek
-
neyseki önemli birisi değilimde loglanıp loglanmamak s.kimde değil.
-
Twitter bunu yazdı:
-----------------------------Hepimiz izleniyoruz zaten :W
En iyisi köye yerleşmek
-----------------------------
Yolları yok ama facebookları var ;
O bile yetmez Elektronik cihazlardan uzak durmak lazım ,
1947 'de transistörün bulunmasıyla başladı herşey :D
