folder Tahribat.com Forumları
linefolder Bilim Teknik Teknoloji
linefolder Google'dan Rahatsız Olmaya Başlayan Var Mı ?



Google'dan Rahatsız Olmaya Başlayan Var Mı ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Buremba
    Buremba's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    zumsuk bunu yazdı:
    -----------------------------

    Buremba bunu yazdı:
    -----------------------------

    bana loglamayan sistem gösterir misin? bugün bütün mobil operatörler de tlelekom şirketleri de her biri logluyor her boku. hayatın google'da geçiyorsa google da bunu loglar yapacak birşey yok. belli başlı seçenekler sunuyor sana history'yi kaydetme, reklamlar için beni sınıflandırma gibi ama bunu yapmaya mecbur daha kullanışlı sistemler oluşturmak için.


    -----------------------------

    yok arkadaş ben 1-2 sene sorna tekrar bakıcam. Loglamasına sözüm yokj. Farklı alanlardan hayatımıza karışıyor diyorum. Niye loglama olayına takıldınız anlamadım.

    Büyümesi, bu derece her alanda lider olması korkutuyor


    -----------------------------

    zamanın internet kullanıcı o kadar mal değil bence. istediği kadar zirve olsun, yanlış yaptığı anda elini ayağını çeker millet bütün servislerden. godaddy o kadar büyüktü bak kaç kişi ayrıldı sopa yüzünden birkaç günde? kimseyi tekel hale getirip de onun mandası olmaz ya da yanlışını sineye çekmez şu devrin internet kullanıcıları.

    ayrıca burda google'ın avukatlığını yapanları da anlamış değilim. :)


    . . .. . ... .
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeYeT
    HeYeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    google beni takip et adamım. come on.

    matematik24.com
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bulusma Fatihi
    Baracuda
    Baracuda's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2010
    Erkek
    Facebooktada bu sistem var zaten bu kadar buyumelerinin sebebide kurduklari kendi kendine karar verebilen akilli sistem. Senin her girdigin sayfayi grubu kullandigin uygulamayi kac kere girmissin kac saat durmussun mouse u nelerin uzerinde gezdirmissin hepsini kaydediyo yorumluyo analiz ediyo sonuclari cikartip ona gore sana yeni arkadaslar sayfalar reklamlar sunuyo. Adamlar resmen yuz tanima sistemi koymuslar bi fotograf ekledinmi direk bu fotograftaki su arkadasin etiketlemek istermisin diyor. Bilimkurgu filmlerinde gordugumuz sokakta gezen insanlari yuz ve gozlerinden taniyip kimlik kontrolu yaptiklari olay oyle yakin filan degil bildigin yapiyo hatta suan sokaklarda ki kameralarda bu sistemin uygulanip uygulanmadigini kimse kanitlayamaz. Gundelik hayatimizda bile her an her saniye kayit altinda tutulup fisleniyoruz ki bu internet ortaminda hicde anormal degil. Ama beni google degilde facebook cok rahatsiz ediyo insanlar her turlu bilgisini bulgusunu hic itiraz etmeden orada paylasiyo bir gun gelipte sen neden bunlari kayit altina aldin gibi birsey deme luksumuz yok. Adam dicekki sen bunlari paylastinmi paylastim sartlari kabul ettinmi evet. O zaman SUS ve YALAMAYA DEVAM ET

    adam bana çay verdi çay. bana çay verdi. çay veren adam kötü olur mu hiç?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tnrsk
    Tnrsk's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek

    ya birader google seni napsın allah için bi düşün ya napsın ha bu kafayla yaşama o zaman kimse loglayamaz seni


  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zamazingo
    zamazingo's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2008
    Erkek

    Baracuda bunu yazdı:
    -----------------------------
    Facebooktada bu sistem var zaten bu kadar buyumelerinin sebebide kurduklari kendi kendine karar verebilen akilli sistem. Senin her girdigin sayfayi grubu kullandigin uygulamayi kac kere girmissin kac saat durmussun mouse u nelerin uzerinde gezdirmissin hepsini kaydediyo yorumluyo analiz ediyo sonuclari cikartip ona gore sana yeni arkadaslar sayfalar reklamlar sunuyo. Adamlar resmen yuz tanima sistemi koymuslar bi fotograf ekledinmi direk bu fotograftaki su arkadasin etiketlemek istermisin diyor. Bilimkurgu filmlerinde gordugumuz sokakta gezen insanlari yuz ve gozlerinden taniyip kimlik kontrolu yaptiklari olay oyle yakin filan degil bildigin yapiyo hatta suan sokaklarda ki kameralarda bu sistemin uygulanip uygulanmadigini kimse kanitlayamaz. Gundelik hayatimizda bile her an her saniye kayit altinda tutulup fisleniyoruz ki bu internet ortaminda hicde anormal degil. Ama beni google degilde facebook cok rahatsiz ediyo insanlar her turlu bilgisini bulgusunu hic itiraz etmeden orada paylasiyo bir gun gelipte sen neden bunlari kayit altina aldin gibi birsey deme luksumuz yok. Adam dicekki sen bunlari paylastinmi paylastim sartlari kabul ettinmi evet. O zaman SUS ve YALAMAYA DEVAM ET
    -----------------------------

     


    Yol Güzeldir.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bilmece
    bilmece's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2009
    Erkek
    maserati bunu yazdı:
    -----------------------------

    herkes biz kimizki bizi siklemezler havasinda ama gelecegin ulke liderlerininde ergenlik olaylari dahil herseyleri loglaniyor

     

    bu cok fena birsey bi an icin 10 sene sonra basbakan oldugunuzu dusunun, internette yediginiz her bi halti adamlar onune atiyor...


    -----------------------------
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CyberAngel
    CyberAngel's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2008
    Erkek

    Gizlilik politikaları konusunda biraz rahatsız olsam da google'a güveniyorum.Google'a bir çok konuda güveniyorum açıkçası.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hunter
    j4x
    j4x's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek

    Sanki çok önemli adamsınız a.q sizin bilgilerinizi servisi kullanan milyonlarca insandan daha değerli yapan nedir?


    The king is bleeding.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zone
    zone's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2009
    Erkek

    j4x bunu yazdı:
    -----------------------------

    Sanki çok önemli adamsınız a.q sizin bilgilerinizi servisi kullanan milyonlarca insandan daha değerli yapan nedir?


    -----------------------------

    ilerde o adamların yerine geçmek düşüncesinin aklımızda olması

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    Of be arkadaş, kendinizi önemsiz hissedebilirsiniz ; hatta cam duvarlar olan evde yaşamakta zikinizde olmayabilir ; fakat benim zikimde.

    Önemliyim .. Blog'un birine yorum yaptıımda, mail adresim kayıtlı ve kim olduğum gerekirse çıkacak olması beni rahatsız ediyor. 

    Dünya çapında aranan bir suçlu olduğumdan yada obama olduğumdan değil. İnsanların bazı gizlilik düşünceleri vardır. Benim gibi bir adam bile bazı konularda diken üstünde durabilir. Niye anlamak istemiyorsunuz ilginç.

    Önemliyim amk. Çok önemliyim. Dünyanın en önemli insanlarından biriyim. Ve her türlü teknolojiyide kullanıcam. Tek istediğim ; bütün bilgilerin tekelleşmemesi. Budur mevzu. Kim nereye girmiş, hangi sitelere girmiş sıkıntı değil.

    Bir şirket, bütün bilgilere sahip olmasın. Rahatsızlığım bu. Tabi loglanacak, tabi bilgiler kontrol edilecek. Fakat alan alan ayrılmalı. Arama motoru olan bir şirket telefondan, maps'e , maillerden sosyal arkadaşlara bütün bilgimizi elimizde tutmasın.

    --

    Bu gün siz google ürünü kullanıyorsunuz diye , telefonunuzda kayıtlı olduğum ad-soyad ve mail beni çıkartıyor. Üstelik ben google ürünü kullanmasam bile. wireless bilgilerimi logluyor. Üstelik google kullanmasam bile, google maps arabaları yapıyor, androidler, belki başkaları yapıyor.

    Bundan rahatsız olmak çok anormal birşey mi ? gogole ürünü kullanmayanların bile hayatına tecavüz etmek durumu çok mu normal ki tecavüz kaçınılmazsa zevk al mantığındasınız.. hayret.

Toplam Hit: 11321 Toplam Mesaj: 89