Google'dan Rahatsız Olmaya Başlayan Var Mı ?
-
zumsuk bunu yazdı:
-----------------------------Buremba bunu yazdı:
-----------------------------bana loglamayan sistem gösterir misin? bugün bütün mobil operatörler de tlelekom şirketleri de her biri logluyor her boku. hayatın google'da geçiyorsa google da bunu loglar yapacak birşey yok. belli başlı seçenekler sunuyor sana history'yi kaydetme, reklamlar için beni sınıflandırma gibi ama bunu yapmaya mecbur daha kullanışlı sistemler oluşturmak için.
-----------------------------yok arkadaş ben 1-2 sene sorna tekrar bakıcam. Loglamasına sözüm yokj. Farklı alanlardan hayatımıza karışıyor diyorum. Niye loglama olayına takıldınız anlamadım.
Büyümesi, bu derece her alanda lider olması korkutuyor
-----------------------------zamanın internet kullanıcı o kadar mal değil bence. istediği kadar zirve olsun, yanlış yaptığı anda elini ayağını çeker millet bütün servislerden. godaddy o kadar büyüktü bak kaç kişi ayrıldı sopa yüzünden birkaç günde? kimseyi tekel hale getirip de onun mandası olmaz ya da yanlışını sineye çekmez şu devrin internet kullanıcıları.
ayrıca burda google'ın avukatlığını yapanları da anlamış değilim. :)
-
google beni takip et adamım. come on.
-
Facebooktada bu sistem var zaten bu kadar buyumelerinin sebebide kurduklari kendi kendine karar verebilen akilli sistem. Senin her girdigin sayfayi grubu kullandigin uygulamayi kac kere girmissin kac saat durmussun mouse u nelerin uzerinde gezdirmissin hepsini kaydediyo yorumluyo analiz ediyo sonuclari cikartip ona gore sana yeni arkadaslar sayfalar reklamlar sunuyo. Adamlar resmen yuz tanima sistemi koymuslar bi fotograf ekledinmi direk bu fotograftaki su arkadasin etiketlemek istermisin diyor. Bilimkurgu filmlerinde gordugumuz sokakta gezen insanlari yuz ve gozlerinden taniyip kimlik kontrolu yaptiklari olay oyle yakin filan degil bildigin yapiyo hatta suan sokaklarda ki kameralarda bu sistemin uygulanip uygulanmadigini kimse kanitlayamaz. Gundelik hayatimizda bile her an her saniye kayit altinda tutulup fisleniyoruz ki bu internet ortaminda hicde anormal degil. Ama beni google degilde facebook cok rahatsiz ediyo insanlar her turlu bilgisini bulgusunu hic itiraz etmeden orada paylasiyo bir gun gelipte sen neden bunlari kayit altina aldin gibi birsey deme luksumuz yok. Adam dicekki sen bunlari paylastinmi paylastim sartlari kabul ettinmi evet. O zaman SUS ve YALAMAYA DEVAM ET
-
ya birader google seni napsın allah için bi düşün ya napsın ha bu kafayla yaşama o zaman kimse loglayamaz seni
-
Baracuda bunu yazdı:
-----------------------------
Facebooktada bu sistem var zaten bu kadar buyumelerinin sebebide kurduklari kendi kendine karar verebilen akilli sistem. Senin her girdigin sayfayi grubu kullandigin uygulamayi kac kere girmissin kac saat durmussun mouse u nelerin uzerinde gezdirmissin hepsini kaydediyo yorumluyo analiz ediyo sonuclari cikartip ona gore sana yeni arkadaslar sayfalar reklamlar sunuyo. Adamlar resmen yuz tanima sistemi koymuslar bi fotograf ekledinmi direk bu fotograftaki su arkadasin etiketlemek istermisin diyor. Bilimkurgu filmlerinde gordugumuz sokakta gezen insanlari yuz ve gozlerinden taniyip kimlik kontrolu yaptiklari olay oyle yakin filan degil bildigin yapiyo hatta suan sokaklarda ki kameralarda bu sistemin uygulanip uygulanmadigini kimse kanitlayamaz. Gundelik hayatimizda bile her an her saniye kayit altinda tutulup fisleniyoruz ki bu internet ortaminda hicde anormal degil. Ama beni google degilde facebook cok rahatsiz ediyo insanlar her turlu bilgisini bulgusunu hic itiraz etmeden orada paylasiyo bir gun gelipte sen neden bunlari kayit altina aldin gibi birsey deme luksumuz yok. Adam dicekki sen bunlari paylastinmi paylastim sartlari kabul ettinmi evet. O zaman SUS ve YALAMAYA DEVAM ET
----------------------------- -
maserati bunu yazdı:
-----------------------------herkes biz kimizki bizi siklemezler havasinda ama gelecegin ulke liderlerininde ergenlik olaylari dahil herseyleri loglaniyor
bu cok fena birsey bi an icin 10 sene sonra basbakan oldugunuzu dusunun, internette yediginiz her bi halti adamlar onune atiyor...
-----------------------------
-
Gizlilik politikaları konusunda biraz rahatsız olsam da google'a güveniyorum.Google'a bir çok konuda güveniyorum açıkçası.
-
Sanki çok önemli adamsınız a.q sizin bilgilerinizi servisi kullanan milyonlarca insandan daha değerli yapan nedir?
-
j4x bunu yazdı:
-----------------------------Sanki çok önemli adamsınız a.q sizin bilgilerinizi servisi kullanan milyonlarca insandan daha değerli yapan nedir?
-----------------------------ilerde o adamların yerine geçmek düşüncesinin aklımızda olması
-
Of be arkadaş, kendinizi önemsiz hissedebilirsiniz ; hatta cam duvarlar olan evde yaşamakta zikinizde olmayabilir ; fakat benim zikimde.
Önemliyim .. Blog'un birine yorum yaptıımda, mail adresim kayıtlı ve kim olduğum gerekirse çıkacak olması beni rahatsız ediyor.
Dünya çapında aranan bir suçlu olduğumdan yada obama olduğumdan değil. İnsanların bazı gizlilik düşünceleri vardır. Benim gibi bir adam bile bazı konularda diken üstünde durabilir. Niye anlamak istemiyorsunuz ilginç.
Önemliyim amk. Çok önemliyim. Dünyanın en önemli insanlarından biriyim. Ve her türlü teknolojiyide kullanıcam. Tek istediğim ; bütün bilgilerin tekelleşmemesi. Budur mevzu. Kim nereye girmiş, hangi sitelere girmiş sıkıntı değil.
Bir şirket, bütün bilgilere sahip olmasın. Rahatsızlığım bu. Tabi loglanacak, tabi bilgiler kontrol edilecek. Fakat alan alan ayrılmalı. Arama motoru olan bir şirket telefondan, maps'e , maillerden sosyal arkadaşlara bütün bilgimizi elimizde tutmasın.
--
Bu gün siz google ürünü kullanıyorsunuz diye , telefonunuzda kayıtlı olduğum ad-soyad ve mail beni çıkartıyor. Üstelik ben google ürünü kullanmasam bile. wireless bilgilerimi logluyor. Üstelik google kullanmasam bile, google maps arabaları yapıyor, androidler, belki başkaları yapıyor.
Bundan rahatsız olmak çok anormal birşey mi ? gogole ürünü kullanmayanların bile hayatına tecavüz etmek durumu çok mu normal ki tecavüz kaçınılmazsa zevk al mantığındasınız.. hayret.
