folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Gözlük Kullanan Müritler



Gözlük Kullanan Müritler

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NetBABA
    NetBABA's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Kasım/2005
    Erkek

    colormatik cam alacan yalnız çabucak renk değiştiren teknolojik versiyonundan almanı tavsiye ederim.


    Umudumu bu güne bağlamadım ki yarınım dan umutsuz olayım.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mukavim_
    Mukavim_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2003
    Erkek
    opusdei bunu yazdı

    Atasun optikten özel adam akıllı bir gözlük almaya karar verdim ve dün gittim aldım.


    Tag Heuer marka içi titanyum dışı formula 1 araçlarının lastiklerinde bulunan bir tür plastik madde ile kaplı bir model seçtim.


    Çerçeve fiyatı: 1100 tl


    Transition cam takılacak. Cam platin kaplamalı. Çizilmesi çok zor, yansıma yapmayan, güneş durumuna göre kendi kendine koyulaşan...


    Camlar: 377 tl


    Çerçevede %25 indirim var. Bu indirimle 825 tl ye geliyor. Ben çerçevenin faturasını personelden birinin adına yaptırdım. Böylece %25 extra bir indirim oldu. Camlarda malesef bi indirim yok. 


    Sonuç olarak gözlüğü camıyla beraber 927 tl ye k.kartına 3 taksit ile aldım. Worldcard extra 5 taksit vermiş :D toplam 8 taksit oldu.


    Gözlük kullanan ve bu çerçeveyi gösterdiğim arkadaşlar da bunun ömürlük kullanabileceğimi söylediler. 


    Sizin yorumlar nedir ?



    Hocam çerçeve gerçekten çok pahalı. ilk gözlügûme kıyasla ucuz, daha hafif olan ve ne burun ne de kulakta hiç mı hiç ağırlık yapmayan ve doğrusu çok kalitesiz bir gözlük kullanıyorum şu anda. Ve camlarla birlikte bana toplam maliyeti 80 tl'yi bulmamisti. ama gayet memnunum. Herneyse, hayırlı olsun sana
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RitmFarbRacourci
    RitmFarbRacourci's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mart/2008
    Erkek
    sniperscope bunu yazdı
    Kreyzi bunu yazdı

    5Agustos1921 bunu yazdı
    lenslerin uzun vaddede korneada cizik oluşturdugunu söyluyorlar ?.:/

    colrmattik camlarda translucent marka camlar var .
    bunlaçın kararma açılma süreleri daha kısa diye okumuştum. birde
    kararma yüzdüleri vqr aklında bulunsun % cinsinden.

    gözllük cercüvesi dü onemli ; faset cercevesiz , nilör yarım cerceve veya tam butun cerceve;
    camlari tasımayabilecüginden , agiçliklariyla alakali
    yanısıra alınan camlari miyop hipermetrop astşgmat olmasi cam kenarlarinin incelgi, cürceve tutacak mı endisesi, bir camın digerşnden agır olması, denge sorunu B-) ilginc donanim haberde bi baslık var: gözlük rehberi.
    yakında alıcamm bende.


    şifreyi çözersek iyi bilgiler var burada :W




    hahhahaha la ne guldum ama.


    Saka bir yana hocam ben bir ara, lazer ile gozlerimi duzelteyim diye niyetlendim.


    Neyse goz doktoruna gittim, baktim herif gozluklu. "Lan bu lazer iyi birsey olsa once doktor kendisine yapardi" diye dusundum sonrada vazgectim.


    Hafiz, bahse konu olan sey goz. Insanin eli ayagi olmasada bi sekil idare eder ama goz apayri birsey.



    üşendimla düzeltmeye B-) cepten.

    tipolojik kusurları görmezden gel(in) :p

    zaten en iyini optikcinizdün ögrenirsiniz.

    I'şıkY'ılı;^^`) Zk't^^` RnSySyTk.Ödl.SpRtÇzBşBkYd Kryptia.agogE Sa'd-l'Suûd az.ç'k 'lmyn'Dşn Pnct'tnAnNttn Blgi,YpBlgi 'Ct'nDrm.CmdyDrm.MdrnDrm hRşYdşR ClptcPth'Strsm M'nPhs' Ld,X/Y YrYnZmnGrçklk,AlgBzklğ KrzFrst'tr Tiytr' Pugchv,Jtrn,İmmlmn,FllngLef,Pik' SuprmcySprrty CoBehTh elFnmno:NzrioRonldo AdnKy TkSs,TkHrf(?) .RtNsTk.KvMp.Mk.TrmDyn ScklkNmRzgr ŞkHcBy ccp.kky Snrlr'Çz SnaSnLzmsn 'NsnKsknçtr BgDppr.MagllnCl'ds.S'thCro's Ch'kW'ng CreazioneDiAdamo^^`, Arctrs.Spic' ArcScnd,YySnye TrbProp,TrbJet,TrbFan ~3.10^5km/sn~343m/sn ~900-1240m/snMacH RamJt,ScRamJt Przdi^^' Tbu.XL Prsek MAtv^^` mLAT G'dWllHnting(f). 3id't^^` TareZmenPr ParaMotor TrflrVArsİlşklr (-)+.(/)*,~ ZminŞkil . ..Bu imza @SubZero tarafindan degistirilmistir. "Bu kadar uzun karmakarisik bir imza yapma diye uyardim ama heeheeeey(^^D)_hey kim söylüyor, kim dinliyor." Imzanizi SubZero'ya bilgi vermeden degistirmeyiniz. Tesekkurler...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    opusdei
    opusdei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2010
    Erkek
    Mukavim_ bunu yazdı
    opusdei bunu yazdı

    Atasun optikten özel adam akıllı bir gözlük almaya karar verdim ve dün gittim aldım.


    Tag Heuer marka içi titanyum dışı formula 1 araçlarının lastiklerinde bulunan bir tür plastik madde ile kaplı bir model seçtim.


    Çerçeve fiyatı: 1100 tl


    Transition cam takılacak. Cam platin kaplamalı. Çizilmesi çok zor, yansıma yapmayan, güneş durumuna göre kendi kendine koyulaşan...


    Camlar: 377 tl


    Çerçevede %25 indirim var. Bu indirimle 825 tl ye geliyor. Ben çerçevenin faturasını personelden birinin adına yaptırdım. Böylece %25 extra bir indirim oldu. Camlarda malesef bi indirim yok. 


    Sonuç olarak gözlüğü camıyla beraber 927 tl ye k.kartına 3 taksit ile aldım. Worldcard extra 5 taksit vermiş :D toplam 8 taksit oldu.


    Gözlük kullanan ve bu çerçeveyi gösterdiğim arkadaşlar da bunun ömürlük kullanabileceğimi söylediler. 


    Sizin yorumlar nedir ?



    Hocam çerçeve gerçekten çok pahalı. ilk gözlügûme kıyasla ucuz, daha hafif olan ve ne burun ne de kulakta hiç mı hiç ağırlık yapmayan ve doğrusu çok kalitesiz bir gözlük kullanıyorum şu anda. Ve camlarla birlikte bana toplam maliyeti 80 tl'yi bulmamisti. ama gayet memnunum. Herneyse, hayırlı olsun sana

    Benim ilk gözlüğüm 200 tl idi. Sgk indirimi 40 tl oldu. 160 tl ödedim aldım. 

    Sen organik cam almışsın hocam o yüzden ucuz camlar. Ben kaplamalı ve inceltilmiş dayanıklı bişey aldım. extra ödedim ama görüntü şuan full hd :D

     


    opusdei | ツ Ego sum qui sum | Travelmate, Gourmet, Funny, Unlimited, Enjoy life, uploading...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mukavim_
    Mukavim_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2003
    Erkek
    opusdei bunu yazdı
    Mukavim_ bunu yazdı
    opusdei bunu yazdı

    Atasun optikten özel adam akıllı bir gözlük almaya karar verdim ve dün gittim aldım.


    Tag Heuer marka içi titanyum dışı formula 1 araçlarının lastiklerinde bulunan bir tür plastik madde ile kaplı bir model seçtim.


    Çerçeve fiyatı: 1100 tl


    Transition cam takılacak. Cam platin kaplamalı. Çizilmesi çok zor, yansıma yapmayan, güneş durumuna göre kendi kendine koyulaşan...


    Camlar: 377 tl


    Çerçevede %25 indirim var. Bu indirimle 825 tl ye geliyor. Ben çerçevenin faturasını personelden birinin adına yaptırdım. Böylece %25 extra bir indirim oldu. Camlarda malesef bi indirim yok. 


    Sonuç olarak gözlüğü camıyla beraber 927 tl ye k.kartına 3 taksit ile aldım. Worldcard extra 5 taksit vermiş :D toplam 8 taksit oldu.


    Gözlük kullanan ve bu çerçeveyi gösterdiğim arkadaşlar da bunun ömürlük kullanabileceğimi söylediler. 


    Sizin yorumlar nedir ?



    Hocam çerçeve gerçekten çok pahalı. ilk gözlügûme kıyasla ucuz, daha hafif olan ve ne burun ne de kulakta hiç mı hiç ağırlık yapmayan ve doğrusu çok kalitesiz bir gözlük kullanıyorum şu anda. Ve camlarla birlikte bana toplam maliyeti 80 tl'yi bulmamisti. ama gayet memnunum. Herneyse, hayırlı olsun sana

    Benim ilk gözlüğüm 200 tl idi. Sgk indirimi 40 tl oldu. 160 tl ödedim aldım. 

    Sen organik cam almışsın hocam o yüzden ucuz camlar. Ben kaplamalı ve inceltilmiş dayanıklı bişey aldım. extra ödedim ama görüntü şuan full hd :D

     

    Hocam benim arkadaş vardı 5.5 - 6.5 derece miyoptu, o da inceltilmiş cam aldı ve fiyat gerçekten çok katlanıyor inceltilmiş camda. Sende de derece biraz fazla sanırım, benimki 1.75 - 2.25 miyop zaten çok kalın değil camlar. Yeni camlarla etrafa baktığında renkler daha bir canlı geliyor di mi hocam :)

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oturuyorum
    oturuyorum's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2011
    Erkek
    Kreyzi bunu yazdı

    hocam onlar görüntü açısından pek iyi değil ya.

    organik camlar var artı inceltme olayını da yapabiliyorsun. geçen gözlükçüye gittim yeni bi cam gösterdi onu da araştırabilirsin.

    ışıkta gözlük ışığı kesiyor. kırılmıyor ve çizilmiyor ayrıca güzel birşeydi sordur bunu bundan al bence.

    müridin bahsettiğini iki yıldır kullanıyorum ayrıyeten astigmat ver renk körüyüm memnunum 


    Ellerinde Pankartlar / Gidiyor Bu Çocuklar / Kalkın Ayağa, Kalkın / Gidiyor Bu Çocuklar
Toplam Hit: 8252 Toplam Mesaj: 57