Gözlük Kullanan Müritler
-
colormatik cam alacan yalnız çabucak renk değiştiren teknolojik versiyonundan almanı tavsiye ederim.
-
opusdei bunu yazdı
Atasun optikten özel adam akıllı bir gözlük almaya karar verdim ve dün gittim aldım.
Tag Heuer marka içi titanyum dışı formula 1 araçlarının lastiklerinde bulunan bir tür plastik madde ile kaplı bir model seçtim.
Çerçeve fiyatı: 1100 tl
Transition cam takılacak. Cam platin kaplamalı. Çizilmesi çok zor, yansıma yapmayan, güneş durumuna göre kendi kendine koyulaşan...
Camlar: 377 tl
Çerçevede %25 indirim var. Bu indirimle 825 tl ye geliyor. Ben çerçevenin faturasını personelden birinin adına yaptırdım. Böylece %25 extra bir indirim oldu. Camlarda malesef bi indirim yok.
Sonuç olarak gözlüğü camıyla beraber 927 tl ye k.kartına 3 taksit ile aldım. Worldcard extra 5 taksit vermiş :D toplam 8 taksit oldu.
Gözlük kullanan ve bu çerçeveyi gösterdiğim arkadaşlar da bunun ömürlük kullanabileceğimi söylediler.
Sizin yorumlar nedir ?
Hocam çerçeve gerçekten çok pahalı. ilk gözlügûme kıyasla ucuz, daha hafif olan ve ne burun ne de kulakta hiç mı hiç ağırlık yapmayan ve doğrusu çok kalitesiz bir gözlük kullanıyorum şu anda. Ve camlarla birlikte bana toplam maliyeti 80 tl'yi bulmamisti. ama gayet memnunum. Herneyse, hayırlı olsun sana -
sniperscope bunu yazdıKreyzi bunu yazdı
5Agustos1921 bunu yazdı
lenslerin uzun vaddede korneada cizik oluşturdugunu söyluyorlar ?.:/
colrmattik camlarda translucent marka camlar var .
bunlaçın kararma açılma süreleri daha kısa diye okumuştum. birde
kararma yüzdüleri vqr aklında bulunsun % cinsinden.
gözllük cercüvesi dü onemli ; faset cercevesiz , nilör yarım cerceve veya tam butun cerceve;
camlari tasımayabilecüginden , agiçliklariyla alakali
yanısıra alınan camlari miyop hipermetrop astşgmat olmasi cam kenarlarinin incelgi, cürceve tutacak mı endisesi, bir camın digerşnden agır olması, denge sorunu B-) ilginc donanim haberde bi baslık var: gözlük rehberi.
yakında alıcamm bende.
şifreyi çözersek iyi bilgiler var burada :W
hahhahaha la ne guldum ama.
Saka bir yana hocam ben bir ara, lazer ile gozlerimi duzelteyim diye niyetlendim.
Neyse goz doktoruna gittim, baktim herif gozluklu. "Lan bu lazer iyi birsey olsa once doktor kendisine yapardi" diye dusundum sonrada vazgectim.
Hafiz, bahse konu olan sey goz. Insanin eli ayagi olmasada bi sekil idare eder ama goz apayri birsey.
üşendimla düzeltmeye B-) cepten.
tipolojik kusurları görmezden gel(in) :p
zaten en iyini optikcinizdün ögrenirsiniz. -
Mukavim_ bunu yazdıopusdei bunu yazdı
Atasun optikten özel adam akıllı bir gözlük almaya karar verdim ve dün gittim aldım.
Tag Heuer marka içi titanyum dışı formula 1 araçlarının lastiklerinde bulunan bir tür plastik madde ile kaplı bir model seçtim.
Çerçeve fiyatı: 1100 tl
Transition cam takılacak. Cam platin kaplamalı. Çizilmesi çok zor, yansıma yapmayan, güneş durumuna göre kendi kendine koyulaşan...
Camlar: 377 tl
Çerçevede %25 indirim var. Bu indirimle 825 tl ye geliyor. Ben çerçevenin faturasını personelden birinin adına yaptırdım. Böylece %25 extra bir indirim oldu. Camlarda malesef bi indirim yok.
Sonuç olarak gözlüğü camıyla beraber 927 tl ye k.kartına 3 taksit ile aldım. Worldcard extra 5 taksit vermiş :D toplam 8 taksit oldu.
Gözlük kullanan ve bu çerçeveyi gösterdiğim arkadaşlar da bunun ömürlük kullanabileceğimi söylediler.
Sizin yorumlar nedir ?
Hocam çerçeve gerçekten çok pahalı. ilk gözlügûme kıyasla ucuz, daha hafif olan ve ne burun ne de kulakta hiç mı hiç ağırlık yapmayan ve doğrusu çok kalitesiz bir gözlük kullanıyorum şu anda. Ve camlarla birlikte bana toplam maliyeti 80 tl'yi bulmamisti. ama gayet memnunum. Herneyse, hayırlı olsun sanaBenim ilk gözlüğüm 200 tl idi. Sgk indirimi 40 tl oldu. 160 tl ödedim aldım.
Sen organik cam almışsın hocam o yüzden ucuz camlar. Ben kaplamalı ve inceltilmiş dayanıklı bişey aldım. extra ödedim ama görüntü şuan full hd :D
-
opusdei bunu yazdıMukavim_ bunu yazdıopusdei bunu yazdı
Atasun optikten özel adam akıllı bir gözlük almaya karar verdim ve dün gittim aldım.
Tag Heuer marka içi titanyum dışı formula 1 araçlarının lastiklerinde bulunan bir tür plastik madde ile kaplı bir model seçtim.
Çerçeve fiyatı: 1100 tl
Transition cam takılacak. Cam platin kaplamalı. Çizilmesi çok zor, yansıma yapmayan, güneş durumuna göre kendi kendine koyulaşan...
Camlar: 377 tl
Çerçevede %25 indirim var. Bu indirimle 825 tl ye geliyor. Ben çerçevenin faturasını personelden birinin adına yaptırdım. Böylece %25 extra bir indirim oldu. Camlarda malesef bi indirim yok.
Sonuç olarak gözlüğü camıyla beraber 927 tl ye k.kartına 3 taksit ile aldım. Worldcard extra 5 taksit vermiş :D toplam 8 taksit oldu.
Gözlük kullanan ve bu çerçeveyi gösterdiğim arkadaşlar da bunun ömürlük kullanabileceğimi söylediler.
Sizin yorumlar nedir ?
Hocam çerçeve gerçekten çok pahalı. ilk gözlügûme kıyasla ucuz, daha hafif olan ve ne burun ne de kulakta hiç mı hiç ağırlık yapmayan ve doğrusu çok kalitesiz bir gözlük kullanıyorum şu anda. Ve camlarla birlikte bana toplam maliyeti 80 tl'yi bulmamisti. ama gayet memnunum. Herneyse, hayırlı olsun sanaBenim ilk gözlüğüm 200 tl idi. Sgk indirimi 40 tl oldu. 160 tl ödedim aldım.
Sen organik cam almışsın hocam o yüzden ucuz camlar. Ben kaplamalı ve inceltilmiş dayanıklı bişey aldım. extra ödedim ama görüntü şuan full hd :D
Hocam benim arkadaş vardı 5.5 - 6.5 derece miyoptu, o da inceltilmiş cam aldı ve fiyat gerçekten çok katlanıyor inceltilmiş camda. Sende de derece biraz fazla sanırım, benimki 1.75 - 2.25 miyop zaten çok kalın değil camlar. Yeni camlarla etrafa baktığında renkler daha bir canlı geliyor di mi hocam :)
-
Kreyzi bunu yazdı
hocam onlar görüntü açısından pek iyi değil ya.
organik camlar var artı inceltme olayını da yapabiliyorsun. geçen gözlükçüye gittim yeni bi cam gösterdi onu da araştırabilirsin.
ışıkta gözlük ışığı kesiyor. kırılmıyor ve çizilmiyor ayrıca güzel birşeydi sordur bunu bundan al bence.
müridin bahsettiğini iki yıldır kullanıyorum ayrıyeten astigmat ver renk körüyüm memnunum
