Hamam Böcegi(Kara Fatma)
-
deodorant = 5 tl
çakmak = 1 tl
hamam böceklerini bu 2liyle öldürmek paha biçilemez :D
-
ilaçlama şirketleri var biz bikere yaptırmıştık sabah geldiler ilaçladılar akşama kadar eve girmek yok ama çok etkili hiç kalmıyor ama eve girince açık tiribün böcek mezarlığıyla karşılaşıyorsun muhtemelen ölmeden önce nhepsi kendini evdeki açık araziye atıyor cesetleri temizlemen lazım ki işin en zor yanı o hem böceklerin sandığından daha fazla olduğuna tanık oluyorsun hemde gerçek iğrençliğin tadına varıyorsun aklına gelmiycek yerlerden ceset çıkıyor
-
FireX bunu yazdı:
-----------------------------
Bu kadar iğrenç, dayanıklı, çevik haşeratın bir de uçan versiyonu olduğunu geçen sene gördüm. Herşeyleri gelişmiş. Biraz da dış görünüşe baksalar iyi olacak. Bir kere görmek hayattan soğutuyor.
-----------------------------sene 3 sene önce ki sene abdest almak için banyoya gittim neyse el, ağız, burun derken birden belime bir şey konuverdi neyse ben tam yüze geçmişken o bölgede bir hareketlenme bir kros faaliyeti sezdim neyse elimi attım kocaman bir sey geldi ben işimi sağlama alayım dedim avucumda sıktım ve yere fırlattım o da ne hamam böceğinin hazerfan versiyonu işte o gün anladım ki ilaç şart.
-
irwa bunu yazdı:
-----------------------------
onların yuwalarını bul bi güzel domestos dök sonra yawrularını ez etrafta kalanlar içinde raid in kapsülleri war 6 tane 6 ay garantili onları koy mutfak dolabı altına buzdolabına odalara ws bak bakalım kalıomu bitane ,)
-----------------------------sen antivirüs kullanmak yerine direk regedite dalıyon hoca :D
-
HeadBanger bunu yazdı:
-----------------------------
adaş genemi :D bak bak orda pc nin altındah emen :D
-----------------------------
la wwalla bıktım salona taşındım salonda bile var. ewden taşıncam sonunda ama ordada peşimi bırakmaz hüpneler :D -
http://www.youtube.com/watch?v=oAulbDJfapw
Sistemi aynen hamamböcüklerine uyguluyoruz.
-
Hiç sorma hocam bende illet olarum bu ipnelere evde gördüm mü o gün sittin sene yatamam. Sokakta yatarım evde yatmam o kadar huyyylanıyorum bunlardan. Gebermiyolarda biri öldür evde kapm kuruyolar amk sanki başka gidecek yerleri yok gibi eve yerleşiyolar ne güzel kış oldumu gelmiyolar yaz geldimide ohoooo
-
EpheSuS bunu yazdı:
-----------------------------
http://www.youtube.com/watch?v=oAulbDJfapw
Sistemi aynen hamamböcüklerine uyguluyoruz.
-----------------------------
çok etkili bi silah amma evde bi 100 200 tane olduunu düşünürsek evi yakmak daha mantıklı :D -
yassun bunu yazdı:
-----------------------------EpheSuS bunu yazdı:
-----------------------------
http://www.youtube.com/watch?v=oAulbDJfapw
Sistemi aynen hamamböcüklerine uyguluyoruz.
-----------------------------
çok etkili bi silah amma evde bi 100 200 tane olduunu düşünürsek evi yakmak daha mantıklı :D
-----------------------------
korku filmi setimi ora -
MacuncuMacit bunu yazdı:
-----------------------------
yassun bunu yazdı:
-----------------------------
EpheSuS bunu yazdı:
-----------------------------
http://www.youtube.com/watch?v=oAulbDJfapw
Sistemi aynen hamamböcüklerine uyguluyoruz.
-----------------------------
çok etkili bi silah amma evde bi 100 200 tane olduunu düşünürsek evi yakmak daha mantıklı :D
-----------------------------
korku filmi setimi ora
-----------------------------
yakında dönüşebilir:|
