Hamam Böcegi(Kara Fatma)
-
onlarla içiçe uyum içinde yaşamayı öğrenebilirsin bence :D
-
Ortaya en etkili yemi koyup toplaştır öyle uygula.
Baygon Haşeresavar. Hizmet Bitmez. ! :|
-
dima bunu yazdı:
-----------------------------
onlarla içiçe uyum içinde yaşamayı öğrenebilirsin bence :D
-----------------------------
olur hatta bi kaçınıda size yolluyayım sende arkadaş arıodun zaten =) -
yassun bunu yazdı:
-----------------------------
dima bunu yazdı:
-----------------------------
onlarla içiçe uyum içinde yaşamayı öğrenebilirsin bence :D
-----------------------------
olur hatta bi kaçınıda size yolluyayım sende arkadaş arıodun zaten =)
-----------------------------
msnde olsa sana kes diyiceğimi çok iyi biliyosun :D -
iğrençleşmek gibi olmasın da nerdeyse ağzımdan çıkardım. :S
Köydeydim zaten bi acaip yatışım vardır. kendim çekkatta elim yerde. elime çıkmış. çıktıktan sonra elimi götürmüşüm. Allah'tan sabaha doğruydu o sırada teyzem kahvaltı için uyandırdı. uyanmam la dudağımın ona temas ettiğini fark ettim :)
Tabii o gün bişe yiyemedim.
ezmeyle falanda ölmez bu haşareler. İyice böyle ezeceksin pestilini çıkartacaksın taş gibi sert kabukları var. bide ölü taklidi yapıyolar. uzaklaşınca vınn.
-
yassun bunu yazdı:
-----------------------------
dima bunu yazdı:
-----------------------------
onlarla içiçe uyum içinde yaşamayı öğrenebilirsin bence :D
-----------------------------
olur hatta bi kaçınıda size yolluyayım sende arkadaş arıodun zaten =)
-----------------------------bebeliğimden beri bağda büyüyüp yetiştiğim için böcek ve hayvanlarla iç içe yaşamayı öğrendim...
bağda yemeğin içine tavanda gezen böcek düşerdi kaşıkla alır kenara koyar yemeğe devam ederdim. ailem basta karsı çıktı ama sonradan alıştılar. :)
böcekten asla tiksinmedim bazıları cana yakın bazıları sert olurdu. çok ısırıldım ama hiç şikayet etmedim. zamanında bizde onları ezmiştik küçükken vıccıklarını çıkarırdık. intikam alıyorlar saydım :))
Sonuc çok memnunum... ne benim onlara ne onların bi zararı var şimdi beraber yaşayıp gidiyoruz :)
-
dima bunu yazdı:
-----------------------------
yassun bunu yazdı:
-----------------------------
dima bunu yazdı:
-----------------------------
onlarla içiçe uyum içinde yaşamayı öğrenebilirsin bence :D
-----------------------------
olur hatta bi kaçınıda size yolluyayım sende arkadaş arıodun zaten =)
-----------------------------
msnde olsa sana kes diyiceğimi çok iyi biliyosun :D
-----------------------------
=)) demiş kadar oldun -
sirpence bunu yazdı:
-----------------------------
iğrençleşmek gibi olmasın da nerdeyse ağzımdan çıkardım. :S
Köydeydim zaten bi acaip yatışım vardır. kendim çekkatta elim yerde. elime çıkmış. çıktıktan sonra elimi götürmüşüm. Allah'tan sabaha doğruydu o sırada teyzem kahvaltı için uyandırdı. uyanmam la dudağımın ona temas ettiğini fark ettim :)
Tabii o gün bişe yiyemedim.
-----------------------------
hacı ben hayata küser intihar falan ederdim =) yine başarılısın -
irwa bunu yazdı:
-----------------------------
onların yuwalarını bul bi güzel domestos dök sonra yawrularını ez etrafta kalanlar içinde raid in kapsülleri war 6 tane 6 ay garantili onları koy mutfak dolabı altına buzdolabına odalara ws bak bakalım kalıomu bitane ,)
-----------------------------Yuh Onlarda Bi Canlı Yaw :D Bu çok Acımasız olur
-
bunların bir elebaşısı vardır muhakkak.büyük ihtimallede kraliçe fatma
onun yerini tespit et sonra bi operasyonla ele geçir
en son bunların yuvalarının dibine bildiri dağıt(liderinizi yakaladım şu saatte salonda toplanın diye)
bunlar toplanınca kraliçe kara fatmayı bunların karşısında idam et
ilk başlarda biraz bombalama yahut intihar saldırıları şeklinde üstüne gelebilirler
ama bir süre sonra zafer senin olacak
