folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Hızlı Kilo Verme Yolları



Hızlı Kilo Verme Yolları

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sirpence
    sirpence's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    hızlı değil ama yavaş yavaş verdim ben :)

    Yazın istanbulda görenler artık hiç kilom yok denebilir :)

    Sabah kahvaltıda bir büyük dilim kepek ekmeği + süt. süt tok tutuyor. Bu kepek ekmeği haricinde hiç bir şekilde ekmek yemedim.

    Öğle yemeğinde önüme ne koydularsa yedim ama ekmek yok :)

    Akşam yemeği zaten bana kilo aldıran oydu. Akşam hem çok yerdim. Hem de yatmadan önce mutfağa girer yine atıştırırdım. İlk tamamen akşamı kesmeye çalıştım beceremedim bende alıştıra alıştıra yapmaya başladım. İlk yatmadan önce yemeği kesin bi şekilde kestim akşam yemeğine devam ama ekmek yok. sonra yemeği azalttım daha sonra da akşamları sadece meyve yemeye başladım.

    Bu şekilde üç ayda 10 kilo verdim. Lakin bir şey daha bir ay sabah 5'te kalktım güneş doğmadan uyanıyodum. normal kahvaltı saatime kadar da bişe yemedim. O erken kalktığım ay çok daha hızlı kilo verdim.

    Bunların yanında biraz spor da yaparsan -ki ben hiç spor yapmam- çok daha hızlı kilo verirsin.

    10 kilo verdikten sonra rejimi bıraktım yine bayağı yemeye başladım ama kilo almadım. şimdi yeniden başlayıp bi 5 kilo daha vermeyi düşünüyorum.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek

    söylemeyi unuttum akşam 9dan sonra yemek yeme (sirpence deyince aklıma geldi)

    ben sadece yediğim son yemeğin zamanını 8-9dan öne alarak ayda 3 kilo verdim geçenlerde


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sirpence
    sirpence's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    Paragrafi bunu yazdı:
    -----------------------------

    Prometheus bunu yazdı:
    -----------------------------

    sütü arttırma ve yediğin miktarı azalt biraz aç kalıcaksın artık (sağlığını etkilemeyecek kadar)

    ama güven bana yıllarca yaptığım araştırma ve deneyler gösteriyor ki biraz aç kalmaktan başka zayıflama yöntemi yok.

    esasen olay harcadığın ve aldığın kalori miktarıyla ilgili. yediğini azaltıcaksın temeli bu.

    diğer herşey yan desteklerden ibaret.


    -----------------------------

    Peki hocam önerini dikkate alıyorum. Bi ara forumda DJALPER Diyet Listesi gibi bir şey duymuştum bir mürit bu liste sayesinde zayıflamış 120'den 100'e düşmüş diye duydum o nedir hocam onu bana aktarabilecek birisi var mı?


    -----------------------------

    DJALPER'inki hatırladığım kadarıyla çok zor. uygulamak zordur.

    Bu arada acı metabolizmayı hızlandırır ama iştahı da açar. ona göre davarn ;)

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek

    sirpence bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bu arada acı metabolizmayı hızlandırır ama iştahı da açar. ona göre davarn ;)

     

    -----------------------------

     

    iştahın açık olması kilo aldırmaz hoca =D

    irade işi

    hem mesela ben acı yedikçe tam tersi başka bişey yiyesim gelmiyor iştahım kapanıyor


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sirpence
    sirpence's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    Prometheus bunu yazdı:
    -----------------------------

    sirpence bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bu arada acı metabolizmayı hızlandırır ama iştahı da açar. ona göre davarn ;)

     

    -----------------------------

     

    iştahın açık olması kilo aldırmaz hoca =D

    irade işi

    hem mesela ben acı yedikçe tam tersi başka bişey yiyesim gelmiyor iştahım kapanıyor


    -----------------------------

    herşey irade de bitiyo zaten. Ben iştahım açıldı mı çok zor tutarım kendimi.

    Bir de not olsun kesin karar ver. ben geçensenede kilo vrmek için uğraştım. ama iki lokmadan bişe olmaz şu bu kilo veremedim aksine kilo aldım :S

    Kesin karar verip o proğramı uygulayacaksın 15 günde bir kendine taviz ver. diğer 14 günde kesinlikle taviz verme.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    necroshine
    necroshine's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2003
    Erkek

    1,5 ayda 7 kilo verdim.

    aksam yemegini komple kestim

    sabah ve ogleni normal yedigim gibi yedim. sadece ekmege kuru yemise ve sekere elveda dedim )

    ara ogun yemedim

    ogleden sonra meyva disinda hic bir sey yemedim

    sinirsiz meyva goturdum ))

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kapil
    kapil's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2007
    Erkek

    bende 1.90 boy 100 kiloydum geçen ay  spor yaptım yemeyi kestim falan 1 kilo vermişim çok sevindim :D

    yaz gelsinde sağlam bi diyet yapacam ama, kilom her ne kadar belli olmasada rahatsız ediyor :/

    tavsiyeler güzel uygulaması kolay denicem bunları

    edit: bende hafif bi kamburluk sözkonusu acaba bunun düzelmesi için neler yapmam gerek,düzelirmi ya da


    Orman Mühendisi //
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    necroshine
    necroshine's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2003
    Erkek

    kapil bunu yazdı:
    -----------------------------

    bende 1.90 boy 100 kiloydum geçen ay  spor yaptım yemeyi kestim falan 1 kilo vermişim çok sevindim :D

    yaz gelsinde sağlam bi diyet yapacam ama, kilom her ne kadar belli olmasada rahatsız ediyor :/

    tavsiyeler güzel uygulaması kolay denicem bunları

    edit: bende hafif bi kamburluk sözkonusu acaba bunun düzelmesi için neler yapmam gerek,düzelirmi ya da


    -----------------------------

     

    oha derim

    burdan bilgi alma bir ortopediste git )))

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mephisto
    mephisto's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2006
    Erkek

    bu aralar şu son 3-4 aydan beri en başta baya bi göbek yaptım ve kilo aldım. Bende aldığım karara göre kendimce bugunden itibaren başladım bişeylere.

    geçen senede bu dönemlerde kilo almıştım ve verdim yine aynı programımı uygulayacağım =)

    akşamları genelde geç yemek yerim ve çok aşırı yerim buna rağmen yatmadan önce saat kaç olursa olsun yine bi karnımı doyurur öyle yatarım. sabah kahvaltısı ise genelde hiç yok. bunu kesmek önemli mümkünse yemeğini akşama doğru 6 gibi yee ve bir daha sabah yemeğe çalış. tuz şeker bu gibi şeyleri kıs. her akşam bi 20- 25 dk koşu yap daha sonrasında kasların yorulana kadar şınav ve mekik çek. ekmeği kes/azalt . bol su iç. bazı akşamlar sadece salata yiyerek bile doymaya çalış.

    aynı bu şekilde yazdıklarımı uygulayarak geçen sene bu dönemlerde hesaplamadım ama göbeğimi belirgin şekilde yok etmiştim 3 hafta gibi bi sürede.

    benimde bi sorum olucak genele birayıda kesme kararı aldım şu aralar göbek yapar endişesiyle =D Rakı göbek yaparmı ?


    Issız kuytu köşelerden and olsun ki döneceğiz !
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ephesus
    Ephesus's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Şubat/2009
    Erkek

    Hocalar bendede kilo problemi var 1.80 boyum 85-90 arasında geziyorum baya fazlam var. Sporu bırakınca birden kilo aldım 1.5 yılda iştahımda açık. Tekrar eski forma dönmek vücudu düzeltmek istiyorum spor salonu falan akıcam yazın sorum var 2 tane

    1 : Protein tozu vs ler zararlımıdır kullanmalımıyım ?

    2 : Bi olay vardı kas istediğimiz yerde kıl/ tüy varsa ağda yapmak zorundaydık kas oluşumunu engelliyodu kıllar.

    Ne diyonuz ?


    Avukat/Hukukçu
Toplam Hit: 5807 Toplam Mesaj: 44