IHH Yetimlere Destek
-
RockZs bunu yazdıDaniel-Koo bunu yazdıRockZs bunu yazdıJonTurk bunu yazdıDaniel-Koo bunu yazdı
hacılar, ışid zaten her türlü parayı, ganimeti öttürüyor bugün türkiyeyi bile siklemez, ihhyi de siklemez.
2 milyar dolar finansal gücü ve onun dışında tonlarca cephesi mevcut ibnelerin. ihhye mi kaldılar amk kıçı kırık üç beş silah için.
ki, ihhye bu türde bi dava açıldı diye el*kaide örgütüyle işbirliği yaptığı net mi? sonuçlandı mı dava? noldu beyler?
Adam irakin merkez bankasını patlatmis milyardolari götürmüş irak ordusunun ganimetini silahlarini almış ama ne hikmetse İhh nin getireceği konserverelere muhtaç :)
birde İhh tarafı var tabi adamların konserverler geç geldi diye iki tir şoförünü öldürmüş! terör örgütü ama bunlar ne hikmetse hala yardım ediyor. biriyse sormuyor madem yardım ediyor neden soforlerini öldürüyor bu örgüt diye cok eleştirellerya..
@rock hala aynii noktadayız hoca ben diyorum ki adamların işine gelmiyor kotuluyorlar diyorum ısrailli yetkililerin solerini koyuyorum ortaya sen diyorsun ki iddialar var... hocam mantiklica cevap verebilirmisin iddaa olmadan be kopurten medyan olmadan nasil kotulersin bir yapıyı ?
Senin uslupla gidecek olursak izmirli mimarin iddialarinida kabulmu etmeliyiz ? sloganlarla degil bilgilerle konusalim lutfen.
iddiaları kabul edip etmemek size kalmış hocam, düşünür-tartarsınız, kabul eder ya da etmezsiniz.
IHH 'yi tanımam-etmem, fikirlerini-deneyimlerini paylaşan arkadaşlara da saygım sonsuzdur.
fakat iddialar ortadadır, kendi düşüncelerimi paylaşmışımdır.
olay bundan ibarettir.
hocam sana bireysel lafımız yok, yazdığın şeylere karşı var..
geniş düşünmek lazım. ihh şöyle yapıyo diye kilitlenirsen, iddia edilen örgütlerin de ne yaptığına iyice bakman lazım ki sonuç çıkarabilesin.
iddialardan iş yürümüyo..
tırlar içinde iddialar vardı noldu çıktı görüntüler, okeyledi herkes:)
vahim olan devlet desteği, bu devlet desteğinin yanında ilkokullara kadar inan örgüt propagandası. tüm bu işlerin din-tandanslı olarak yapılması ve laikliğe aykırı olabilecek durumlar. Nasıl CHP kendisini yenileyip, tüm Türkiye'yi kapsayan bir konuma gelmişse, bu ve benzeri örgütler de tüm toplumun desteğini alabilmek için kendilerini yenilemeli, şaibelerden arınmalıdırlar.
Haci dinin yani islamin topluma cozumu olabilir bunlardan yararlanilmalidir ama gunumuz devlet basindaki ibneler bunu afyon olarak kullaniyor... Ilk dedigim nedenden dolayi ben islamin geri atilmasina karsiyim. Yani dinin gerek sosyal gerek ekonomik cozumu olabilir. Orn: Halife Donemi (Hz.Omer)
IHH icin, onceden feto ile beraberler daha sonra paralel mevzuusu cikinca yollari ayirdilar diye bilmekteyim.
-
RockZs bunu yazdıJonTurk bunu yazdı
kurumun bir amacı var görev tanimi var nasıl lösev'e neden sanat, bilim ve bilimum kültürel faaliyetlere neden yönelmiyorsunuz diye saçma bir yaklaşimda bulunmak yanlişsa İHH yada ayni yaklaşimda olmak o derece yanlıştır kuruluşun amaci açlıkla mücadele savaş mağdurlarina yardim yetimlere bakım başlıklari altinda değerlendirilmeli ve bağışcılarida bu hizmetler için bağış yapıyor.
Seküler kesimde ideolojik dernekleri kurmayı bırakıp senin bahsettiğin vaadleri gerçekleştiren bir kurum kurup bağış toplasin önlerinde bir engel yokki insanlar onlarada yardimda bulunsun. iyilikte yardımda yarışılsın.
http://www.ihh.org.tr/tr/main/news/2/somalideki-tarim-okulumuzdan-guzel-haberler-v/1685http://www.ihh.org.tr/tr/main/news/2/sudan-darfurdaki-tarim-projesi-umut-oluyor/1638
http://www.ihh.org.tr/tr/main/news/2/ihhdan-yetimlere-degerler-kitapligi/1582
http://www.ihh.org.tr/tr/main/news/2/ihhdan-6-ulkede-yetimler-icin-egitim-kompleks/1581
yapının hizmetlerine bakip eleştirin lütfen.sizin okuduğunu anlama probleminiz var gibi çünkü alakasız yorumlar yapıyorsunuz.
"seküler kesim (bu lafı hiç sevmediğimi daha önce söylemiş miydim) niye insani yardım vakfı kurmuyor" tartışmasına girmek isterseniz niye mütedeyyin "insanın temel ihtiyaçları baz almayan" yardım kuruluşlarına pay vermediğini de tartışmamız gerek, ki bence asıl sorun bu.
hocam seküler dediğiniz kesimin daha ciddi sorunları var, yukarıdakini okumamışsınız aşağıya aynen yapıştıracağım tekrar:
ihh, deniz feneri vb.. kuruluşların din-tandanslı olmalarının nedeni insana değer vermeleri değil; değer verecekleri "insan hayatından başka" üst bir seviye olmamasındandır. o yüzdendir ki; sanat, bilim ve bilimum kültürel faaliyetlere; dini amaç gütmeyen eğitim, afet destek vb. yardım kuruluşlarına (gülen cemaati bu konuda istisna yaratmıştır ama onun da dini kullandığını düşünüyorum) yardım etmek, sömürülen mütedeyyin kesmin gündeminde değildir.
ayrıca devlet desteğini de unutmamak lazım. bu destek kendi yandaşlarına nasıl artı olarak geri dönüyorsa, diğerine yıkıcı olarak geri dönüyor. baskılar malum.
hocam adam aç savaştan çıkmış yokluk içerisinde sağlık sorunlari yaşiyor sen neden sanata "insanın temel ihtiyaçları baz almayan" yardımlara neden pay vermiyor diyorsun helal..
maslovlun ihtiyaçlar hiyararşisi bu konuda seni aydinlatir. ki söylediğm gibi bunuda sizin tasrif ettiğiniz kesim çok rahatlikla yapabilir eğer isterse ayrıca sen türkiye dışında bir seküler yardim kuruluşu gördün mü ? afrikada 1000 kişiyi katarak ameliyati yaptiran ?ayrica verdiğim linklere bakmiyorsun sanirim kurumun temel dayanaği açlığı bitirmek üzere olduğu için bu yönde eğitimlerede önem verip eğitimler veriyor neler yaptıklarini takip etmeden böyle yorumlarda bulunmanizda sizin açınızdan üzücü.
sosyal devlet yardimlariylada alakalida bir kaç link vereyim istersen takip et bu güne kadar neler yapılımış. tabi siz hemen diyeceksiniz oy için yapılıyor bahaneniz hazir nasılsa :)şuan senin üslubunla ve kaynaklarinda senin değer verdiğin kurum hakkında iddialar vereceğim bunlara nasıl karşi çıkıp iftira dediğini hep birlite izleyeceğiz. Din felan diyorsun bakalim el kadar sabilere dağıtılmak istenilen kitaplardaki hristiyanlik propagandasina ne diyeceksin. Mesele din değil islamsa onuda açıkça belirtirsen bilelm.
http://www.habervaktim.com/haber/385311/cyddde-bir-skandal-daha.html
https://www.youtube.com/watch?v=VnGm1ifEkbk
http://d.habervaktim.com/gallery/846_1.jpgNOT: ölünün arkasindan konuşmuyorum topraği bol olsun.
@Daniel-Koo
iki tarafin birbirleriyle pek hoşlandiğini söyleyemem hoca yani bir birliktelikleri yoktu 17 aralik öncesi cemaat hükümetten kurtulmak isterken arada bunlardanda kurtulayim dedi ve terörle bağdaştirmaya çaliştilar yani burada atilan iddalarin büyük bir kısımının kaynaği cemaat merkezlidir. insanimiz söylenen sözün kime hizmet ettiğini kimin çıkarlarini güttüğünü pek düşünmeden haraket etmesini iyi kullaniyorlar işte.
-
JonTurk bunu yazdı
hocam adam aç savaştan çıkmış yokluk içerisinde sağlık sorunlari yaşiyor sen neden sanata "insanın temel ihtiyaçları baz almayan" yardımlara neden pay vermiyor diyorsun helal..
maslovlun ihtiyaçlar hiyararşisi bu konuda seni aydinlatir. ki söylediğm gibi bunuda sizin tasrif ettiğiniz kesim çok rahatlikla yapabilir eğer isterse ayrıca sen türkiye dışında bir seküler yardim kuruluşu gördün mü ? afrikada 1000 kişiyi katarak ameliyati yaptiran ?ayrica verdiğim linklere bakmiyorsun sanirim kurumun temel dayanaği açlığı bitirmek üzere olduğu için bu yönde eğitimlerede önem verip eğitimler veriyor neler yaptıklarini takip etmeden böyle yorumlarda bulunmanizda sizin açınızdan üzücü.
sosyal devlet yardimlariylada alakalida bir kaç link vereyim istersen takip et bu güne kadar neler yapılımış. tabi siz hemen diyeceksiniz oy için yapılıyor bahaneniz hazir nasılsa :)şuan senin üslubunla ve kaynaklarinda senin değer verdiğin kurum hakkında iddialar vereceğim bunlara nasıl karşi çıkıp iftira dediğini hep birlite izleyeceğiz. Din felan diyorsun bakalim el kadar sabilere dağıtılmak istenilen kitaplardaki hristiyanlik propagandasina ne diyeceksin. Mesele din değil islamsa onuda açıkça belirtirsen bilelm.
NOT: ölünün arkasindan konuşmuyorum topraği bol olsun.
Hocam insanlarımız sanata da değer versin diyorum, yine okuduğunu anlamamış, kendine göre yorumlamışsın.
İHH ve diğer dernekler hakkında haklı şüphelerim var, bunları yazdım bir tane cevap yok, bu siteye gelmiş laf salatası üretmekten başka yaptığınız birşey yok. KAHROLSUN İHTİYAÇLAR HİYERARŞİSİ demek. sloganlarla değil bilgiyle konuşun diyen birine çok yakışıyor.
"Türkiye dışında seküler yardım yapan kuruluş gördün mü?" demişsin. Böyle saçma soru mu olur. Binlerce hristiyan tabana sahip yardım kuruluşu var. Dünyanın her yerinde böyledir bu. Yok sadece yardım yapanlar müslümanlardır, ki siz buna bile inanıyor olabilirsiniz.
Oy için yapılıyor yardımlar tabi ki, ne için yapılacak, babalarının hayrına mı yapıyor devlet yönetimi bilmeyen üçkağıtçılar.
Konuyu saptırmayın, varsa IHH hakkında beni ve laik-modern kesimi kazanacak, onları da yardım-severliğe çekecek bir güvenceniz, bir açılımınız, bahsedin, yoksa bu şaibelerin altında birkaç aya-seneye İHH diye birşey kalmaz, mahkemelerde hesap veremezler. Diyelim ki aklandılar, tertemiz bir oluşum, devletten yağlı destekler göremeyecekleri ve hedeflerine hiçbir zaman ulaşamayacakları için azalarak bitecekler.
RockZs tarafından 01/Haz/15 12:17 tarihinde düzenlenmiştir -
RockZs bunu yazdıJonTurk bunu yazdı
hocam adam aç savaştan çıkmış yokluk içerisinde sağlık sorunlari yaşiyor sen neden sanata "insanın temel ihtiyaçları baz almayan" yardımlara neden pay vermiyor diyorsun helal..
maslovlun ihtiyaçlar hiyararşisi bu konuda seni aydinlatir. ki söylediğm gibi bunuda sizin tasrif ettiğiniz kesim çok rahatlikla yapabilir eğer isterse ayrıca sen türkiye dışında bir seküler yardim kuruluşu gördün mü ? afrikada 1000 kişiyi katarak ameliyati yaptiran ?ayrica verdiğim linklere bakmiyorsun sanirim kurumun temel dayanaği açlığı bitirmek üzere olduğu için bu yönde eğitimlerede önem verip eğitimler veriyor neler yaptıklarini takip etmeden böyle yorumlarda bulunmanizda sizin açınızdan üzücü.
sosyal devlet yardimlariylada alakalida bir kaç link vereyim istersen takip et bu güne kadar neler yapılımış. tabi siz hemen diyeceksiniz oy için yapılıyor bahaneniz hazir nasılsa :)şuan senin üslubunla ve kaynaklarinda senin değer verdiğin kurum hakkında iddialar vereceğim bunlara nasıl karşi çıkıp iftira dediğini hep birlite izleyeceğiz. Din felan diyorsun bakalim el kadar sabilere dağıtılmak istenilen kitaplardaki hristiyanlik propagandasina ne diyeceksin. Mesele din değil islamsa onuda açıkça belirtirsen bilelm.
NOT: ölünün arkasindan konuşmuyorum topraği bol olsun.
Hocam insanlarımız sanata da değer versin diyorum, yine okuduğunu anlamamış, kendine göre yorumlamışsın.
İHH ve diğer dernekler hakkında haklı şüphelerim var, bunları yazdım bir tane cevap yok, bu siteye gelmiş laf salatası üretmekten başka yaptığınız birşey yok. KAHROLSUN İHTİYAÇLAR HİYERARŞİSİ demek. sloganlarla değil bilgiyle konuşun diyen birine çok yakışıyor.
"Türkiye dışında seküler yardım yapan kuruluş gördün mü?" demişsin. Böyle saçma soru mu olur. Binlerce hristiyan tabana sahip yardım kuruluşu var. Dünyanın her yerinde böyledir bu. Yok sadece yardım yapanlar müslümanlardır, ki siz buna bile inanıyor olabilirsiniz.
Oy için yapılıyor yardımlar tabi ki, ne için yapılacak, babalarının hayrına mı yapıyor devlet yönetimi bilmeyen üçkağıtçılar.
Konuyu saptırmayın, varsa IHH hakkında beni ve laik-modern kesimi kazanacak, onları da yardım-severliğe çekecek bir güvenceniz, bir açılımınız, bahsedin, yoksa bu şaibelerin altında birkaç aya-seneye İHH diye birşey kalmaz, mahkemelerde hesap veremezler. Diyelim ki aklandılar, tertemiz bir oluşum, devletten yağlı destekler göremeyecekleri ve hedeflerine hiçbir zaman ulaşamayacakları için azalarak bitecekler.
hocam sen kendi yazdiğini anlamamişsin o zaman diyorsun ki ;
şüphelerim var dediğin şeyler saçma sapan iddalar hocam ki ayni şekilde bende size sizin değer verdiğiniz kurumlarla alakali iddalarda bulundum. nasıl kaçak güreştirğinizi gördük :) yoksa idda sahibi iddasini kanitlamakla yükümlüdürinsanalr onca yardim işi arasinda böyle saçma iddalara cevap verecek bir birim mi kursunlar ? öyle kaynağının israil olduğu ortada olann iddalara bakarak kurum kötülecekseniz ohoo işiniz var israil ha bire saçma iddalarini sürdürüyor onlari takip ediyorsaniz.
KAHROLSUN ihtiyaçlar hiyararşisi diye saçma bir cümle kullanmadim. http://notoku.com/wp-content/uploads/2464_09_sek_9_1.gif
fizyolojik ihtiyaçtan yoksun insanlara afrika vs. sanattan baleden operadan bahsetmein yanlışlığı için sizi bu pramide yönlendirdim ama açıklamam gerekiyormuş hayir açıklayincada uzun yaziyorsun diyorsun:)
"niye mütedeyyin "insanın temel ihtiyaçları baz almayan" yardım kuruluşlarına pay vermediğini de tartışmamız gerek, ki bence asıl sorun bu." demişsin
ilk baştada söylediğim gibi bu kurum açlıkla savaşan bir kurum bunu kaç defa tekrar etmem gerekiyor ? sanata neden yatirim yapmadiğini sorgulamak kendinize güldürür. ve lösevin neden açlıkla savaşmadiğini veya sanata sorgulamakla ayni saçmalikta bir yaklaşim olur. Sanata tabiki yönelsin insanlar yönelmesin diyen yokki. ama bunu bu tarz açlıkla savaşan kurumlara ihale etmek saçma olur bunun altini çiziyorum
"Türkiye dışında seküler yardım yapan kuruluş gördün mü?" cümle biraz devrik olmuş, türkiyedeki sekülerlerin türkiye dışına yardim yapan kuruluşunu gördün mü diye sormuştum. bir afrikada açede balkanlarda, asyada..? bahsettiğimde bireysel yardim değil bir kurum kurup uğraşmak yoksa elbette mütedeyyin kesimden daha çok bağış yapan sekülerler vardir bundan bahsetmiyorum.
"Oy için yapılıyor yardımlar tabi ki, ne için yapılacak, babalarının hayrına mı yapıyor devlet yönetimi bilmeyen üçkağıtçılar."
böyle birşey dersen o zaman KK nin sosyal yardim projelerinede dolayli olarak oy için yapılarlar sonucu çıkar. Tabi KK'nin yaptiği oy için değil doğru, RTE nin yaptiği ki oy için yanlış.. gibi komik bir yaklaşimda değilsen. bu yardimlarin ister rte ister kk ister db kim yaparsa bunlari sonucunda elbette bir oy geri dönüşü olur ama bunu sadece oy için yapti demek yukaridaki çıkmaza sokar seni.metefor yapacak olursak hükümet bir arabadir benzini oydur lider arabayi halkın istediği yöne sürdükçe halk ona benzin (oy) atar.
lider o yöne gittiği içinmi insanlar oy atiyor? yoksa halk oy attiği içinmi lider o yöne gidiyor? bunun pek bir önemi yok..
dünyanin 4bir yeninda aylık 100k yetime bakmalari binlerce insana sağlık hizmeti götürmeleri barınma ihtiyaçlarinin karşılanmasi eğitim eksikliklerinin tamamlanmasi ki sitesinden yaptiklarina bakabilirsin. bunlar sizin için kafi şeyler değil, sırf hükümete saldirmak için bu kurum üzerinden ipe sapa gelmez iddalara talan dediği halde inanarak gitmeyi amaçliyorsaniz.
peki soruyu şöyle soralim IHH siz laik-modern kesimi kazanmak için ne yapmali ?
ihh dediğin kurum BU HÜKÜMET YOKKENDE VARDI en ateşli laikciler baştaykende bu halkın yardimlarini dünyanin heryerine yetiştiriyordu. haklarinda tek dava mahkum edildikleri dava varsa çıkartır ortaya koyarsin, yoksa böyle seninde tabirinle laf salatasiyla temiz bir kuruma attiğiniz iftiralarla ancak kendinizi tatmin edersiniz.
ayni iddialarin sizin tabirinizle laikçi-modern kesimin yardim kuruluşuna yapıldığını size sunduğumda konuyu saptirmayin cümlesiyle kaçtığınızıda fark etmiş olduk :)meyva veren ağaçı taşlarlar diye bir deyim var bildin mi ? şuan o ağaçı taşliyorsun ve o taşlari eline israil gibi bir ülkenin eline verdiğini fark bile etmeden..
-
JonTurk bunu yazdıRockZs bunu yazdıJonTurk bunu yazdı
hocam adam aç savaştan çıkmış yokluk içerisinde sağlık sorunlari yaşiyor sen neden sanata "insanın temel ihtiyaçları baz almayan" yardımlara neden pay vermiyor diyorsun helal..
maslovlun ihtiyaçlar hiyararşisi bu konuda seni aydinlatir. ki söylediğm gibi bunuda sizin tasrif ettiğiniz kesim çok rahatlikla yapabilir eğer isterse ayrıca sen türkiye dışında bir seküler yardim kuruluşu gördün mü ? afrikada 1000 kişiyi katarak ameliyati yaptiran ?ayrica verdiğim linklere bakmiyorsun sanirim kurumun temel dayanaği açlığı bitirmek üzere olduğu için bu yönde eğitimlerede önem verip eğitimler veriyor neler yaptıklarini takip etmeden böyle yorumlarda bulunmanizda sizin açınızdan üzücü.
sosyal devlet yardimlariylada alakalida bir kaç link vereyim istersen takip et bu güne kadar neler yapılımış. tabi siz hemen diyeceksiniz oy için yapılıyor bahaneniz hazir nasılsa :)şuan senin üslubunla ve kaynaklarinda senin değer verdiğin kurum hakkında iddialar vereceğim bunlara nasıl karşi çıkıp iftira dediğini hep birlite izleyeceğiz. Din felan diyorsun bakalim el kadar sabilere dağıtılmak istenilen kitaplardaki hristiyanlik propagandasina ne diyeceksin. Mesele din değil islamsa onuda açıkça belirtirsen bilelm.
NOT: ölünün arkasindan konuşmuyorum topraği bol olsun.
Hocam insanlarımız sanata da değer versin diyorum, yine okuduğunu anlamamış, kendine göre yorumlamışsın.
İHH ve diğer dernekler hakkında haklı şüphelerim var, bunları yazdım bir tane cevap yok, bu siteye gelmiş laf salatası üretmekten başka yaptığınız birşey yok. KAHROLSUN İHTİYAÇLAR HİYERARŞİSİ demek. sloganlarla değil bilgiyle konuşun diyen birine çok yakışıyor.
"Türkiye dışında seküler yardım yapan kuruluş gördün mü?" demişsin. Böyle saçma soru mu olur. Binlerce hristiyan tabana sahip yardım kuruluşu var. Dünyanın her yerinde böyledir bu. Yok sadece yardım yapanlar müslümanlardır, ki siz buna bile inanıyor olabilirsiniz.
Oy için yapılıyor yardımlar tabi ki, ne için yapılacak, babalarının hayrına mı yapıyor devlet yönetimi bilmeyen üçkağıtçılar.
Konuyu saptırmayın, varsa IHH hakkında beni ve laik-modern kesimi kazanacak, onları da yardım-severliğe çekecek bir güvenceniz, bir açılımınız, bahsedin, yoksa bu şaibelerin altında birkaç aya-seneye İHH diye birşey kalmaz, mahkemelerde hesap veremezler. Diyelim ki aklandılar, tertemiz bir oluşum, devletten yağlı destekler göremeyecekleri ve hedeflerine hiçbir zaman ulaşamayacakları için azalarak bitecekler.
hocam sen kendi yazdiğini anlamamişsin o zaman diyorsun ki ;
şüphelerim var dediğin şeyler saçma sapan iddalar hocam ki ayni şekilde bende size sizin değer verdiğiniz kurumlarla alakali iddalarda bulundum. nasıl kaçak güreştirğinizi gördük :) yoksa idda sahibi iddasini kanitlamakla yükümlüdürinsanalr onca yardim işi arasinda böyle saçma iddalara cevap verecek bir birim mi kursunlar ? öyle kaynağının israil olduğu ortada olann iddalara bakarak kurum kötülecekseniz ohoo işiniz var israil ha bire saçma iddalarini sürdürüyor onlari takip ediyorsaniz.
KAHROLSUN ihtiyaçlar hiyararşisi diye saçma bir cümle kullanmadim. http://notoku.com/wp-content/uploads/2464_09_sek_9_1.gif
fizyolojik ihtiyaçtan yoksun insanlara afrika vs. sanattan baleden operadan bahsetmein yanlışlığı için sizi bu pramide yönlendirdim ama açıklamam gerekiyormuş hayir açıklayincada uzun yaziyorsun diyorsun:)
"niye mütedeyyin "insanın temel ihtiyaçları baz almayan" yardım kuruluşlarına pay vermediğini de tartışmamız gerek, ki bence asıl sorun bu." demişsin
ilk baştada söylediğim gibi bu kurum açlıkla savaşan bir kurum bunu kaç defa tekrar etmem gerekiyor ? sanata neden yatirim yapmadiğini sorgulamak kendinize güldürür. ve lösevin neden açlıkla savaşmadiğini veya sanata sorgulamakla ayni saçmalikta bir yaklaşim olur. Sanata tabiki yönelsin insanlar yönelmesin diyen yokki. ama bunu bu tarz açlıkla savaşan kurumlara ihale etmek saçma olur bunun altini çiziyorum
"Türkiye dışında seküler yardım yapan kuruluş gördün mü?" cümle biraz devrik olmuş, türkiyedeki sekülerlerin türkiye dışına yardim yapan kuruluşunu gördün mü diye sormuştum. bir afrikada açede balkanlarda, asyada..? bahsettiğimde bireysel yardim değil bir kurum kurup uğraşmak yoksa elbette mütedeyyin kesimden daha çok bağış yapan sekülerler vardir bundan bahsetmiyorum.
"Oy için yapılıyor yardımlar tabi ki, ne için yapılacak, babalarının hayrına mı yapıyor devlet yönetimi bilmeyen üçkağıtçılar."
böyle birşey dersen o zaman KK nin sosyal yardim projelerinede dolayli olarak oy için yapılarlar sonucu çıkar. Tabi KK'nin yaptiği oy için değil doğru, RTE nin yaptiği ki oy için yanlış.. gibi komik bir yaklaşimda değilsen. bu yardimlarin ister rte ister kk ister db kim yaparsa bunlari sonucunda elbette bir oy geri dönüşü olur ama bunu sadece oy için yapti demek yukaridaki çıkmaza sokar seni.metefor yapacak olursak hükümet bir arabadir benzini oydur lider arabayi halkın istediği yöne sürdükçe halk ona benzin (oy) atar.
lider o yöne gittiği içinmi insanlar oy atiyor? yoksa halk oy attiği içinmi lider o yöne gidiyor? bunun pek bir önemi yok..
dünyanin 4bir yeninda aylık 100k yetime bakmalari binlerce insana sağlık hizmeti götürmeleri barınma ihtiyaçlarinin karşılanmasi eğitim eksikliklerinin tamamlanmasi ki sitesinden yaptiklarina bakabilirsin. bunlar sizin için kafi şeyler değil, sırf hükümete saldirmak için bu kurum üzerinden ipe sapa gelmez iddalara talan dediği halde inanarak gitmeyi amaçliyorsaniz.
peki soruyu şöyle soralim IHH siz laik-modern kesimi kazanmak için ne yapmali ?
ihh dediğin kurum BU HÜKÜMET YOKKENDE VARDI en ateşli laikciler baştaykende bu halkın yardimlarini dünyanin heryerine yetiştiriyordu. haklarinda tek dava mahkum edildikleri dava varsa çıkartır ortaya koyarsin, yoksa böyle seninde tabirinle laf salatasiyla temiz bir kuruma attiğiniz iftiralarla ancak kendinizi tatmin edersiniz.
ayni iddialarin sizin tabirinizle laikçi-modern kesimin yardim kuruluşuna yapıldığını size sunduğumda konuyu saptirmayin cümlesiyle kaçtığınızıda fark etmiş olduk :)meyva veren ağaçı taşlarlar diye bir deyim var bildin mi ? şuan o ağaçı taşliyorsun ve o taşlari eline israil gibi bir ülkenin eline verdiğini fark bile etmeden..
Hesap hareketlerini halka açamayan bir kuruma bağış yapılmaz :) Laikçi kurumlar, dinsiz kurumlar, nötr kurumlar (lösev, çocuk dostları gibi) yada fettullahçı kurumlar hesap hareketlerini ve yardım listelerini açarken İHH neden açmıyor? Güven iyidir de kontrol her zaman için güvenden daha iyidir.
RETRET tarafından 01/Haz/15 15:31 tarihinde düzenlenmiştir -
RockZs bunu yazdı
bu stk lar devlet yardımıyla halkı dönüştürme amacıyla hizmet vermektedirler, gelecek 10-20 yıldaki hedefleri kendilerine biat edecek bir nesil yetiştirip Cumhuriyet'i bu memleketten silmektir. ateşlerine biraz daha odun atmak isteyenler bu tip ihh, turgev, deniz feneri vb lerine yardım etsin.
"bu tarz kuruluşlarin hep dindar/sağ kesimden çıkmasi bile anlayana çok şey anlatiyor ama neyse mevzu o değil." demiş biri:
yanıt: paranın "kro ama para bende" diyenlerde olduğunu anlatıyor. ayrıca hırsızların da hep bu tip adamlardan çıktığını kanıtlıyor, bakınız deniz feneri dosyası, jet fadıl, daha bilimum din sömürüsü yapılan yer..
cuma'larda cami önünde toplanan paralar nerelere gidiyor bilmiyoruz..
diyanet kapatılsa da şu para laik eğitime, bilime harcansa keşke..

siz daha çok beklersiniz diyanetin kapanmasını.. çok beklersiniz...
-
http://www.ihh.org.tr/tr/main/pages/gelir-gider/86
diyanet kapansa bütün dindarlar birden laik olacak saniyorlar. bilmiyorlarki diyanet bu ülkedeki radikallerin önüne geçiyor sosyal denge sağliyor. işid gibi terör örgütlerine türkiyeden çok avrupa amerika gibi ülkelerden militan gelmesinin en büyük sebebinin diyanet olduğundan bir haberler ne yazikki.
JonTurk tarafından 01/Haz/15 15:49 tarihinde düzenlenmiştir -
Rebel_Rider bunu yazdıRockZs bunu yazdı
bu stk lar devlet yardımıyla halkı dönüştürme amacıyla hizmet vermektedirler, gelecek 10-20 yıldaki hedefleri kendilerine biat edecek bir nesil yetiştirip Cumhuriyet'i bu memleketten silmektir. ateşlerine biraz daha odun atmak isteyenler bu tip ihh, turgev, deniz feneri vb lerine yardım etsin.
"bu tarz kuruluşlarin hep dindar/sağ kesimden çıkmasi bile anlayana çok şey anlatiyor ama neyse mevzu o değil." demiş biri:
yanıt: paranın "kro ama para bende" diyenlerde olduğunu anlatıyor. ayrıca hırsızların da hep bu tip adamlardan çıktığını kanıtlıyor, bakınız deniz feneri dosyası, jet fadıl, daha bilimum din sömürüsü yapılan yer..
cuma'larda cami önünde toplanan paralar nerelere gidiyor bilmiyoruz..
diyanet kapatılsa da şu para laik eğitime, bilime harcansa keşke..

siz daha çok beklersiniz diyanetin kapanmasını.. çok beklersiniz...
benim öyle bir beklentim yok.
-
JonTurk bunu yazdı
http://www.ihh.org.tr/tr/main/pages/gelir-gider/86
diyanet kapansa bütün dindarlar birden laik olacak saniyorlar. bilmiyorlarki diyanet bu ülkedeki radikallerin önüne geçiyor sosyal denge sağliyor. işid gibi terör örgütlerine türkiyeden çok avrupa amerika gibi ülkelerden militan gelmesinin en büyük sebebinin diyanet olduğundan bir haberler ne yazikki.
diyanet niye kapansın, iktidar siz değil misiniz, nereden çıktı?
mağdur olacak yer arıyorsunuz resmen.
-
bağış yapma konusunda tek kelime yazmayan arkadaşların bağışa iştirak eden tartışma konularında o parmaklarını durmadan oynatması çok anlamlı gelmekte..
A kuruluşu B kuruluşu fark etmez bağış yapacaksan yap
A kurumu şöyle böyle, ee amk git sen B kurumuna yap ozaman eğer yapmıyorsanda bıdı bıdı yapma mahalle karıları gibi .
