İphone 3G 8 GB Beyaz 120 $
-
http://www.tr.duckrock.com/iPhone-3G-8GB-Cell-Phone-Refurbished-Unlock-Mobile-Phone-White
Hong Kong'tan geliyor.%20 oranında gümrüğe takılıp bi tarafınızda patlama olasılığı var demedi demeyin.
-
FrankMalkovski bunu yazdı
http://www.tr.duckrock.com/iPhone-3G-8GB-Cell-Phone-Refurbished-Unlock-Mobile-Phone-White
Hong Kong'tan geliyor.%20 oranında gümrüğe takılıp bi tarafınızda patlama olasılığı var demedi demeyin.
215 TL ye gelıyor hocam :)
Süperın fevkaladenın fevkınde ama :) Gelirmi işte o var :)
Bu paraya 3G güzel yanı amk Dandık NokıaLara bedel ....
%20 patlarsa gumrukte ödeyıp yıne de alabılıyormuyuz? Sorun o işte? :) -
+100 lirada imei kayıt parası vereceksin.Ayrıca gümrüğe takılırsa firma geriye çağırıyor kargoyu ve paranı geriye ödüyor.
-
Orjinal mi bu ya?
-
CAgAtAy bunu yazdı
Orjinal mi bu ya?
Evet orjinal, ama refurbished.
-
Cidden orjinalse alalım , bence bir katakulli var gibi
-
FrankMalkovski bunu yazdıCAgAtAy bunu yazdı
Orjinal mi bu ya?
Evet orjinal, ama refurbished.
refurbished NEDİR?
Tam anlamıyla telefonda yanı?
Yenılenmıs falan mı yoksa görsel de kullanılan teşhır urunu falan mı? -
suhatuna bunu yazdıFrankMalkovski bunu yazdıCAgAtAy bunu yazdı
Orjinal mi bu ya?
Evet orjinal, ama refurbished.
refurbished NEDİR?
Tam anlamıyla telefonda yanı?
Yenılenmıs falan mı yoksa görsel de kullanılan teşhır urunu falan mı?Şimdi atıyorum sen sıfır telefon alıyorsun.Telefon sorun çıkarıyor geriye verip yeni telefon alıyorsun yerine.İşte firma o arızalı telefonun arızasını giderip sıfırlayıp yeniden satışa veriyor.Yani çift dikiş elden geçiyor telefon.
-
This is 100% Original Unlocked Apple iPhone 3G, It is refurbished, Original and Repainted, It looks like a new phone.
2.El onarılmış olduğu yazıyor.
-
FrankMalkovski bunu yazdısuhatuna bunu yazdıFrankMalkovski bunu yazdıCAgAtAy bunu yazdı
Orjinal mi bu ya?
Evet orjinal, ama refurbished.
refurbished NEDİR?
Tam anlamıyla telefonda yanı?
Yenılenmıs falan mı yoksa görsel de kullanılan teşhır urunu falan mı?Şimdi atıyorum sen sıfır telefon alıyorsun.Telefon sorun çıkarıyor geriye verip yeni telefon alıyorsun yerine.İşte firma o arızalı telefonun arızasını giderip sıfırlayıp yeniden satışa veriyor.Yani çift dikiş elden geçiyor telefon.
Olsun be ARIZA giderıldıyse sorun yok :D
hocam sen aldın mı burdan cıhaz? -
suhatuna bunu yazdıFrankMalkovski bunu yazdıCAgAtAy bunu yazdı
Orjinal mi bu ya?
Evet orjinal, ama refurbished.
refurbished NEDİR?
Tam anlamıyla telefonda yanı?
Yenılenmıs falan mı yoksa görsel de kullanılan teşhır urunu falan mı?bozuk olan fabrikaya geri dönen cihazları tamir edip sıfır yapıp kutuluyor fabrika. buna verilen ad bu
