folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder İşid-Hdp Gaziosmanpaşa‘Da Çatıştı



İşid-Hdp Gaziosmanpaşa‘Da Çatıştı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    q0x
    q0x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Nisan/2013
    Erkek

    ooo faşikler alırım bir dal, bir de alıntılayıp bir şey yazmadan postluyorlar cok coolsunuz 


    Fakirim, Fakirsin, Fakirler, Fakır da olabiliyorum arada ördeğe damacanaya bağlı Fakirler dedim orada çağrışım yaptı kafirler nerede ne yapıyor ?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KAAMOS
    KAAMOS's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek

    pls kürdolar kurtarın bizi bu şeriat denen illetten

    ulan akp koskoca türk milletini ne hale düşürdün. osmanlı zamanı gık çıkartamayanlar torunlarının zamanında başımıza çıkıyor amk

     

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    q0x
    q0x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Nisan/2013
    Erkek
    KAAMOS bunu yazdı

    pls kürdolar kurtarın bizi bu şeriat denen illetten

    ulan akp koskoca türk milletini ne hale düşürdün. osmanlı zamanı gık çıkartamayanlar torunlarının zamanında başımıza çıkıyor amk

     

     

    Osmanlı zamanı belki bu dönem gibi ırkçı olmadığı için olabilir mi bilgisiz kardeşim ?  (bu dönem derken mesela tbt'de insanlık dışı yorum yapanlar tarzı olanlar için söyledim)

    Bak kanuni Sultan Süleyman'ın mektubu

    http://cihanhukumdari.istanbul.edu.tr/Kanuni-Sultan-Suleyman-Fransa-Krali-Fransuva-Mektup.html

    Senin söylemeye korktuğun ay parçalandık diye nidalar attığın kürdistan ismini kullanıyor mektubunda. Son dönemde bozulan osmanlı ile beraber Osmanlı süresince 20 kere kürtler isyan etmiştir.

    http://tr.wikipedia.org/wiki/Do%C4%9Fu_isyanlar%C4%B1_listesi

     

    200 yıllık bir meseleyi de 12 yıllık akp hükümetine yıkmak bilgisizliğin ve cehaletin eseridir. Daha ötesi değil.

    q0x tarafından 05/Ağu/14 01:06 tarihinde düzenlenmiştir

    Fakirim, Fakirsin, Fakirler, Fakır da olabiliyorum arada ördeğe damacanaya bağlı Fakirler dedim orada çağrışım yaptı kafirler nerede ne yapıyor ?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KAAMOS
    KAAMOS's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek

    attığın mesaj ile benim ki arasında bağlantı kuramadım ayık iken bir kez adha okurum 

    neyse amk bizim haklı olma şansımız yok zaten nişanyana görede osmanlı zaten kürt boyu idi kayı dönek demekmiş

     

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KizilS
    KizilS's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2015
    Homo
    q0x bunu yazdı
    KAAMOS bunu yazdı

    pls kürdolar kurtarın bizi bu şeriat denen illetten

    ulan akp koskoca türk milletini ne hale düşürdün. osmanlı zamanı gık çıkartamayanlar torunlarının zamanında başımıza çıkıyor amk

     

     

    Osmanlı zamanı belki bu dönem gibi ırkçı olmadığı için olabilir mi bilgisiz kardeşim ?  (bu dönem derken mesela tbt'de insanlık dışı yorum yapanlar tarzı olanlar için söyledim)

    Bak kanuni Sultan Süleyman'ın mektubu

    http://cihanhukumdari.istanbul.edu.tr/Kanuni-Sultan-Suleyman-Fransa-Krali-Fransuva-Mektup.html

    Senin söylemeye korktuğun ay parçalandık diye nidalar attığın kürdistan ismini kullanıyor mektubunda. Son dönemde bozulan osmanlı ile beraber Osmanlı süresince 20 kere kürtler isyan etmiştir.

    http://tr.wikipedia.org/wiki/Do%C4%9Fu_isyanlar%C4%B1_listesi

     

    200 yıllık bir meseleyi de 12 yıllık akp hükümetine yıkmak bilgisizliğin ve cehaletin eseridir. Daha ötesi değil.

    sevmeyen adamlar zaten okuyup da sevmiyor. Osmanlıyı sevmesem de Yavuz'un Bitlisli İdris'le yaptığı alevi katliamından , diğer padişahlarından ayrı ayrı Türklere ipnelikler yapmasından dolayı , ancak Osmanlı zamanında başkaldıranların başı ezilmiş kolayca. Musul mu Kerkük mü bilmiyorum sizin yüzünüzden alınamıyor. Ha bak demişsin o öve öve bitiremediğimiz Kanuni Kürdistan ismini kullanıyor. Bak bakalım Yavuz'dan önce oralar kimlere aitmiş? Aq ben böyle işin , zaten şu an devrimcilerin öve öve bitiremediği Köroğlu vb kişiler hep Türklere yapılan zulumlerden dolayı dağa vuruyor kendini. Böyle yazıp da size koz vermiş oluyorum ama OSMANLI TÜRK DEĞİL!!, sadece Türkleri her bokta kullanıp , ezen kötüleyen bir hanedan. Başıma kadar yolları var , M. Kemal zaten yapacağını yapmış.

     

    Bu arada 12 yıllık mesele diyorsun , öncesinde Diyarbakır cezaevinde size yapılacakları yapmışlar. Jitem size yapılacakları yapmış :) şu 12 yılda fırsat bulmuşsunuz coşuyorsunuz.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    q0x
    q0x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Nisan/2013
    Erkek
    tustanbakanadam bunu yazdı
    q0x bunu yazdı
    KAAMOS bunu yazdı

    pls kürdolar kurtarın bizi bu şeriat denen illetten

    ulan akp koskoca türk milletini ne hale düşürdün. osmanlı zamanı gık çıkartamayanlar torunlarının zamanında başımıza çıkıyor amk

     

     

    Osmanlı zamanı belki bu dönem gibi ırkçı olmadığı için olabilir mi bilgisiz kardeşim ?  (bu dönem derken mesela tbt'de insanlık dışı yorum yapanlar tarzı olanlar için söyledim)

    Bak kanuni Sultan Süleyman'ın mektubu

    http://cihanhukumdari.istanbul.edu.tr/Kanuni-Sultan-Suleyman-Fransa-Krali-Fransuva-Mektup.html

    Senin söylemeye korktuğun ay parçalandık diye nidalar attığın kürdistan ismini kullanıyor mektubunda. Son dönemde bozulan osmanlı ile beraber Osmanlı süresince 20 kere kürtler isyan etmiştir.

    http://tr.wikipedia.org/wiki/Do%C4%9Fu_isyanlar%C4%B1_listesi

     

    200 yıllık bir meseleyi de 12 yıllık akp hükümetine yıkmak bilgisizliğin ve cehaletin eseridir. Daha ötesi değil.

    sevmeyen adamlar zaten okuyup da sevmiyor. Osmanlıyı sevmesem de Yavuz'un Bitlisli İdris'le yaptığı alevi katliamından , diğer padişahlarından ayrı ayrı Türklere ipnelikler yapmasından dolayı , ancak Osmanlı zamanında başkaldıranların başı ezilmiş kolayca. Musul mu Kerkük mü bilmiyorum sizin yüzünüzden alınamıyor. Ha bak demişsin o öve öve bitiremediğimiz Kanuni Kürdistan ismini kullanıyor. Bak bakalım Yavuz'dan önce oralar kimlere aitmiş? Aq ben böyle işin , zaten şu an devrimcilerin öve öve bitiremediği Köroğlu vb kişiler hep Türklere yapılan zulumlerden dolayı dağa vuruyor kendini. Böyle yazıp da size koz vermiş oluyorum ama OSMANLI TÜRK DEĞİL!!, sadece Türkleri her bokta kullanıp , ezen kötüleyen bir hanedan. Başıma kadar yolları var , M. Kemal zaten yapacağını yapmış.

     

    Bu arada 12 yıllık mesele diyorsun , öncesinde Diyarbakır cezaevinde size yapılacakları yapmışlar. Jitem size yapılacakları yapmış :) şu 12 yılda fırsat bulmuşsunuz coşuyorsunuz.

     

    Osmanlı soy olarak türk soyuna dayanmış olabilir. Yalnız kesinlikle Türklükleri kalmamıştır. Hiç bir dönemde üst düzey anlamda türklere görev vermeyen bir devletten bahsediyoruz. Bakma sen osmanlı torunuyuz diye geçinen tarihinden habersiz türklere. Osmanlı daha çok arapsever bir devlet olmuştur. tustanbakanadam dediğim gibi 200 yıldır bir sıkıntı var. Cumhuriyet ile gelen bir şey de değil aslında. Kamoos ayık kafayla oku sen


    Fakirim, Fakirsin, Fakirler, Fakır da olabiliyorum arada ördeğe damacanaya bağlı Fakirler dedim orada çağrışım yaptı kafirler nerede ne yapıyor ?
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    d3lete
    d3lete's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Şubat/2014
    Erkek

    Hocalar önceki postumu editledim bazı insancıkların da nasiplenmesini dilerim.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    T3SL4
    T3SL4's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2014
    Erkek

    Tesadüflere inanmam lakin bende cumhuriyet saçmalığını sevmem :)


    Stay hungary Stay foolish
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KizilS
    KizilS's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2015
    Homo
    H44N bunu yazdı

    Tesadüflere inanmam lakin bende cumhuriyet saçmalığını sevmem :)


    Tahribat.Com Forumlarında, Türkiye Cumhuriyeti‘nin bekasına kasteden herhangi bir bölücü örgüt propogandası, gizli yada açık terör örgütü sempazitanlığı, cemaat propogandası ve Atatürk İlke ve İnkilaplarına karşıt herhangi bir görüşe yer verilemez. Aksi taktirde "Birinci Sınıf Ceza" ve "Dokuzucu Sınıf Ceza" uygulanır.(Link)

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    tustanbakanadam bunu yazdı
    H44N bunu yazdı

    Tesadüflere inanmam lakin bende cumhuriyet saçmalığını sevmem :)


    Tahribat.Com Forumlarında, Türkiye Cumhuriyeti‘nin bekasına kasteden herhangi bir bölücü örgüt propogandası, gizli yada açık terör örgütü sempazitanlığı, cemaat propogandası ve Atatürk İlke ve İnkilaplarına karşıt herhangi bir görüşe yer verilemez. Aksi taktirde "Birinci Sınıf Ceza" ve "Dokuzucu Sınıf Ceza" uygulanır.(Link)

    o kurala bakarsan elemandan önce onlarca mürid var


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
Toplam Hit: 13754 Toplam Mesaj: 110