İşid-Hdp Gaziosmanpaşa‘Da Çatıştı
-
ooo faşikler alırım bir dal, bir de alıntılayıp bir şey yazmadan postluyorlar cok coolsunuz
-
pls kürdolar kurtarın bizi bu şeriat denen illetten
ulan akp koskoca türk milletini ne hale düşürdün. osmanlı zamanı gık çıkartamayanlar torunlarının zamanında başımıza çıkıyor amk
-
KAAMOS bunu yazdı
pls kürdolar kurtarın bizi bu şeriat denen illetten
ulan akp koskoca türk milletini ne hale düşürdün. osmanlı zamanı gık çıkartamayanlar torunlarının zamanında başımıza çıkıyor amk
Osmanlı zamanı belki bu dönem gibi ırkçı olmadığı için olabilir mi bilgisiz kardeşim ? (bu dönem derken mesela tbt'de insanlık dışı yorum yapanlar tarzı olanlar için söyledim)
Bak kanuni Sultan Süleyman'ın mektubu
http://cihanhukumdari.istanbul.edu.tr/Kanuni-Sultan-Suleyman-Fransa-Krali-Fransuva-Mektup.html
Senin söylemeye korktuğun ay parçalandık diye nidalar attığın kürdistan ismini kullanıyor mektubunda. Son dönemde bozulan osmanlı ile beraber Osmanlı süresince 20 kere kürtler isyan etmiştir.
http://tr.wikipedia.org/wiki/Do%C4%9Fu_isyanlar%C4%B1_listesi
200 yıllık bir meseleyi de 12 yıllık akp hükümetine yıkmak bilgisizliğin ve cehaletin eseridir. Daha ötesi değil.
q0x tarafından 05/Ağu/14 01:06 tarihinde düzenlenmiştir -
attığın mesaj ile benim ki arasında bağlantı kuramadım ayık iken bir kez adha okurum
neyse amk bizim haklı olma şansımız yok zaten nişanyana görede osmanlı zaten kürt boyu idi kayı dönek demekmiş
-
q0x bunu yazdıKAAMOS bunu yazdı
pls kürdolar kurtarın bizi bu şeriat denen illetten
ulan akp koskoca türk milletini ne hale düşürdün. osmanlı zamanı gık çıkartamayanlar torunlarının zamanında başımıza çıkıyor amk
Osmanlı zamanı belki bu dönem gibi ırkçı olmadığı için olabilir mi bilgisiz kardeşim ? (bu dönem derken mesela tbt'de insanlık dışı yorum yapanlar tarzı olanlar için söyledim)
Bak kanuni Sultan Süleyman'ın mektubu
http://cihanhukumdari.istanbul.edu.tr/Kanuni-Sultan-Suleyman-Fransa-Krali-Fransuva-Mektup.html
Senin söylemeye korktuğun ay parçalandık diye nidalar attığın kürdistan ismini kullanıyor mektubunda. Son dönemde bozulan osmanlı ile beraber Osmanlı süresince 20 kere kürtler isyan etmiştir.
http://tr.wikipedia.org/wiki/Do%C4%9Fu_isyanlar%C4%B1_listesi
200 yıllık bir meseleyi de 12 yıllık akp hükümetine yıkmak bilgisizliğin ve cehaletin eseridir. Daha ötesi değil.
sevmeyen adamlar zaten okuyup da sevmiyor. Osmanlıyı sevmesem de Yavuz'un Bitlisli İdris'le yaptığı alevi katliamından , diğer padişahlarından ayrı ayrı Türklere ipnelikler yapmasından dolayı , ancak Osmanlı zamanında başkaldıranların başı ezilmiş kolayca. Musul mu Kerkük mü bilmiyorum sizin yüzünüzden alınamıyor. Ha bak demişsin o öve öve bitiremediğimiz Kanuni Kürdistan ismini kullanıyor. Bak bakalım Yavuz'dan önce oralar kimlere aitmiş? Aq ben böyle işin , zaten şu an devrimcilerin öve öve bitiremediği Köroğlu vb kişiler hep Türklere yapılan zulumlerden dolayı dağa vuruyor kendini. Böyle yazıp da size koz vermiş oluyorum ama OSMANLI TÜRK DEĞİL!!, sadece Türkleri her bokta kullanıp , ezen kötüleyen bir hanedan. Başıma kadar yolları var , M. Kemal zaten yapacağını yapmış.
Bu arada 12 yıllık mesele diyorsun , öncesinde Diyarbakır cezaevinde size yapılacakları yapmışlar. Jitem size yapılacakları yapmış :) şu 12 yılda fırsat bulmuşsunuz coşuyorsunuz.
-
tustanbakanadam bunu yazdıq0x bunu yazdıKAAMOS bunu yazdı
pls kürdolar kurtarın bizi bu şeriat denen illetten
ulan akp koskoca türk milletini ne hale düşürdün. osmanlı zamanı gık çıkartamayanlar torunlarının zamanında başımıza çıkıyor amk
Osmanlı zamanı belki bu dönem gibi ırkçı olmadığı için olabilir mi bilgisiz kardeşim ? (bu dönem derken mesela tbt'de insanlık dışı yorum yapanlar tarzı olanlar için söyledim)
Bak kanuni Sultan Süleyman'ın mektubu
http://cihanhukumdari.istanbul.edu.tr/Kanuni-Sultan-Suleyman-Fransa-Krali-Fransuva-Mektup.html
Senin söylemeye korktuğun ay parçalandık diye nidalar attığın kürdistan ismini kullanıyor mektubunda. Son dönemde bozulan osmanlı ile beraber Osmanlı süresince 20 kere kürtler isyan etmiştir.
http://tr.wikipedia.org/wiki/Do%C4%9Fu_isyanlar%C4%B1_listesi
200 yıllık bir meseleyi de 12 yıllık akp hükümetine yıkmak bilgisizliğin ve cehaletin eseridir. Daha ötesi değil.
sevmeyen adamlar zaten okuyup da sevmiyor. Osmanlıyı sevmesem de Yavuz'un Bitlisli İdris'le yaptığı alevi katliamından , diğer padişahlarından ayrı ayrı Türklere ipnelikler yapmasından dolayı , ancak Osmanlı zamanında başkaldıranların başı ezilmiş kolayca. Musul mu Kerkük mü bilmiyorum sizin yüzünüzden alınamıyor. Ha bak demişsin o öve öve bitiremediğimiz Kanuni Kürdistan ismini kullanıyor. Bak bakalım Yavuz'dan önce oralar kimlere aitmiş? Aq ben böyle işin , zaten şu an devrimcilerin öve öve bitiremediği Köroğlu vb kişiler hep Türklere yapılan zulumlerden dolayı dağa vuruyor kendini. Böyle yazıp da size koz vermiş oluyorum ama OSMANLI TÜRK DEĞİL!!, sadece Türkleri her bokta kullanıp , ezen kötüleyen bir hanedan. Başıma kadar yolları var , M. Kemal zaten yapacağını yapmış.
Bu arada 12 yıllık mesele diyorsun , öncesinde Diyarbakır cezaevinde size yapılacakları yapmışlar. Jitem size yapılacakları yapmış :) şu 12 yılda fırsat bulmuşsunuz coşuyorsunuz.
Osmanlı soy olarak türk soyuna dayanmış olabilir. Yalnız kesinlikle Türklükleri kalmamıştır. Hiç bir dönemde üst düzey anlamda türklere görev vermeyen bir devletten bahsediyoruz. Bakma sen osmanlı torunuyuz diye geçinen tarihinden habersiz türklere. Osmanlı daha çok arapsever bir devlet olmuştur. tustanbakanadam dediğim gibi 200 yıldır bir sıkıntı var. Cumhuriyet ile gelen bir şey de değil aslında. Kamoos ayık kafayla oku sen
-
Hocalar önceki postumu editledim bazı insancıkların da nasiplenmesini dilerim.
-
Tesadüflere inanmam lakin bende cumhuriyet saçmalığını sevmem :)
-
H44N bunu yazdı
Tesadüflere inanmam lakin bende cumhuriyet saçmalığını sevmem :)
Tahribat.Com Forumlarında, Türkiye Cumhuriyeti‘nin bekasına kasteden herhangi bir bölücü örgüt propogandası, gizli yada açık terör örgütü sempazitanlığı, cemaat propogandası ve Atatürk İlke ve İnkilaplarına karşıt herhangi bir görüşe yer verilemez. Aksi taktirde "Birinci Sınıf Ceza" ve "Dokuzucu Sınıf Ceza" uygulanır.(Link) -
tustanbakanadam bunu yazdıH44N bunu yazdı
Tesadüflere inanmam lakin bende cumhuriyet saçmalığını sevmem :)
Tahribat.Com Forumlarında, Türkiye Cumhuriyeti‘nin bekasına kasteden herhangi bir bölücü örgüt propogandası, gizli yada açık terör örgütü sempazitanlığı, cemaat propogandası ve Atatürk İlke ve İnkilaplarına karşıt herhangi bir görüşe yer verilemez. Aksi taktirde "Birinci Sınıf Ceza" ve "Dokuzucu Sınıf Ceza" uygulanır.(Link)o kurala bakarsan elemandan önce onlarca mürid var
